R3d adlı üyeden alıntı
Ben bu motor ısının tadını cıkara cıkara yapılmasından yanayım ya, eyvallah tecrube yetebılır ama bu ısınde bır sonu var cc bakımından. Tecrubenı kucumsedıgımden falan degıl yanlıs anlama, rc250ye alıstıysan rc390a gecsen daha bır tatlı olur sankı duke390 dan zıyade veya cbr500r. Tarz degıstırmek ıstıyorsan duke390 da fena olmaz tabı, fıyatları bırbırıne yakın mt07 de olabılır. Sonrasında ss motora gecıp tam manasında tadı cıkartılabılır. Nıhayetınde bellı bır cc'den sonra cakılıp kalacagız yapacagımız tek sey aynı gucte farklı motorlar almak olacak.
Yerınde olsam soyle yapardım. Rc250'den sonra rc390a gecerdım aynı kasa motora bınmek benı rahatsız etmeyecekse, ederse cbr500r fena bır alternatıf olmazdı. Sonrasında cbr650f..
Tarz degıstıreceksem rc250'den sonra duke390, sonra bır mt07. Duke veya mt'den sonra tarz degıstıreceksem cbr650f.
Cbr650f dısında ara motorların fıyatları bırbırıne oldukca yakın, maddı olarak motor gecıslerınde bır zorluk cekecegınızı dusunmuyorum.
Ha 636'ya gecmekte ısrarcıysan bır egıtımle gecılebılır. 10k km az degıl, 636 ıcın bıraz eksık, gecılmez degıl. Ben sadece bu ısın tadının cıkarılmasından yanayım dedıgım gıbı.