Motor Tavsiyesi, RC 390'ı nasıl bilirsiniz, 2017'de fiyatı ne olur?
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar,
Motor alacağım ve bu yüzdende tavsiye almak için sizlere geldim. Öncelikle benim kafamda 3 motor var. RC 390, R25, Ninja 300 KRT.
182 boyunda 72 kg bir insanım. RC 390 bana en yakın olanı çünkü, R25 güçsüz, Ninja 300 pahalı ve yakıyor. Bu yüzden rc 390 üzerinden devam edeceğim.
Nasıl bilirsiniz bu motoru? Kullanan arkadaşlar deneyimlerini aktarabilirler mi? Kafamdaki sorular, titreşim çok mu fazla? Makinanın boyutu iyi midir? 182 adamım öyle fazla değil. O yüzden bu motorun altımda sırıtacağını zannetmiyorum. Sizin boyunuz nedir ve nasıl duruyor? Fotoğrafınız varsa aydınlatıcı olabilir atmanız mümkünse.
Tasarımı hoşuma gidiyor fakat bana ince gibi geldi. Nedir milletin tepkisi?
Sonuçta şekil yapacağız . Açıkcası benim için en önemli şeylerden birisi motorun altımda nasıl duracağı.
Bodrumda yaşıyorum. Genç adamız. Mevzu belli.
Son olarakta bu motorun 2017 modeli çok güzel. Fiyatı ne olur sizce? Malum dolar arttı. Ne zaman satışa çıkar?
Reklamlar
-
Boyuna gayet iyi durur bence.. benim boyum 160 ayaklarim zor degiyordu rc de.. depo incedir o kesin ama o kategorinin en yakisikli motorudur bence ktm rc serisi.. su anda ninja 300 kullaniyorum ayaklarim super yere değiyor.. ikisinin arasinda ne eksi arti dersen rc devamli fan açar bu insani yorar ama ne zaman anlarsin bunu farkli bir motor kullandigin zaman alla alla o motor nie bu kdr fan aciomus dersin.. hafiftir, rosso lastilerler virajlar inanilmaz keyiflidir ben severim ktm yi tipi boyu yakisikliligi seni tatmin eder derim..
-
delüğanlı yaş kaç? şekil yapma ama ABS yap hayat kurtarır
Motor yeni partide zam yer döviz bazlı fiyatlandırılıyor
-
boyumuz aynı organge day test gününde sürdüm.tork ve görüntü 10 üstünden 10.üstünde açıkcası rahat ettim diyebilirim.ufak bir motor değil ayrıca oldukça öne yatarak kullanılıyor.o yüzden sırıtmaz onu dert etme.titreşim var.rahatsız edicek kadar süremedik malum.pulsardan sonra hissedilir derecede titriyor.ama elciklerde titreşim yoktu.gaz tepkisi delirtiyor uçuruyor.2016 modeli şu an satılanlar 21.000 lira.2017 beklersen 23 24 civarı olabilir.ama makyaj görücek yandan egzoz çıkıcak ön disk dahada büyücek 320mm ve şasi güçlendirilmesi yapılıcak.ayrıca mayısa kadar beklemen gerekebilir 2017 modelleri için.ben de almak istiyordum ama o şekilde yatarak sürmek istemiyorum.ufak bir motora göre oldukça fazla yatıyorsun.pistte iyi güzel tabide şehirde bi yere kadar.kısmetse duke 390 artık yada kawasaki z300
-
awesomee adlı üyeden alıntı
Boyuna gayet iyi durur bence.. benim boyum 160 ayaklarim zor degiyordu rc de.. depo incedir o kesin ama o kategorinin en yakisikli motorudur bence ktm rc serisi.. su anda ninja 300 kullaniyorum ayaklarim super yere değiyor.. ikisinin arasinda ne eksi arti dersen rc devamli fan açar bu insani yorar ama ne zaman anlarsin bunu farkli bir motor kullandigin zaman alla alla o motor nie bu kdr fan aciomus dersin.. hafiftir, rosso lastilerler virajlar inanilmaz keyiflidir
ben severim ktm yi tipi boyu yakisikliligi seni tatmin eder derim..
