Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Ding Dong Sıfır Motosiklet Arızası Ve Taleplerim.

    REKLAM ALANI
  1. #1
    byyacut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    MONDIAL
    Geçen günki yazımda belirtmiştim Mondial 150MH drift, Sıfır bir şekilde bayiden teslim almıştık.

    Bayiden teslim alırken depo altındaki siyah korumanın kırık olduğunu fark ettik ve değişmesini söyledik değiştirdiler, motosikleti teslim aldık ilk olarak benzinliğe gittik benzin aldık fakat benzin göstergemiz hareket dahi etmedi bayiyi aradık servise yönlendirdiler, Servise gittiğimizde benzin göstergesini tamir ettiler, ve arka lastiğin tam oturmadığını yanağın dışarda olduğunu söylediler bunun üzerine arka lastiği söküp tekrardan taktılar, sıkıntı yok her şey faal durumda eve geldik motoru garaja kapattık, ertesi sabah bindik benzin göstergemiz çalışmıyor ve benzin kokusu alıyorduk, o gün görünürde bir şey fark edemedik 1 saat gezintimizden sonra tekrar garaja kapattık.

    1 Saat önce Pazar gezintisi yapmak için garajın kapısını açtığımızda aşırı benzin kokusu vardı ve bunun üzerine motosikleti kontrol ettik motor bölümünde sıvı halde benzin mevcut benzin musluğunun hortumunu sök tak yaptık işe yaramadıki yedek depo musluğunun metal kısmından benzin kaçırıyor, Anlaşılan bu mal sıkıntılı yarın Mondial ile iletişime geçeceğiz, Önerileriniz varmı Neler yapmamız gereklidir.





    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Uğur Gündüz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin-Konya
    Motosikleti
    askerden sonra olacak
    Tahminimce yine bir yetkili servis vakası. Çıraklara montaj yaptırılırsa böyle olur deyip geçiyorum. Bir şey daha eklemek istiyorum ne kadar doğru gelir ne kadar yanlış gelir bilemem ama bence garantiyi felan önemsemeden iyi bir ustaya gösterin o yapsın motorunuzu. Mondial , Kuba , Falcon gibi markalar'da garantinin pek bir önemi olduğunu düşünmüyorum. Genel'de baştan sağıyorlar.

  3. #3
    byyacut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    MONDIAL
    Alıntı Uğur Gündüz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tahminimce yine bir yetkili servis vakası. Çıraklara montaj yaptırılırsa böyle olur deyip geçiyorum. Bir şey daha eklemek istiyorum ne kadar doğru gelir ne kadar yanlış gelir bilemem ama bence garantiyi felan önemsemeden iyi bir ustaya gösterin o yapsın motorunuzu. Mondial , Kuba , Falcon gibi markalar'da garantinin pek bir önemi olduğunu düşünmüyorum. Genel'de baştan sağıyorlar.
    Öncelikle yorumunuz için teşekkürler, Söylediğiniz doğrudur ama her ne olursa olsun çırak montajı vesayre beni alakadar etmez bana eksiksiz hasarsız sorunsuz teslim etmek zorundalar, sıfır dediğimizde aslında gözümüz kapalı alabilmeliyiz, Yarın Mondial ile iletişime geçeceğim gerekirse dilekçe yazacağım ben paramı iade istemiyorum, ya bana motosikletimin yenisini verirler yada tüm her şeyi baştan kontrol edip telafi ederler.
    Uğur Gündüz bunu beğendi.

