Eyy Honda duy sesimizi:
500X istiyoruz,
X-ADV istiyoruz,
CRF 250M istiyoruz,
450cc'leri istiyoruz.
Ha birde hakkaniyetli vergi sistemi istiyoruz... Eyy Hükümett duy sesimizi....
Eyy Honda duy sesimizi:
500X istiyoruz,
X-ADV istiyoruz,
CRF 250M istiyoruz,
450cc'leri istiyoruz.
Ha birde hakkaniyetli vergi sistemi istiyoruz... Eyy Hükümett duy sesimizi....
şu rx3i evo kasa olarak motor hacmi olarak çok ideal ve güzel.. keşke şu motorun japon versiyonunu honda kawa yamaha üretse.. mondial olmasa kesin almışdım.. mondial olması beni bir adım soğuk tutuyor..
Cbfe 250 cc silindir tak bitsin gitsin abi :D
Türkiyeye gelmeyen motorlarda en can sıkanı drz400sm dir.
bu cbr ın grenajsız hali agalar. Çok da şaşırmamak gerek. Çantalı Goddaklı 250 liler bekliyoruz...
Inazuma f olmaz mi?
Dik oturus, rahat sele. Heybetli kalipli. Nerdeyse 600cc gorunumunde.
Gücü kuvveti yerinde. Belki kimseyi tokatlayamazsiniz ama rahat rahat konforlu geziler yaparsınız.
yine efsane bir mete_han konusu.
benim anlamadığım konu şu;
mete_han rumuzlu üyenin yaptığı bu analizleri Soichiro Honda ve mahdumları veya honda türkiye neden yapamıyor?
plazanın klimalı ortamında 125-250 cc segmentinin kullanıcı beklentisinden bihaber frappuccino mu yudumluyorlar?
çiftçinin dilini bilmeyen tarım bakanlığı olamaz, olsa da eksik kalır.
bence türkiye piyasasının nabzını tutma ve markayı yönlendirme pozisyonunda honda'nın ve dahi tüm motosiklet ithalatçılarının mete_han kalibresinde saha elemanlarına ihtiyacı var.
Ben de bi 250 Honda bekliyorum, Inazumadan daha güzel bir 250 lik olsun şöyle naked tarzı olsun bi modelde enduro tarzı olsun :D
Çoğumuz benzer dertten yakınıyoruz.
Ben Manisa da ikamet ediyorum Suzuki nin satışı servisi tabi ki yok. Çoğu yerde olduğu gibi burada da Honda nın Yamaha nın sözü geçiyor. Ne getirirlerse millet eyvallah deyip biniyor.
İnsanlar için ilk sırada servis, parça bulma sonra zevk olayı devreye giriyor. Evet inazuma 250 cc de iyi olabilir ama ben servisinde bakımını yaptırabilmek için başka ile gideceksem ne anladım o işten.
Yamaha mete-25 e ABS koymaz, Honda 250 cc getirmez şimdi o 500x i gördüm hepten moralim bozuldu bu ne bea??
Su yorumlari okuyunca dişlerimi sıktım sinirdem vallahi yine aklima geldi.
Beynine tukurduklerim nasil kafa isliyor ya yemin ederim boyle arz talep dengesini sileyim. Ulkede bir tane Japon SM yok, karenajli commuter furyasindan sonra 250cc naked furyasi basladi simdi karenajli commuter isi 2.rounda giriyor hala bunlardan ses yok.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
ben pek bişey istemiyorum.sadece enjeksiyon sistemli eskisi gibi güçlü bir cup getirsinler.alırım
valla üşenmicem şimdi yavaştan 52 cevaba cevap yazıcam
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------
gardaş inanmıcan daha Megelli görmedim yolda sağda solda bu makinalar nerelerde bi bilsem ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------
ya aga başımıza ne geldiyse bu Avrupa sevdasından geldi zaten...adamlar bizi sevmiyor istemiyor ama biz Avrupa Birliği diye 40 yıldır dötümüzü yırtıyoz...emisyon falan hepsi hikaye...cbf 250 olacak sonunda galiba...olacağı o
Inazumayı sıfır aldım ama çok ağır ve hantaldı...hiç beğenmedim...
sözün özü Honda Türkiye adam olmaz..olsa da biz görmeyiz yani..
ivit
neden 250 cc commuter yok mesela..asıl soru bence bu...
aga Kurumsal firmalar bir canavar gibidir...sadece ezerler yutarlar..kimsenin gözyaşına bakmazlar...hani hediye diyorsun ya bence bandana dışında bişeyde vermezler..he birde malum anahtarlıkları var HFC ye üye olursan o da..
