2. el cup motor alırnımı yani alınırmı derken tavsiye eder misiniz ömürleri ne kadar olur cup motorların hangi marka iyidir hangi marka kötüdür birde tam otomatik ile yarı otomatiğin farkı ne
2. el cup motor alırnımı yani alınırmı derken tavsiye eder misiniz ömürleri ne kadar olur cup motorların hangi marka iyidir hangi marka kötüdür birde tam otomatik ile yarı otomatiğin farkı ne
cup gibi çirkin motor alacağına skuter al daha iyi.
Senin sonra vitesli motosiklete gecme planin var mi? Bu konu onemli. Asil 2. El Cub alinir bana gore. Sifirina 4000/4500 tl verecegine git ikinci el al daha iyi. Zarar etmeden aninda elden cikarir biraz trafigi filan ogrendikten sonra vitesli motosiklete gecersin. 4000 tl ye Mondial Roadracer Drift filan aliniyor sifir ve gayet iyi modeller bunlar yorumari okursan. Parcasi bol, servisi yaygin...
Cub un su avantaji var evet vitesliye gore daha pratik. Ama vitesli motosiklete alisinca binesin gelmez bence zevki bambaska. Ha dersen ben illa Cub istiyosun TVS Neo, Yamaha Crypton, Honda Wing Go gibi birsuru alternatif var ama fiyati dedigim gibi bu aralikta. Sifir ayarinda YBR filan alirsin ikinci el. Kuba nin Mondial in da cub lari var sifir fiyatlari baya ucuz ama kalitsi nasil bilmiyorum tabii. Bu fiyata degmez bence Cub almak...
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:31 ----------
Guzelllik bence goreceli bir kavram bana gore hic de cirkin degil. Ayrica tekerlek boyutundan dolayi bozuk yolda, cukurlarda filan daha konforlu Scooter a gore. Ha cub a para vermem orasi apayri konu.
Bence önce kullanım amacı belirlenmeli. Ben geçen ay ilk motosikletimi aldım Yamaha Crypton. İşe gidip geleyim,arada günlük işlerim çıkarsa onları yaparım diye düşündüm. Öyle motosikletten anlayan adam değilim. Hızlı olmasın,az yaksın,sıkıntı çıkarmasın derdindeydim. Şimdilik iyi ki almışım diyorum. Scooter seçmememin nedeni de tekerleklerin küçük ve Cub'a göre pahalı olması.
100 cc altında ise vergisi yok bu çok güzel bir ayrıcalık. Honda wing-go fiyatına göre çok güzel motosiklet. Çinli rakipleriyle arasında çok bir fark yok. Honda motosiklet fiyatları delirmişken bence bu motor çok uygun.
Cub candır can! Hele temiz innova bulabilsen akar akar...
Adı üstünde şehir motorudur, çilekeştir, benzini koklar, parçası ucuzdur, çinliler içinde en sorunsuz sıkıntısız olan türdür. 2013 mayısta sıfır aldım hergün kullanıyorum, işe gel git otobüs parası 4,60.- tl benim yaktığım 1 tl, 1.700 tl ye almıştım kendi parasını çoktan çıkardı. Hah çinli üretim yerli çakma olarak malzeme kalitesi kötü, artık başladı sağı solu dökülmeye, 3 ayda bir tamirci yüzü görecek illaki, ama bundan önce italyan scooter kullanmış biri olarak dengesiyle, çekişiyle, yakmamasıyla ve gitmemesiyle tabi tavsiyemdir. Alıpta pişman olanı görmedim.
1,5 yıla yakın bisan tay 100 kullandım. Sıfır aldım hiç garantiden yararlanmadım. 2 defa yatırdım 0 masraf. 1700 liraya almıştım,1400 liraya sattım. Satma sebebim titreşimdi (özellikle ardcı) . Küçük jantlı scooter yerine ben de cub tercih ederim şahsen. Hele temiz bir c90 ya da innova ile yavaş yavaş gezmek çok keyifli olur.
karabükten kız alınır mı?
Crypton'um ile 7000 km'yi geçtim. Ben sıfır almıştım ancak ikinci el alınır mı kişiye göre değişir. Ben kesinlikler yine olsa yine cub alırdım hem de ikinci el alırdım.
1200 km mondial mfh 100 kullandım... vitesli motora geçiş öncesi çok faydası oldu... ayrıca yukarıda söylenilen herşeye katılıyorum... 2,2 yakıt ile 100 kmye civar yol gidersin... masrafı az olur... eğer geçiş motoru olarak kullanacaksan ikince el temiz bir mondial tavsiye ederim... tam otomatikleri viteslileri de var... yalnız alacağın kişiye iyi bak gerçekten sadece insani ulaşım amacıyla kullanmış birisi olsun... eğer aynaları olmayan, 100 cc motoru 113 cc yaptım diyen, 0,5 - 1 beygir arttırdım diyen ya da son hız gördüm ibre dayadım diyen varsa muhattap olma bile...
