DiabloBoy
Geçmiş olsun,süreklide zorlamak,kendinize zararHerneyse aldık ilk gün nasılsa gözümüzden düştü. Veryansın tepe gaz da bastım. sürekli 0-100 de denedim
Japonyadaki fabrikaya email atın
YAMAHA
Yamaha yı çok severim ama R25 benden uzak olsun.Ben CBR ımla mutluyum.Bence davacı ol yamahadan.
bajajın 250cc de 14000 çevirip 36 beygir güç üreten motoru varmı?? daha doğrusu Hintli çinli koreli vs hiç bir markanın varmı?? neticede yok bırakın japonda bile yok ,daha honda yeni yaptı cbr 250rr,,
çok yüksek devir çevirmesi ve gücünüde yüksek devirlerde vermesi yüzünden bu problemler çıkıyor,250 cc den 500-600 cc performansı almak için kullananda allah ne verdiyse limitleri zorlaya zorlaya kullanırsaki zaten hemen herkes oyle kullanıyor,bunun sonucu böyle problemlerin çıkması şaşılacak bi durum değil
14000 çeviren motorun yağ pompası arızalanması abes değil,yetersiz kalıyor neticede,,ama yamahanın buna çare bulmasıda gereki
ben almayın derim,cbr 250 alın,onda böyle sorunlar yok çünkü gücü deviri yakıtı kendi katogorisinde normal ölçülerde,limitleri zorlamıyor ve problemde yok
ha güzel gitsin istiyorsan 500-600 cc alacaksın ama böyle sorunda yaşamayacaksın,zaten r25 in yakıtı basa basa hakkını vererek kullanırsan 600cc nin bile üstüne çıkıyor,, burda tek avanta vergi dilimi
r25 alıp arıza yapacakmı diye kasa kasa kullanacağıma 500-600 alıp basa basa kafam rahat kullanırım şahsen
Cbf lerde bu kadar yağ masrafı olmuyor hocam !
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
Şu birtane yamaha yalakası vardı getirin onu elime
CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..
Cg yi saymazsak güncel en baş apaçi motoru r25 oldu,üstüne bide kronik sorunlu hemde yağ pompası ufak tefek birşeyde değil aynı zamanda sıfır parasıyla 1-2bin tl fark olmasına rağmen 2.el bu motoru almak neyin kafası? Piyasada bu kadar büyük kronik sorunlu başka bir motor varmı o fiyatlar civarında? Siz bu motorları bu haliyle almaya devam ederseniz otu boku ülkemize yollamaya devam ederler. yıllardır yağ yakan cbf satışları bile tavan sonrada şu motor niye ülkemize gelmiyor bu neden gelmiyor diye sızlanmalar,niye gelsin ki,ben olsam bende yollamam.
Hocam üzüldüm yamaha europe vb yazın , mail - twitter , sonuçta bu kadar aptal olamazlar , mesela bu yazıyı okudum ya bir daha yamaha alacak olsam iki kere düşünürüm.En kötüsü muhatap bulamamak , Bajaj denilmiş Bajaj'da cidden muhatap bulmak çok kolay , ilgililer , ekrem bey illaki dönüş yapıyor , servisler en azından benim gittiğim iki servis çizgi üstü (Motoser-Gayrettepe , Oktay Motor-ikitelli)
Yağ demişsin ya Bajaj'ın servis günlerinden yağı değiştirdim sonrasında 10000 km bakımında benden sadece 50 tl aldılar hangi motorun 10000 km bakımı 50 tl tutuyor ? Yamaha Ybr125'de bile 130 tl ödediğimi bilirim.
İnşallah sorunun çözülür bize düşen birşey olursa mesajın yeter , yine çözmezlerse bunları alıcıya belirtip satman iyi olur.
Madem zor kazanıyorsun neden yağı kendin değiştirip garantini riske atıyorsunki? Servis garanti dışı dese hakkı.. İyi yine garantiden yaptırabilmissin sen yağ parasına şükret. Geçmiş olsun..
her başına böyle olaylar gelen motosikletini yakacak olsaydı.. ohoooo. kibrit yakmak kadar normal görülürdü motosiklet yakmak.. Soğumanızı gerektirecek bi durum görmüyorum hem ortada. Kronik sorunlarını araştırmadan motosikleti almakla kendiniz hata yapıyorsunuz zaten. Hadi aldınız sorunu olduğunu öğrendiniz yakmak ve ya satmak mı gerekir? Erzurum'da şahine binen amcam kışın otomobilini çalıştırmakta zorluk çekiyor, BMW'ye binen karşı komşusu'da zorluk çekiyor. Bu durum'da BMW'nin yakılması mı gerek?
