beni köyün delisi olarak düşün...ya da mahallenin çomarı gibi...ellenmez karışılmaz dokunulmaz gibi...hataları hoşgörülür eyvallah edilir o misal bende MT de ne yapsam bana pek kitlemiyolar döşemiyolar...
ama senin negatif hayran kitlen biraz geniş gördüğüm kadarıyla..ne yazsan göze batıyor millet bir kulp takıyor...
Ben urunu kullaniyorum, kullanmayan kafasina 1 kere 1100 gr lik bir kask takmamis kisilerin elestirilerine kiziyorum. Adamlar 900 TL ye uzerinden kamyon gecse kafani koruyacak bir kask yapip veriyor (bilmeyenler icin mecazi degil gercek bal kabakli kamyon testidir)...ben yuksek hizlarda gurultusunu hafif ve ince ama profiline bagliyorum.. ayni anda hem cok guclu hem cok hafif hem cok ucuz ornekleriniz varsa bizde bilelim. Nasil sitemizde japon fanatikleri YBR ciler vardir bende bu safkan Japonun fanatigiyim vesselam..
Açacaksın gazı, vereceksin coşkuyu ...
@jemand
Al kardeş sen yeter ki al ben sanmayi bırakırım. Bu arada konu sahibi arkadaşın Rossiligine değinmemişsin. Şaşırdım.
Kalburustu urunler icin, tabii ki Evet:
"Small, more aerodynamic, hand-formed natural shell shape and size aids stability and stillness - not only in straight-line wind-tunnel stability, but it also minimizes the negative aerodynamic effect when turning your head to check traffic or in a cross wind."
Yapan yapiyor... Simdi kullandigim kask. Kafayi cevirince geri itme cok az. Eski HJC kaskim duz bakarken bile bazen titrerdi.
Kaynak: http://www.motorcyclegear.com/info_p...iant_info.html
Hocam bende 5-6 aydır kullanıyorum. Severek aldım..
Bu kask tartışmasız kendi fiyat segmentinde rakipsiz! Ama bu onun sıkıntılarınıda gidermiyor...
Sağlam kask olmalı evet! Ama konforluda olmalı!! Vizörü içeriden su yüzünden kirlenen bir kask için nasıl konforlu diyebilirim dostum?
Ne çektiğimi ben biliyorum! Koskoca vizörde tek gözle, ufak bi aralıktan yolu görücem diye kafamı kaldırıp kullandım bi süre...
Sonra benzinciye çekip, vizörü yerinden çıkarıp iç kısmını temizledim... Bence bu olmaması gereken bir şey?
Bu söylediğim vizörün üstünde yer alan 2mm'lik açıklık vidaları sıksamda önde kaybolurken yan taraflarda kaybolmuyor.
Bazı arkadaşlar kaskı yerin dibine sokmaya çalıştığımı falan sanmış, öyle bir şey yok.. Bu kaskın tek sıkıntısı budur!
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------
Ben kask için çoook kötü! kesinlikle Alınmaz falan dedimde benim mi haberim yok hocam?
Kask güzel, sadece vizörü ile alakalı problemler var.
Fanatik oldugunuz icin herhalde israrla "kamyon testi" gibi sacmaliklari dillendiriyorsunuz. Belki de kiskaniyorumdur, daha "kamyon testi"nden gecen bir kaskim olmadi hic cunku. Ama SNELL diye bir test var. Hemen hemen tum bilinen kask markalarinin onem verip SNELL sertifikali modeller urettigi bu testte Marushin'in neden bir tane bile kaski yok acaba? Nedendir ki?
Daha once tartisilmisti bu konu:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...nceleme-2.html
Oradaki tartismanin uzerine ekleyebilecegim bir sey yok. Orada yazdigim gibi de fikrim bu:
"Karbon fiber güvenlik değil, rahatlık için olan bir özellik. Henüz dünyaya açılamamış bir markanın üst düzey ürününü alacağıma, kendini ispatlamış bilinen bir markanın orta halli ürününü tercih ederim şahsen. İlle Arai Shoei olmak zorunda değil, HJC, Nolan mesela..."
