Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Lastik ebatını degistirmenin sonuçları

    REKLAM ALANI
  1. #1
    kuesier - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2016
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 125R
    Arka lastik ebatı standartı 140 olan bi motora 150 lik lastik takarsak sonuçları ne olur. Kesin bilgi verebilirseniz teşekkür ederim. (YAPAN MÜHENDİSLERDEN DAHA İYİ BİLMİYORUM!)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Duz giderken daha fazla yere basar, bir cm kadar
    Ama,
    Daha zor yatar
    Daha fazla sürtünmeden oturu yakıt artar, son hız düşebilir.
    Yanak yüksekliği iyi ayarlanmalıdır.
    Dış çapı daha genis ya da küçük olan teker, standart km göstermesinin gosterdigini değil altında ta sa üstünde bir hızda gidersin.
    Aklıma ilk gelenler bunlar

  3. #3
    kuesier - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2016
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 125R
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duz giderken daha fazla yere basar, bir cm kadar
    Ama,
    Daha zor yatar
    Daha fazla sürtünmeden oturu yakıt artar, son hız düşebilir.
    Yanak yüksekliği iyi ayarlanmalıdır.
    Dış çapı daha genis ya da küçük olan teker, standart km göstermesinin gosterdigini değil altında ta sa üstünde bir hızda gidersin.
    Aklıma ilk gelenler bunlar
    Abi peki jant degisir mi lastik degisince

  4. #4
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    orjinali 130'luk olan virago 250'ye 140'lik lastik taktim, yillardir kullaniyorum, sorun yok. Viraj kabiliyeti biraz azaliyor diyorlar ama ben pek hissetmedim dogrusu

  5. #5
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    jant genişliği önemli olan. 2.75'lik janta 140 olur, 150 kesinlikle olmaz. 3.5'lik janta 140 da olur, 150 de olur. jant genişliğin 150'lik lastiğe uygunsa, biraz yakıt artabilir.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  6. #6
    Stunt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2015
    Şehir
    KUŞADASI-ANTALYA
    Motosikleti
    çok var sığmıyor :)
    160 taksan da değişmez ama önermiyorum, şekil için mi takiyorsun yoksa yararı varsa mı diye düşündün?

  7. #7
    kuesier - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2016
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 125R
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duz giderken daha fazla yere basar, bir cm kadar
    Ama,
    Daha zor yatar
    Daha fazla sürtünmeden oturu yakıt artar, son hız düşebilir.
    Yanak yüksekliği iyi ayarlanmalıdır.
    Dış çapı daha genis ya da küçük olan teker, standart km göstermesinin gosterdigini değil altında ta sa üstünde bir hızda gidersin.
    Aklıma ilk gelenler bunlar
    Alıntı Stunt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    160 taksan da değişmez ama önermiyorum, şekil için mi takiyorsun yoksa yararı varsa mı diye düşündün?
    Tamamen sekil amacli abi. Yani motoru degistiricem o yuzden sordum. Ama zarari çoksa denemeyecegim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    jant genişliği önemli olan. 2.75'lik janta 140 olur, 150 kesinlikle olmaz. 3.5'lik janta 140 da olur, 150 de olur. jant genişliğin 150'lik lastiğe uygunsa, biraz yakıt artabilir.
    Jantı da degistiririm o olmaz mi cozum?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

    Alıntı fazil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    orjinali 130'luk olan virago 250'ye 140'lik lastik taktim, yillardir kullaniyorum, sorun yok. Viraj kabiliyeti biraz azaliyor diyorlar ama ben pek hissetmedim dogrusu
    Anladim hocam. Şekil nasil daha iyi görünüyor mu

  8. #8

    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    150-100-49cc
    Ön tarafta 2.50 veya 2.75 vardı 3.00 billas taktırdık bize daha iyi geldi nedense belki lastik orj. Den daha kaliteli olduğu için öyle gelmişte olabilir. Arka standart 110 ama 120düşünmüştük bi sonraki lastikte belki 120 takarız çünkü örnekleri mevcut bol bol. Replica suzuki gn125 kullanıyoruz ama 150cc olanı

  9. #9
    Memory42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Ninja 300 , CBR 650F, Rc 390
    Bende düşünüyorum Orjinal 110-70-17 140-70-17 olan motoruma 150-60-17 110-70-17 mı alsam yoksa 150-60-17 120-60-17 mı ? Bu lastikte bana uyan başka ebat yok...

