Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Ducati Multistrada 1200

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Merhabalar, mts1200 e bilenmiş bir halde araştırmalar yapmaktayım, 2013, 2014, 2015 modelleri hakkında bilgisi olan varsa az sohbet etmek isterim.

    Genelde sorularım havada kaldığından bu şekilde bir giriş yapayım, muhattap bulabilirsem devam ediyim isterim.
    mehmetenis bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mrt20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Denizli
    En yakın olarak google görsellerde görebildiğim,
    hayallerimi süsleyen harika motor.
    Bi streetfighter bide multi.
    50 seneye belki alabilirim.

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    En son motosiklet tercihimde adaylardan biriydi. 2013 model, 8000Km'de bir Multistrada test ettim.

    Pozitif:
    Oturusu ve ergonomi rahat, titresim az, motor guclu. Cam etkili, araba icindeymis gibi neredeyse kullaniyorken, ki boyum 1.85. Buyuk olmasina ragmen kucuk bir motosiklet kadar kolay kullanmasi.

    Negatif:
    8000km de bir motosiklet nasil bu kadar dokulmus hayret ettim. Orasi burasi oynuyor, "check engine" isareti yaniyor, hiz gostergesi calismiyor, sorsalar 10 senelik, 50 bin km'de en az derdim. Daha once 3 Honda sahibi oldum, biri 50 bin km'deydi, ucuncu sahibiydim, ama mekanik olarak yeni gibiydi alet. Bu kadar pahali bir motosikletin bu kadar cabuk dokulebilmesi beni soguttu Ducati'den. Hesap kitap dusunmeden sevilerek alinmasi gereken bi alet, ki performans olarak fazlasiyla tatmin eder.

    Sadece test surusu yaptigim icin bilgim sinirli, ama sorulariniz olursa cevap vermeye calisirim.

  4. #4

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En son motosiklet tercihimde adaylardan biriydi. 2013 model, 8000Km'de bir Multistrada test ettim.

    Pozitif:
    Oturusu ve ergonomi rahat, titresim az, motor guclu. Cam etkili, araba icindeymis gibi neredeyse kullaniyorken, ki boyum 1.85. Buyuk olmasina ragmen kucuk bir motosiklet kadar kolay kullanmasi.

    Negatif:
    8000km de bir motosiklet nasil bu kadar dokulmus hayret ettim. Orasi burasi oynuyor, "check engine" isareti yaniyor, hiz gostergesi calismiyor, sorsalar 10 senelik, 50 bin km'de en az derdim. Daha once 3 Honda sahibi oldum, biri 50 bin km'deydi, ucuncu sahibiydim, ama mekanik olarak yeni gibiydi alet. Bu kadar pahali bir motosikletin bu kadar cabuk dokulebilmesi beni soguttu Ducati'den. Hesap kitap dusunmeden sevilerek alinmasi gereken bi alet, ki performans olarak fazlasiyla tatmin eder.

    Sadece test surusu yaptigim icin bilgim sinirli, ama sorulariniz olursa cevap vermeye calisirim.
    Daha önce bi konuda belirtmiştim en üst noktam bu alet diye. Nat CEO 'nun belgeseliyle ilgili cevabınızı bir kaç gün önce farkettim Hasmet hocam. Tekrar izledim dediğiniz gibi abartılı bir belgesel ve bosch tan hiç bahsetmemişler. Ama yinede multistradayı olduğundan kötü bir motor yapmıyor.

    Bu sezon irili ufaklı makinelerle 14bin km yol yaparak, Eğitimlerimide bi nebze tamamlayarak MTS ye hak kazandığımı düşünüyorum.

    MT 7 den geçiş yapacağım için teknolojisi olsun, viraj kabiliyeti olsun, hakimiyet olsun daha kolay ve güvenli bir makineye geçiş olacağı kanaatindeyim.
    Ek olarak ivme heyecanından kopmadan, karizmadan taviz vermeden rahat uzun yol yapabileceğim eşya taşıma kapasitesi olan bir makineye geçmiş olacağım.