En azindan yagmurda rahat ederim mesela Kafamin uzerinden kamyon gecerse de n'apalim artik
1.5 ay önce bölünmüş yolda şeridime girip bana kafadan çarpan araç yüzünden ölümden döndüm, döndüm çünkü kafamda marushin' in fiberglass samura modeli kaskım olmasaydı yüz üştü düşüşümün ardından büyük ihtimalle orada 9 canın hepsini verecektim, o kadar şiddetli bi çarpışma yaşadım ki yüz üstü düştükten sonra uzun süre nefes alamadım olay yerine gelen bi sağlık teknisyeni nefes almama yardım etti ve kaskımın çene kısmı kazanın şiddetiyle çatladı, YZF R25 motorum da 17 bin tl masraf çıktı ve pert oldu, ben aradan 20 gün sonra işe devam ettim çok şükür. Tekay motora olayı anlattığım bi videoda teşekkür etmiştim ama bi de buradan teşekkür edeyim bu fiyata insanı hayatta tutan bu tip kaliteli kaskları getirdikleri için.
Hocam söylediğiniz gibi vidalarla ayar yaptım şuan ön tarafta boşluk kalmadı. Fakat yan taraflarda hala boşluk bulunuyor.
Buradaki boşluğun kapanması imkansız çünkü mekanizma nedeniyle dışarıda duruyor.
Yinede ön taraftaki boşluğun yok olması problemlerimin %70'ini çözer diye düşünüyorum. Tekrar yardımınız için teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------
Öncelikle geçmiş olsun hocam. Kaskın sağlamlığına hiç bir şey söylemiyorum. Zaten bende bu nedenle aldım!
Ama konfor farklı bir şey! Ve buradaki konu konfor.
1500 gram altı kaska güvenemiyorum sebepsiz
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Metehan abi "karbonfiber güvenlik değil rahatlık amaçlayan bir özellik", "hafif olması güvenlik değil konfor sağlar"diyen birisi ile teknik olarak ne tartişabilirsiniz ki?
forumda hangi birine kim ne cevabıni nicin nasil versin ((:
Hocam anahtari o sekilde soksan her kaskta girer, anladigim kadari ile kaskin aktindaki contada problem var senin, benim kaskin fotosunu koyuyorum conta orayi kapatiyor.
Birde hatirlatmak istemem aslinda cok feci bir goruntuydu ama gecen sene bu vakitler cop kamyonunun yanindan gecen motorlu bir an dengesini kaybedip yana dusuyor ve sadece kafasi kamyonun altina denk geliyo ve kamyon uzerinden geciyor.. acaba boyle bir kask olsaydi kurtulabilirmiydi diye dusunmuyor degilim...
Yanlış deyin, düzelteyim, veya açıklayayım.
Karbon fiber hafiflik sağlar, güvenlik değil. Yani aynı güvenliği, daha hafif malzemeyle elde etmenizi sağlar. Dezavantajı fiyat, avantajı konfordur.
Snell, DOT, 5 yıldızlı Sharp sertifikalı kask karbon fiber kullanılmadan da yapılır, yapılıyor. Ama daha ağır oluyor.
Mesela, Arai'nin $2000 altı karbon fiber kaskı yok. Peki sorunlu mu ürettiği diğer kasklar güvenlik açısından? Arai'nin tüm full face kaskları Snell testi sertifikalı. Peki Marushin? "kamyon sertifikalı"
Arkadaşlar benim bir sorum olacak, shoei gt air kullanıyorum yanında verilen slikon yağı ne işe yarıyor tam olarak?
999 rs kullanıcısıyım. Benim en büyük problemim kafayı tam çevirememekti. Bu kaskın hafifliği sayesinde kafamı çok rahat çevirmeye başladım. Görüş açısı da çok iyi. Benim sıkıntım ise buğu yapması. Yağmurda su alma sorunu yaşamadım ama soguk havalarda buğu yapıyor. Tabi düşük süratlarda bu böyle. Yüksek süratlarda buğu olmuyor. Kesinlikle sessiz bir kask değil ama işte hafifliği ve görüş açısı çok iyi olduğu için benim gözümde harika bir kask.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)