bence sen presto al kendım kulanıyorum cok saglam motor 4 kere kaza ettım motorda cızık bıle yok
bence sen presto al kendım kulanıyorum cok saglam motor 4 kere kaza ettım motorda cızık bıle yok
meraba arkadaslar ben yeni üye oldum üye olmamın nedeni ilk defa motor alcam 1500 tl civarı param var.bende presto 200 almaya karar verdim.ama arkadaslar alma çin çon elinde kalır dediler.burdaki yazıları okuyunca da kafam karıştı biri motoru övüyo biri kötülüyor.bana yardımcı olun alıyım mı almayım mı.
Dostum Bende Motoru Bu Hale Getirmeye Çalışıyorum. Amotrisörü Kaynakla Parça Koyarak Kaldırdım demiştin bi Tyo verirmisin Nasıl bir Parça Koydun ? Ona göre Bende Devam edeyim. Şimdiden teşekkürler
kardeş ben yaparken resim çekmedim ama bi arkadaşım yapmıstı.umarım işine yarar...o gönderdiğin resimdeki motoru ben beyenmedım bana sorarsan sen sadece motosikletin arkasını yukselt benden sana tavsiye...
ewt arkadaşlar uzun zamandır aklımda olan zaman bulup yapamadığım kuyruğu kaldırma işlemini halleettik bugün
serkanabim saol siteye ve bana yolladığın fotolar için yardımların işin
bi iki foto çektim belki ilerde işinize yarar diye düşündüm buyrun fotolar
amatsörün altındaki parçayı sökerken
amtsörün aparatına kaynatacağımız parça
ve parçayı kaynatıyoruz
parçaların ikisinide kaynattıktan sonra işlem delmye geliyo
ve işlemimiz bitiyor yerine takıyoruz benim çok hoşuma gitti
buyrun buda dıştan görünüş racerımızn d.....ötü kalktı
ewt arkadaşlar yorumlar sizin .
bide orjinalliği bozuldu diye korkmayın orjinal deliği duruyo ister dötünü kaldır ister indin nası isterseniz öle binersiniz sade bi vidaya bakıyo iş
tekeriniz düz bassın[/QUOTE]
ALINTIDIR
Arkadaşım Yardımların için Saol ben Sadece Aklımdaki Görüntüyü Photoshopla Aktarmaya Çalıştım. Henüz BaşLamadım ama Bu tarz Yapıcam. Yorumun için Saol ancak önemli olan Benim beğenmem ki benim çopk hoşuma gitti Tek sorun Dötü kaldırmaydı Onuda sayende Halledicem İnşallah Egzozum Geldi. Tüm ayarlamalar Tamam. Hayırlısı Olsun diyorum..
İmza: R1'siz Çocuk
selam arkadaşlar bende de presto texas 150 t scoter var çok memnunum parça sorunuda yok
ARKADAŞLAR bende bi texas çı olarak resim koyma gereği duydum. motorumdan çok memnunum gerçekten performans bi motor. motorumu yeni aldım biraz sert kullanduığımdan dolayı bakım istiyo ve parçalarınıda çok rahat buluyorum kendim istanbulda oturuyorum ve parçalarıda istanbulda. i telefona bakıyo yani hemde ucuz. 3. vites dişlisi bozuldu motorumu aldığımda yağ yakıyodu ben hiç uğraşmak istemediğimden direk yeni silindir piston segman yaptıracağım ve şanzuman dişlisini değiştireceğim. zincir ve dişli seti , arka fren diski ve 130-90-15 çapında yarış lastiği takacağım ve sezona hazır bi racing elde edeceğim. size tavsiye ederim gerçekten kanuniden falan daha BABA duran bi motor. daha biçok şey yazacak kadar ekstra var motorda ama bunları yazma gereği duydum herkese kazasız sürüşler...
MOTORUMA EKTRA OLARAK KIRMIZI FOSFORLU JANT ŞERİDİ ÇEKTİM ÜSTTEKİ RESİMLERDE YOK ŞERİTLİ RESİMDE EKLEDİM ALTTADIR. MOTORUN PİS HALİNE DENK GELEN RESİMLER BUNLAR
UMARIM Bİ FAYDAM DOKUNMUŞTUR ARKADAŞLAR ELİMDEN GELDİĞİ KADAR YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞTIM. UMARIM MOTOR CAMİASINDA İSTEDİĞİNİZ YERE GELİRSİNİZ...