Evet ninja da güzel fakat krt edition dışındakilerin renginin sırıttığını düşünüyorum. Krt edition ise birazcık pahalı. Rc'deki tek derdim ince olması. Şöyle ninja 300 gibi kaslı olsa düşünülecek motor değil. Teşekkürler bilgilendirme için.
burak burk adlı üyeden alıntı
boyumuz aynı organge day test gününde sürdüm.tork ve görüntü 10 üstünden 10.üstünde açıkcası rahat ettim diyebilirim.ufak bir motor değil ayrıca oldukça öne yatarak kullanılıyor.o yüzden sırıtmaz onu dert etme.titreşim var.rahatsız edicek kadar süremedik malum.pulsardan sonra hissedilir derecede titriyor.ama elciklerde titreşim yoktu.gaz tepkisi delirtiyor uçuruyor.2016 modeli şu an satılanlar 21.000 lira.2017 beklersen 23 24 civarı olabilir.ama makyaj görücek yandan egzoz çıkıcak ön disk dahada büyücek 320mm ve şasi güçlendirilmesi yapılıcak.ayrıca mayısa kadar beklemen gerekebilir 2017 modelleri için.ben de almak istiyordum ama o şekilde yatarak sürmek istemiyorum.ufak bir motora göre oldukça fazla yatıyorsun.pistte iyi güzel tabide şehirde bi yere kadar.kısmetse duke 390 artık yada kawasaki z300
Bilgilendirme için teşekkürler. Şuan 21.000 TL evet. Fakat o yeni egzoz ve renk git 2017 al diyor. 23-24 e kadar artacağını sanmıyorum açıkcası ben. SporMoto 2014de piyasaya 18.999 gibi güzel bir kampanya fiyatıyla sürmüştü motoru yanlış hatırlamıyorsam. Tamam dolar molar arttı ama başlarda kampanya ile 21 en fazla 22 bin tl gibi satabilirler.. 23-24 e pek gitmez bence. Lanet motor yandan efsane. Önden ince görünmese 24 olsa vericem ama kararsız bıraktırıyor.
-
şunu şöyle bırakayım önce.bu bizim ufaklık.Bendeki Rc250.Boy konusunda içiniz rahat olsun sıkıntı çıkmaz.Kilonuzda tam yerinde.Motor altınızda sırıtmaz.Titreşim var ona söyleyecek sözüm yok.390 bundan aman aman güçlü değil orange days'da test ettim.Güç konusunda fark var ama bariz bir fark yok kasa boyutları aynı zaten.Arkadaş doğru söylemiş 2017 yılında fiyat o civarda olur.Bunun sadece kurlada alakası yok yapılan teknik değişikliklerde bunda önemli bir etmen.
-
whitedeamon adlı üyeden alıntı
http://i.hizliresim.com/kGZ8br.jpg
http://i.hizliresim.com/d84NGQ.jpg
şunu şöyle bırakayım önce.bu bizim ufaklık.Bendeki Rc250.Boy konusunda içiniz rahat olsun sıkıntı çıkmaz.Kilonuzda tam yerinde.Motor altınızda sırıtmaz.Titreşim var ona söyleyecek sözüm yok.390 bundan aman aman güçlü değil orange days'da test ettim.Güç konusunda fark var ama bariz bir fark yok kasa boyutları aynı zaten.Arkadaş doğru söylemiş 2017 yılında fiyat o civarda olur.Bunun sadece kurlada alakası yok yapılan teknik değişikliklerde bunda önemli bir etmen.
Gerçekten guzel motor. Resimler icin tesekkurler. Ek olarak iki sorum olacak. Egzoz sesi nasil ve yandaki grenajlarin farkli renklerini gormustum. Sticker gibi degisebiliyor mu o renkler? Koyu olmasini tercih ederdim.
-
kardeşim 182 boyundaysan dünyadaki hiçbir motor altında küçük kalmaz merak etme. rc390 da top speed olarak pek iyi olmasa da çok torklu çok keyifli bi makine bence
-
guvenxx adlı üyeden alıntı
Gerçekten guzel motor. Resimler icin tesekkurler. Ek olarak iki sorum olacak. Egzoz sesi nasil ve yandaki grenajlarin farkli renklerini gormustum. Sticker gibi degisebiliyor mu o renkler? Koyu olmasini tercih ederdim.
Hocam ben orjinal egzoz sesini seviyorum ama onun dışında egzoz takacağım ben derseniz sesi xt660 gibi çıkıyor.Ktm sticker setleri pahalı sadece duke için 600tl civarı sticker uygulaması yapmıştım.Rc komple granaj muhtemelen daha fazla tutacaktır.Katalogda renkler verilmiştir zaten 2017 oradan bakabilirsiniz.[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:41 ----------
Powerparts baya geniş zaten
-
01 Aralık 2016, 04:38
#10
guvenxx adlı üyeden alıntı
Sonuçta şekil yapacağız
. Açıkcası benim için en önemli şeylerden birisi motorun altımda nasıl duracağı.
