Ben kaza haberlerini görünce üzülüyorum.
Aslında bir yandan da iyi oluyor, gaz alıyor.
Daha dikkatli olmak, daha güvenli sürmek için kafa yoruyorum.
Ben kaza haberlerini görünce üzülüyorum.
Aslında bir yandan da iyi oluyor, gaz alıyor.
Daha dikkatli olmak, daha güvenli sürmek için kafa yoruyorum.
5 yıl önce bende tdkdaki şekli bu sanıyordum.
2004te z750 ile başlamıştım. Doğru demiyorum.
Bende boyum yetmezdi otomobil kullanırken 3. vites yukarısı yasak babam yanımda kullanırdım altıma minder koyardık düşün yani Ama motosiklet
farklı hızı bende sevmem ama altındaki güç seni iter bas der, viraja artık düzgün giriyorum dersin öğrendim lan ben bu işi dersin işte onu dedinmi
bi virajda patlarsın, benden sana arkadaş tavsiyesi z800 ile başlama önce düşük cc al zaten zamanı gelince biraz vakit geçince kendin
anlayacaksın değiştirmen gerektiğini sormaya bile ihtiyaç duymayacaksın
Alan O Veren O, Nedir Senden Gidecek, Görende Can Senin Zannedecek...
Şu aralar aşure revaçta ama helva da yeriz no problem
¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!
5 aydır Altın Elbiseli Adam başta olmak üzere bir sürü motovlog izledim tecrübe edindiğimi düşünüyorum 1000rr ile başlayabilir miyim ? (inşallah ciddiye alan olmaz )
Bence önemli olan motora hakim olmaktan çok trafiğe hakim olmak, küçük cc'yi bir mevsim civarı sürdükten sonra zaten motorun dinamiklerini üç aşağı beş yukarı çözersiniz o zaman eğitim de alırsanız yüksek cc'yi zaptetmek sorun olmaktan çıkar ama trafik okumak en önemlisi diye düşünüyorum.
Ben kucuk cc kullanmakla guclu SS veya agresif naked tipi motosikletlerin zaptolunabilecegini dusunmuyorum. Dogru duzgun egitim gerekiyor. Mantikli tepkiler verip basi belaya sokmak cok kolay. Gaz kontrolu cok onemli. Kucuk cc'de cok oyle degil.
Aslinda spor araba icin de bu boyle. Ama basi belaya sokabilecek arac 500 beygirden basliyor.
Bir arkadaşım CBF600 ile başlayıp ZX1000 e geçiş yapmıştı. 15 gün sonra geri verip CBF 1000 aldı.
Şimdi mutlu mesut devam ediyor. ZX 1000 in çok agresif olduğunu düşünüyorum.
Bende FZ6 ile başlangıç yaptım. İyi ya da kötü bir şey diyemem ama hiç zararını görmedim. Çokta keyif aldım.
Burada 40 yaşın ve 20 yıllık trafik tecrübesinin büyük faydasını gördüm.
Kendine hakim olabiliyorsan, yeteneğin varsa, trafiği okuyabiliyorsan kullanabilirsin.
CBF 600, XJ6 vs... gibi daha mantıklı bir motorla başlamak doğrusu. Tabii illa yüksek CC istiyorsan...
Yaklaşık 1 yıldır aktif takip etmiyorum ama hala sorular aynı . Bence Hayabusa çok ideal olur...
çok güzel motor, almışken sugomi alın.
Eskiden bu tarz bir konu açıldığıda uzun uzun tehlikeli,deneyim lazım,eğitim de olsa fena olmaz vb. diye anlatıyordum.Ama cidden sıktı artık.
Başla kardeşim hangi motorla istersen başla.Daha iyi olur doğal seleksiyon işini yapar.Hatta bütçen müsaitse HR2R al.Z800 çok hantal motosiklet veriyorsun gazı veriyorsun gazı gitmiyor.Ne o öyle 125 cc başlamak.Bisiklet gibi motosiklet.Rezil alet,ne karizması var,ne cüssesi insan bineye utanır ona.
Hayabusayla başla. Duyduğuma göre üretilen her hayabusa için bir mezar kazılıyormuş.
Kardeşim 5. vitese geçmek için bile 1.2.3.4 yapmak gerekli sorunun cevabı burda sen direk 5'e geçmek istiyorsun,sence gidermi???
Evet bi tane daha hızlı ve öfkeli arkadaş.
Sayın abim, kardeşim , dostum, yapma etme gözünü seveyim, ani gaz tepkimesinde o motor seni vefasız sevgili gibi asfaltın ortasında kıç üstü bırakır. Eline yüzüne soğuk su vur, git al bi 125lik hadi senin hatrına 250lik, bak keyfine...En azından bi 5bin 10bin km yap.
Gençler ne gömdünüz adamı ya.Adam kabul etti zaten sordu düşük ne alabilirim diye konunun hepsini okumadan ilk sayfayı okuyarak hemen yorum yapmayın
şahsen başlangıç için 250 cc yi bile fazla bulsam da (ortalama bir kullanıcı için) kıvırılmayacak iş değil
naked bike tavsiye edeceğim
temiz, 2. el olsun mümkünse
yamaha mt 25 fena değil
suzuki inazuma en çirkini, en konforlusu
benelli tnt 250 en kaslısı, en yakışıklısı (italyan-çin kırması)
kawasaki z250 cüssene biraz ufak kaçar ama kawasaki işte
bir de z300 var daha kaslı ama biraz pahalı
Benim tavsiyem FGR V6 2500 MIDALU. Almışken bir kere alın. Üç gün sonra cc yetmeyecek nasıl olsa. Azıcık pahalı(120.000,00 Euro) ama bir daha alım satım masrafı yapmayacaksınız nasıl olsa.
"Öküzüm büyük olsun da varsın çifte gitmesin" derler bizim köyde.
EUR 120k nedir ya, öeh. Tipi değişik olmuş ama garip bir motor. Çok şişkin bir duruşu var. İyi paraymış ama. Mutlu sonla bitiyor galiba.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)