    Asıl merak ettiğim hususlar 2014 ve 2015 arasındaki fiyat ve teknoloji farklılıkları;
    2015 MTS 1200S 'de viraj abs si, combine firen, yol durumuna göre kendini anlık ayarlayan semi aktif süspansiyonlar, bluetooth bağlantı(örn:hava yastıklı yelekler için), yola göre yön değiştiren led farlar, cruise control ve hafif beygir ile tork artışı gibi ek özellikler mevcut. Bu özelliklere ek 2014 modele göre en aşşağı 35bin tl gibi bir fiyat farkıda yanında geliyor. (2.el düşünüyorum)

    2013-14 modeller ise son update 'ini almasa da benim zamanında aşık olduğum MTS kendileri. Düz 1200 olan modelleri 2015 'e nazaran gayet makul fiyatlarda. Düz 1200 ile 1200S arasında ön amortisörler aynı olsa da sanırım sadece arka amörtisörün elle ayarlanması yada modlara göre elektronik ayarlanması farkı var. (Ne kadar etkili hiç bir bilgim yok)

    Zamanında yılların GS 'cisi olan eğitmenim MTS alma elinde kalır çok zarar edersin demişti. Bu 2014 'e kadar olan modeller hazır zarar etmiş bu fiyatlara düşmüş olanlar sanırım. Sizin daha önceki yorumlarınızda da dökülüyor dediğinize denk gelmiştim ama görmezden gelmek istiyorum sanırım

    Sonuç olarak MT7 den geçtiğim için hepsi bana mersedes gibi gelecek. Uzun soluklu binmek istediğim için bi 30-40 bin km yapsam satarken zarar oranım 2015 öncesi modellerde çok daha az olacak.

    Ek olarak servis-bakım maliyetlerini araştırmış ve göğüs germeye hazır bulunuyorum. Sanırım 2013, 2014 düz 1200 modeli ile MTS ye giriş yapacağım. Hem ilerisi için basamağım kalmış olur düşüncesindeyim.

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Cok seviyorsaniz alin tabi. Sonucta motosiklet gonul isi. Ama sordugunuz icin yaziyorum. Hesap kitap ile alincak motosiklet degil bence. 30-40 bin km az degil. Bakim masraflari zaten az degil, ama bir de saglam bir problem cikardi mi, ki cok da dusuk bir ihtimal degil, dusunun halinizi. Elektronik aksam bol, ve parcalar hic ucuz degil.

    Ikinci sorun, o kadar km yaptiktan sonra o motosiklet ayni motosiklet olmayacak artik. Orasi burasi gevsemis, titreyen, plastikleri solmus, eskiligini belli eden bir motosiklet olacak. Benim kullandigim 2 yasinda 8000km'de alet $13K idi. Yenisi $20K civari motosiklet icin cok kotu gozukmese de o haliyle ben o motora $10K bile vermezdim.

    Eger alacaksaniz tavsiyem eski kasa olmazdi. Ne zaman degisti tam bilmiyorum ama benim bindigim eski tipiydi. Arada buyuk fark var. Ama benim icin asil sorun uretim kalitesi. Duzgun uretilmis makina o kadar cabuk dokulmez. Yeni jenerasyon'la birlikte uretim zincirini de guncellemislerdir diye umuyorum (tamamen spekulasyon). Yoksa degil Japonlar, BMW ve KTM ile bile rekabet edebilmeleri guc.

  6. #6
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    En yeni kasasini surmedim ama benim yillarca hayallerimi susleyen 2011 kasasini 4500 km kullandim. Cinli motoru gibi karenajdan gelen sesler, kicimin altinda her gaz acisimda bir 300luk motormuscasina titresim, bazi plasiklerin kotu iscilik kalitesi. Neredeyse tiksindim diyecegim.

    Hic gerek yok

    Ama bak son halini bilmiyorum Cok sey degismis olabilir. Soylentiler oyle.

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Benim bindigimde motor kaynakli vibrasyon yoktu nerdeyse. Ama uretimden kaynaklanan oynama ve gevseme vardi. Hatta o kadar dezavantajina ragmen niye hala 90 derece acili V motor kastiklarini o zaman anladim. Vibrasyon az. Buna karsin LC8 75 acili ama vibrasyon daha belli. Ama en azindan motorda dogru duzgun duruyor, bakimi kolay, cok daha kompakt ve hafif, vs.

  8. #8

    Üyelik
    28 Ekim 2008
    Şehir
    Eskişehir / Kuşadası
    Motosikleti
    Husqvarna Nuda 900 / BMW R1200RS / R1200GSA
    konu açmanız güzel olmuş benimde aklımda 3 marka vardı, hevesinizi kırmak gibi olmasın ama yorumlar yüzünden mts'den vazgeçtim.
    diğer ikisini kovalayacağım. biri bmw1200adv diğeride ktm 1190 adventure r. Şimdiden yeni motorunuz hayırlı olsun

  9. #9
    LostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2004
    Motosikleti
    Star Fire 48
    Honda Africa Twin öneririm.
    doghouse bunu beğendi.

