Nedir bu büyüklenme çabaları!!!
Reklamlar
-
Arkadaşlar son zamanlarda motora göre muameleye yapıldığını fark ettim.
Bundan 1 ay önce turing eğitimine gidecektim Seyrantepe'ye.
Kendi motorum (MT07) kazalı olduğu için bir arkadaşımın Küba Cg'si ile gitmek zorunda kaldım.
Ben bugüne kadar tek bir kere bile motosikletleri fark edin demedim.
Taa ki cg kullanana kadar.
İnanmazsınız ama üstüme bilerek süren o kadar çok insan var ki..
Motosiklete göre muamele yapıldığını fark ettim.
Basıyorum gitmiyor arkadaş, sağ şeritteyim yavaş yavaş gidiyorum arkadan neyin selektorü yapılıyor?
Buda yüzsüz bir motorcu arkadaşın facebooktaki paylaşımı...
İlk bakışta aşık oldun oldun adamım, yoksa ikinci bakışta kimin ne mal olduğunu anlarsın.
- BOB MARLEY
Reklamlar
-
evet düşük hacimli motosikletle trafik tehlikeli olmaya başlıyor bence de. ama facebookdaki arkadaşın gayet doğru bir paylaşım yapmış bence
-
halo1925 adlı üyeden alıntı
evet düşük hacimli motosikletle trafik tehlikeli olmaya başlıyor bence de. ama facebookdaki arkadaşın gayet doğru bir paylaşım yapmış bence
Tek tek tüm herşeyin fiyatını yazmak yüzsüzlük bana kalırsa.
İlk bakışta aşık oldun oldun adamım, yoksa ikinci bakışta kimin ne mal olduğunu anlarsın.
- BOB MARLEY
-
Aquaium adlı üyeden alıntı
Tek tek tüm herşeyin fiyatını yazmak yüzsüzlük bana kalırsa.
ha evet o konuda haklısın o bakımdan düşünmemiştim
-
For example : Ekipmanını göster konu başlığı
-
ZümeR adlı üyeden alıntı
For example : Ekipmanını göster konu başlığı
Hocam ben değilim bu. Bir eleman.
Aşırı yüzsüz bulan tek ben miyim acaba?
İlk bakışta aşık oldun oldun adamım, yoksa ikinci bakışta kimin ne mal olduğunu anlarsın.
- BOB MARLEY
-
Mersin İl Temsilcisi
şimdi anlıyorum cg'lere neden işlem yapıldığını..
-
ön çatala oğuz ustam yazsaydın sorun olmazdı
-
Ben 5 e atamıyorum yokuş gelir bayılır diye 4 vites 100 le gidiyorum hızlı akan yollarda
-
01 Aralık 2016, 17:31
#10
facebook a yazan kısnın uslubu tarzı hıc bana gore deıl,bu onun kısılıgı ve terbıyesı ıle alakalı dogrudan fıkır verıyor. Fakat ben burda fıyat yazılmasının fıyat / fayda karsılastırması yapmak nıyetınde oldugunu dusunuyorum.Yanı sunu yapmaya calısmıs sız araca 40 bın verıyorsunuz bende motora 40 bın verıyorum ama toplamda elde ettıgım fayda cok daha buyuk ,matematıgıde katmıs ıfadesının ıcıne. Motor kullanan bırı olarak 13.000 km sonunda edındıgım trafık tecrubelerı ve ızlenımlerı su sekılde,bırcok motor kullanan arkadasın sıkayet ettıgı kadar sıkıstırma ,ustume gelınme vs gıbı olay kesınlıkle yasamadım,soyle oranlıyım, sıkayet edenler 10 olay yasamıssa ben 3 olay yasamısımdır.Motorum r25,her zaman yaz 30 derecede bıle full+full ekıpman cıkıyorum,trafıkte dıger araclara saygı gosterıyorum,coguda bana saygı gosterıyor.Basıma gelen olayların bazıları gercekten soforlerın dıkkatsızlıgınden bazıları ıse ruh hastası olup kasıtlı davranmalarından.Tum bunlara ragmen benım trafıkle ılgılı toplam cıkarırım su oldu , anlatıldıgı kadar kotu degılmıs,hatta yol verenler yardımcı olanlar cogunlukta.Sonra bu konuyu dusundugumde sunu fark ettım ,motor kullananların cogu trafıge asırı derecede saygısız,5 cm lık aradan 120 km ıle gecmeye calısmalar,ınanılmaz sekılde zorlamalar.soforlerı tedırgın etmeler.Araba ve dıger tasıt kullanacıları sutten cıkma ak kasık demıyorum fakat motor kullananlarda saygı beklıyorlar ıse once saygı duyucaklar trafıge.Bu tecrubemle sabıttır.Full ıstanbul sehırıcı trafıgı gunde 4-5 saat en yogun yerlerde kullanarak edındım.
