Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Motosiklet sürerken Genel süratleriniz?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    Merhaba arkadaşlar şehir içi otoban ve yağmurda otoban hızlarınızı öğrenebilir miyim?
    benim şehir içi 80-90
    yağmurda 50-60
    otobanda 120 130
    yağmurda 100-110


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    wind16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2016
    Motosikleti
    XMAX 250 ABS
    şehir içi 40-60 km/h
    otoban 100-120 km/h
    sahil 70-90 km/h
    d-100 80-100 km/h
    yağmur'da %20 düşüyor ortalama.

    Tabi ki bu limitlerin dışına çıkıyorum ama uzun süreli çıkmıyorum.
    Örneğin otobanda 140 km/h ile gittiğim de oldu ama yol boştu, önüm açıktı, asfalt kuru idi.
    En çok sahil yolunda filtreleme yapıyorum. Açıkcası bir kaç defa çok risk alarak filtreledim.
    En sevmediğim kısım ise d-100'de trafik kilitlendiğinde sol bariyer ile araçlar arasından gitmek.
    O kısmı 40-50 km/h ile gitmeye çalışıyorum ama bazen arkadan daha hızlı motorlar geliyor ve hızlanmam için psikolojik baskı oluyor.

    Sakin kullandığımda ortalama 3 lt yakıyorum. Gaza abanıp ani hızlanırsam 3.6'lara çıkıyor ortalamam.
    Şu an 7000 kmde motorum ve genel ortalamam 3.3 lt / 100 km.

  3. #3
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    otobanda 120-130
    sehir ici yerine ve duruma gore, 40-90
    yağmurda kullanmamaya calisiyorum.

  4. #4
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Arabada 5 evde 15
    shruikan, zaferce, computeus ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #5
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Alıntı wind16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şehir içi 40-60 km/h
    otoban 100-120 km/h
    sahil 70-90 km/h
    d-100 80-100 km/h
    yağmur'da %20 düşüyor ortalama.

    Tabi ki bu limitlerin dışına çıkıyorum ama uzun süreli çıkmıyorum.
    Örneğin otobanda 140 km/h ile gittiğim de oldu ama yol boştu, önüm açıktı, asfalt kuru idi.
    En çok sahil yolunda filtreleme yapıyorum. Açıkcası bir kaç defa çok risk alarak filtreledim.
    En sevmediğim kısım ise d-100'de trafik kilitlendiğinde sol bariyer ile araçlar arasından gitmek.
    O kısmı 40-50 km/h ile gitmeye çalışıyorum ama bazen arkadan daha hızlı motorlar geliyor ve hızlanmam için psikolojik baskı oluyor.

    Sakin kullandığımda ortalama 3 lt yakıyorum. Gaza abanıp ani hızlanırsam 3.6'lara çıkıyor ortalamam.
    Şu an 7000 kmde motorum ve genel ortalamam 3.3 lt / 100 km.

    Bırde motorcunun motorcuya yaptıgını araba suruculerı yapmıyor,dar alanda arkadan sıkıstırma nedır,oxellıkle emnıyet ve sol taraftakı yolda. Allah kahretsın bunu yapanları.

  6. #6
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    şehir dışı ilk yarım saat plaka açık hız limitlerine uygun sürüyorum zira yola cikmadan önce her defasında kendi kendime,yavaş gideyim kaza bela yasamayalim hem az yakarım diye söz vermişken yarım saat sonra olm bu yol bitermi az daha gazı sık hele derken hız körü olup cikiyorum ve 160-170 km hızlarda gidiyorum :(

  7. #7
    vader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda NC 750D Integra
    Maximum hızım:

    Şehir içi : 80
    şehir içi yağmurda : 60

    Şehir dışı bölünmüş yol ve otobanlarda : 90 - 120
    Uzun yol gideceksem yağmurda yola çıkmam, o yüzden şehir dışı yağmurlu hava için herhangi bir şey yazmıyorum.
    Tecrübe, limitlerini bilmektir.

  8. #8
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Şehir içi 70-80 (sadece biraz daha az yaktığı için)
    Şehir dışı , uzun yol dip gaz Allah ne verdiyse

  9. #9
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah kahretsın bunu yapanları.
    abi bu kadar kasma, ver küfürü, ver küfürü.
    Salurbey bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Şehir içi 80-90 çok makul gelmedi bana....

    Gerçi düşünüyorum da, battı-çıktıya batıp çıkasıya bayır aşağıya 90'ı gördüğüm oluyor; sonra tabii ki kompresyona girip yavaşlıyorum...

    (Gecenin bi saati, yol bomboş, hava güzel, yollar kuru iken)

    Hele bir de hafif tatlı bir sola meyli var ... say ki MotoGP'de asfaltı tarıyorum

    Tabii bu bana öyle geliyordur muhtemelen. Yoksa o yolda 90'a da çıksanız, çok öyle ahım mahım yatmanız pek mümkün değil; o kadar dar değil ...

    Olsun; bana öyle geliyor

    ...

    Onun haricinde, şehir içi 40-50, tırı vırı ... Araya da girmem, filtreleme de yapmam, makas da atmam...