  10. #10
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    hayaller multistrada hayatlar fakir multistradası tracer
    mchi ve Green Arrow bunu beğendiler.

  11. #11
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Bir ağır bakıma girin sonra sonucu görün,cüzdanınızı hissetmezsiniz bir müddet,hamamdan çıkmışçasına hafiflersiniz )
    Tabi bu ağır bakım dışında başka bir arıza ile beraber servise gitmediğinizde..
    Nerden mi biliyorum, en yakın arkadaşım kullandı ve sattı başka bir marka aldı gene bu sınıfta...

  12. #12
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Sevgili Dostum,

    14.000 km lik tecrübe ile MTS ye geçmeniz CBR 1000RR a geçmenizden çok daha riskli.

    Nedenine gelirsek ;

    KTM ve Ducati son yıllarda aşırı güçlü multipurpose makinalara (herşeyi yaptığını iddia eden ama hiçbirşeyi tam yapamayan) kafayı takmış durumdalar.

    Benzetme yaparsak kartalın kanatlarına ve gücüne sahip bir leylekten bahsediyoruz. Kalkışı güçlü ve etkili ama iniş takımları bildiğin leylek bacakları

    20 cm ye yakın ortalama wheeltravel (tekerleğin dikey hareket alanı) a sahip bu motorlarda bir racing gibi ivmelenme ve son hızlar mümkün ama tutuşları bildiğin enduro

    Aynı mesafe litrelik bir SS için 10 cm veya daha altında olabiliyor ve bu o güce karşılık ihtiyaç duyulan yol tutuşunu fazlası ile sağlıyor.

    Bu tür bir makinayı gerçek anlamda güvenle kullanabilmek için 14.000 km den çok daha fazlası gerekiyor maalesef.

    Skyhook ve benzeri elektronik yardımlar işi kolaylaştırsa bile tam anlamı ile çözemiyorlar.

    Sevgilerimle
    Guven ve zekeriyaimam bunu beğendiler.

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Tabi butun bu yazdiklariniz birinin MTS'i CBR1000RR gibi kullanma varsayimina dayaniyor, ama bunu kim yapar Allah askina? Herseyi iyi yapan bir motosiklet olduguna inanmak, simdiki ekonomimizin super olduguna inanmak gibi bisey...

    MTS bariz bir sport tourer. Acikcasi orta-uzun mesafe yol yapacak olsam ve para hesabi yapmasam muhtemelen alacagim motosiklet o olurdu. Muthis kolay cunku kullanimi, rahat ve nispeten konforlu.

  14. #14
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabi butun bu yazdiklariniz birinin MTS'i CBR1000RR gibi kullanma varsayimina dayaniyor, ama bunu kim yapar Allah askina? Herseyi iyi yapan bir motosiklet olduguna inanmak, simdiki ekonomimizin super olduguna inanmak gibi bisey...

    MTS bariz bir sport tourer. Acikcasi orta-uzun mesafe yol yapacak olsam ve para hesabi yapmasam muhtemelen alacagim motosiklet o olurdu. Muthis kolay cunku kullanimi, rahat ve nispeten konforlu.
    Yukarıdaki sorunuzun cevabı :Tanıdığım tüm MTS kullanıcıları.

    Konforlu ve kullanımı kolay orta uzun mesafe sport tourer arayanların hepsi FJR kullanıyorlar zaten
    zekeriyaimam bunu beğendi.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  15. #15
    Guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2005
    Şehir
    HATAY-ANTAKYA
    Motosikleti
    Crf 250 L
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzetme yaparsak kartalın kanatlarına ve gücüne sahip bir leylekten bahsediyoruz. Kalkışı güçlü ve etkili ama iniş takımları bildiğin leylek bacakları

    20 cm ye yakın ortalama wheeltravel (tekerleğin dikey hareket alanı) a sahip bu motorlarda bir racing gibi ivmelenme ve son hızlar mümkün ama tutuşları bildiğin enduro
    Doğru tesbit Okan'cım.

    Belirttiğin sebeplerden dolayı, geçenlerde alım aşamasında son anda vazgeçtim.
    Okan Sinan Ocan bunu beğendi.

  16. #16
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Benimde motosiklet ile alakalı hayallerimin zirvesindeydi hep, ta ki Bavyera lı S 100 xr'ı görene dek.

