[QUOTE=asuvara;4162765]Bu arada Benelli ölçülerini bilmiyorum pulsar ölçüleri 1008017 ve 1307017 dir.Bu ölçüde tournee radyal üretilmiyor.Burada hepsi radyal olarak anlaşılmasın diye yazdım.
Selamlar 5000 km deki inazuma ya bugun 110/70/17 ye 140/70/17 anlas tourneo radial taktim.orjinal on lastik 110/80/17 olmasina ragmen ben 110/70/17 taktim .ilk surus izlenimi olarak .motosiklet inanilmaz sekilde rahatladi.yol tutus ve fren mesafesi lastiklerin ilk metrelerde dahi orjinal irc lere gore cok cok iyi.on lastigin alcalmasi suruse kesinlikle olumsuz bir etki yaratmadi.Motosiklet belki 1cm kadar onden alcaldi..Fiyat/fayda olarak kesinlikle cok,cok iyi oldugu kanaatindeyim.İlerleyen km lerde lastigin islak yollarda ve km lerde performansi hakkinda bilgiler vermeye calisacagim.
Forumlarda surucu arkadaslarin cesitli konularda cesitli bilgi ve tecrubeler hakkinda sorulari oluyor.Ne hikmetse kac basar,kac gider konularina olan ilginin yuzde biri teknik konulara verilmiyor.
Tum surucu arkadaslara emniyetli,dikkatli ve kazasiz surusler dilerim.
Bende spacy alpha scooter'ıma taktırdım. 978 km'si bayram tatilinde uzun yol olmak üzere toplam 1400 km yol yaptım.
Ben lastikleri çok beğendim. Yabancı cisimlere karşı mukavemetli olduğunu düşünüyorum.
Islak zemin performansı ise orjinal lastiklerine ve bi ara başka motorumda kullandığım Michelin power pure modeline göre çok iyi. Islak zeminden kuruya geçince meydana gelen yalpalama artık yok. Özellikle deniyorum. Islaktan kuruya geçince gazlayıp arka atsın diye uğraşıyorum ama sıkıntı yok. Aynı şekilde frenleme de deniyorum. Eski lastiklere göre çok güvenli.
Arkadaşlar günaydın biraz uzun oldu bende bu arada 2000 km yol yaptım fakat uzun zamandan sonra ancak dün uzun yol yağmurda test etme şansım oldu.Bajaj pulsar 200 ns radyal olmayan versiyonu ki bu olçüler de radyal yok.Ölculer 100 80 17 ve 130. 70 17 dir.Test sonucuna gelirsek..
1. Lastiğin hamuru orta yumuşaklıkta.
2.Lastik çok güzel balans tuttu.
3.Lastiğin desenler motorun yapı ve yol şekline uygun.
4.Lastiklerin yol tutuşu ve stabilizasyonu iyi.
5.Yanaklarin canta oturmasi iyi hava kaçağı yok.
6.direksiyon stabilleşti hakimiyet arttı.
7.Frenlemede ilk 300 km arka hafif bıraktı.şimdi iyi.Önden kayma hiç olmadı.yanakların viraj ici fren kabiliyeti iyi.
8.Yumuşaklık orta yumuşak dolayısıyla konforlu ama çabuk biteceğini sanmam.
9.Dün yağışta 80 km kullandım.Yagışta hiçbir emniyetsiz durumla karşılaşmadım.Yağıştada fren kabiliyeti iyiydi ne arka nede ön özellikle denedim kaymıyor.
Diğer lastiklerle kıyaslama açısında michelen plot spoty nin tutuşuna benzer bir tutuş var.
herkeze merhaba değerli motorsiklet sürücüleri ben 18 yaşında genç bir cbr 125 sürücüsüyüm 11.000 km tecrübem var uzun yol sehir içi neyse ben irc kullanıyordum bunun fiyatını görünce aldım benim suanda kullandığım lastık anlas tournee sport 2017 uzatmanın anlamı yok berbat keşke sıfır irc alsaydım hiçbir farkı yok sadece desen farklı
Arkadaşlar ben Pcx ime Anlas tournee almayı düşünüyorum ama ıslak zeminde ki yol tutuşunda çekincelerim var kulllananlar bilgi paylaşırmı acaba?
150ns imde 1 takım pirelli lastik fiyatından daha ucuza bir yazlık bir kışlık iki takım aldım, yazın yazlığından, kışın kışlığından çok memnundum.
ben kışında tournee kulaanmayı planlıyorum yani yazlıktan yağmurlu havalarda sıkıntı yaşarmıyım?
İnaazumaya anlas alıcam bakalım durumları paylaşırım.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Arkadaşlar birileri muhteşem diyor birileri gömüyor birileri ise şu durumda iyi ama bu durumda değil diyor. Kime güveneceğiz biz :/ ben de 150ns için lastik bakıyorum ama kafam çorba
İyi / Kötü göreceli kavramdır. Genellikle belirli koşullar ile başka bir benzerinin kıyaslamasıdır.