EMEĞE SAYGI...!!!
Arkadaslar bizim evin yakınındaki honda bayinden gecerken bu texas motoru hep görüyorum. Görüntüsü acayip hosuma gidiyor .Cok tarz bir motor . Fakat markasına güvenemiyorum . Fiyatı da 2.950 Tavsiye lütfen
Hayata Vizö'RR'deN Bakmak AyrıcalıktıR...
0 Rh (-)
al kardeşim sana motoru tavsiye ederim.motoru eğer temizse eğer sana masraf açmayacaksa mutlaka al derim. racing e başlamadan mutlaka alıp binmelisin. ben motorumu aldıktan sonra 1000 tl masraf yaptım. yeni silindir piston segman , yeni şanzıman, yani lastik, YOSHİMURA TRİ OVAL EKSOZ , arka kuyruk kaldırma operasyonu bile yaptım. uzakta bekleyenler 600 lük makina beklerken bi bakıyolar ben geliyorum şaka bi yana 600 tadı veriyor şuan. sende bu tadı almalısın kardeşim başlangıç olarak al.
:flower: :flower:
::coool::
Joe baba ben bu texas 200 un sanzumanini nereden bulabilirim ban yardimci olabilirmisin
Konu başlğınında TEXASCILAR yazınca bende HANİ YOLDAN MOTORLA geçen insanları durdurup (dövmek,soymak,öldürmek) gibi işlem yapanlardan rahatsız olanlar gibi bir konu zannettim.ÇÜNKÜ BENİM BAŞIMA ÇOK GELİYO. Tanımadığım yollardan geçerken çoğu kez dudurulduğum yada üzerime yok yere DAŞ KÜREK SAPI ÇEKİÇ FIRLATILDIĞI OLUYODU =)
>>> Gençliğine Güvenip erken Derken ; Belki Elveda Bile diyemezsin GİDERKEN...!!!
Arkadaşlar kesinlike fiyat performans sınıfında birinci bir motor.
Bu motorla bakımsız halde 200 küsür km yaptım bi o kadarda geri dönüş ciğeri bana mısın demedi süratlanmesi durması kalkması gayet seri ayrıca piyasadaki birçok motordan daha yüksek son hıza sahip, kanuni-200 ybr cbf cbr 250cc chopperlar hepsini son hızda geçer çünkü motor kafadan 140 görüyor ve 160 ibresi var iyi bir bakımla 150-160 rahatlıkla görebilir üstüne biraz modifiye ile bu motorun 160-170 i görebileceğine inanıyorum.
Lastikleri dubleks ve cantları kaliteli motorun bence en önemli artısı bu ikisi.. Yani denge açısından iyi olduğu gibi motor virajda yatıyor ve yola yapışıyor birçok motordan daha kısa ve iyi viraj alıyor.
Görüntü olarak modifiyeye açık arka amartisörün basir birkaç detay ile daha yükseğe kaldırılması kafadan iyi bir görüntü sağlıyor bunun yanında çift egzoz olması hem performansa hem görüntüye iyi bir etki bırakıyor.
Sesi benim hoşuma gitti diyebilirim insanı havaya sokuyor
Ama çok daha iyi sesler duydum bu onların yanında hiç kalıyor biraz
Ucuz etin yahnisi demişler, motor kalite olarak sınıfta kalıyor hemen heryeri bozulabilir tabi en önemli aksanı motoru dışında ona laf yok o çok sağlam gözüküyor ama geri kalan heryeri elinizde kalabilir, vidalar bile kendi kendine gevşiyor, vibrasyon çok fazla, 100km dedin mi başlıyor heryeri zangır zangır titremeye sürücüyüde aşırı rahatsız edebiliyor bazen heleki son süratlerde.
Vitesler en çabuk aşınan parçalarının başında geliyor vites geçişleri zorlaşıyor kısa sürede yalama yapabiliyor.
Ateşleme sistemi yine çabuk bozulabilecek yerlerden birisi, elden kontak zamanla kendi kendini bitirebiliyor ayaktan çalıştırmada biraz güç verildiğinde hem kırılacak kadar zayıf hem yamulacak kadar, bir süre sonra onunla bile motoru çalıştıramayabiliyorsunuz.