Bodrumda yaşıyorum. Genç adamız. Mevzu belli.
Adam KTM nin açılımı Kız Tavlama Motoru yaptı ya la
-
01 Aralık 2016, 10:37
#11
berkcigdem adlı üyeden alıntı
Adam KTM nin açılımı Kız Tavlama Motoru yaptı ya la
-
01 Aralık 2016, 10:40
#12
Rc390 44 beygir 1 silindir 147 kg 32 kw güç. Hadi bu makina r25 e göre bir tik daha güçlü ok yaw kawasakinin ne farki var ? Krt edition 39 beygir,29 kw,2 silindir 174 kg. R25 güçsüz demişsin, 36 beygir 2 silindir 26.5 kw ve daha hafif 166 kg r25 174 kg kawa. Özellikle kawasaki ile aralarinda cok az fark var ki biri 250cc yani %8 otv var. Neyse yine sen bilirsin ama güçsüzluk kavrami ( bilemiyorum ).
-
01 Aralık 2016, 13:29
#13
Salurbey adlı üyeden alıntı
Rc390 44 beygir 1 silindir 147 kg 32 kw güç. Hadi bu makina r25 e göre bir tik daha güçlü ok yaw kawasakinin ne farki var ? Krt edition 39 beygir,29 kw,2 silindir 174 kg. R25 güçsüz demişsin, 36 beygir 2 silindir 26.5 kw ve daha hafif 166 kg r25 174 kg kawa. Özellikle kawasaki ile aralarinda cok az fark var ki biri 250cc yani %8 otv var. Neyse yine sen bilirsin ama güçsüzluk kavrami ( bilemiyorum ).
R25 ile kawa arasinda evet buyutulecek fark yok. Fakat rc 390 ile arasinda hizlanmada cok bariz fark var. Rc ye gore gucsuz oldugunu belirttim.
Diyeceksiniz ki o mantikla kawada gucsuz. R25den bir tik daha guclu olsada bunu saymazsak kawanin tasarimini r25 den cok daha iyi buldugum icin o farki kapatiyor. Bunu belirtmemisim haklisiniz.
Ayrica herkeste r25 oldugu icin pek yakin degilim o motora.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:06 ----------
Ve bu 2017 modeller ne zaman satisa çıkar ?
-
01 Aralık 2016, 14:02
#14
Güç konusunda rc390 ok. Kawa fark yaratmıyor. Birçok roll on videosu var utube da. Beğeni dediğinizde orda hiçbir şey söylemem. Motosiklette önceliğim alan kişinin onu beğenmesi, güç vs benim içinde 2.planda kalır. 2017 ler mart nisan gibi markette olacak yeniler. ( rc390 a lafım yok hem güçlü hemde bariz şekilde hafif, ağırlık güç olarakda ilerde bir model r25 den , fark yaratır )
-
01 Aralık 2016, 16:13
#15
ninja zaten torkla kapatıyor aradaki farkı o yüzden hızlanması gayet iyi.rc den farkı çift silindir olduğundan zaten hem daha uzun çeviriyor hemde daha ağır kalıyor.ama hız arttıkça rc ile arasında fark kapanır.bahsettiğim hız 150 den sonra.ama her ışıkta her kalkışta rc390 döver tabi patlayarak güç üretiyor.
2017 alırım falan diyorsun öle olmaz fiyat diyorsun euro oldu 3.70.24.000 lira gayet uygun kalıcak haberin olsun.ktm de çalışan arkadaş yeni kasa duke 390 haziranda en geç gelir fiyat 24 23 bandında olucak muhtemelen dedi.
imkanın varsa pazarlıkla 20.000 ne bağla derim.
-
01 Aralık 2016, 18:57
#16
Ninja 300 top speed 190-200 ve 0-100 ise 5.5 sn. R25 top speed 170-185 ve 0-100 ise 7 sn. Performans farkı bence oldukça var. Bu cc ler için. Ben olsam bütçem yeteli ve benzin masraflarını düsünmeyecek olursak ninja300 alırdım.
-
01 Aralık 2016, 19:19
#17
Rc390'a 4 ay boyunca sahip olmuş birisi olarak tavsiye etmiyorum, sl al derim ben
-
01 Aralık 2016, 19:23
#18
Muhammett adlı üyeden alıntı
Ninja 300 top speed 190-200 ve 0-100 ise 5.5 sn. R25 top speed 170-185 ve 0-100 ise 7 sn. Performans farkı bence oldukça var. Bu cc ler için. Ben olsam bütçem yeteli ve benzin masraflarını düsünmeyecek olursak ninja300 alırdım.