  4. #4
    Uğur Gündüz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin-Konya
    Motosikleti
    askerden sonra olacak
    Alıntı byyacut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle yorumunuz için teşekkürler, Söylediğiniz doğrudur ama her ne olursa olsun çırak montajı vesayre beni alakadar etmez bana eksiksiz hasarsız sorunsuz teslim etmek zorundalar, sıfır dediğimizde aslında gözümüz kapalı alabilmeliyiz, Yarın Mondial ile iletişime geçeceğim gerekirse dilekçe yazacağım ben paramı iade istemiyorum, ya bana motosikletimin yenisini verirler yada tüm her şeyi baştan kontrol edip telafi ederler.
    yenisini vereceklerini hiç sanmıyorum ama inşallah hatalarını telafi etmek için bir adım atarlar. Hero motor servisleri çok ilgili fakat malum firmalar'da aynı ilgi ve ustalığı göremiyoruz. İnşallah en kısa sürede çözüme kavuşursunuz.
    byyacut bunu beğendi.
    İpi kesmeye kıyamayıp ömür vermeyin bir düğüme..

  5. #5

    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    DARICA
    Geçmiş olsun.İnşallah düzelir.Çin malı kurşun kalem bile almamalıyız.herşeyleri bu kadar adi bu kadar kalitesiz.

  6. #6
    byyacut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    MONDIAL
    Velhasıl kerem işin aslı neymiş görmüş oluyoruz sıfır dahi satın alsak bilir kişi ile gidip detaylı bir biçimde kontrol ettirdikten sonra satın almamız gerekiyormuş.

  7. #7

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    bu sorun sadece depo musluğunun sıkılmasıyla geçicek bişey çok büyütmüşsünüz
    Mengu16 ve SAZMAN bunu beğendiler.

  8. #8
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Motorlara bi lafım yok , kul yapısı ve zaten ucuz yollular. Ama şu servisler yokmu servisler.. Ağzında sigara, tornavida sıkmaktan aciz, versen eline bi bisikletin frenini bile ayarlayamicak kadar kabiliyetsiz elemanlar.. Ben sıfır piaggio xevo 400 ü bayiden teslim aldım, benzinlikte arıza vermisti. Moralini bozma, bu motor işi hep böyle..

  9. #9
    byyacut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    MONDIAL
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu sorun sadece depo musluğunun sıkılmasıyla geçicek bişey çok büyütmüşsünüz
    sıkılmasıyla geçicek bir şey demişsinizde metal bölümünde ufak bir çatlak var, benzin göstergemde aktif değil altını çiziyorum ben sıfır hatasız bir motosiklet alıyorum hatalı biçimde satacaklarsa defolu ürün demektir, Müşteri memnuniyeti her zaman önde gelir, yarın gerekli işlemlerini yaptırtacağım eğer yarın hallolmazsa şikayetde bulunacağım.

  10. #10

    Üyelik
    15 Şubat 2016
    Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
    byyacut bunu beğendi.

  11. #11
    byyacut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    MONDIAL
    Alıntı demir2001 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
    Yarın telefon ile iletişime geçtikten sonrasında ya ürünün eksiksiz bir şekilde onarılıp teslim edilmesini isteyeceğim yada ürünün yenisiyle değiştirilmesini talep edeceğim 40kmde 2 aynı 1 farklı sorun yaratmasından kaynaklı ürün ayıplı maldır diyebiliriz.

  12. #12

    Üyelik
    15 Şubat 2016
    Arızaları belgelendir ornek 2 kere musluk arizasi 1 kere gosterge yoksa fasa fiso kimseye dert anlatamazsîn

  13. #13
    byyacut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    MONDIAL
    Alıntı demir2001 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arızaları belgelendir ornek 2 kere musluk arizasi 1 kere gosterge yoksa fasa fiso
    belgelendir derken, yarınki telefon görüşmesinde söyleceğim, Satın aldıktan 10 dakika sonra fark edilen benzin göstergesi tamir edilmesinden yarım saat sonrasında tekrar arızalanmıştır. Motosikletten gelen aşırı benzin kokusunun nedeni ise ertesi gün fark edilmiştir ki benzin musluğu benzin akıtıyor gibi gibi vs.

  14. #14

    Üyelik
    15 Şubat 2016
    Servis arıza formu acmıyormu sen imza falan atmadınmî? Neye gore tamir ediyor bunlar sonucta yetili servis bi belge vermesi lazım yoksa neyi kime ispat edebilirsin


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)