Fazla atmışın ya tırlar önden çekiçlidir,motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı
cuplarla tek tekere kalkmak çok kolay dengeyi sağlayıp gitmek zor yerden biraz yükselir teker gazı vererek biraz gidersin işte ama 45 derece kaldırıp gitmek zor
Fazla atmışın ya tırlar önden çekiçlidir,motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı
cuplarla tek tekere kalkmak çok kolay dengeyi sağlayıp gitmek zor yerden biraz yükselir teker gazı vererek biraz gidersin işte ama 45 derece kaldırıp gitmek zor
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
oke gel oret benım motoru tek tekere kaldır(ama mars basmıyo)PcKopatGhostRider adlı üyeden alıntı
Yeni yine yeniden
bastırrıs bea.. sen kafayı yorma.. olm hala servise bırakmadın mı motoru..
CBR 600F Honda,
yok yav ne servısı peder agırdan alıyo 1 ay sonra dıyo
motosiklet.net i sevıyorum
Yeni yine yeniden
okan4037 adlı üyeden alıntı
bende bende bende..
CBR 600F Honda,
okan4037 adlı üyeden alıntı
sapıttın lem gene.. hadi neyse sanada slm..
CBR 600F Honda,
Burdaki mondici arkadaşa helal olsun bende yerden 10cm anca kaldırabiliyorum. Bir defaasında nerdeyse bu arkadaş kadar kaldırdım logar kapağının üstünede gaza verdim zıpladım direksiyonu kendime bir çektim baktım uçuyorum motor yerde bu ollay bana 250 milyona patladı bi daha hayyatta yapmam gelelim cup meselesine cuplar en kolay kalkabilecek motorlardan binen arkadaşlar bilir motor dururken gaza bastınmı altından fırlar birazda direksiyona yüklendinmi tamamdır veya vitesin ucuna biraz dokun gaz ver bi sal şaha kalkarsın
tamam ben vazgectım bıraktım tekteker olayını
Yeni yine yeniden
Bildiğiniz üzere bende de cup(100kh) war. 2. viteste 25-30km hızla giderken vitesin levyesine basın(yani boşa geçsin motor)bu arada gazı kesmeyin ayağınızı vites levyesinden çekince bak motor TekTekerde.
Ama bu iş sanıldığı gibi basit değil. Yeri öpme ihtimaliniz çok yüksek.
En kısa zamanda bunu fotoyla süslemek istiyorum.
http://www.facebook.com/bariskaykusuzphotography
http://www.bariskaykusuz.wordpress.com/
http://twitter.com/bariskaykusuz
bı aksam eve gıderken yanıma bı yamaha bws geldı 100 luk bı motoru var bu scooterın neyse kornalastık falan hafıf yokus yukarı cıkıyoruz cat bı baktım scooterın onu kalktı dusucek sandım anaa gıdıyo falan neyse onun tek teker havada ben yanmında hocam bu scooter sen ne yapıyosun falan sakalasma adam teker havada gıdıyo donmus benle muhabbet edıyo neyse durduk tanıstık motosıklet.net ı tavsıye ettım falan nese yokus yukarı ondan kolay oluıyo dımı dedım yoo dedı ve yokus ınerken kaldırdı motorun onunu adam o kadar rahatkı on teker havada donmus benle muhabbet edıyo gıderken oda solemıstı motorun gucuyle alakalı degıl sen yuklenceksın gerıye falan ama sakat demıstı cok enteresandı ama yaa cok gulmustum dızlerı ortada boslukta yon vermek ıcın bı saga bı sola cekıyo dızlerını :D
m € c l ü q
bu işin en kolayını 2 zamanlı ve cross motorlar yapıyor.2 zamanlı scotter tipi motorlarda harbi usta olmak lazım ama crosslarda hiç kasmıyorsun ver gazı kalksın önü valla hele motor tam demindeyse çok zevkli oluyor ışıklarda ön kaldırıp kalkması
Okan kardeş , benim 2. sayfada yazdığım yöntemi uygula motorun önüokan4037 adlı üyeden alıntı
rahat 30-40 cm kalkıyor ,
Benim motorun debriyajı bozuk olduğu halde önünü kaldırdım böylece !
Debriyaj neden bozuk ki der iseniz !
Şunu derim sizlere , motor sabitken yarımgaz verdiğim halde
ayaklarımı yola basarak motoru sabit tutabiliyorum !
Ayaklar 45 numara tabii !
Arkadaşımızın da dediği gibi vites levyesine yarım basarak gaza yuklendikten sonra, vitese attıgımızda çok rahat sekilde tekere geliyor. Bende bianchi oldugu zamanlarda sağolsun kendiliğinden tek teker yapardı bende seyrederdim..barisci26 adlı üyeden alıntı
-McA-
sizde bişey bilmiyonuz abi be ben daha 16 yaşındayım scooter le çok rahat tektekerde gidiyom ayaklarım da ayak basma yerinde motor 4 zamanlı
cup türü motorlarda vites koluna hafifçe bastığınız zaman balatalar ayırma işlemini yapar.bu sırada motora gaz vermeyi es geçmeyeceksin bunun en iyisi birinci vitesde denemektir. çünkü fazala süratlenmemiş ve fazla yaralanmamış olursun.neyse devam edelim. gaz verdikten sonra vites kolundan ayağını çektinmi motor tekteker. debriyajlı motorlarda bu daha kolaydır. debriyajı sıkıyorsun 6000-7000 devir arası gaz veriyorsun debriyajdan elini hızlıca çektinmi işte sana tekteker ama yinede yapmanızı tavsiye etmem bunlar matık dışı yaralanma ihtimaliniz cup motorlarda denge sorunu olduğundan dolayı(tekerleri çok ince)yere kapaklanmanız an meselesidir.tekteker yapayım diye sağa sola hava atmaya değmez
[B][I][COLOR="Red"]GAZİANTEP [COLOR="Black"]MT[/COLOR][/COLOR][/I][/B]
[COLOR="Red"]ŞAHİNEM, ANTEPLİYEM AĞAM[/COLOR][COLOR="Black"]OMUZUMDA MAVZER BİR YÜK[/COLOR][COLOR="Red"]DÜŞMANLA, YUMRUKLARIMLA SAVAŞACAĞIM[/COLOR]
[COLOR="Black"]YUMRUKLARIM MEMLEKET KADAR BÜYÜK. [/COLOR]
seLam arkadaşlar.. 150 cc 4 zamanlı motor sahibiyim.. Fotolarımı sizlerle paylaşmak istedm.. cümle aleme örnek olsn istedm..
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)