Haraç almayan bir sürücü kursu olduğunu görmek cidden umut verici..
Yeni tip A2 ehliyetim var. A ehliyet için seneye buraya başvurabilirim.
Merakımdan soruyorum A2 den A ehliyete geçmek için ne kadar meblağ ödememiz gerek?
Haraç almayan bir sürücü kursu olduğunu görmek cidden umut verici..
Yeni tip A2 ehliyetim var. A ehliyet için seneye buraya başvurabilirim.
Merakımdan soruyorum A2 den A ehliyete geçmek için ne kadar meblağ ödememiz gerek?
Hocam bu konuda benim bir sorum olacak. Ben geçen baharda gis akademide temel sürüş eğitimi aldım. A2 ehliyete uygun olduğum için inazumayı iyice test etme şansım oldu. Motor gayet hoşuma gitmişti. Oturduğum yerde debriyaj maneti ile ileri geri oynatıyordum aleti, hem böylelikle kavrama noktasını öğreniyordum. Zaten ilk öğrenirken de bu şekilde kavrama noktasına alışın demişlerdi ve cb125 lerde de kavramada motor ileri hareketleniyordu. Yazın can sıkıntısından (motorum da yok tabii gideyim bir havamı alsın dedim) Bajaj bayinda 200ns'i denedim. Daha dükkanın önünde 7-8 kere denedim yok kavramaya geldiği anda stop ediyor motor. Çok çok hafif eğim vardı bir de. Bu neden böyle oldu? Bir de inazumanın ağır başlı ve homojen hızlanması pulsarda yoktu gaz manetini azcık çevirdiğimde kafam sırtıma yapışıyordu bırakınca önüme düşüyordu. Bunlar pulsara özel mi? Çift silindir motor mu bakmak lazım acaba?
Teşekkürler... A2 den A sınıfı ehliyete geçişte şu anki maliyet;
800 tl kurs
80 tl sınav
280 tl Trafik Masrafı
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------
Merhaba;
Aslında kullanılan motosikletlerde markaya hatta aynı markada başka motosiklete göre de değişen kavramı anı Pulsarlarda biraz daha tutturulması zor bir hal alıyor.Alışma süresi çok uzun sürmese de ilk etapta biraz zor oluyor. İnazuma ile kıyasa gelince aradaki tork farkı bu yaşadığınız olayda ana etken gibi duruyor.
aradaki fark cift silindirin vermiş olduğu tork ile alakalı olabilir ama benim pulsarda debriyajla yürüyor o kısmı iyi yakalayamamış olabilirsin ama sadece debriyaj ile kalkmak tek silindir motorlarda bence sakıncalı gaz ile destek vererek bütün yükü debriyaja bindirmemek lazım yoksa debriyaj ömrü kısalır
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
2008 yılında ehliyet aldım. Bana sadece 100 soruluk bi fotokopi verdiler ve bunlardan 20 si çıkacak dediler (B sınıfı ehliyetim zaten vardı). Yazılı sınavdan sonra direksiyona çağırdılar. Kurs motor bile getirmemişti. Sınava motorla gelen bir adayın döküntü motoruyla 30 m git, dön geri gel şeklinde sınav olduk. Kursa Nisanda yazıldık, haziranda yazılı sınav, ağustosta direksiyon sınavı oldu.
Kursların evrimi güzel ve faydalı olmuş...
Merhaba Facoo;İllere göre farklılık gösterebilir İStanbul için 10 şubata kadar kayıt olmanız halinde sınava 25 şubatta girebilirsiniz.
Merhaba saltuque;Sizinde dediğiniz gibi tüm bu saçmalıkların kaldırılması çok çok faydalı oldu...Şimdi insanlar ortalama 1 ay içerisinde alabiliyorlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)