Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Kawasaki z900 sizcede saçma değil mi?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Mucit23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Z900 birazda yakıttan kıssa süper olur aslında. Z1000'in hayvan gibi gidiyor ama hayvan gibide içiyor benzini. Z800'de hantal. Bir türlü ortasını bulmıyorlar. Hafif kıvrak şehir içi az yakan ama bastımıda uzayan bir motoru yok kawasakinin.
    Bingo! H2 gibi Trellis şase ve döküm arka salıncak kullanıp ciddi hafiflik elde etmiş Kawasaki Z900 ile. Ona rağmen Z900, on sene önce kullandığım 2002 model Honda 919 Hornet'ten bile daha ağır. Hatta şimdi kullandığım 1300cc Superduke'tan da ağır. Hiç kullanmadım ama Z800 bayağı hantal bişey olmalı.

    İyi olmuş Kawasaki'nin ağırlık olayına el atması. Ciddi lazımmış zaten. Öküz gibi ağır naked motosiklet mi olur yahu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Daha önce yaptıkları 600 ve 636 super sport arasındaki fark' Z750 ve Z800 arasındaki fark düşünüldüğünde 100cc baya büyük atılım gibi duruyor.

    Aslında fark 100 değil 150cc olması lazım.
    Kawasaki bu modeli geliştirmeye başladığında 950cc civarıında olacağını söylüyorlardı.
    Sonradan ilgimi kaybettiğim için iyi bilmiyorum ama eğer söylendiği gibiyse Z1000 ile arasında sadece 50cc fark var demektir.

    Bu durumda Z800 varken neden Z900 sorusu yerine, Z1000 varken neden Z900 sorusunu sormak gerek.

  3. #23

    Üyelik
    18 Aralık 2012
    Kawasaki bunu yapmak zorunda kalmış bence. Mevcut 800'lük Euro 3'tü ve diğer bütün firmalar gibi 800'ü Euro 4'e uydurunca gücü düşmüştür. Bu sebeple onlar da eski 800 gücünü yakalayabilmek için 1000'i alıp gücünü düşürüp Euro 4'e uydurmuşlar. Zaten 800 üretilmez artık.

    Bence motor çok güzel. Avrupa'da MT-09'a karşı benzer fiyatlandırılır. Bizde de benzeri olursa gerçekten tercih edilebilecek çekici bir motor olur. Hoş, MT-09 yeni özellikleri ile bu sene 40 bin lira olur.


  4. #24
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    ben hep ybr istediğim için düşünüp kafa yormayacağım bi konu
    Sabırsız ve ryangt bunu beğendiler.

  5. #25

    Üyelik
    18 Aralık 2012
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben hep ybr istediğim için düşünüp kafa yormayacağım bi konu
    , bu da güzel...

    Ben de doları hep 100 liralık alıyorum

  6. #26

    Üyelik
    13 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki an 125 hk suzuki gsr600
    Evet artık z800 yok.
    Bence önümüzdeki sene de z1000 i hafifletip ve daha da geliştirerek efsane bir supernaked yapacak. Yoksa z900 kardeşi olmaz rakibi olur.

  7. #27
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Bence MT-09'dan da daha güzel. Firmalar bazen eski hacmi yok edip üstüne çıkabiliyorlar. Arkadaşlar Z800'ün üretilmeyeceğini, Z900 olacağını söylemişler zaten yukarıda. Hatırlarsanız 2000'li yıllarda da VN 800'ü bitirip VN 900 olarak devam etmişlerdi.
    Oncuerkn bunu beğendi.

  8. #28

    Üyelik
    13 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki an 125 hk suzuki gsr600
    Alıntı watercolours adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence MT-09'dan da daha güzel. Firmalar bazen eski hacmi yok edip üstüne çıkabiliyorlar. Arkadaşlar Z800'ün üretilmeyeceğini, Z900 olacağını söylemişler zaten yukarıda. Hatırlarsanız 2000'li yıllarda da VN 800'ü bitirip VN 900 olarak devam etmişlerdi.
    Hocam aynen katılıyorum.
    Aslında şu an merak konusu z1000 ne olacak?
    Çünkü bu motosiklet z1000 den 100 cc daha küçük ama bir çok artısı var.
    Z1000 in kardeşi değil rakibi olur bu pozisyonda.

