MONDİAL ENDURO YENİ RX3İ EVO
Reklamlar
-
Seko adlı üyeden alıntı
2004 model Pegaso veya GS elinde öyle bir patlar ki, motordan soğursun. Sanki motorlar sıfırmış gibi tavsiyeler veriyorsunuz. Çöp diyeceğim de sahiplerine ayıp olmasın diye demiyorum. Bedava verseler almam.
RX3'ü deneyebiliyorsan dene beğenirsen al. Ben beğenmedim ama sorun çıkaracak motor da değil, kullanıp memnun olan bir dolu insan var sitede. MT25 alacaksan onu bırak Inazuma al. Hem rahat edersin hem de MT ile aynı işi görür.
Ya birader hayatinda oturdunmu ustune sahip oldunmu simdi burdan cop diyorsun. Benim f650gs im vardi cok ta severdim basit elektrik arizalarindan gayri sorunu olmadi.. elinin aldin 50 kusur beygir, abs , enjeksiyon, elcik isitmalar, acili amortisorler, dusuk yakit, yere yakin agirlik merkezi... bunlardan konudalim rx3 ile karsilastirmayin.. yamuguna denk gelmos pegosocu arkadasin.. her motorda yamuguna denk gelebilirsin... forum yamuk r25 sifir motor konulari ile dolu napcaz simdi...
Reklamlar
-
Seko adlı üyeden alıntı
2004 model Pegaso veya GS elinde öyle bir patlar ki, motordan soğursun. Sanki motorlar sıfırmış gibi tavsiyeler veriyorsunuz. Çöp diyeceğim de sahiplerine ayıp olmasın diye demiyorum. Bedava verseler almam.
RX3'ü deneyebiliyorsan dene beğenirsen al. Ben beğenmedim ama sorun çıkaracak motor da değil, kullanıp memnun olan bir dolu insan var sitede. MT25 alacaksan onu bırak Inazuma al. Hem rahat edersin hem de MT ile aynı işi görür.
TEŞEKKÜRLER Motor buldum bir tane ankarada var nasipse yarın bakacam SUZUKİ V-STROM DL650 2.EL 2005 MODEL 60,000 KM'DE MOTORU 15.750 TL'YE
-
EBSC adlı üyeden alıntı
TEŞEKKÜRLER Motor buldum bir tane ankarada var nasipse yarın bakacam SUZUKİ V-STROM DL650 2.EL 2005 MODEL 60,000 KM'DE MOTORU 15.750 TL'YE
DL 650 de ABS yok dikkat , frenlerinden şikayetçi kullanıcılar var, AEA da durabilmesi içn futbol sahası kadar mesafeye gerek var diye tiye almıştı...
-
Darkcity2000 adlı üyeden alıntı
DL 650 de ABS yok dikkat , frenlerinden şikayetçi kullanıcılar var, AEA da durabilmesi içn futbol sahası kadar mesafeye gerek var diye tiye almıştı...
Var,var...2007 sonrası opsiyonel oldu...Vatandaş Çin işine biner,KTM'ye,Aprilia'ya;BMW'ye mok atar, ne biçim adamlar var....Memlekettte ne kadar çok ÇİN ve Hint sempatizanı varmış...
-
11 Aralık 2016, 23:44
#25
Mersin İl Temsilcisi
Seko adlı üyeden alıntı
2004 model Pegaso veya GS elinde öyle bir patlar ki, motordan soğursun. Sanki motorlar sıfırmış gibi tavsiyeler veriyorsunuz. Çöp diyeceğim de sahiplerine ayıp olmasın diye demiyorum. Bedava verseler almam.
RX3'ü deneyebiliyorsan dene beğenirsen al. Ben beğenmedim ama sorun çıkaracak motor da değil, kullanıp memnun olan bir dolu insan var sitede. MT25 alacaksan onu bırak Inazuma al. Hem rahat edersin hem de MT ile aynı işi görür.
BMW GS650 ve aprilla pegaso 750 den yani bombardier motordan bahsetdiyoruz.
2005 sonrası opsiyonel ABS..
