Bulabilirsen 2006 kurcalanmamis gsx600F al , cok dayanikli, saglam apacilerin ragbet etmedigi, 600f den daha az masrafla binecegin bir makinadir. 600f sehir icinde 7 litre yakarken gsxf 5 litre yakar, hararet gormez.
GSX 600 F in çıkarmayıp ta CBR 600 F in çıkardığı masraflar nelerdir? CBR 600 F neden hararet yapar da GSX 600 F yapmaz ? Aradaki beygir ve güç farkını hesaba kattınız mı yakıt sarfiyatından bahsederken?(80 bg 55 Nm - 109 bg 63 Nm)
Ayrıca GSX 600 F in 30 kg daha ağır olduğunu da unutmamak lazım.
Saygılar
14 e gıt r25 al dostum 600f e bulasma sen
Eski model motosikletlerden değerli olanlar kolay kolay ilan sitelerine düşmez.
Fiyatları da piyasayla aynı olmaz.
Anlaşılması için önce " değerli motosiklet" lafıyla kastettiğim şeyi açıklayayayım.
Bir motosiklet modeli piyasaya çıktığında büyük sükse yapmış, çok tutulmuş, iyi satmıştır.
Zamanla devri geçmiş, model değişmiş veya üretimden kaldırılmıştır.
Aradan yıllar geçer, o modelin örnekleri hâla yollardadır. Fakat doğal olarak yüksek kmler yapmış, onlarca el değiştirmiş, artık hayatlarının son baharına erişmişlerdir. Hemen hepsinin en küçük civatasına kadar büyük bir revizyona ihtiyacı vardır.
Yinede bu motosikletin belli bir piyasa değeri vardır.
İşte bazıları bu modeli ellerinde tutmuş, gözleri gibi bakmış, fazla kullanmamış, ilk ya da ikinci sahibi oldukları motoru çok iyi koruyarak günümüze ulaştırmışlardır.
İşte o motosiklet değerli bir motosiklettir.
Böyle bir motosikleti piyasa fiyatına kimse satmaz.
Öyle temiz bir motosikleti alabilmeniz için piyasanın çok üstünde bir rakamı gözden çıkarmak zorundasınız.
Bu parayı gözden çıkarsanız da bulmanız zordur çünkü sahibi dağ başında yaşamıyor ya da çok asosyal biri değilse motosikletin alıcısı zaten yakın çevrededir.
Daha motosikleti satacağım dediği anda çevresi talip olacaktır.
Sözün kısası;
Evet eski model motosiklet alınır ama temizi ucuza bulunmaz, ucuzu ve piyasa fiyatındaki ise temiz olmaz.
Bir arkadaşımızda ZX12R var.
15-16 yaşında motor.
Daha 30 bin kmde.
Sadece hafta sonları gezer, hafta içini de motoru temizleyip yağlamakla geçirir.
Piyasada 3-5 bin euro arası bu motordan bulmak mümkün.
Fakat bu arkadaşımız motoru satmaya kalksa 10-12 bine çok rahat alıcı bulur.
İlana koymaya da gerek kalmaz çünkü satacam dediği anda biz alırız.
Zaten satsana bana diye sürekli taciz ediyoruz adamı.
Kısaca gerçekler acıdır.
Bütçeniz kısıtlıysa yeni modellere bakın.
Eski motosikletler zenginler içindir.
Böyleyken böyle...
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
İki tane 600f ve yine iki tane gsx600f Sahibi olmuş, birisine bu soruyu sorma istersen.
Konumuz performans değil. adam yeni geçiyor 4 silindire, gsxf kesinlikle daha konforlu, yağ soğutma olmasına rağmen en sıcak günde bacaklarınızı dahi yakmayan, ekonomik bir motora sahip, daha düşük devirli, daha rahat çalışan bir makinaya sahip. düşük devirlerdede 600f den daha iyi yürüyor, 600f 2 bin devirde daha rölantide gibi güç verirken, gsxf iki kişi bile çekip götürüyor sizi. 600f devre bağımlı sürekli devir istiyor. 6bin devre kadar bağarığ bağarıp gitmiyor.
Şehir içinde gsxf in güç ve tork grafiği daha uygun hele ki bir acemiye. 600f köpek gibi fan açıp durur.Yağ değişim aralıkları daha kısadır. Parça fiyatlarına bir bak istersen suzuki ile kıyasla bir balata bir filtre, yada komple bir debriyaj setini bakalım. Çok methettiğin 600f leri 50-60 bin km den sonra çatır çatır yatak sesi sarar, gsx f in 2000 modeli bile yüzbini devirmiş halen yürür. 600fler yorgundur, apaçiler kullanmış, devirli makinalar dır. şehir içlerinde sıcaklarda öldürdüler bu makinaları gaz çeke çeke sesi güzel çıkardı.
burada spor motor, daha hızlı motordan bahsetmiyoruz, adamın az bütçeye daha sakin ve daha ekonomik bir motosiklet kullanmasından bahsediyorz.
Bilip bilmeden herşeye atlamayın, seninle bu konuyu iki gün bile tartışırım. Hayatında tek büyük motor tabir edeceğin motorun 600f olmuş, gelip bana iki günlük bilginle maval okuma. bilmiyorsanız susmayı ogrenin. Nedense ülkemizde bilgisiz, bilgisizliğin kabul etmez bir türlü.
Konuyu COQ coq guzel aciklamis.
Shamy ise son noktayi koymus.
Eskiden 4 yil once 2000 model 600 F sahibi olmus biri olarak su anda alicak olsam gsx 600 f degilde 750'ligini alir jubilemi yapardim sanirim.
bende bu eski model motr alınmaz diyenleri anlamıyorum len millet 1998 99 şahin alıyor belki 10 tane sahibi olmuş her alan anasını ağlatmış yanlamış patinaj yapmış vs vs
yani motordan anlayan gerçek anlamda motosiklet çi olanlar burda yazılanlara bi tarafı ile gülüyordur
velasıl kelam mekanik olarak sıkıntısı olmayan 10 değil 15 yaşında da olsa alınır
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)