    Şehirlerarası zaten 100-110 max...

    Ötesi için bi yeni yeşili beklemek lazım, bi 250'lik.. yaza ...

  11. #11

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Bölünmüş karayolu, otoyol, çevre yolu, upuzun düzlük, görüş açık, radar görünmüyor, kuru hava, bir tehlike yok , viraj yok, yol kenarından ve bariyerden uzaktayım, Varadero, R1200GS gibi bir motorun rüzgar koruması, rahatlığı ve gücü ile 150 km/s civarı, aynı koşullarda VStrom 650 ile 130-140 km/s, Çıplak motorla gücü ne olursa olsun 120-130 arası.

    Durmuş veya yürüme hızındaki trafikte filtreleme yaparken yürüme hızının azıcık üstü. Sağ elim ön fren manetinde değil arka fren için ayağım pedalın üzerinde.

    Köylerin içinden geçerken yürüme hızının biraz daha üstü.

    Çok yavaşlamış trafikte emniyet şeridinden ilerlerken (bunu pek sık yaptığım söylenemez, İstanbul'da var bu işler) bilemiyorum. Bariyere yakın gider ve pek hızlı olmazdım herhalde. Kamyon gibi şeylerin yanından geçerken iyice yavaşlayıp eski hızıma gelmek gelmek için kamyonun önündeki aracın ön tekerini görmeyi beklerdim.

    Şehir içi 50 km/s hız sınırı uygulaması, radar bölgeleri 50 km/s.

    Ankara'daki İstanbul yolu ve Eskişehir yolu sabit radarları öndeki araç ne kadar giderse onun 2 saniye gerisinden takip. Önüm boşsa 120-130. Plaka arkada.

    Şehirler arası radar uygulamaları tablası olan yerlerde yasal hız sınırı.

    Virajda bilmiyorum, dar virajda bilmiyorum, geniş virajda bilmiyorum, kavşaklardan geçerken bilmiyorum, mahalle arasında, yolda tepe üstü bilmiyorum, sağdan çıkması muhtemel araç olması durumunda, tehlike öngördüğüm durumlarda... bilmiyorum. O esnalarda göstergeye bakmaya vakit bulamıyorum.
    Danmark16 bunu beğendi.

  12. #12
    halo1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX636R
    şehir içi
    90-120
    otoban
    120-140

    Ankarada olduğum için şehir içi o hızlar mecbur güvenlik açısından

  13. #13
    wind16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2016
    Motosikleti
    XMAX 250 ABS
    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bırde motorcunun motorcuya yaptıgını araba suruculerı yapmıyor,dar alanda arkadan sıkıstırma nedır,oxellıkle emnıyet ve sol taraftakı yolda. Allah kahretsın bunu yapanları.
    Sorma dostum.

  14. #14
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    VSTROM 800 SE
    Biraz da 250 cc üstü yorumları görelim,
    Herkes 120-130 ulen zaten en babası 170 yapıyo bunların

  15. #15
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    e5 Gündüz orta trafikte 110-120
    e5 Gece boş yolda 150-200

    Şehirler arası uzun yolda sabit 140 150
    şehiriçi arayol 40 :D
    berkcigdem bunu beğendi.

  16. #16
    cıbırlover1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2015
    Şehir
    Polonya
    Motosikleti
    CBR 125R
    Ş.içi 40-60
    Ş.arası 88-99
    Gece sürüşlerinde %10 daha az
    Yağmurdada çıkmamaya gayret etsemde yolda yakalanırsam %30 daha az
    Kar varsa sadece motoru ısıtıyorum yerine koyuyorum

  17. #17

    Üyelik
    31 Mayıs 2016
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    honda wing go, kenbo 125cc cup
    Şehir içi 40-50
    Şehir içi yağmur 30-40
    Şehirler arası 90- 95
    Şehirler arası yağmur 50-60
    Otoban90-95
    Otoban yağmur 50-60
    Motosikletim 90 95 geçmedigi için otobanda bu hızları yapıyorum. Yeterli geliyor bana ama motosikletim biraz hızlı olsa belki daha yüksek hızlarda surerim.

  18. #18

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    şehir içi derken?
    Ataşehir'de işyerim, buraya 80-90'la nasıl geleceksiniz, otoyoldan gelişler dışında?

  19. #19
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Şehiriçi hız şehirden şehire değişiyor.Mesela köyden bozma Karacabey içinde 40-50 km hızları geçmem.Bursa içinde 70 km.Şehirdışı-Otoyol ve bölünmüş yollarda 90-110 km.Şehirdışı yağmurda 60-80 km.Şurada yazılan hızları görünce neden son günlerde neden bu kadar çok kaza olduğuna hiç şaşırmıyorum.

  20. #20
    neobirzenci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul/Silivri
    Motosikleti
    Pulsar ns 200
    Bugün çok rüzgarlı ve yağmurlu yolda yaklaşık 40 km gittim 70-80 arası hızlarda 2 kez rüzgar beni karşı şeride attı neyseki araba yoktu karşıdan gelen. Motormu çok hafif yoksa çıplak olduğu içinmi ruzgqrdan bukadar etkilendim bilmiyoum.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)