hasmet adlı üyeden alıntı
Gerci her motosiklet icin gecerli; ama MTS forumunda MTS'i gomen cok insan bulamazsiniz. Cunku 1. Kisa sureli olurlar 2. populer birsey degil forumun amaci olan araci yermek 3. Kalanlar da gulu sevip dikenine katlandigi icin cok bahsetmezler negatiflerden. Ama farkli motosiklet forumlarinda, MTS'i bir sekilde elden cikarip arkasina bakmadan kacan bircok insan izlenimi bulabilirsiniz.
Sehir ici ve sehir disi rahatligi icin mukemmele yakin bir makina MTS. Bu arada sadece asfalt takilacaksaniz Superduke GT bence cok daha isabetli bir secim olur; ama 2016'da yeni ciktigi icin fiyatlar cok uygun olmayabilir.
Elektronik ve semi-aktif suspansiyonlar gunumuzde dayanikli. BMW ilk kullanmaya basladiginda bazi sorunlar yasanmis, ama artik manuel olanlarla ayni guvenilirlikte oldugunu okumustum gecenlerde bir Motorcyclist magazini makalesinde. Hatta bakimi da normal manuel suspansiyonla ayniymis. Servo'yu cikarip normal bakim yapiyorlarmis.
"MTS 'nin spor mod 'da sıkılaşan elektronik amörtisörleri ve brembo m50 kaliperleri 1000rr 'a kıyasla kötü olsa"
Olur mu hic oyle sey? MTS'in frenleri de, suspansiyon'u da, baz model 1000rr'dan cok daha iyi. MTS'in standart sundugu Ohlin suspansiyonun ve m50 kaliperlerin muadilini, Honda 1000RR'in yuksek sinif SP triminde veriyor sadece. Oocan hoca'nin dedigi kalite degil, yapi farki. Suspansiyonun hareket mesafesi, damping parametreleri. Tabii ki araziyi de kaldiracak sekilde dizayn edilen suspansiyon pistte optimal performans sunmayacaktir; ki orda mesele sadece suspansiyon da degil. Geometri en buyuk sorun.