Lütfen yanlış anlaşılmasın. Küçümsemiyorum kesinlikle ben'de bi meyhane'de garsonluk yaparak aldım motorumu ve halen taksitlerini ödüyorum fakat cidden abartmışsınız. Bi önceki motorum'da yaşadığım sorunları anlatsam buraya çok şükür dersiniz halinize.
Nacizane görüşüm; satmayın hocam motorunuzu. Zamanla o soğuk yeller esmemeye başlayacak emin olun. Toplayabildiğiniz kadar toplayın sağını solunu fakat satmayın.
Artı olarak eklemek istediğim şu var. Yazınızı ilk okuduğumda içimden şunu dedim " Herife bak r25'i var arızaları yüzünden sitem ediyor. Ya benim gibi motorunu yedek parça bulamama ve düzen tutmaması yüzün'den hurdaya çıkarsaydı o zaman ne yapacaktı"
250cc den bu kadar performans üretilmesi illaki bir yerlerden patlak vermesine sebep olacaktır,
Çok tutulup sevilmesine rağmen ben uzun süreli aynı motoru kullanmayı düşünen
kullanıcıya bu motoru önermem,
İlerleyen km lerde illaki sorun yaratacaktır,
Geçen gün forumda okudum ve çok şaşırdım 1-2 milyon tl verip alınan Ferrari araçların
50-60.000 km de motoru bitiyormuş,
Üretim amacı burada önemli
R25 maalesef, uygun fiyata genç insanları tatmin etmeye yönelik üretilmiş bir araç,
Aynen valla bajaj olsa veya japon olmayan diğer marka anında yicekler.
Konunun özü işini seven kul hakkı deyip insanları asla magdur etmeyen bir usta servis bulmak. Çok şükür adana bajaj yetkili servisi akın abi çok ilgili hiç bir zaman beni magdur etmedi ne olduysa garantiden değiştirdi ve ilk motorum dememe ragmen bunu yaptılar kullanıcı hatası demediler...
İnşaAllah sizde böyle insanlarla karşılaşırsınız.
Valla bu kadar olmasada bende buna yakın ilk motor arızası sıkıntısı yaşamıştım, üzüldüm vallahi ne diyelim.
Bu motor ilk tanıtıldığında 14 bin devir çevirdiğini görenlerin ağzının suyu akarken biz bunun motor ömrü açısından kötü olduğunu söylediğimizde insanların pek hoşuna gitmiyordu. Bunu alanlar da sağ olsunlar 12 bin devirden önce vites yükseltmediler (ışıklarda normal kalkan R25 görmedim), şimdi alın size 14 bin devir çeviren makinaların durumu bu... Hadi sıfır alan arkadaşlara bir lafım yok ama ikinci elde bu motoru almak gerçekten kumardır. Çok temiz ve motoru gerçekten iyi olanların sayısının %10'u geçeceğini düşünmüyorum. Bir de ikinci eline sıfırından para isteniyor ki tam bir komedi. Bunların on sene sonraki durumu aynı eski kasa 125R'lar gibi olacak. Hepsi çöp olacak yani...
R25 2. elde alınacak bir model değil.. Malum kullanıcı kitlesi yüzünden kısa zamanda haşat oluyor.. Ya bi apaçinin eline düşüp canı alınıyor yada yeni başlayan acemi alıp şanzumanı peynir ediyor.. piyasasına bakınca 2. elleri genelde sıfırından pahalı olmakla birlikte, aralarında en iyi ihtimalle 1.000 tl oynuyor.. Eh be kardeşim, 2. el şaibeli motosiklet alacağına kalan 1.000 tl yi kredi kartına vade farksız 9 a böldür, ayda 110 tl vererek için rahat naylonları üzerinde sıfır km alsana..
Şimdi bide piyasada bir sürü yatak sarıp ger itoplanmış R25 var ve sorsan hepsine anahtar deymemiş.. Bu riske girmek için 2. elinin 9-10 bin olması lazım (benim o riske girmem için)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)