600 cc naked gayet de şehiriçinde aralardan geçebiliyor
Reklamlar
-
Şehiriçi için 125-250 cc öneriyorlardı haliyle bi bildikleri vardır dedik aldık bugün ilk kez xj6 denedim düşük cc gibi aralardan geçebiliyo hatta egzoz sesini duyanlar yol açtığı için daha rahat yol alabiliyo torku da var vites yükselt düşür gibi derdin de olmuyor.Mt 7 de aynı şekilde imiş duyduğum kadarıyla bizi kandırmışlar mı bu zamana kadar hantal makinelere bin diyerek tek sorun yakıt onun harici olumsuz yanına rastlamadım.Bu da böyle bir anımdır.
Reklamlar
-
makine değil, sürücü hantaldır.
-
Naked zaten motosiklet çesitlerinde aralara kaçmak için en uygun motor türüdür
-
Şehir içinde sorun sadece hacim değil, ağırlık, yükseklik ve yakıt ekonomisidir. Paran var, gücün kuvvetin yerinde, boy pos tamam, sorun olmaz da, Transalp ile çok zorlandım, istemeye istemeye sattım. Ayaklar yere ucu ucuna değiyordu, dur kalklarda işkence gibiydi.
-
inazumamı satıp cb650f aldım şimdi daha rahatım trafikte
-
Ben de CB 650F ile inanılmaz rahatım, hatta saçma gelebilir ama 250R dan daha rahat takılıyorum trafikte. Orjinal egzost olduğu için öyle çok farkedlimiyorum tabi de, cam açıksa falan ister istemez duyuyor millet. Ama trafikte favorim pizzacı motorları. Honda Beat var bende ayrıca, böyle bir lüks yok. Sıkışık trafikte ilaç gibi.
-
bilirkişi adlı üyeden alıntı
Şehiriçi için 125-250 cc öneriyorlardı haliyle bi bildikleri vardır dedik aldık bugün ilk kez xj6 denedim düşük cc gibi aralardan geçebiliyo hatta egzoz sesini duyanlar yol açtığı için daha rahat yol alabiliyo torku da var vites yükselt düşür gibi derdin de olmuyor.Mt 7 de aynı şekilde imiş duyduğum kadarıyla bizi kandırmışlar mı bu zamana kadar hantal makinelere bin diyerek tek sorun yakıt onun harici olumsuz yanına rastlamadım.Bu da böyle bir anımdır.
Hacı tamam da kim sana "600'lük aralara girmez" dedi ki? 125cc'nin avantajları, hafif, ucuz kullanımının kolay oluşu. Ha bir de ola ki gaz açarsan birden ışınlanmazsın.
https://www.youtube.com/watch?v=t3Zu1VA2sv8 (Sabredip sonuna kadar izleyin)
-
arda4 adlı üyeden alıntı
Hacı tamam da kim sana "600'lük aralara girmez" dedi ki? 125cc'nin avantajları, hafif, ucuz kullanımının kolay oluşu. Ha bir de ola ki gaz açarsan birden ışınlanmazsın.
tracer' ın eşşek kadar gidonu olmasına rağmen ben fink atıyom trafikte. bu da yalanına koyuyum culara:
-
bu da bonus olsun o zaman
https://www.youtube.com/watch?v=8iS_fw2Q83I
-
arda4 adlı üyeden alıntı
hahahah önce bunu sonra ardanın attığını izleyin.
-
Sanırım birileri bu arkadaşa 600 lük makina hantaldır, aralardan geçemez felan demiş ki; bir şeylerin ispatı peşinde koşturuyor.
700 cc lik yamaha var fır fır dolanıyorum ş.içi dışı sıkıntı yok.
600rr veya 600r SS serisi bir makina gidon açısı nedeniyle ş.içinde hantal olabilir.
Yoksa ~150 hp lik bir makinaya hantal denmez.