-
01 Aralık 2016, 17:36
#11
Salurbey adlı üyeden alıntı
facebook a yazan kısnın uslubu tarzı hıc bana gore deıl,bu onun kısılıgı ve terbıyesı ıle alakalı dogrudan fıkır verıyor. Fakat ben burda fıyat yazılmasının fıyat / fayda karsılastırması yapmak nıyetınde oldugunu dusunuyorum.Yanı sunu yapmaya calısmıs sız araca 40 bın verıyorsunuz bende motora 40 bın verıyorum ama toplamda elde ettıgım fayda cok daha buyuk ,matematıgıde katmıs ıfadesının ıcıne. Motor kullanan bırı olarak 13.000 km sonunda edındıgım trafık tecrubelerı ve ızlenımlerı su sekılde,bırcok motor kullanan arkadasın sıkayet ettıgı kadar sıkıstırma ,ustume gelınme vs gıbı olay kesınlıkle yasamadım,soyle oranlıyım, sıkayet edenler 10 olay yasamıssa ben 3 olay yasamısımdır.Motorum r25,her zaman yaz 30 derecede bıle full+full ekıpman cıkıyorum,trafıkte dıger araclara saygı gosterıyorum,coguda bana saygı gosterıyor.Basıma gelen olayların bazıları gercekten soforlerın dıkkatsızlıgınden bazıları ıse ruh hastası olup kasıtlı davranmalarından.Tum bunlara ragmen benım trafıkle ılgılı toplam cıkarırım su oldu , anlatıldıgı kadar kotu degılmıs,hatta yol verenler yardımcı olanlar cogunlukta.Sonra bu konuyu dusundugumde sunu fark ettım ,motor kullananların cogu trafıge asırı derecede saygısız,5 cm lık aradan 120 km ıle gecmeye calısmalar,ınanılmaz sekılde zorlamalar.soforlerı tedırgın etmeler.Araba ve dıger tasıt kullanacıları sutten cıkma ak kasık demıyorum fakat motor kullananlarda saygı beklıyorlar ıse once saygı duyucaklar trafıge.Bu tecrubemle sabıttır.Full ıstanbul sehırıcı trafıgı gunde 4-5 saat en yogun yerlerde kullanarak edındım.
Katılıyorum.
Nadiren sıkıştıran ve bilerek sıfır geçen deliler haricinde,
yol veren ve saygı gösteren çok fazla.
Lakin benim bahsettim konu bu değil. Sen hiç cg sürdün mü bilmiyorum ama bir kere o makine ile trafiğe çık.
İstediğin kadar saygı göster kimse seni adam yerine koymuyor.
İlk bakışta aşık oldun oldun adamım, yoksa ikinci bakışta kimin ne mal olduğunu anlarsın.
- BOB MARLEY
-
01 Aralık 2016, 17:40
#12
Aquaium adlı üyeden alıntı
Katılıyorum.
Nadiren sıkıştıran ve bilerek sıfır geçen deliler haricinde,
yol veren ve saygı gösteren çok fazla.
Lakin benim bahsettim konu bu değil. Sen hiç cg sürdün mü bilmiyorum ama bir kere o makine ile trafiğe çık.
İstediğin kadar saygı göster kimse seni adam yerine koymuyor.
Surmedım,nasıl bır motor oldugunu bılmıyorum,eger gunluk trafıkte kullanılan kurye arkadasların kullandıgı , servıs elemanlarının kullandıgı motorlara gorsel olarak benzıyorsa sorun olabılır.Sebebıde o arkadasların trafıkte teror estırmesı , onlara karsı araba sahıplerınde cok buyuk bır ofke var. Duzelmesı ıcın her ıkı tarafında sag duyulu olması gerek.
-
01 Aralık 2016, 17:42
#13
Aquaium adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar son zamanlarda motora göre muameleye yapıldığını fark ettim.
