Kawasaki z900 sizcede saçma değil mi?
Reklamlar
-
Mucit23 adlı üyeden alıntı
Z900 birazda yakıttan kıssa süper olur aslında. Z1000'in hayvan gibi gidiyor ama hayvan gibide içiyor benzini. Z800'de hantal. Bir türlü ortasını bulmıyorlar. Hafif kıvrak şehir içi az yakan ama bastımıda uzayan bir motoru yok kawasakinin.
Bingo! H2 gibi Trellis şase ve döküm arka salıncak kullanıp ciddi hafiflik elde etmiş Kawasaki Z900 ile. Ona rağmen Z900, on sene önce kullandığım 2002 model Honda 919 Hornet'ten bile daha ağır. Hatta şimdi kullandığım 1300cc Superduke'tan da ağır. Hiç kullanmadım ama Z800 bayağı hantal bişey olmalı.
İyi olmuş Kawasaki'nin ağırlık olayına el atması. Ciddi lazımmış zaten. Öküz gibi ağır naked motosiklet mi olur yahu
Reklamlar
-
Motosiklet Eğitmeni
Daha önce yaptıkları 600 ve 636 super sport arasındaki fark' Z750 ve Z800 arasındaki fark düşünüldüğünde 100cc baya büyük atılım gibi duruyor.
Aslında fark 100 değil 150cc olması lazım.
Kawasaki bu modeli geliştirmeye başladığında 950cc civarıında olacağını söylüyorlardı.
Sonradan ilgimi kaybettiğim için iyi bilmiyorum ama eğer söylendiği gibiyse Z1000 ile arasında sadece 50cc fark var demektir.
Bu durumda Z800 varken neden Z900 sorusu yerine, Z1000 varken neden Z900 sorusunu sormak gerek.
-
Kawasaki bunu yapmak zorunda kalmış bence. Mevcut 800'lük Euro 3'tü ve diğer bütün firmalar gibi 800'ü Euro 4'e uydurunca gücü düşmüştür. Bu sebeple onlar da eski 800 gücünü yakalayabilmek için 1000'i alıp gücünü düşürüp Euro 4'e uydurmuşlar. Zaten 800 üretilmez artık.
Bence motor çok güzel. Avrupa'da MT-09'a karşı benzer fiyatlandırılır. Bizde de benzeri olursa gerçekten tercih edilebilecek çekici bir motor olur. Hoş, MT-09 yeni özellikleri ile bu sene 40 bin lira olur.
-
ben hep ybr istediğim için düşünüp kafa yormayacağım bi konu
-
DKN adlı üyeden alıntı
ben hep ybr istediğim için düşünüp kafa yormayacağım bi konu
, bu da güzel...
Ben de doları hep 100 liralık alıyorum
-
Evet artık z800 yok.
Bence önümüzdeki sene de z1000 i hafifletip ve daha da geliştirerek efsane bir supernaked yapacak. Yoksa z900 kardeşi olmaz rakibi olur.
-
Bence MT-09'dan da daha güzel. Firmalar bazen eski hacmi yok edip üstüne çıkabiliyorlar. Arkadaşlar Z800'ün üretilmeyeceğini, Z900 olacağını söylemişler zaten yukarıda. Hatırlarsanız 2000'li yıllarda da VN 800'ü bitirip VN 900 olarak devam etmişlerdi.
-
watercolours adlı üyeden alıntı
Bence MT-09'dan da daha güzel. Firmalar bazen eski hacmi yok edip üstüne çıkabiliyorlar. Arkadaşlar Z800'ün üretilmeyeceğini, Z900 olacağını söylemişler zaten yukarıda. Hatırlarsanız 2000'li yıllarda da VN 800'ü bitirip VN 900 olarak devam etmişlerdi.
Hocam aynen katılıyorum.
Aslında şu an merak konusu z1000 ne olacak?
Çünkü bu motosiklet z1000 den 100 cc daha küçük ama bir çok artısı var.
Z1000 in kardeşi değil rakibi olur bu pozisyonda.