  10. #10
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Lastik tabanını 10mm genişletmek sorun olacak bir etki yapmıyor. Lastik yanağını çok hafif içe katlar hepsi o.

  11. #11
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Los Angeles
    hiçbir negatif veya pozitif etki olmuyor. test edildi onaylandı. eğer ciddi anlamda orjinalini değiştirmeyeceksen, orjinalden şaşmayıııın diye bağıranlara ve felaket habercilerine pek takılma derim. onun dışında görünüşü güzelleşiyor ama
    yawuz58 bunu beğendi.

  12. #12
    kuesier - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2016
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 125R
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hiçbir negatif veya pozitif etki olmuyor. test edildi onaylandı. eğer ciddi anlamda orjinalini değiştirmeyeceksen, orjinalden şaşmayıııın diye bağıranlara ve felaket habercilerine pek takılma derim. onun dışında görünüşü güzelleşiyor ama
    Sagol tecrubeni aktardığın için. Ben gerekirse janti degistiriirim 150lik lastik takarim. Bencede 10 mm bisey etkilemez.
    Hepiniz sagolun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------

    Alıntı Memory42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende düşünüyorum Orjinal 110-70-17 140-70-17 olan motoruma 150-60-17 110-70-17 mı alsam yoksa 150-60-17 120-60-17 mı ? Bu lastikte bana uyan başka ebat yok...
    Hocam suan 125 cbr var bende. Yaza doğru ninja 300 almayi düşünüyorum onun lastigiyle oynayacagim. Baktim senin motor da ninja 300. Sen bi dene bana haber ver sonra olur mu

  13. #13
    Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Yöneticinin de şaka yapmaya hakkı olmalı ;)

    Merdo bunu beğendi.

  14. #14
    kuesier - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2016
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 125R
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yöneticinin de şaka yapmaya hakkı olmalı ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=dMMua7h3Tzw
    Abi yaaaa mazur görün yas 20 )

  15. #15

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Jant olcunude ogrenirsen ona gore takabilcegin en yuksek degeri sana verebilen arkadaslar cikar elbet

  16. #16
    kuesier - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2016
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 125R
    Alıntı velizrsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Jant olcunude ogrenirsen ona gore takabilcegin en yuksek degeri sana verebilen arkadaslar cikar elbet
    Ogrenip yazarim abi teşekkür ederim

  17. #17
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    Ben tabanı 10 mm arttırdım farkedilir şekilde yol tutuşum artmıştı, yakıt ve çekişte bir fark göremedim.

  18. #18
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Laa Japon üreticiler kendileri dedi MT7 lansmanında..
    Adamlar ince arka ile tasarım yapıyor her şey bitiyor dağıtıma geçecekler.
    Ama satış firmaları "millet kalın görmek istiyor" dedi diye fabrika arka lastikleri değiştiriyor.

    Kısaca öyle aman aman bi mühendislik çalışmaları gerektirecek bir konu olay değil demek ki arkanın 1 tık ince yada kalın olması..

  19. #19
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Anladim hocam. Şekil nasil daha iyi görünüyor mu
    Evet daha guzel gorunuyor, bir de simdi aklima geldi, arkaya genis lastik taktiktan sonra, artcinizin agirligi fazlaysa lastik camurluga surtunebiliyor, benim motorda oyle olmustu. Artci alacaksam 50kg sınırını gecmemeye dikkat ediyorum.

  20. #20
    kuesier - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2016
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 125R
    Alıntı fazil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet daha guzel gorunuyor, bir de simdi aklima geldi, arkaya genis lastik taktiktan sonra, artcinizin agirligi fazlaysa lastik camurluga surtunebiliyor, benim motorda oyle olmustu. Artci alacaksam 50kg sınırını gecmemeye dikkat ediyorum.
    Evet mantikli bu. Artcim var benimde kiz arkadaşım 54 kilo. Spor salonuna yazdirayim artik 4 kilo vermeden bindirmem daha


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)