Ding Dong Sıfır Motosiklet Arızası Ve Taleplerim.
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Tahminimce yine bir yetkili servis vakası. Çıraklara montaj yaptırılırsa böyle olur deyip geçiyorum. Bir şey daha eklemek istiyorum ne kadar doğru gelir ne kadar yanlış gelir bilemem ama bence garantiyi felan önemsemeden iyi bir ustaya gösterin o yapsın motorunuzu. Mondial , Kuba , Falcon gibi markalar'da garantinin pek bir önemi olduğunu düşünmüyorum. Genel'de baştan sağıyorlar.
-
Uğur Gündüz adlı üyeden alıntı
Tahminimce yine bir yetkili servis vakası. Çıraklara montaj yaptırılırsa böyle olur deyip geçiyorum. Bir şey daha eklemek istiyorum ne kadar doğru gelir ne kadar yanlış gelir bilemem ama bence garantiyi felan önemsemeden iyi bir ustaya gösterin o yapsın motorunuzu. Mondial , Kuba , Falcon gibi markalar'da garantinin pek bir önemi olduğunu düşünmüyorum. Genel'de baştan sağıyorlar.
Öncelikle yorumunuz için teşekkürler, Söylediğiniz doğrudur ama her ne olursa olsun çırak montajı vesayre beni alakadar etmez bana eksiksiz hasarsız sorunsuz teslim etmek zorundalar, sıfır dediğimizde aslında gözümüz kapalı alabilmeliyiz, Yarın Mondial ile iletişime geçeceğim gerekirse dilekçe yazacağım ben paramı iade istemiyorum, ya bana motosikletimin yenisini verirler yada tüm her şeyi baştan kontrol edip telafi ederler.
-
byyacut adlı üyeden alıntı
Öncelikle yorumunuz için teşekkürler, Söylediğiniz doğrudur ama her ne olursa olsun çırak montajı vesayre beni alakadar etmez bana eksiksiz hasarsız sorunsuz teslim etmek zorundalar, sıfır dediğimizde aslında gözümüz kapalı alabilmeliyiz, Yarın Mondial ile iletişime geçeceğim gerekirse dilekçe yazacağım ben paramı iade istemiyorum, ya bana motosikletimin yenisini verirler yada tüm her şeyi baştan kontrol edip telafi ederler.
yenisini vereceklerini hiç sanmıyorum ama inşallah hatalarını telafi etmek için bir adım atarlar. Hero motor servisleri çok ilgili fakat malum firmalar'da aynı ilgi ve ustalığı göremiyoruz. İnşallah en kısa sürede çözüme kavuşursunuz.
İpi kesmeye kıyamayıp ömür vermeyin bir düğüme..
-
Geçmiş olsun.İnşallah düzelir.Çin malı kurşun kalem bile almamalıyız.herşeyleri bu kadar adi bu kadar kalitesiz.
-
Velhasıl kerem işin aslı neymiş görmüş oluyoruz sıfır dahi satın alsak bilir kişi ile gidip detaylı bir biçimde kontrol ettirdikten sonra satın almamız gerekiyormuş.
-
bu sorun sadece depo musluğunun sıkılmasıyla geçicek bişey çok büyütmüşsünüz
-
Motorlara bi lafım yok , kul yapısı ve zaten ucuz yollular. Ama şu servisler yokmu servisler.. Ağzında sigara, tornavida sıkmaktan aciz, versen eline bi bisikletin frenini bile ayarlayamicak kadar kabiliyetsiz elemanlar.. Ben sıfır piaggio xevo 400 ü bayiden teslim aldım, benzinlikte arıza vermisti. Moralini bozma, bu motor işi hep böyle..
-
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
bu sorun sadece depo musluğunun sıkılmasıyla geçicek bişey çok büyütmüşsünüz
sıkılmasıyla geçicek bir şey demişsinizde metal bölümünde ufak bir çatlak var, benzin göstergemde aktif değil altını çiziyorum ben sıfır hatasız bir motosiklet alıyorum hatalı biçimde satacaklarsa defolu ürün demektir, Müşteri memnuniyeti her zaman önde gelir, yarın gerekli işlemlerini yaptırtacağım eğer yarın hallolmazsa şikayetde bulunacağım.
-
Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.
Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
-
demir2001 adlı üyeden alıntı
Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.
Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
Yarın telefon ile iletişime geçtikten sonrasında ya ürünün eksiksiz bir şekilde onarılıp teslim edilmesini isteyeceğim yada ürünün yenisiyle değiştirilmesini talep edeceğim 40kmde 2 aynı 1 farklı sorun yaratmasından kaynaklı ürün ayıplı maldır diyebiliriz.
-
Arızaları belgelendir ornek 2 kere musluk arizasi 1 kere gosterge yoksa fasa fiso kimseye dert anlatamazsîn
-
demir2001 adlı üyeden alıntı
Arızaları belgelendir ornek 2 kere musluk arizasi 1 kere gosterge yoksa fasa fiso
belgelendir derken, yarınki telefon görüşmesinde söyleceğim, Satın aldıktan 10 dakika sonra fark edilen benzin göstergesi tamir edilmesinden yarım saat sonrasında tekrar arızalanmıştır. Motosikletten gelen aşırı benzin kokusunun nedeni ise ertesi gün fark edilmiştir ki benzin musluğu benzin akıtıyor gibi gibi vs.
-
Servis arıza formu acmıyormu sen imza falan atmadınmî? Neye gore tamir ediyor bunlar sonucta yetili servis bi belge vermesi lazım yoksa neyi kime ispat edebilirsin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)