Pilot Street soğukta kayıyor mu?
Reklamlar
-
Selamlar. R25 için Pilot street mi Rosso 2 mi, işte bütün mesele. Ağırlıklı kuru havada, arada sırada yağmurda kullanıyorum. 5 bin km yaptım irc ile ama havaların soğumasıyla birlikte lastikler "beni değiştir" diye bağırmaya başladı. Çok da okudum bu konuda, danıştım kullananalara sonuç yarı yarıya çıktı. Kullanan arkadaşlar ne önerirler? Michelin'in yağmurda iyi ama soğuk asfaltta ısınana kadar kaydığını söylüyor kullananlar. İRC'den farkı ne o zaman? 10 dereceye kadar son derece memnundum irc'den, 5 bin km yaptım sonuçta. Çok konuşulan ama çok net bir sonuca varamadığım için tekrar sorduğum bir konu, cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
-
Soğukta lastik sert, asfalt sert tüm lastikler kayar.
Pilot var motorda kaymıyor mu ?
Kayıyor..
Bilincinde olduktan sonra sıkıntı yok.
2 km gidince ısınıyor.
Ben gayet memnunum..
-
7 derece sıcaklıgın altında kaucuk sertleşir ve randıman vermez ,
Bu 7 derece sıvının buz olması gibi kesin bir çizgi değildir ,
Bu sebepden ötürü kışın kış lastigi kullanılır,
Nasıl yazın gündelik hayatınızda bot çizme giymiyorsanız , Kışında sandelet terlik ile dolanmıyorsanız aynı şekilde kışın motor kullanacak iseniz kışlık lastik tavsiye olunur ....
Zümer bey antalya yada alanya ikamet ediyor sen ise istanbul yazmışsın , bu mevsimde en az 10 derece ORT sıcaklık farkı vardır, akdeniz kıyıları için kışlık lastik çok ihtiyaç olmaya bilir ama TR geri için şahsi düşüncem lazımdır..
Ama yine en iyi kararı araştırıp kendin ver.
-
Arkadaşın tespiti doğru.
Akdeniz bölgesinde 2 dk. sonra lastik ısınıyor.
Diğer bölgelerde muhtemelen bu durum değişecek ve hangi marka olursa olsun "kayıyor ediyor" diye kötülenmeye başlanacak.
-
Havaların İzmirde yeni yeni soğumasıyla irc ler daha da kaymaya başladı.
Plot street mi ? rosso 2 mi ? Rossolar çok çabuk bitiyormuş ve yerde çel çöp taş ne varsa topluyormuş. Bizim buralarda heryer çöl-çöp çukur - çamur her yer kazılmış durumda acaba rosso mu daha mantıklı plot street mi?
Konuyu takipteyim.
-
-
İlk başlarda güzel kayıyor. Dönüslerde gazı fazla acmaya gelmez. Frenlemede de dikkat etmek gerek. Isındıktan sonra gayet güzel tutuyor.
-
ZümeR adlı üyeden alıntı
zümer pek yanlamıyo belliki, lastikler erimemiş pek. yanla accuk
-
argan adlı üyeden alıntı
7 derece sıcaklıgın altında kaucuk sertleşir ve randıman vermez ,
Bu 7 derece sıvının buz olması gibi kesin bir çizgi değildir ,
Bu sebepden ötürü kışın kış lastigi kullanılır,
Nasıl yazın gündelik hayatınızda bot çizme giymiyorsanız , Kışında sandelet terlik ile dolanmıyorsanız aynı şekilde kışın motor kullanacak iseniz kışlık lastik tavsiye olunur ....
Zümer bey antalya yada alanya ikamet ediyor sen ise istanbul yazmışsın , bu mevsimde en az 10 derece ORT sıcaklık farkı vardır, akdeniz kıyıları için kışlık lastik çok ihtiyaç olmaya bilir ama TR geri için şahsi düşüncem lazımdır..
Ama yine en iyi kararı araştırıp kendin ver.