17000 km Yamaha crypton kullandım şehirler arası yolda yaptım toprak yollara girdim. Bakım harici hiç bir masraf yapmadım bir arızada çıkarmadı. Temiz kazası belası olmayan crypton bulursan al. Cup kullanması'da çok basit
ben tavsiye ederim çok keyifli motorlar.
Hatta ben Mart başı satmayı planlıyordum, konuşabiliriz
Ve arda4 tartışmanın fitilini ateşleyerek kaçar:
Esas pulsar çirkin, ne o öyle ağlayan transformers
Hem jant kırıyormuş onlar, jant olmazsa gidon kırıyormuş:
http://www.indiancarsbikes.in/scoops...photos-127214/
hepinize teşekkür ederim arkadaşlar yorumlarınızı değerlendireceğim mart nisan gibi almayı düşünüyorum kışın acemi acemi motor kulanmak istemiyorum
skuter almamamın sebebi tekerleri çok küçük kullanması zor olur virajlarda bozuk yollarda çukurlarda
honda c90 uzun sure kullanacaksak yolda koymaz bozulmaz hiç bir şey olmaz bizzat sahibiz 3 vites 70 80 felan görüyor bakım dışında servise gitmedi vergisi yok bin paşam bin
Tekeriniz düz bassın
Hayırlısı .D
ekleyeyim : hastasıda var
beklentin fazla değilde (olmamalı), şehir içi kullanacağım (E5 falan olmaz), ekonomik olsun işimi görsün diyorsan hemen al, ben TVS Neo aldım 3250/9 taksit . Mart/Nisan gibi gelmez artık (Tvs Neo için diyorum) çünkü hala 2014 te gelen stok satılıyor sıfır olarak. japonlar bence çok para .
500 km bakımına 35 TL verdim joymaxın 1000 km bakımında sanırım 170 falan vermiştim. yakıt 2,5 lt cıvarında, daha da düşecektir. işimi görsün diyorsan al
Çinli bir motor alırsan na tip ve marka olursa olsun sıkıntı her zaman omadık yerde karşına çıkar. Ben ikinci motor olarak şehir içinde acımadan her ortamda hatta dağda bayırda kullanmak için sıfır km kuba rainbow diye bir cup aldım. Kullanım ve hafiflik olarak şehir içi kalabaşık trafikte mükemmeldi ayrıca uludağ göller bölgesine bile taşlı çamurlu zorlu yollardan çıkıp gezmiştim, kısacası bu cup olayını çok beğendim fakat bu çinli kap ilk aldığım günden beri motordan hergün farklı bir ses geliyordu, bir gün şıngırtı, ertesi gün zırıltı yani farklı şarkılar söylüyordu hatta ilk 100km de sibop ayarı yaptırmak zorunda kaldım ve 4000km sonunda şanzımanda acayip sesler çıkarmaya başladı ve ben anladımki bunu satmalıyım ve 2400 e aldığım motoru 1800 liraya üzerindeki shad sh 29ve winter grip lastikleri ve bir kask hediye ederek sattım, sonuçta arızalımıydı hayır bu durum bütün çinlilerdeki görülen basit şeylerdi daha sıfır alsan bile bunlar oluyor vurdumduymaz birisiyseniz bunları duymazsınız kullanır gidersiniz, ama ben hassas ve titiz birisiyim uyuz oldum bir kere, sonra bu cup işini çok sevdiğim için gidip en iyisini aldım CRYPTON. hONDA wİNG GO da denedim ama sanki kullanımı şanzımanı bana kuba gibi hisettirdi beğenmedim, ama crypton çok kaliteli.
Her çinlimotoraynı değil, bazıları gerçekten beş para etmez (özellikle de çok ucuz olanlar ve küçük üreticilerin ürettikleri) Subap kesme, yağ yakma, viteslerin tam geçmemesi, olmaması gereken yerlerde boş vitesler, boşa düşme vs vs birçok şey diyorlar.
Amma ve lakin büyük üreticilerin (Zongshen, Lifan vb) motorlarında kalitesizlikten ileri gelen sorunları pek beklemeyebilirsiniz:
http://www.chinamotorrider.com/5-top...manufacturers/
Ortak üretim yapan Jianshe-Yamaha gibi firmaların ürünleri ise daha iyi olabilir. Jianshe-Yamaha motorlara binenler (örneğin Salcano Wolf, Yamaha ybr benzeri) arada pek bir fark yok diyorlar. Kullanmadım, denemedim bilmiyorum.
Mesela Suzuki ile ortak üretim yapan Haojue'nin DA135'in üstüne binmiştim, titreşim gerçekten çok çok azdı. Kurye arkadaş tercih etmişti, elinde kalacak bir motor olsa tercih edeceğini sanmıyorum. Jianshe için de aynısı geçerli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:15 ----------
Büyük tekerli sukuterler bozuk yollara da biraz gidebiliyor. Ama en iyisi 18" tekerli motorlar. YBR, CBF, Salcano modelleri, Kuba Pars vs.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)