Arka lastik ebatı standartı 140 olan bi motora 150 lik lastik takarsak sonuçları ne olur. Kesin bilgi verebilirseniz teşekkür ederim. (YAPAN MÜHENDİSLERDEN DAHA İYİ BİLMİYORUM!)
Arka lastik ebatı standartı 140 olan bi motora 150 lik lastik takarsak sonuçları ne olur. Kesin bilgi verebilirseniz teşekkür ederim. (YAPAN MÜHENDİSLERDEN DAHA İYİ BİLMİYORUM!)
Duz giderken daha fazla yere basar, bir cm kadar
Ama,
Daha zor yatar
Daha fazla sürtünmeden oturu yakıt artar, son hız düşebilir.
Yanak yüksekliği iyi ayarlanmalıdır.
Dış çapı daha genis ya da küçük olan teker, standart km göstermesinin gosterdigini değil altında ta sa üstünde bir hızda gidersin.
Aklıma ilk gelenler bunlar
orjinali 130'luk olan virago 250'ye 140'lik lastik taktim, yillardir kullaniyorum, sorun yok. Viraj kabiliyeti biraz azaliyor diyorlar ama ben pek hissetmedim dogrusu
jant genişliği önemli olan. 2.75'lik janta 140 olur, 150 kesinlikle olmaz. 3.5'lik janta 140 da olur, 150 de olur. jant genişliğin 150'lik lastiğe uygunsa, biraz yakıt artabilir.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
160 taksan da değişmez ama önermiyorum, şekil için mi takiyorsun yoksa yararı varsa mı diye düşündün?
Tamamen sekil amacli abi. Yani motoru degistiricem o yuzden sordum. Ama zarari çoksa denemeyecegim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------
Jantı da degistiririm o olmaz mi cozum?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------
Anladim hocam. Şekil nasil daha iyi görünüyor mu
Ön tarafta 2.50 veya 2.75 vardı 3.00 billas taktırdık bize daha iyi geldi nedense belki lastik orj. Den daha kaliteli olduğu için öyle gelmişte olabilir. Arka standart 110 ama 120düşünmüştük bi sonraki lastikte belki 120 takarız çünkü örnekleri mevcut bol bol. Replica suzuki gn125 kullanıyoruz ama 150cc olanı
Bende düşünüyorum Orjinal 110-70-17 140-70-17 olan motoruma 150-60-17 110-70-17 mı alsam yoksa 150-60-17 120-60-17 mı ? Bu lastikte bana uyan başka ebat yok...
Lastik tabanını 10mm genişletmek sorun olacak bir etki yapmıyor. Lastik yanağını çok hafif içe katlar hepsi o.
hiçbir negatif veya pozitif etki olmuyor. test edildi onaylandı. eğer ciddi anlamda orjinalini değiştirmeyeceksen, orjinalden şaşmayıııın diye bağıranlara ve felaket habercilerine pek takılma derim. onun dışında görünüşü güzelleşiyor ama
Sagol tecrubeni aktardığın için. Ben gerekirse janti degistiriirim 150lik lastik takarim. Bencede 10 mm bisey etkilemez.
Hepiniz sagolun
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------
Hocam suan 125 cbr var bende. Yaza doğru ninja 300 almayi düşünüyorum onun lastigiyle oynayacagim. Baktim senin motor da ninja 300. Sen bi dene bana haber ver sonra olur mu
Yöneticinin de şaka yapmaya hakkı olmalı ;)
Jant olcunude ogrenirsen ona gore takabilcegin en yuksek degeri sana verebilen arkadaslar cikar elbet
Ben tabanı 10 mm arttırdım farkedilir şekilde yol tutuşum artmıştı, yakıt ve çekişte bir fark göremedim.
Laa Japon üreticiler kendileri dedi MT7 lansmanında..
Adamlar ince arka ile tasarım yapıyor her şey bitiyor dağıtıma geçecekler.
Ama satış firmaları "millet kalın görmek istiyor" dedi diye fabrika arka lastikleri değiştiriyor.
Kısaca öyle aman aman bi mühendislik çalışmaları gerektirecek bir konu olay değil demek ki arkanın 1 tık ince yada kalın olması..
Evet daha guzel gorunuyor, bir de simdi aklima geldi, arkaya genis lastik taktiktan sonra, artcinizin agirligi fazlaysa lastik camurluga surtunebiliyor, benim motorda oyle olmustu. Artci alacaksam 50kg sınırını gecmemeye dikkat ediyorum.Anladim hocam. Şekil nasil daha iyi görünüyor mu
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)