  17. #17
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yukarıdaki sorunuzun cevabı :Tanıdığım tüm MTS kullanıcıları.

    Konforlu ve kullanımı kolay orta uzun mesafe sport tourer arayanların hepsi FJR kullanıyorlar zaten
    Ne acaip tanidiklariniz varmis Kocaman on camli ve cantali motosikletle pistte dizlik mi eritiyorlar? Neden 1000cc'lik bir SS tercih etmiyorlar acaba? Allah bilir bunu da taniyorsunuzdur:



    Burada eyaletler arasi uzun yol motosikleti standardi Goldwing. Daha hafif makina isteyenlerin secenekleri belli: Concours, FJR, ve eski Honda ST1300... Multistrada bunlarin hepsinden cok daha hafif ve cevik, ama cok daha da pahali Acikcasi Multistrada'yi gunluk sehir ici bile kullanabilirim (RBW'li yeni modelse), ama digerleri fazla hantal.

    Ama SS kullanmak isteyen niye Multistrada alir akil erdirmek zor. Bari soyleyin Superduke GT alsinlar

  18. #18

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Yorumlarınız için teşekkürler. MTS Hakkında bir çok olumsuz düşünce ve tecrübe olduğu doğru, benim gibi biraz duygusal yaklaşan biri için moral bozucu olsa da haklısınız. Bununla birlikte bloglarını takip ettiğim kullanıcılarından bir tane şikayet edeninede rastlamadım. Tam bir aşkla anlatmışlar her noktasını.

    Benim asıl amacım bir enduro touring 'e sahip olmak değil o yüzden africa twin, ktm 1190 vb makineler hedefime girmiyor. MT 07 imden memnunum 09 'da geçebilirim ama bu rüzgardan da yıldım açıkçası. Şehir içindeki konforumdan çok ödün vermeden uzun yolda yapabilmek, artçılı gezilerede çıkabilmek gibi düşüncelerim var. Ve asfalt birinci tercihim.

    24 bin de 1 olan ağır bakımını korlas servisle konuştuğum üzere ortalama 3000tl civarı tutacağını kullanım şekline göre en fazla +-500tl oynayacağını belirtti.

    Oocan hocamın telkinlerine bakınca çekinmedim değil açıkçası ama düşününce şuan amortisörlerinin kalitesinden şikayet edilen 0-100 ü 4sn olan nissin abs li mt7 ye biniyorum. MTS 'nin spor mod 'da sıkılaşan elektronik amörtisörleri ve brembo m50 kaliperleri 1000rr 'a kıyasla kötü olsa da benim mt7 'im den daha güvenli olacağı kanaatindeyim. Son hızları arasındaki fark 40km/h (210/250). Ek olarak mt9 la başlayıp duke 390 'a vites düşüren biri olarak, kullandığım motorlarda sergilediğim davranışlarda atlattığım kaza durumlarında, güvenli sürüşü ve bileğimin gaz ayarını kendime ispatlamış bulunuyorum. Farklı bir hocadan bir uzun yol eğitimi ile bu iş olur zannımca

    Şuanda en çok MTS 'nin sizin tabirinizle dökülmesinden çekiniyorum. Birde arka amortisörün manuel ve otomatik ayarlı olması farkı kafamı kurcalıyor. Çünkü kendimi biliyorum arka amortisör ayarıyla elimle sürekli oynamam ben. Gerçi ohlins 'in otomatik ayarlı arka amortisör setini ayrıca temin edebiliyormuşuz.

    Rakamlarla konuşacak olursak;
    2014 düz model (arka amortisörü manuel ayarlı olan) 14bin km dolaylarında 40bin tl civarına alabileceğim hafif extralı bir kaç MTS mevcut (150tl ye korlas expertiz hizmeti veriyor)
    Bu km 'de döküleceği kadar dökülmüştür ve klasik MTS zararını ilk kullanıcısı(ları) çekmiştir diye düşünüyorum.
    2014 düz model MTS, MT7 'min üzerine ilk etapta 15-18 bin tl civari ek bütçe demek.

    2015 1200S düşünürsek update 'ini almış full özellikli 10bin km altı modelleri 75bin tl civarlarında
    Buda benimkinin üzerine en az 50bin tl ek bütçe demek. Ve ileride piyasası ne olur bilinmez bir zarar edilecekse sonuna kadar ben üstleneceğim anlamına geliyor.

    Ticaretle uğraşan biri olarak aşkımı yaşıyayım ama mantık çerçevesinide terkedemem düşüncesi ile 2014 modele doğru ilerliyorum şuan için.