Arka fren yeri yine ayak çalıştırma kolu gibi gevçiyor ve eğilip bükülüyor yani zayıf bi metal kullanmışlar mı desem nasıl desem frene basa basa fren yamulur mu ? işte aynen öyle oluyor.
Bu yazacağım belkide benimkine özel birşey bilemiyorum motor 5 ay yattı ve çalıştırmaya kalktığımda karbüratörden pislik aktığını gördüm, yağlama yetersiz kalmıştı onuda karbüratörden atmıştı yeni yağ koymama rağmen aşırı benzin içmeye başladı güzel bir musluk ayarı şart
Bazen benzin kabloları yerinden çıkabiliyor titreşim sağolsun.
Yedek deposu olması güzel benzin bittiğinde 3km daha götürüyor aracı.
Farları çok dandik ne adam akıllı ışıtıyor, nede sağlam.. Elinle bile çeksen çıkacak gibi, özellikle sinyaller yamaha yada honda sinyalleri ile değiştirmek herm görüntü hemde kalite açısından daha iyi olacaktır zira ben öyle yapmayı düşünüyorum.
Bunlar benim motorun eksileri ve artıları gördüğünüz gibi olumsuzluk daha çok ama oda benim motoru biraz hor kullanmamdan ve özellikle benden önceki sahiplerinin çok kaza yapıp motoru 6k km ye kadar rodaj yapmamış olmaları evet motorum rodajına daha yeni yeni başladı bu yüzden uzun yolcukları tercih ediyorum ama son yolculuğum beni çok kötü yaptı oda başka bir forumun konusu olacak.
Her çin malı gibi bu motorda malesef biraz hor kullanmaya dahi gelmiyor anında sorun patlak veriyor, ama özellikle arıza yapan bazı parçaları daha iyileri ile değiştirdiniz mi(dişliler, akü, bujiler, egzozlar, farlar, sinyaller vs vs) ve heryerini elden geçirip sıkı sıkı montelediniz mi bu motor sizi uzun süre idare eder yoldada hiç bırakmaz.
Sonsuza kadar yatabilen ölü değildir,
Tuhaf zamanlarda ölüm bile ölebilir.
Selam arkadaşlar ben de presto texas hs200gs sahibiyim. Motoru aldığıma bazen pişmanım bazen memnunum Motordaki aşırı titremenin sebebi ön dişlinin arka dişliyi kaldıramaması. Fabrika çıkışı ön dişli 15'liktir. Fakat ben dişliyi değiştirip 17'lik dişli taktım. Motordaki bütün titreme kesildi. Rayların üzerinde gidiyormuş gibi düzgün ve titreşimsiz gidiyor. Ayrıca motor artık 3. viteste 100 ü buluyor. Gerçekten abartısız 100 ü buluyor. Ben şehir içinde anayolda 120-130 km/s hızla gidiyorum. Hem motorun sesini de azaltmış oldum. Yağ gibi gidiyor. Servisler iyi bakmıyor kendin bakacaksın. Motorla otobanda şu an 160 ibreyi sonluyor. Zannedersem 170-180 e kadar varıyordur. Sorunu olanlar varsa yardımcı olabilirim...
::xs26::[I][COLOR="Olive"]GÜÇLÜ FIRTINA[/COLOR][/I]::xs26::
MERHABA ARKADAŞLAR SİTEDE YENİĞİM ÖNCELİKLE HEPİNİZE MERHABALAR BENİM BİR SORUNUM VAR
BİR AY KADAR ONCE BU PRESTO TEKSAS 200 HS MOTORLARDAN ALDIM MOTORU ALIR ALMAZ TAMİRCİYE GÖTÜRDÜM GÜZEL BİR BAKIM YAPTIRDIM YAĞI VS ÇOGU SEYİ BAKIMDAN GEÇTİ
SORUNUM ŞU ALDIGIMDADA VİTESİ GEÇİRMEK ÇOK ZORDU ŞİMDİDE OKADAR ZOR GEÇİYORKİ AYAĞIM YARA OLDU RESMEN BUNUN BİR ÇARESİ YOKMUDUR NASIL ÇÖZERİZ BU SORUNU YADA BU NORMALMİ ?
slm arkadaşlar benimde presto teksasım var 200 cc lik.motor aksesuarı almak istiyorum ön far km göstergecci gibi internette presto teksas için diyerek belirtmiyor norma başka bi marka alsam çalışır mı(alacagım ürünlerin biraz küçük yada büyük olması benim için önemli değil)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)