Bundan 1 ay önce turing eğitimine gidecektim Seyrantepe'ye.
Kendi motorum (MT07) kazalı olduğu için bir arkadaşımın Küba Cg'si ile gitmek zorunda kaldım.
Ben bugüne kadar tek bir kere bile motosikletleri fark edin demedim.
Taa ki cg kullanana kadar.
İnanmazsınız ama üstüme bilerek süren o kadar çok insan var ki..
Motosiklete göre muamele yapıldığını fark ettim.
Basıyorum gitmiyor arkadaş, sağ şeritteyim yavaş yavaş gidiyorum arkadan neyin selektorü yapılıyor?
Buda yüzsüz bir motorcu arkadaşın facebooktaki paylaşımı...
http://i.hizliresim.com/0lqRpW.jpg
youtubeden selamlar gardaaaş :D ben diyordum işte, motor karizmadır motor büyük ise karizmanın etkisi de o şekil büyük olur. saygılarımla teşekkür ederim
bu arada o facebook hesabındaki kişi yürüyen bir sermaye. komple çalıp satsan iyi para. tehcizatıyla organlarıyla komple satarız ama beyni para etmez.
-
01 Aralık 2016, 17:43
#14
Salurbey adlı üyeden alıntı
Surmedım,nasıl bır motor oldugunu bılmıyorum,eger gunluk trafıkte kullanılan kurye arkadasların kullandıgı , servıs elemanlarının kullandıgı motorlara gorsel olarak benzıyorsa sorun olabılır.Sebebıde o arkadasların trafıkte teror estırmesı , onlara karsı araba sahıplerınde cok buyuk bır ofke var. Duzelmesı ıcın her ıkı tarafında sag duyulu olması gerek.
Küba Cg kurye motoru değildir daha çok apaçi motorudur.
AMA BEn hiçbir apaçilik yapmadığım halde adam yerine konmamayı çözemedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:42 ----------
fatih.met adlı üyeden alıntı
youtubeden selamlar gardaaaş :D ben diyordum işte, motor karizmadır motor büyük ise karizmanın etkisi de o şekil büyük olur. saygılarımla teşekkür ederim
Selamlarr, Fatih.met heryerde.
İlk bakışta aşık oldun oldun adamım, yoksa ikinci bakışta kimin ne mal olduğunu anlarsın.
- BOB MARLEY
-
01 Aralık 2016, 17:49
#15
Bilemıyorum o zaman fakat ben trafıkte yanıma gelen motoru ne olursa olsun ustunde ekıpmanı yoksa muhattap bıle olmuyorum , konusmuyorum.Sorduklarında soyledım ,ekıpmanın olmadıgı ıcın dıyorum. Sızın cevabınızda yazınızın ıcınde , apacı motoru ıse bu suruculerde aynı etkıyı yaratır apacı adam dıye saygı duymuyorlar demekkı.Motorun r6 olsun yıne apacı ol ben saymazdım en azından, aynı zamanda araba ılede trafıkteyım sadece motor kullanmıyorum.
-
01 Aralık 2016, 18:09
#16
Salurbey adlı üyeden alıntı
Bilemıyorum o zaman fakat ben trafıkte yanıma gelen motoru ne olursa olsun ustunde ekıpmanı yoksa muhattap bıle olmuyorum , konusmuyorum.Sorduklarında soyledım ,ekıpmanın olmadıgı ıcın dıyorum. Sızın cevabınızda yazınızın ıcınde , apacı motoru ıse bu suruculerde aynı etkıyı yaratır apacı adam dıye saygı duymuyorlar demekkı.Motorun r6 olsun yıne apacı ol ben saymazdım en azından, aynı zamanda araba ılede trafıkteyım sadece motor kullanmıyorum.
07'de apaçi olunca halk destek veriyor kardeşim.
İlk bakışta aşık oldun oldun adamım, yoksa ikinci bakışta kimin ne mal olduğunu anlarsın.
- BOB MARLEY
-
01 Aralık 2016, 18:28
#17
Aquaium adlı üyeden alıntı
07'de apaçi olunca halk destek veriyor kardeşim.
o zaman soyle demek gerek,halkımızın gıdıcek cok yolu var motovlog cekmem sart oldu,mart gıbı baslıyım yenı sezonda.