-
Mt serisine benzeyecek sanırım.
Mt 7 mt 9 mt10 gibi
-
hocam o halde, neden 250 cc varken 300 cc var,
neden 500 cc varken 390 cc var,
neden 125 cc varken 150 cc var..?
böyle gider bu konu.
-
Mucit23 adlı üyeden alıntı
Z900 birazda yakıttan kıssa süper olur aslında. Z1000'in hayvan gibi gidiyor ama hayvan gibide içiyor benzini. Z800'de hantal. Bir türlü ortasını bulmıyorlar. Hafif kıvrak şehir içi az yakan ama bastımıda uzayan bir motoru yok kawasakinin.
tamam işte abi ortası 900
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
Bana niyeyse absurt gelmedi. Yapsinlar , iste ne guzel. Satmazsa kendi markanin sorunu... ona gore strateji belirleyeylermis. Gereksiz goren de almasin.. neyin sorunu ?
-
-
Mt09 ve mt10 arasında ciddi fark var.
Z1000 şimdilik Z900'den kötü görünüyor. Muhtemelen uygun şekilde güncellenecektir. Bakalım nasıl olacak?
-
Z1000 çok kullandım. Özellikle MT-09'dan inip Z1000'e binince Gerçekten motoru olduğu yerde döndürmekte zorlanıyorum. Ağırlık farkı o kadar hissettiriyorki biner binmez motora karşı negatif bir his uyandırıyor. Bilmiyorum belkide hafif motora alıştığımdandır. Ama şöyle bir durum var. Z1000 le saatlerce +200kmh git. Yüksek hızda çok stabil ağırlığından dolayı. Z900'ü de bakalım fuarda görürüz umarım. Tasarımı gerçekten hoş görünüyor.
Kawasakinin Şu Nakedlardaki tasarımı gerçekten çok hoş. Yiğidi vur hakkını yeme. O hırçınlık hissi veren dış görünüm herhalde hiçbir motorda yoktur. Her sene bu tasarımı dahada vahşileştiriyor.
Ben Mt-09 ile caddede ilerlerken sese aldanıp herkes illaki bi kafasını çevirip "bu ne geçiyor" diye bakıyor. Tabi sonrasında "bu ne biçim motor lan" diyip önlerine dönüyorlar.
-
Mucit23 adlı üyeden alıntı
Ben Mt-09 ile caddede ilerlerken sese aldanıp herkes illaki bi kafasını çevirip "bu ne geçiyor" diye bakıyor. Tabi sonrasında "bu ne biçim motor lan" diyip önlerine dönüyorlar.
MT-10'da hem ses, hem de goruntu daha kotu
-
hasmet adlı üyeden alıntı
MT-10'da hem ses, hem de goruntu daha kotu
Adamlar sadece motora çalışıyorda ondan. Dış Görünüşe pek vakit ayıramıyorlar herhalde. Bkn: R1, Cidden şu yamaha tasarımcılarının yaşadığı kafayı yaşamak isterdim. R1 tam fabrikadan çıkacakken "tühhhh lan far takmayı unuttuk!" nasıl yapsak nasıl etsek diye düşünürlerken "şuraya tutuşturalım gitsin" şeklinde düşünmüşler herhalde.
-
Mucit23 adlı üyeden alıntı
Adamlar sadece motora çalışıyorda ondan.
Dış Görünüşe pek vakit ayıramıyorlar herhalde. Bkn: R1, Cidden şu yamaha tasarımcılarının yaşadığı kafayı yaşamak isterdim. R1 tam fabrikadan çıkacakken "tühhhh lan far takmayı unuttuk!" nasıl yapsak nasıl etsek diye düşünürlerken "şuraya tutuşturalım gitsin" şeklinde düşünmüşler herhalde.
Grenajlari söküp parça kalitesiyle oynayıp MT-10 diye de piyasaya sürmüşler...
-
İstanbullu çılgın Türk, Kawasaki Heavy Industries içerisinde büyük bir bug buldu. Bugün 120 mühendisin daha kovulacağı açıklanmış.
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)