Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

600 cc naked gayet de şehiriçinde aralardan geçebiliyor

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    10 Ocak 2016
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Ybr 125 Esd-Pulsar 200 NS(<3)
    Şehiriçi için 125-250 cc öneriyorlardı haliyle bi bildikleri vardır dedik aldık bugün ilk kez xj6 denedim düşük cc gibi aralardan geçebiliyo hatta egzoz sesini duyanlar yol açtığı için daha rahat yol alabiliyo torku da var vites yükselt düşür gibi derdin de olmuyor.Mt 7 de aynı şekilde imiş duyduğum kadarıyla bizi kandırmışlar mı bu zamana kadar hantal makinelere bin diyerek tek sorun yakıt onun harici olumsuz yanına rastlamadım.Bu da böyle bir anımdır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    makine değil, sürücü hantaldır.

  3. #3

    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Rks cruiser 250
    Naked zaten motosiklet çesitlerinde aralara kaçmak için en uygun motor türüdür

  4. #4
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Şehir içinde sorun sadece hacim değil, ağırlık, yükseklik ve yakıt ekonomisidir. Paran var, gücün kuvvetin yerinde, boy pos tamam, sorun olmaz da, Transalp ile çok zorlandım, istemeye istemeye sattım. Ayaklar yere ucu ucuna değiyordu, dur kalklarda işkence gibiydi.

  5. #5

    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul güngören
    Motosikleti
    honda cb650f
    inazumamı satıp cb650f aldım şimdi daha rahatım trafikte
    cagiran bunu beğendi.

  6. #6
    Jeeztro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha - XV 950 Cafe Racer
    Ben de CB 650F ile inanılmaz rahatım, hatta saçma gelebilir ama 250R dan daha rahat takılıyorum trafikte. Orjinal egzost olduğu için öyle çok farkedlimiyorum tabi de, cam açıksa falan ister istemez duyuyor millet. Ama trafikte favorim pizzacı motorları. Honda Beat var bende ayrıca, böyle bir lüks yok. Sıkışık trafikte ilaç gibi.

  7. #7
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı bilirkişi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şehiriçi için 125-250 cc öneriyorlardı haliyle bi bildikleri vardır dedik aldık bugün ilk kez xj6 denedim düşük cc gibi aralardan geçebiliyo hatta egzoz sesini duyanlar yol açtığı için daha rahat yol alabiliyo torku da var vites yükselt düşür gibi derdin de olmuyor.Mt 7 de aynı şekilde imiş duyduğum kadarıyla bizi kandırmışlar mı bu zamana kadar hantal makinelere bin diyerek tek sorun yakıt onun harici olumsuz yanına rastlamadım.Bu da böyle bir anımdır.
    Hacı tamam da kim sana "600'lük aralara girmez" dedi ki? 125cc'nin avantajları, hafif, ucuz kullanımının kolay oluşu. Ha bir de ola ki gaz açarsan birden ışınlanmazsın.

    https://www.youtube.com/watch?v=t3Zu1VA2sv8 (Sabredip sonuna kadar izleyin)
    kazım kazım bunu beğendi.

  8. #8
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı arda4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacı tamam da kim sana "600'lük aralara girmez" dedi ki? 125cc'nin avantajları, hafif, ucuz kullanımının kolay oluşu. Ha bir de ola ki gaz açarsan birden ışınlanmazsın.
    tracer' ın eşşek kadar gidonu olmasına rağmen ben fink atıyom trafikte. bu da yalanına koyuyum culara:

  9. #9
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    bu da bonus olsun o zaman

    https://www.youtube.com/watch?v=8iS_fw2Q83I
    gurkanerkan bunu beğendi.

  10. #10
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı arda4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu da bonus olsun o zaman

    https://www.youtube.com/watch?v=8iS_fw2Q83I
    http://www.youtube.com/watch?v=8iS_fw2Q83I
    hahahah önce bunu sonra ardanın attığını izleyin.

  11. #11
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Sanırım birileri bu arkadaşa 600 lük makina hantaldır, aralardan geçemez felan demiş ki; bir şeylerin ispatı peşinde koşturuyor.
    700 cc lik yamaha var fır fır dolanıyorum ş.içi dışı sıkıntı yok.

    600rr veya 600r SS serisi bir makina gidon açısı nedeniyle ş.içinde hantal olabilir.
    Yoksa ~150 hp lik bir makinaya hantal denmez.

  12. #12
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Benim paylaştığım video hem yurt içinde hem de yurt dışında epeyce popüler bir vidyo. Adamı resmen Allah korumuş, inşallah millet biraz ibret alır da başkalarının başına böyle şeyler gelmez.

