Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

13.000 Km Sonunda İlk Kazamı Yaptım, Buyrun...

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    18 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250R 2016 (S) - NC 750X 2017
    Alıntı Kızıl pars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu işi düello çözer gençler.
    Her zaman ki gibi 'ben varım' diyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    dtvolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    nc 750x dct
    size nc tokadı lazım

  3. #43
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Alıntı dtvolkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    size nc tokadı lazım
    Doktor bey de aramızda.
    Bu ayak yürür mü hocam.
    Hamdım, piştim, hala hamım.

  4. #44

    Üyelik
    18 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250R 2016 (S) - NC 750X 2017
    Alıntı dtvolkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    size nc tokadı lazım
    Otomatik vitesin avantajı olmasaydı sizi de görürdüm hocam

  5. #45

    Üyelik
    31 Mayıs 2016
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    honda wing go, kenbo 125cc cup
    Ayni sekilde bende sivi gordum ve o sivi cok sakat birsey 10km hizla bile ani hareket yapin kaydirir. Arabalar bile kaymisti ayni hizda bir virajda ve araba soforu beni uyarmasa yeri opmustum. Yavas bilader dedi iyice yavasladim. Motor o sividan cikti tekerler hala kayiyordu hemen benzinlige cektim 20m ilerdeki polisi aradim. Haberimiz var belediyeden ekip gelecek diyordu memur bende dedimki memur bey oraya hemen ekip gonderin viraj girisinde trafigi kessin yoksa orda birisi kesin bir yere girer diye. Yer oyle bir yerki izmir ankara asfaltina cikis odemisten salihliye giriste bilen bilir.

  6. #46

    Üyelik
    30 Ocak 2017
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk düşmede altında kalman normal..

    Kaç kere düştüm hatırlamıyorum.
    Artık düşerken nasıl düşeceğimi ayarlıyorum. Gerekirse motor yatmadan yada kaçış yoksa motoru terk ediyorum.
    Kaza kaçınılmaz ise kafanızda saçma sapan şeyleri düşünmektense kontrol halen sizdeyken kendinizi güvenli bir yere atın.
    Motordan uzaklaşın.
    Arabaya arkadan çarpacaksanız peglerin üzerinde ayağa kalkın ve temas anında aracın üzerinden aşırın kendinizi.
    Motorun üzerinde kalıp araca sizde çarpmayın.
    Tekerler kaydı yapacak bi şey yok ise yatacağınız yönün aksi tarafındaki PEG i ayağınızla iterek (tekmeleme) alt ta kalacak bacağınızı motor tam olarak yatmadan kurtarın altından.
    Aniden kedi köpek fırladı, çarpın.. Saçma sapan bir kontra ile kurtaracam diyerek belirsiz bir şekilde düşüp savrulmaktan iyidir.
    Aşırı süratlisiniz ve önünüzde beliren bir engel hiç bir şey yapamazsanız arka frene basarak motoru yatırın, peg tekmeleyip motordan uzaklaştırın kendinizi. Motordan daha kısa sürede duracaksınız. (Umarım ekipman vardır)
    Düştükçe kendinize göre yeni hamleler keşfedersiniz. Tecrübe artar.


    En son arkadaşın motoruyla şehir içinde 50 km ile giderken refüj sulaması asfaltı göl yapmış. Önümde servis otobüsü. Arka frene dokundum ama motorda ABS yok motorun kıçı yanıma geldi. Ön frene bassam kontrolsüz düşecem. Freni bıraktım arka yerine geçti ama çarpma kaçınılmaz Motor halen gidiyor.
    Ellerimi seleye koyarak geriye doğru atladım üzerinden motor yatarak otobüsün altına girdi. Bende kıçımın üzerine otururarak kaydım o ıslak zeminde. Takla atmadım hızım yoktu. Arka cebimdeki telefonun üzerinde kaymışım. Telefon istemeden kıçımı kurtardı ve pert oldu.


    Eğitim honda yamaha vs. bunların hiç biri insanın aklına gelmiyor o 1-2 SANİYE içerisinde.
    En güzeli bu merete biniyorsan kendi tekniğini kendin geliştirmelisin.
    En iyi senaryo için de, en kötü senaryo içinde..
    Yararli bilgiler vermişsin kardeşim teşekkürler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------

    Dostum cok geçmiş olsun. Anladığım kadarıyla son derece bilinçli bir sürücüsün, motor üstünde de olsak 4 teker üstünde de bazen her şeyi düzgün yapsak bile bela gelip bizi buluyor. Ama kontrollü ve bilinçli kullandığımız zaman kötü sonuçlar oluşması bir o kadar da düşük ihtimal oluyor. Arkadaşın birisi bot hakkında tavsiye vermiş zaten. Ne kadar da olsa motosiklet botu normal ayakkabi yada bota göre daha iyi koruyacaktır. Tekrar geçmiş olsun.

  7. #47

    Üyelik
    03 Nisan 2014
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    250 X-Treme Enduro
    TCX tavsiye ederim, şehiriçi goretex modeli var bende.
    Kızıl pars bunu beğendi.

  8. #48
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Ben de TCX öneriyorum, mdelini bilmiyorum ama tamamen deri olan kışlık modelini kullanıyorum.
    Hamdım, piştim, hala hamım.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)