Top speed benim için pek önemli değil. 140 - 150 gibi süratde çok bağırmasın yeter. Bu 3 motorda o kapasiteye sahip zaten. Önemli olan hızlanma ve görüntü açıkçası. Şuanda en yakın olan RC 390 fakat 2017 modeli fazla tuzlu olacak gibi. Motorda iyileştirmeler ciddi olunca da 2016 alası gelmiyor insanın.
Ninja 300'de aslında 2. el krt edition 20 bin tl'ye bulunabilir. Bu cepte dursun.
R25 ise grisi güzel geliyor bir tek bana. Ama ondada ne kadar keyif alırım bilmiyorum. Torku yetersiz gibi kalıyor diğerlerinin yanında. Bana kırmızıda kalkınca gidecek motor lazım. RC 390 bunu fazlasıyla yapıyor. Ninjanında çok aşırı geri kalan yanı yok. Ama r25 biraz daha düşük bu konuda diye düşünüyorum.
Gelgelelim RC 390 şuan bile az daha ver mt 07 al olayında. E bu 24-25 bin tl olursa daha az ver MT 07 al olayına dönecek resmen. Şu r25 ve ninja 300'ünde oturuşu çok dik geliyor bana. Görüntüyü bozuyor arkadaş. Çok karıştı kafam forum çook.
kuzan14 adlı üyeden alıntı
Rc390'a 4 ay boyunca sahip olmuş birisi olarak tavsiye etmiyorum, sl al derim ben
Ninja SL ise bahsettiğiniz fazla küçük motor. Hiç düşünmüyorum.
Rc390 konusundaki tecrübeleriniz nelerdir? Neden tavsiye etmiyorsunuz? Açar mısınız biraz ?
-
01 Aralık 2016, 19:33
#19
Muhammett adlı üyeden alıntı
Ninja 300 top speed 190-200 ve 0-100 ise 5.5 sn. R25 top speed 170-185 ve 0-100 ise 7 sn. Performans farkı bence oldukça var. Bu cc ler için. Ben olsam bütçem yeteli ve benzin masraflarını düsünmeyecek olursak ninja300 alırdım.
kıtapcıkda yazan top speed ler mı , ben bır kullanıcı olarak 185-188 kdr cıktım.170 km top speed baslangıc hızı olarak dusuk olanı alarak yazmayı tercıh etmısınız,buda sankı oldugundan daha yavas bır motor gıbı gosterıyor ıster ıstemez r25 ı. 180-188 km r25 ıcın. Hızlanma degerlerını aldıgınız resmı bır sıte varsa lınkını gondere bılır mısınız 0-100 accelaratıon degerlerı. Kawasakı 300 ve r25 arasında guc olarak %29 fıyat farkını gerektırecek bır durum kesınlıkle yok. Benım gorusum.
-
01 Aralık 2016, 21:03
#20
guvenxx adlı üyeden alıntı
Top speed benim için pek önemli değil. 140 - 150 gibi süratde çok bağırmasın yeter. Bu 3 motorda o kapasiteye sahip zaten. Önemli olan hızlanma ve görüntü açıkçası. Şuanda en yakın olan RC 390 fakat 2017 modeli fazla tuzlu olacak gibi. Motorda iyileştirmeler ciddi olunca da 2016 alası gelmiyor insanın.
Ninja 300'de aslında 2. el krt edition 20 bin tl'ye bulunabilir. Bu cepte dursun.
R25 ise grisi güzel geliyor bir tek bana. Ama ondada ne kadar keyif alırım bilmiyorum. Torku yetersiz gibi kalıyor diğerlerinin yanında. Bana kırmızıda kalkınca gidecek motor lazım. RC 390 bunu fazlasıyla yapıyor. Ninjanında çok aşırı geri kalan yanı yok. Ama r25 biraz daha düşük bu konuda diye düşünüyorum.
Gelgelelim RC 390 şuan bile az daha ver mt 07 al olayında. E bu 24-25 bin tl olursa daha az ver MT 07 al olayına dönecek resmen. Şu r25 ve ninja 300'ünde oturuşu çok dik geliyor bana. Görüntüyü bozuyor arkadaş. Çok karıştı kafam forum çook.
Ninja SL ise bahsettiğiniz fazla küçük motor. Hiç düşünmüyorum.
Rc390 konusundaki tecrübeleriniz nelerdir? Neden tavsiye etmiyorsunuz? Açar mısınız biraz ?
r25 yetersiz diyorsunuz ama daha önceki motorlarınız neler tecrübe durumu nedir yani ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)