  9. #29
    Bthndmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    PCX150
    Mt serisine benzeyecek sanırım.
    Mt 7 mt 9 mt10 gibi

  10. #30
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    hocam o halde, neden 250 cc varken 300 cc var,
    neden 500 cc varken 390 cc var,
    neden 125 cc varken 150 cc var..?
    böyle gider bu konu.

  11. #31
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı Mucit23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Z900 birazda yakıttan kıssa süper olur aslında. Z1000'in hayvan gibi gidiyor ama hayvan gibide içiyor benzini. Z800'de hantal. Bir türlü ortasını bulmıyorlar. Hafif kıvrak şehir içi az yakan ama bastımıda uzayan bir motoru yok kawasakinin.
    tamam işte abi ortası 900
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  12. #32

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    F850 Gs
    Bana niyeyse absurt gelmedi. Yapsinlar , iste ne guzel. Satmazsa kendi markanin sorunu... ona gore strateji belirleyeylermis. Gereksiz goren de almasin.. neyin sorunu ?

  13. #33

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul

  14. #34
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Mt09 ve mt10 arasında ciddi fark var.

    Z1000 şimdilik Z900'den kötü görünüyor. Muhtemelen uygun şekilde güncellenecektir. Bakalım nasıl olacak?

  15. #35
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Z1000 çok kullandım. Özellikle MT-09'dan inip Z1000'e binince Gerçekten motoru olduğu yerde döndürmekte zorlanıyorum. Ağırlık farkı o kadar hissettiriyorki biner binmez motora karşı negatif bir his uyandırıyor. Bilmiyorum belkide hafif motora alıştığımdandır. Ama şöyle bir durum var. Z1000 le saatlerce +200kmh git. Yüksek hızda çok stabil ağırlığından dolayı. Z900'ü de bakalım fuarda görürüz umarım. Tasarımı gerçekten hoş görünüyor.

    Kawasakinin Şu Nakedlardaki tasarımı gerçekten çok hoş. Yiğidi vur hakkını yeme. O hırçınlık hissi veren dış görünüm herhalde hiçbir motorda yoktur. Her sene bu tasarımı dahada vahşileştiriyor.
    Ben Mt-09 ile caddede ilerlerken sese aldanıp herkes illaki bi kafasını çevirip "bu ne geçiyor" diye bakıyor. Tabi sonrasında "bu ne biçim motor lan" diyip önlerine dönüyorlar.

  16. #36
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Mucit23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Mt-09 ile caddede ilerlerken sese aldanıp herkes illaki bi kafasını çevirip "bu ne geçiyor" diye bakıyor. Tabi sonrasında "bu ne biçim motor lan" diyip önlerine dönüyorlar.
    MT-10'da hem ses, hem de goruntu daha kotu

  17. #37
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT-10'da hem ses, hem de goruntu daha kotu
    Adamlar sadece motora çalışıyorda ondan. Dış Görünüşe pek vakit ayıramıyorlar herhalde. Bkn: R1, Cidden şu yamaha tasarımcılarının yaşadığı kafayı yaşamak isterdim. R1 tam fabrikadan çıkacakken "tühhhh lan far takmayı unuttuk!" nasıl yapsak nasıl etsek diye düşünürlerken "şuraya tutuşturalım gitsin" şeklinde düşünmüşler herhalde.
    www.arectron.com

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Mucit23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adamlar sadece motora çalışıyorda ondan. Dış Görünüşe pek vakit ayıramıyorlar herhalde. Bkn: R1, Cidden şu yamaha tasarımcılarının yaşadığı kafayı yaşamak isterdim. R1 tam fabrikadan çıkacakken "tühhhh lan far takmayı unuttuk!" nasıl yapsak nasıl etsek diye düşünürlerken "şuraya tutuşturalım gitsin" şeklinde düşünmüşler herhalde.
    Grenajlari söküp parça kalitesiyle oynayıp MT-10 diye de piyasaya sürmüşler...

  19. #39
    toreador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2010
    Şehir
    Samanyolu
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    İstanbullu çılgın Türk, Kawasaki Heavy Industries içerisinde büyük bir bug buldu. Bugün 120 mühendisin daha kovulacağı açıklanmış.

  20. #40
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Ayrıca 100 değil fark. 148cc ( 948 cc )

    http://www.kawasaki.com.tr/motosikle...00-teknik.html


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)