Eyw beyler. Biliyorum bana denmedi fakat piyasada her r25 o durumda değil demek istedim. Yanlış anlaşılma olduysa özür dilerim.
Eyw beyler. Biliyorum bana denmedi fakat piyasada her r25 o durumda değil demek istedim. Yanlış anlaşılma olduysa özür dilerim.
Forumda da var böyleleri. Motora tertemiz, sorunsuz yazıyor expertizden sonra yok bunu bizim elemanlar kullandı, yok ben sana temiz motor bulurum vs.
Yahu senin zaten temiz dediğin motorun her yeri sorunlu çıkmış, bari sesini çıkarma. Neyse kaldırmadı ilanı tabi düzenlemedi hiç bir şekilde. Belki itelemiştir birine ☺
Bu 2. El abarti fiyat olayi cok degil 2 3 sene once cbr lar ve r125 ucin de gecerliydi.
Bayii ler uyanik. 2. El satanlar daha da uyanik
2.el ilani veren kisiye sen bu rakami niye yaziyorsun demek kadar sacma birsey yok bence.
Fiyati begenmezsiniz, sifir km alirsiniz.
Motor onun, pas gecersiniz olur biter. Piyasada ölücü adam cok oldugu icin ona gore de fiyati sisirmek durumunda kalinabiliyor.
Ornek : Yamaha xmax.. sezonunda 0 motor bulmaniz zor. Siraya gir vs vs. Aylar geciyor.
3000 km yapmis motoru 0 fiyatina satiyorlae haliyle.
Alanda aliyor eger kafayi o motora takmissa..
Saygilar..
Çok enteresan bu forumda sorulan ve bilgileri paylasilan motorlar malum siteden ilanlari hemen kaldiriliyor.
Ben gecen gun 5 aydir ilanda duran ve tekrar tekrar ilani güncellenen bir motoru bilen varmi diye sordum ilan aninda yayindan kaldirildi,konu basligindaki ilanlarda hemen yayindan kaldirilmis demekki bu ilan sahipleri içimizden birileri !!!
Fiyat yüksek. Neden yüksek ? Çünkü motor 12 bin'de ve sıfırı 15950 TL. Ben alsam (ki 12 bin km'de motor almam) 12 bin km'yi iki senede yaparım, o arada aksesuarları da istersem alırım. Bu fiyata bir R25 almam için motorun 1000 km altında ve rodajına uygun kullanılıyor olması gerekir, aksi durumda her türlü sıfır almayı tercih ederim. Senin motorun temizliğine ve iyi kullanıldığında inanıyorum fakat dediğim gibi bu kilometre için o fiyat bence fazla.
Selamlar,forumda o an konu satılan ve ii olmadigina inanılan bir r25 di. Forumun satılık kısmındada ilanım var, mevzu bu olunca piyasada doğru düzgün r25 bulunmaz neredeyse imkansızdir vs yazıldı. Bende motorumu satma aşamasında ve çok iyi makinası olan biri olarak yazma gereği duydum. Samimi bir ortam olarak düşünüyorum forumu çünkü.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:15 ----------
Eyw seko yorum için. Ben fiyatımi belirlerken baktığım seyler sunlar, 2.el piyasasındaki benzer km ve ozellikteki motorlar,motorumun durumu,üzerindeki aksesuarları. Benzerlerin fiyaylari yakın, motoruma cok guveniyorum,üzerinde 0 km de aldığım pilot streetler var. Tabi alıcı satıcı herkesin bir fiyati var kafasında. Bu konu altında kendi motorumla ilgili daha fazla bisi yazmicam açılan konu ekseninden uzaklaşmasın. İsteyen arkadaslarla özel msj kısmından konuşabilirim.
Bu bile 2. el almamak için güzel bir sebep.Türkiye genelinde insanlar 2.el de abuk subuk fiyatlar çekip,km düşürme kazalı motorları kazasız diye kakalama peşinde koşarken,alıcılar doğal olarak 0 km ye yöneliyor.0 km ye talep arttıkça da firmalar,fiyatlarla istedikleri gibi oynuyor.Bu kısır döngü içinde 250 cc motosikletlere 20.000-25.000 TL lere görmemiz yakındır.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
O yüzden ikinci el almıyorum zaten. Kilometre işine takılmamanın sınırı nedir ? Hele ki bu sınıfta bir motorda kilometre işi her şeyden önemlidir. İkincisi hadi takılmadık diyelim, sıfır 15950 TL olan motora 15000 TL verilir mi ? 1000 TL daha veririrm kafam rahat olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:57 ----------
Onun için ne yapıyoruz ? Önyargılarımızı bir kenara bırakıp 10000 TL altına eli yüzü düzgün sıfır Çin veya Hint modellerine yöneliyoruz. Zaten bir sene sonra enjeksiyon zorunlu hale gelecekmiş, o zaman çok daha iyi Çin motorlarını göreceğiz. Japon distribütörleri kafalarına göre zam yapmaya devam edebilirler.
o zaman 2. el motor almıcaksınız hem ucuz olsun hem km düşük olsun bilmem ne yani bu şeye benziyor hem ayranım dökülmesin hem..
Adam gibi motora bakmışsa km nin hiçbir önemi yok
kendi motorum 33.000 km de ve hem ciğerli hemde görüntüsüyle sıfır gibi böyle bakımlı bir motoru sırf km yüksek diye öldü fiyatına asla satmam
Beyler, aksesuar sınıfına giren her malzeme alınırken veya kullanılmışi istenirken bir fiyat odemeniz gerekiyor.0 km r25 15.950+ 0 km pilot street 800 tl+ koruma takozu min 100 tl + f1 stop 100 tl + tank pad en kötüsü 50 tl + slip on akropivic min 1500 tl. Şimdi bu motorun maliyeti ne kdr oluyor toplayalım 18.500 e geldi. Şimdi bunu 0 km de almak isterseniz maliyeti bu. Kuru motor 15.950. R25 olur r 6 olur gsxr6 olur, boş motor dolu motor ayrımı yapmak zorundasiniz. Sanki aksesuar havadan ucretsiz geliyor çoğu kullanıcı rosso2 veya pilot street için can atıyor ama maliyeti dusunup erteliyor. Hadi egzoz ertelenir olmasada olur ama lastik motoru asfalt üstünde götüren ve guvenlik açısından en önemli parçalardan biridir. Fiyat analizi yaparken aksesuar dikkate alınmak zorunda.
Ben cbr 250r kullanıcısıyım. İlk aldığım günden itibaren motosiklete her binmemde kameram açık olur. 2buçuk haftada 850 km yaptım. Bu cumartesi 1000 bakımına götüeceğim. Motorumu satarken de çektiğim bütün videoları kişiye vereceğim. İzlesin öyle satın alsın. İzlerken nasıl kullandığımı ve km sinin artışını videolarda bir bir izleme şansı olacak.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)