  13. #13
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı arda4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim paylaştığım video hem yurt içinde hem de yurt dışında epeyce popüler bir vidyo. Adamı resmen Allah korumuş, inşallah millet biraz ibret alır da başkalarının başına böyle şeyler gelmez.
    senin attığın videodan bahsediyor zaten altın elbiseli

  14. #14

    Üyelik
    10 Ocak 2016
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Ybr 125 Esd-Pulsar 200 NS(<3)
    Alıntı Jemand adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tracer' ın eşşek kadar gidonu olmasına rağmen ben fink atıyom trafikte. bu da yalanına koyuyum culara:
    https://www.youtube.com/watch?v=X3j-KlPtO0k
    Video çok iyi önyargılarım yok oldu şu an.

  15. #15
    kadango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2009
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Fazer 8 - MT-07
    Kim demiş onu yav? Kimden duydun? 600cc nakedlerin neredeyse hepsi yeterince ince aralardan akmak için. Bir arkadaş vardı ismini unuttum bayadır da yazmıyor 1290 Adventure Enduro ile İstanbul trafiğinde akıyordu mesela.. Aklıma geldi Tayfunbora idi kullanıcı adı.

  16. #16

    Üyelik
    01 Eylül 2016
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    CBR 125 R
    Alıntı Jemand adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tracer' ın eşşek kadar gidonu olmasına rağmen ben fink atıyom trafikte. bu da yalanına koyuyum culara:
    https://www.youtube.com/watch?v=X3j-KlPtO0k
    tracer in avantajı yüksek olması , diğer arabaların dikiz aynalarından daha yüksekte olduğu için kolayca geçiyosun... eşit hizada olsa zor.

  17. #17
    Merdo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2015
    Alıntı Jemand adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tracer' ın eşşek kadar gidonu olmasına rağmen ben fink atıyom trafikte. bu da yalanına koyuyum culara:
    https://www.youtube.com/watch?v=X3j-KlPtO0k
    bu tavırlar niye ki ?

  18. #18
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı Merdo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu tavırlar niye ki ?
    bu tavırlar gerçeği saptıranlara karşı bir kanıt.

    bakın tecrübe falan söz konusu değil. şehir için rahat kullanım söz konusu. 250cc ve altı şehir içi kullanımda rahat değil. açıkçası şehir için genel ortalama hızlanmanın üzerine çıkamayan motosikletler rahat sayılmaz pek.

    hız motorlar için sorun oluyor. yavaş isen ya frene basacaksın yada sıkışma tehlikesiyle burun buruna geleceksin. çünkü arabalar kibarlık yapıp seni beklemiyorlar ve sende çabuk hızlanamadığın için yolda aşırı bir sitrese giriyorsun ister istemez.

    yüksek cc trafikte işkence derler ama gelde beni inandır işte ben inanmam. asıl 150cc şehir içinde sıkıntı. basıyorum gitmiyor ulen, bundan büyük sıkıntımı var? araç sollayamıyorsun, yokul tırmanırken en sağdan gidiyorsun ve habire duraksayan minübüs otobüs vs çarpmamak için durmak zorunda kalıyorsun çünkü sollayamazsın. eğer sollamaya çalışırsan arkadan gelen taksi seni biçer.

    unuttun mu akıllı? altında 150cc makine var basıyorsun hızlanmıyor.

    ama yüksek cc olsa hiç istifini bozmadan dümdüz sol şeritten ak gitsin bu kadar basit, önünde araç varsa yavaşla yok ise bas bu kadar kolay. aralara hiç dalmasan bile yüksek cc o kadar iyiki ancak kullanan bilir.

    konu sahibinin elleri dert görmesin. kimsenin bahsetmediği bir gerçeğe değinmiş.

  19. #19
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı tmsn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tracer in avantajı yüksek olması , diğer arabaların dikiz aynalarından daha yüksekte olduğu için kolayca geçiyosun... eşit hizada olsa zor.
    her araba ayni yukseklikte değil, 5 arabanin aynasina denk gelmiyorsa diger 5 inin denk geliyor. bunun yaninda gidon epey uzun. super sport ile girdigin dar yere bunla giremeyebiliyorsun.

  20. #20
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Hepsinin artısı eksisi olabilir ama ben NC750X ile şehir içinde epey rahatım. Bazen çok dar dönüşlerde, ki genelde park yerinden çıkarken vs oluyor, ağırlık bir sorun olabiliyor. Onun haricinde bazen Özellike Ford Transit vb tür minibüslerin aynası benim aynaya çarpıyor, galiba aynı yükseklikteler.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)