Hyosung GV 250-Daelim Daystar 250
Reklamlar
-
Öncelikle herkese selamlar
Bir iki ay sonrasında 5.000 km yol tecrübesine ulaşmış olacağım. Şu anki motorum Regal Raptor DD-150 ve ilk motorum olmasına rağmen gerçekten çok memnun kaldım. Çok şükür hiçbir sıkıntı çıkarmadı. Ama her düşük cc motor gibi bunun da limitleri belli. Bu nedenle artık CC yükseltme zamanımın geldiğini düşünüyorum. Alacağım makine yine chopper-cruiser tarzı olacak ama ne yazık ki ülkemizdeki alternatifler belli. Eski model viragolarla falan uğraşmak istemiyorum, çok fazla arıza çıkarma potansiyeline sahipler çünkü. Dolayısıyla geriye yukarıda bahsetmiş olduğum 2 motor kalıyor. Hyosungun şu anda hatrı sayılır kullanıcısı mevcut. Forumdaki başlıkların çoğunu da okudum. Bazı ufak kronik sıkıntılar dışında sorunsuz deniliyor. Açıkçası hyosung un V motor oluşu büyük bir + sayılabilir. Belki işin ehli bir usta bulursam, egzozu ile oynayarak güzel bir ses elde ederim ( enjeksiyonlu olması biraz düşündürüyor bu konuda, beyin ayarlarının yapılması vs. ). Öte yandan daelim daystar da çok güzel bir makina. Ülkemizde pek namı bilinmiyor olsa da yurt dışında baya bir kitlesi, hatta grupları-kulüpleri olan bir motor. Altın elbiseli adamın videosunu da izledim, tip olarak hyosungdan çok daha iyi duruyor açıkçası.
Özetle bu 2 motor arasında kararsız kaldım diyebilirim. İçinizde bu motorlar hakkında bilgisi olan varsa, yardımcı olursa çok sevinirim. Herkese şimdiden çok teşekkürler
Reklamlar
-
Şahsen GV250 tercih ederim ikisi arasında çift silindir olması bence büyük avantaj.
-
gv 250 de egzos açmak istersen oksijen sensörlerinden sonrasıyla oynadığın taktirde beyinde herhangi bir ayar yapman gerekmez, ama güzel bir ses alamazsın, karbratörlüde en azından sayıyordu artık onuda yapmıyor. kronik problemler gözünü korkutmasın hepsi kolayca aşılabilen şeyler.
daelim kullanmadım ama yakından inceleme fırsatı bulmuştum, hyosung kadar kaliteli bir motor boyası, plastik aksamı vs. alınabilir bir motor. tabi hyosung kadar piyasası olmadığı için satmakta zorlanabilirsin...
-
Bende gv250 almadan daelime bakmıştım ama bu zevk işi o kadar değişken ki; ben tek silindire razı bile olsam görünüşünü beğenmedim daelimin. Hyosung daha kalıplı daha oturaklı daha hoş gözükmüştü gözüme. Hala da öyle geliyor. 25500 deyim , buji piposu , bozuk buji ve debriyaj müşürü dışında çok şükür bir sorun yaşamadım. Ama biraz da şans işi bu herşeyde olduğu gibi. Şunu da belirteyim regal raptor dd250-e den gv250 ye geçtim arada uçurumlar var ki siz 150 den geçeceksiniz resmen baka bir dünyaya adım atacaksınız. Hyosungtan güzel ses alamazsınız zira 11000 devirde kesiciye giren ve tork değil beygir ağırlıklı yüksek devir çeviren bir motoru var. Dolayısıyla çoğunlukla yüksek (6-7 bin devir arası) kullanacağınız için ses cruiser gibi tok çıkmaz. Ancak rölantide ve düşük devirde güzel ses alırsınız. Gerçi zaman geçip km arttıkça ses de fıtı fıtı dan çıkıyor. Şu anda benim motorun rölanti sesi hiç bir şey yapmamama rağmen daha iyi ilk haline göre.
-
İkisi de güzel makine sınıfına göre ama sanki arıza istatistiğinde daelim daha az arıza veriyor gibi bir intiba edindim ben.
-
Bence Hyosung un zamanında Suzuki ye çalıştığını düşünerek ver kararını
-
kardeşim ikiside kore harikası mamakinalar ikiside sıvı soğutma ve satarkende piyasası canlı makinalar biri çift diğeri tek silindir bana sorarsan hysung 250 alırdım çift silindir ve diğerine oranla vibrasyon titreme biraz daha az.karar senin.hangisini alısan al pişman olmazsın buna inan.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)