Yani neye göre iyi neye göre kötü, benim ihtiyaçlarım nedir bunları gözeterek ürünü incelemelisiniz. Şahsen ben motosikletlerimde ANLAS kullanıyorum, fiyat performans olarak bulunabilecek en iyi ürün diyorum.
Şu an CBF150' de ANLAS Winter Grip takılı ve yaz kış bunu kullanıyorum, aman virajda su mu varmış şuymuş buymuş diye çok kafa yormadan kullanabiliyorum ve performansından fazlasıyla memnunum.
13bin km oldu bana halen güven veriyor, hele yaz performansı harika, virajlarda hiç tutunmama problemi yaşamadım, kim ne diyorsa takılmayın, ne istiyorsanız onu alın, ben city grip yıllarca kullandım, şimdi tournee kullanıyorum ve önemli bir fark görmedim hatta az para verdiğim için içim daha rahat. yağmurda hiç bir sorun da yaşamadım, her lastikte olan bu sıcaklarda su birikintisinden geçerken yaşanan saçmalamalar haricinde ıslak ile ilgili en ufak deneyimim de olmadı,
İnazuma'ya taktım ve sonuçlar..
Kafa sallama gitti, muhtemelen irc'lerde balans yoktu.
Virajda yol tutuş micheline göre çok çok daha iyi.
Abartmış olmiyim ama rosso da kullanmıştım, bu lastik neredeyse rosso kadar kaliteli.
Bilindik markalar radial değilken bu lastik radial ve ne gibi artılar sunuyor bi araştırın derim.
Islak performansı çok fazla güven veriyor diyemem ama kuruda müthiş, beklentilerimden fazlasını verdi dostlar.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Anlas Tournee alıp taktıracak arkadaşların bundan haberi olsun. Yanlış takılmasın. Videodaki ilk konu
https://www.youtube.com/watch?v=lJXQqZouIeg
Merak eden arkadaşlar için 20bin km tecrübemi aktarayım. Öncelikle Adam gibi birisinin takması lazım ve balans şart. Ben geçen yıl almıştım hatta 16 ay felan oldu galiba. O zamandan bu yana üretim teknolojisinde bir değişiklik olmadıysa almış oldum lastikler de üretimden kaynaklanan ağırlık lastiğe eşit bir şekilde dağıtılmamıştı ve 40gr gibi kurşun kullanıldı ki bence motosiklet için bence oldukça yüksek sayılabilecek bir ağırlık bana göre. Lastik yol seçiyor. Parlak asfaltta bile mükemmel tutuş sağlarken iş stabilize yola geldi mi sizi üzmeye başlıyor. 10bin km boyunca çok iyi tutuyor yolu. City grip kullanan arkadaşlarım da bunu onayladı. 10bin km boyunca ıslak zemin tutuşu da çok başarılı. 10bin km sonra lastik sertleşmeye başlıyor. ve 14bin km de cst marka lastiğe dönüyor maalesef. 21bin km şu anda ve önceden direseklerimi deydirek kadar yatırdığım motoru kavşakları bile dönerken tereddüt ediyorum. Lastikte fiziksel olarak bir deforme yok gibi. Şaka gibi ama gerçek. Lastik siparişi vereceğim zaman arkadaşlarım abi lastikler sıfır gibi niye değiştiriyorsun dediler Siz bu lastiği almayı düşünüyorsanız ömrünü 14bin km olarak düşünün daha büyük ebat olursa 15 bilemediniz 16bin km. Tabi bu sınır olan değerler. İlk başlarda sorun yaşadığımda müşteri temsilcisi arkadaş çok yardımcı oldu bu hoşuma gitti. Hoşuma gitmeyen şey ise fiyatı. Geçen sene takımını 290 tl aldığım lastik 500 tl yi geçmiş.
Harika geri bildirim. Teşekkürler. Şu sebepten harika, herkes karar aşamasında yorumlarını yazıyor-arıyor-soruyor, ama kimse 21 bin km sonra yorumunu belirtmiyor. Tekrar teşekkürler.
Ben de Anlaş ile Mitas arasındayım. Mitas'ı uzun süre kullanan, Nalaş ve Mitas'ı karşılaştıran özellikle 20 bin+ kilometrelerde pek bilgi bulamadım. Anaş Wintergrip Plus kullanıyorum son 6 aydır. Çok memnunum ama yazlık arayışına girdim. Lastikleri dönüşümlü olarak kullanacağım. Motoru ve lastikleri de bu güne ilave 30 bin km daha kullanırım. Mitas denediniz mi? Anlaş Tournee ile arasında lastikdeposu.com da 30-50 TL bir fark var.
Wintergrip' den memnun kalmam, radyal teknolojisine sahip olma isteğim, yerli olması gibi benim gözümde artılar var. Ama Mitas da aklımın hep bir köşesinde. Siz ne önerirsiniz?
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)