Arkadaşlar yeni bir motor almayı düşünüyorum.Pek hız tutkunu değilimdir daha çok güvenliğine ve rahatlığına dikkat ediyorum.Ama 2 motor arasında kaldım.Sizce hangisi?
KTM RC390 mı?
Kawasaki Ninja 300R mı?
Arkadaşlar yeni bir motor almayı düşünüyorum.Pek hız tutkunu değilimdir daha çok güvenliğine ve rahatlığına dikkat ediyorum.Ama 2 motor arasında kaldım.Sizce hangisi?
KTM RC390 mı?
Kawasaki Ninja 300R mı?
kardeşim de duke 390 var, duke tarzı bir motor için tek silindir 390cc çok ideal ancak uzun yol konforu ve titreşim konusunda ninja 300 bence çok daha ağır basar.
Off-road motocross dedinmi, dağlara taşlara dedinmi KTM, ama konfor diyince bi Kawa yönel derim.
RC 390 kaydırmalı debriyaj ve Diablo Corsa lastiklerle geliyor. Bunu da göz önünde bulundurun. RC 390 biraz tipsiz bana göre.
Ktm diyorum kesinlikle ayrıca 250 ligide çok iyi kuvvetli hafif kaydırmalı debriyaj prelli lastikler abs stamdart ve hayati yakıtı uygun ve dizaynı hepsinede on basar bence
Rc390'dan çok çabuk sıkılırsın, 4 ay içinde bıkmıştım
Çoğu arkadaş Duke demiş ama siz RC sormuşsunuz; KTM Kawasaki'ye göre daha az yakar, daha torklu ve daha yüksek beygirli bir makine, ayrıca Kawasaki'ye göre üzerinde daha iyi bir lastikle geliyor (2016 yılından itibaren metzele m5 sportec ile birlikte), KTM tek silindir olduğu için Kawasaki'ye göre titreşim olur, ama rahatsız edecek kadar olmuyor bazıları abartmayı sevdikleri için, iyi seçimler.
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
Soylenenlere ek olarak; kawasakinin ustune oturmadim ama rc390'in cok agresif bi oturus pozisyonu var.
Mantik KTM gonul KAWASAKI demistir her zaman
KTM çok daha üstün bir motor. Ayrıca 500 TL ye alacağınzı Ergo koltuk ile titreşimi çok fazla azaltıyorsunuz ve görüntüsü daha da güzelleşiyor motorun. Ancak kawasakinin 2. el piyasası daha iyidir. Ayrıca rahatlık konusunda kawasaki biraz daha iyi olabilir. Şehir içi kullanımda RC390 daha iyi ama şehir dışı kullanımda Kawasaki.
Lastik harici bütün özellikler kawada da var.
Selamlar, oncelikle yanlış ve abartılı söylemleri bi aydınlatalım.
Ktmler 2016da 200 cc uzeri 390(dahil) a kadar Metzeller M5 ile geliyor. Pirellileri artık kullanmıyorlar.
Wp upsidedown amortisör , Abs(istenirse kapatılabiliyor) ,çelik fren hortumu, kaydırmalı debriyaj, full yol bilgisayarı, Akıllı aydınlatma ekstralarla geliyor. Düz yol, rampa vs her sartta 178 de kesiciye ulaşılabiliyor ve her seyiyle tamamen safkan racing. Bugün 2 bucuk saat kadar üzerindeydim. Titreşim var ama el ayak uyuşturan değil, cekilin geliyorum cinsinden.
Kawa ise alt devirleri ölü yukarda cıldıran deli gibi yakabilen harika viraja giren, 180 km hızı görebilen sport touring havasında klasik bir Japon. Titreşim yok, şekil şemal hoş,gösterge daha okunaklı.
Ben her türlü Ktm tercih ederim. İkisi de cok güzel motorlar. Allah gonlunuze gore versin
Herkese kazasız,belasız ve de masrafsız sürüşler
Konfor isterseniz kawasaki tabiki.
Ktm kült bir yapıya adını vermiştir zaten.AGRASİF!!!
Herşeyden önce oturuş pozisyonu çok yatık yani oradan konfor beklemek mantıken olmaz tabiki.Diğer yandan gaz açtığınızda hart hurt motor torku yüksek olduğu için baya kontrol için uğraşabilirsiniz tabikide olması gereken odur.
Eğerki konfor derken arabaları rahatça sollayayım sıkıştırdıklarında hemen oradan uzaklaşabileyim demek istediyseniz ikiside bu işi layıkıyla yerine getirecektir.Malum 300 cc ve üzeri motorlar ikiside gaz açında iyi bir performans sergileyecektir
kawasaki'nin yedek parça tedariği hızlıysa, pahalı-mahalı boşver, kawasaki al.
kaza yaptım benim 390'la, motor 3,5 aydır serviste. bunun 1,5 ayı, benim ve servisin sigorta ıvır-zıvır prosedürlerini bilmediğimizden heba oldu. son 2 aydır da ön süspansiyon ve alt-üst mesnet bekliyoruz. ne zaman geleceğine dair bir haber de yok ortalıkta.
KTM diyoruz, iyi motor diyoruz; ama spormoto adamı markadan soğutuyo. ZMoto da pahalı diyorlar; ama şahsen motorsuz kalmaktansa 3-5 fazla para bayılmayı tercih ederim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)