Şahsen her marka ve motor tipinin 100 cc aralıklarla çeşit çeşit motorları olsun isterdim. Seçenek sayısının artmasından yanayım.
Şahsen her marka ve motor tipinin 100 cc aralıklarla çeşit çeşit motorları olsun isterdim. Seçenek sayısının artmasından yanayım.
z900, 800 ün yerine üretilen nispeten daha hafif ve topspeed i z1000 den azıcık daha fazla olan bir blok. haşmetin de dediği gibi daha hafif olabilirdi, fakat vardır bir bildikleri. neticede yüksek hızlarda epey stabil giden aletler bunlar. mt serisinde yüksek hızlarda ciddi dengesizlik problemleri var. belki parça kalitesi, belki ağırlık noksanlığı belki de aerodinamik hatası buna etken. tam olarak bilemiyoruz.
z1000 in esasında şeklinden başka bir olayı yok. karadüzen bir alet. elektronik olarak abs den başka bir nanesi yok. fakat gel gelelim bir önceki motorum olan tracer900 o kadar elektronik desteğe rağmen ani hızlanmalarda dansöz gibi oynuyordu. Z de öyle bir durum söz konusu dahi değil. gel gelelim mt7 de bir çok dostum ani hızlanmadan kaynaklı wobble ile ciddi kazalar yaşadı. z1000 evet epey ağır, gidon turu epey kısıtlı fakat oynamasını bileni de hiç üzmüyor.
BMW yede yakında saldırırlar
CC bu kadar ardışık giden marka yoktur
Euro4 şartı olmasa ve z800 e ek olarak 900 üretilse idi evet saçma olabilirdi ancak firma bu bahane ile 800 serisine mantıklı bir güncelleme yaptı.
Daha görsel, daha hafif, daha hızlı ve daha ekonomik bir devam serisi.
Eğer Z900 ve 650 argesi yapılmasa idi 2017 fuarında koca markanın vitrininde sadece renkleri güncellenmiş Z1000 serisi olacaktı. Şimdi en azından avrupa pazarında 3 farklı naked serisi olacak.
Kawasaki super naked grubunda rakiplerinin çok gerisinde kaldı. Bu yenilgi kimi kullanıcı için görsellik kimi için kağıt üzerindeki değerler.
SDR1290 ve tuono gibi ciddi rakipler için bu sene ZX10 motorlu Z1000 bekler iken, tamamen aynı 2018 Z1000 in tanıtılması ile 180ps lik H2N söylentileri ciddiyet kazanmaya başladı. Bakalım eicma fuarında bir süpriz görecek miyiz..
Şimdiden H2 naked saçma değil mi başlıklarını görür gibiyim
güzel markaların güzel motorlarında farklı modeller çıkarması neden saçma veya kötü olsun ki? z800,z900,z1000 hepsi birbirinden güzel ayrı motorlar. Ağırbaşlı yere oturan bir şey istiyorsan z800, daha kıvrak seri istiyorsan z900, şekli şemali daha hırçın olsun gitsin de dersen z1000 bu ayrımı kendi görüşüme göre yaptım. keşke z serisinin her sayıda serisi çıksa isteyen istediğini alsa elindeki bütçe ve isteğine göre.
2016 beyaz-yeşil rengi nedense çok hoşuma gidiyor, belki sürekli göz önünde olduğu için olabilir.
Ancak 2018 için ilk defa avrupa pazarına girecek Tayland se blue renk kodu ile yeni Z1 güneşli günlerde çok can yakacak gibi.
Her ne kadar mekanik yenilik olmasa bile Z1000 ekoldür, giyinik severlere çıplak algısı yaratan, replika kafa grenajını farklı markalara taktıran rüya modeldir. 2019 için biz kawa severlere eminim güzel süprizler yapacaktır.
Tanıtım videosunda yeni emisyon kuralları sebebi ile 900'e çıktığı söyleniyordu.. 1000'in yerine bir tane 1100 fena olmazdı gerçi hani adı bile yeter yahuu
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)