Teşekkür ederim cevap için. Epeydir araştırıyorum zaten, sonuç hep kafa karıştırıcı. Kış lastiği meselesine gelince, ben arabada bıkmışım senede iki kere lastik değişiminden, motorumda istiyorum ki bir hamlede optimum sonuca ulaşayım. Onu çıkart onu tak biraz zahmetli olacak ama güvenlik için yapılacaksa yapmak lazım elbette.
-
Ben anlas diye bir marka taktım yerliymiş çok memnunum.
-
hozcano adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim cevap için. Epeydir araştırıyorum zaten, sonuç hep kafa karıştırıcı. Kış lastiği meselesine gelince, ben arabada bıkmışım senede iki kere lastik değişiminden, motorumda istiyorum ki bir hamlede optimum sonuca ulaşayım. Onu çıkart onu tak biraz zahmetli olacak ama güvenlik için yapılacaksa yapmak lazım elbette.
Karda kullanmıyorsan , kışın araba nisbeten dogal denge de 4 teker üzerinde olduğu için yapmasan olurda ..
Motorsiklet dogal dengede değil bence kışın ya sürmemek yada değiştirmek faydalı olcağını düşnüyorum
-
pilotta kullandım rosso hala kullanıyorum ben rossoyu tavsiye ederim pişman olmazsin.
-
cbr250 kullanıyorum üzerinde pilot street var. bence soğukta gayet iyi performansı. ıslak havada da iyi. ama mesela sıcak havada virajlarda falan rosso 2 daha güven verici bana sorarsan. karar senin
-
Pilot Street yarı fiyatına değilse, Rosso 2...
Türkiye'de satılan Pilot Street'ler radyal değil, yumuşak değil. Kullananların kayda değer bir bölümü dert yanıyor kaydığı için.
Aradaki 150TL fark için riske girilmez diye düşünüyorum. Nitekim ben de girmedim, Rosso 2 kullanıyorum. Şimdilik hiçbir sıkıntısı olmadı. Birkaç kere de kazadan kurtardı.
-
rosso II
-
5-6 bin km civarında Rosso II var CBR250R'ımın üzerinde.
İzmir'in abuk asfaltında cayır cayır kayıyorum.
-
Plot street mi ? rosso 2 mi ? Rossolar çok çabuk bitiyormuş ve yerde çel çöp taş ne varsa topluyormuş. Bizim buralarda heryer çöl-çöp çukur - çamur her yer kazılmış durumda acaba rosso mu daha mantıklı plot street mi?
Rosso 2 daha iyi anlaşılan bu... Ama dezavantajları da var yani çabuk bitmesi ve ot çöp taş topluyor lastik yani burda fiyat çok bi fark olmasa da ömür olarak falan genel kapsamda hangisi mantıklı basıyor.
-
pea adlı üyeden alıntı
Pilot Street yarı fiyatına değilse, Rosso 2...
Türkiye'de satılan Pilot Street'ler radyal değil, yumuşak değil. Kullananların kayda değer bir bölümü dert yanıyor kaydığı için.
Aradaki 150TL fark için riske girilmez diye düşünüyorum. Nitekim ben de girmedim, Rosso 2 kullanıyorum. Şimdilik hiçbir sıkıntısı olmadı. Birkaç kere de kazadan kurtardı.
Radyal değilse lastiğin yumuşak olması gerekir tabanı çelik örgülü olmadığından.
-
Rosso 2 derim ben kesinlikle bırakın çabuk bitsin canınızdan değerli.mi
-
ZümeR adlı üyeden alıntı
Lastiğin imal yılı resimde
1 yıl teker dönmemiş
Halen bitmedi, sıkıntım yok.. Ama buralar sıcak o yüzden belkide sıkıntım yok..
ZümeR senin lastikler Pilot Street değil Road 3.
Street herhalde ayrı bir seri, ben kullanmıştım, deseni farklı idi.
Seninki soğuk havaya daha uygun gibi görünüyor.
Muhtemelen daha yumuşak, daha ince desenler var.
Hamdım, piştim, hala hamım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)