-
Benim paylaştığım video hem yurt içinde hem de yurt dışında epeyce popüler bir vidyo. Adamı resmen Allah korumuş, inşallah millet biraz ibret alır da başkalarının başına böyle şeyler gelmez.
-
arda4 adlı üyeden alıntı
Benim paylaştığım video hem yurt içinde hem de yurt dışında epeyce popüler bir vidyo. Adamı resmen Allah korumuş, inşallah millet biraz ibret alır da başkalarının başına böyle şeyler gelmez.
senin attığın videodan bahsediyor zaten altın elbiseli
-
Jemand adlı üyeden alıntı
Video çok iyi önyargılarım yok oldu şu an.
-
Kim demiş onu yav? Kimden duydun? 600cc nakedlerin neredeyse hepsi yeterince ince aralardan akmak için. Bir arkadaş vardı ismini unuttum bayadır da yazmıyor 1290 Adventure Enduro ile İstanbul trafiğinde akıyordu mesela.. Aklıma geldi Tayfunbora idi kullanıcı adı.
-
Jemand adlı üyeden alıntı
tracer in avantajı yüksek olması , diğer arabaların dikiz aynalarından daha yüksekte olduğu için kolayca geçiyosun... eşit hizada olsa zor.
-
Jemand adlı üyeden alıntı
bu tavırlar niye ki ?
-
Merdo adlı üyeden alıntı
bu tavırlar niye ki ?
bu tavırlar gerçeği saptıranlara karşı bir kanıt.
bakın tecrübe falan söz konusu değil. şehir için rahat kullanım söz konusu. 250cc ve altı şehir içi kullanımda rahat değil. açıkçası şehir için genel ortalama hızlanmanın üzerine çıkamayan motosikletler rahat sayılmaz pek.
hız motorlar için sorun oluyor. yavaş isen ya frene basacaksın yada sıkışma tehlikesiyle burun buruna geleceksin. çünkü arabalar kibarlık yapıp seni beklemiyorlar ve sende çabuk hızlanamadığın için yolda aşırı bir sitrese giriyorsun ister istemez.
yüksek cc trafikte işkence derler ama gelde beni inandır işte ben inanmam. asıl 150cc şehir içinde sıkıntı. basıyorum gitmiyor ulen, bundan büyük sıkıntımı var? araç sollayamıyorsun, yokul tırmanırken en sağdan gidiyorsun ve habire duraksayan minübüs otobüs vs çarpmamak için durmak zorunda kalıyorsun çünkü sollayamazsın. eğer sollamaya çalışırsan arkadan gelen taksi seni biçer.
unuttun mu akıllı? altında 150cc makine var basıyorsun hızlanmıyor.
ama yüksek cc olsa hiç istifini bozmadan dümdüz sol şeritten ak gitsin bu kadar basit, önünde araç varsa yavaşla yok ise bas bu kadar kolay. aralara hiç dalmasan bile yüksek cc o kadar iyiki ancak kullanan bilir.
konu sahibinin elleri dert görmesin. kimsenin bahsetmediği bir gerçeğe değinmiş.
-
tmsn adlı üyeden alıntı
tracer in avantajı yüksek olması , diğer arabaların dikiz aynalarından daha yüksekte olduğu için kolayca geçiyosun... eşit hizada olsa zor.
her araba ayni yukseklikte değil, 5 arabanin aynasina denk gelmiyorsa diger 5 inin denk geliyor. bunun yaninda gidon epey uzun. super sport ile girdigin dar yere bunla giremeyebiliyorsun.
-
Hepsinin artısı eksisi olabilir ama ben NC750X ile şehir içinde epey rahatım. Bazen çok dar dönüşlerde, ki genelde park yerinden çıkarken vs oluyor, ağırlık bir sorun olabiliyor. Onun haricinde bazen Özellike Ford Transit vb tür minibüslerin aynası benim aynaya çarpıyor, galiba aynı yükseklikteler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)