Rx3 özelliklerini detaylıca araştırdım. Dünyada Amerika ve Rusya dahil pek çok ülkede satılıyor. Lakin ülkemize gelen kalite kontrol ile aynı değerde parça kalitesi ile mi?
Bir egsoz bile çinde 1 ile 50-100 dolR Arasında degisiyorken bizimkiler hangi opsiyonel parçayla montajı getiriyor odası muamma.. motor kesinlikle kötü değil.
Ben 125 cc cinliyle ( o da zongshen idi ) akü ve elektrik tesisatı ni komple degistirip sorunsuz kullandım 1 sene kadar. Çinli kötü demiyorum. O paralar o motorlara verilmez diyorum.
Erdost, kendi motoru için 150 tl lik gaz teli sipariş etmiş.. 2005 model motora 11 yıl sonra gaz teli sipariş etmiş sanırım. Ben defalarca yolda kalmış gaz teli kopmuş mct ler gordum. On yıl sonra rx3evo yolda görebilir miyiz acaba?
Ayrıca, kaliteli ustadan bahsetmiş. Haklıdır.
Usta yahut motor yaristirmiyorum ama ben 97 freewind'imin kırılan manetim yerine orijinal Manet araştırırken idare etsin diye 5 tl'ye Çinli aynı tipte bir Manet taktim, öyle dayandı ki diğer maneti de aynıyla değiştiresim gelirdi.
İlla ki her Çinli kotu, her Japon iyi yahut tersi demek değil. Fiyatının karşılığı olmalı diyorum.
2016 yılı bir 250 Çinli cross alacagima 2000 yılı, temiz bir xt600 alırım 5-6000 bine daha iyi..
Yine sıfır bir Pulsar ns200 yerine bir freewind alırım.
Yakıtı iki katı ama olsun.
Bu soyledigim, her eski motor için değil, temiz kullanılmış, çok el değiştirilmemiş motorlar için dedim.
Bir de şu yazılım muhabbetlerini sevemedim.
Düz beyin olsun ağa..
Hangi benzini koysam yurusun.
Haa ciddi ekonomik alım gücüm olursa da 2016 bir africa twin fena olmazdı.
98 leri hala 8-10 civarı ve dünya turu atıyor.
Markaci değil, kendimce tecrubeliyim.
Fikrim bu katilmayabilirsin ama bu işte )
-
12 Aralık 2016, 10:35
#26
Agam biz le eyleniy.... , 10.000 tl ye musterisi hazir bir cop var , ben de.:cherry
Bir arkadas 2 vurur 1 sayar demis .az demis.5 vurur 1 sayar ben ce.
-
12 Aralık 2016, 10:36
#27
Eğer 2005-2006'da ilk gelen çinliler (ki ilk gelen serilerdeki kalite seviyesi malumunuz) bile hala yollarda görülebiliyorsa şimdiki çinli motorlar çok büyük ihtimalle 10 yıl sonra da yollarda olacaktır.
Parça fiyatlarına da değinsek iyiolur aslında. AEA'nın geçen programında Burçin Arıcı'nın CBR1000'inin vites dişlilerinin çatladığından yurtdışından çıkma vites dişlisi getirdiğinden falan bahsetmişti. AEA'nın CBR900 parça siparişi videosu da bu konuda epey aydınlatıcı olabilir.
https://www.youtube.com/watch?v=R82uBK27-y
Zongshen'in komple elektrik tesisatı ne kadardır? 30-40-50TL?
Peki Zongshen-Mondial RX3'ün parça fiyatları ne kadardır?
http://www.mondialyp.com/tr/yedek-parcalar
(Parçaların çok ucuz olduğunu söylemiyorum, hatta kazık olan parçalar da var ama yine de "baba" motorlara kıyasla hesaplı. Hele hele mondial'in daha gariban modellerine bakarsanız parça fiyatları epeyce ucuz. Bir de en önemlisi o "baba" markaların hiçbirisnde bu şekilde parça fiyatına, parçanın depoda olup olmadığına bakamıyoruz)
Fiyatını hak etmeyen motorlar konusunda fikrinize katılıyorum. Çinli motorlarda da fiyatını kesinlikle hak etmeyen (fahiş derecede pahalı) çok motor var.(Diğerlerini saymıyorum zaten)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)