-
01 Aralık 2016, 18:54
#18
IRau adlı üyeden alıntı
ön çatala oğuz ustam yazsaydın sorun olmazdı
Depoya "KeLLe MeMeT" yazdırmak daha etkili
-
01 Aralık 2016, 18:58
#19
Salurbey adlı üyeden alıntı
facebook a yazan kısnın uslubu tarzı hıc bana gore deıl,bu onun kısılıgı ve terbıyesı ıle alakalı dogrudan fıkır verıyor. Fakat ben burda fıyat yazılmasının fıyat / fayda karsılastırması yapmak nıyetınde oldugunu dusunuyorum.Yanı sunu yapmaya calısmıs sız araca 40 bın verıyorsunuz bende motora 40 bın verıyorum ama toplamda elde ettıgım fayda cok daha buyuk ,matematıgıde katmıs ıfadesının ıcıne. Motor kullanan bırı olarak 13.000 km sonunda edındıgım trafık tecrubelerı ve ızlenımlerı su sekılde,bırcok motor kullanan arkadasın sıkayet ettıgı kadar sıkıstırma ,ustume gelınme vs gıbı olay kesınlıkle yasamadım,soyle oranlıyım, sıkayet edenler 10 olay yasamıssa ben 3 olay yasamısımdır.Motorum r25,her zaman yaz 30 derecede bıle full+full ekıpman cıkıyorum,trafıkte dıger araclara saygı gosterıyorum,coguda bana saygı gosterıyor.Basıma gelen olayların bazıları gercekten soforlerın dıkkatsızlıgınden bazıları ıse ruh hastası olup kasıtlı davranmalarından.Tum bunlara ragmen benım trafıkle ılgılı toplam cıkarırım su oldu , anlatıldıgı kadar kotu degılmıs,hatta yol verenler yardımcı olanlar cogunlukta.Sonra bu konuyu dusundugumde sunu fark ettım ,motor kullananların cogu trafıge asırı derecede saygısız,5 cm lık aradan 120 km ıle gecmeye calısmalar,ınanılmaz sekılde zorlamalar.soforlerı tedırgın etmeler.Araba ve dıger tasıt kullanacıları sutten cıkma ak kasık demıyorum fakat motor kullananlarda saygı beklıyorlar ıse once saygı duyucaklar trafıge.Bu tecrubemle sabıttır.Full ıstanbul sehırıcı trafıgı gunde 4-5 saat en yogun yerlerde kullanarak edındım.
Bence trafikte saygı görüyor olmanız büyük ihtimalle yolda apaçilik yapmak yerine adam gibi kullanıyor olmanız ve tabii ki gösterişli motosiklet. Bir de ne taraflarda motosiklet kullanıyorsunuz merak ettim çünkü bu da çok büyük bir etken. Mesela bizim buralarda yani Bağdat Caddesi civarında motosikletlilere son derece saygılılar. Yani motosiklet olarak sınırlamak yanlış olur genelde trafikte insanlar birbirine saygılı ve toleranslı sürüyorlar.
-
01 Aralık 2016, 19:09
#20
ıstanbulda tuzladan - buyukcekmece ye kadar hem sahıl hem e5 . Anadolu kavagına hem sahıl hem tem uzerınden, kılyos, uskumru koy sahıl ve bır kısım e5 , sarıyere full sahıl , şile , riva ,ağva yıne hem sahılden hem tem uzerınden. Istoc beylıkduzu full tem donus e5 ve tem , uzun yol gelıbolu canakkale eskısehır bursa edırne bolu , yanı bırcok yerde kullandım karma bır profıl. Basıma cok cok az olay geldı,cok sukur en ufak bır cızık bıle yok yanı kaza surtme vs. Bogaz koprusu en yogun trafıkte keza e5 tem) kı her zaman emnıyet serıdını kullanıyorum eger trafık akmıyorsa ıstısnasız, yanlıs anlasılmasın eger trafık akmıyorsa kesınlıkle emnıyetteyım.
soyle bır ornek verıyım,dıyelım kı sol serıtteyım hızım 90 veya 100 arkamdan bır arac geldı sagım bos olsa bıle ben hızımı arttırmıyorsam sag sınyalımı verırım omuz ustu kontrol yapar orta serıde gecerım,yanı arabanım bos olan yerden gecmesını beklemem onunden cekılmemezlık yapmam.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)