    Keşke 2014 ve 2015 modelini kendi uzun süre kullanmış çok sevmiş ya da canı yanmış bir kaç arkadaşında güncel yorumunu alabilsem.

  19. #19
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Gerci her motosiklet icin gecerli; ama MTS forumunda MTS'i gomen cok insan bulamazsiniz. Cunku 1. Kisa sureli olurlar 2. populer birsey degil forumun amaci olan araci yermek 3. Kalanlar da gulu sevip dikenine katlandigi icin cok bahsetmezler negatiflerden. Ama farkli motosiklet forumlarinda, MTS'i bir sekilde elden cikarip arkasina bakmadan kacan bircok insan izlenimi bulabilirsiniz.

    Sehir ici ve sehir disi rahatligi icin mukemmele yakin bir makina MTS. Bu arada sadece asfalt takilacaksaniz Superduke GT bence cok daha isabetli bir secim olur; ama 2016'da yeni ciktigi icin fiyatlar cok uygun olmayabilir.

    Elektronik ve semi-aktif suspansiyonlar gunumuzde dayanikli. BMW ilk kullanmaya basladiginda bazi sorunlar yasanmis, ama artik manuel olanlarla ayni guvenilirlikte oldugunu okumustum gecenlerde bir Motorcyclist magazini makalesinde. Hatta bakimi da normal manuel suspansiyonla ayniymis. Servo'yu cikarip normal bakim yapiyorlarmis.

    "MTS 'nin spor mod 'da sıkılaşan elektronik amörtisörleri ve brembo m50 kaliperleri 1000rr 'a kıyasla kötü olsa"

    Olur mu hic oyle sey? MTS'in frenleri de, suspansiyon'u da, baz model 1000rr'dan cok daha iyi. MTS'in standart sundugu Ohlin suspansiyonun ve m50 kaliperlerin muadilini, Honda 1000RR'in yuksek sinif SP triminde veriyor sadece. Oocan hoca'nin dedigi kalite degil, yapi farki. Suspansiyonun hareket mesafesi, damping parametreleri. Tabii ki araziyi de kaldiracak sekilde dizayn edilen suspansiyon pistte optimal performans sunmayacaktir; ki orda mesele sadece suspansiyon da degil. Geometri en buyuk sorun.

  20. #20
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerci her motosiklet icin gecerli; ama MTS forumunda MTS'i gomen cok insan bulamazsiniz. Cunku 1. Kisa sureli olurlar 2. populer birsey degil forumun amaci olan araci yermek 3. Kalanlar da gulu sevip dikenine katlandigi icin cok bahsetmezler negatiflerden. Ama farkli motosiklet forumlarinda, MTS'i bir sekilde elden cikarip arkasina bakmadan kacan bircok insan izlenimi bulabilirsiniz.

    Sehir ici ve sehir disi rahatligi icin mukemmele yakin bir makina MTS. Bu arada sadece asfalt takilacaksaniz Superduke GT bence cok daha isabetli bir secim olur; ama 2016'da yeni ciktigi icin fiyatlar cok uygun olmayabilir.

    Elektronik ve semi-aktif suspansiyonlar gunumuzde dayanikli. BMW ilk kullanmaya basladiginda bazi sorunlar yasanmis, ama artik manuel olanlarla ayni guvenilirlikte oldugunu okumustum gecenlerde bir Motorcyclist magazini makalesinde. Hatta bakimi da normal manuel suspansiyonla ayniymis. Servo'yu cikarip normal bakim yapiyorlarmis.

    "MTS 'nin spor mod 'da sıkılaşan elektronik amörtisörleri ve brembo m50 kaliperleri 1000rr 'a kıyasla kötü olsa"

    Olur mu hic oyle sey? MTS'in frenleri de, suspansiyon'u da, baz model 1000rr'dan cok daha iyi. MTS'in standart sundugu Ohlin suspansiyonun ve m50 kaliperlerin muadilini, Honda 1000RR'in yuksek sinif SP triminde veriyor sadece. Oocan hoca'nin dedigi kalite degil, yapi farki. Suspansiyonun hareket mesafesi, damping parametreleri. Tabii ki araziyi de kaldiracak sekilde dizayn edilen suspansiyon pistte optimal performans sunmayacaktir; ki orda mesele sadece suspansiyon da degil. Geometri en buyuk sorun.
    2014 pasif süspansiyonlu modeli alacağını söylüyordu arkadaşımız.

    Yanlış mı anladım acaba ???
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)