ara ara vtr250 baktım hatta İzmitten biriyle irtibata geçtim geçen sene...sonra yine içime sinmedi..elimde kalcak patlayacak derdinden çok parça bulamam diye korktum işin aslı... ama mantıklı tabi..fakat cbf 150 de ısrarcı olmamın tek sebebi ekönömi.. geçen yine baktım 1 tane ilanı var o da kötü
evet 250 cc de bir commuter olursa tadından yenmez..dikkatini çekerse pulsarın patlama sebebi o boşluğu doldurduğuna inanılması...yani en az 20 hp üstü rahat oturuşlu bir naked ihtiyacı hep oldu Türkiye de...ve bu açığı ısrarla görmezden geldiler..sonucu mutsuz cbf150 ciler ve yine mutsuz Bajajcılar...
eyvallah kardiş... grand dinki kağıthane bayisinde gördüm inceledim yere yakın güzel bir makina ama lastik ebadı çok küçük işte..yoksa düşünmedim değil..ilk geldiği günden beri fiyatıylada cezbetti beni...yani bu konuya cevap yazan herkesle yollarımız aynı motorlada kesişmiş..mantık ve zeka zaten doğru yola hep götürür bizi...
benimde bildiğim kadarıyla Japon Motosiklet üreticileri..üst segment makinalarını kendi ülkelerinde çok satamıyorlar...hep ihrac durumu var..yani bu küçük hacim meselesi sadece Honda Türkiyeye ait bir durum..mesela İtalya Honda sitesine bak Japonyada ne varsa orada da aynı modellerin olacağını göreceksin...sırf ithalat masrafı olmasın diye maliyetler nedeniyle model seçmek zorunda kalıyorlar..50cc motor getirmiyor Honda Tr. stamaz diyor kafasına göre takılıyor...ya getir seçimi bize bırak biz alırız veya almayız...yani bir lokanta değil ki piyasa bu yemek yenir bu yemek yenmez şunu yapalım sadece bunu yapmayalım diye...
ama işte mantık bu..Honda Tr kafası lokanta sahibi gibi..sadece kuru fasulye pilav yapalım onlar yenir diğer seçenekler olmasın elimizde kalır diyorlar...aptal esnaf kafası...
ganga ömrü hayatımda bir tane tnt250 gördüm ışıklarda yanıma geldi be bro... daha ne diyim sana..kendi kendinize ossuruktan efsane yaratmayın.. gel sanada bi cebefe 150 alak
ganga aynen ne istediğimi bende bilmiyorum... tabiri caizse ne emmeye geliyom ne gömmeye...
ama aga napam ...bu iş avrat seçmeye benzemiyor ki...hem sağlam hem marka hemde ekonomik bir 250 sahabısı olmak istiyorumbaşkada bir niyetim yok...şu an 15 bin bütçe var..5 bin kenarda bin kullandığım cbf 5 binde kredi patlatsam al sana 15 bin...fazer bile alırım temiz bişeyler bulurum...mt03..veya ne istersem o rakama...ama sıfır üzerinde sigara içilmemiş..kapı önünde durduğunda beni biraz heyecanlandıracak marka bi makina istiyorum sadece...kuryelerinde binebildiği falan....ama bu cbf 250 f gelirse Bajajlara elveda der kurye dostlar...
mt25 güzel ama ergonomik değil be dostum...yani benim ön teşkilat rahatsız oldu oturuştan...
aga bazende diyorum ki alayım bir mt07 cbf 150 kafasıyla süreyim ama olmuyor işte..İstanbul içinde veya dışında sakin sakin...ama olmuyor olamıyor...elinin altındakigücü hep kullanmak istemek dürtüsünden asla kurtulamıyoruz..bu doğamızda var..ben mesela cbf 150 yi sınırlarda kullanıyorum...ya tapa gaz gidiyorum ya yavaşlıyorum...ama uzun yolda sabit 80-90 la tın tın sağa sola bakarak giderim...teorime göre tüm motorcular eninde sonunda 250 veya 500 cc ye dönüş yapacak..nice dostlarım var makinalarını garajdna çıkarmaya bile üşeniyorlar..biliyorlar ki motorları ağır hantal trafikte dur kalk yapacak...yani bu zevkin bedeli çok ağır bu memleketde...eğer maaşlı biriysek gelirimiz düşükse bence bu hobi için varımızı yoğumuzu ortaya koymamıza ne gerek var..o enerji ve para bir araba almak için ya da ne bileyim başka hedefler için harcanabilir...
valla ktm 200 de sürdüm ama pegleri falan çok komikti...ayağımla vitez atmakta bile zorlandım...yani KTM Avrupa kendi fabrikasında adam gibi bir düşük cc üretse belki dah agüzel işler ortaya çıkar...ama işin içine Çin ve Hindistan girdimi illa bişeylerden çalıyolar ya da eksik oluyor...
Ocak ayında 10 yıl bitip 11.yılın içnde olacam..çaktırmıyom ama cbf ile hayatımdan çok da memnunum...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:07 ----------
ilk 5 yıl cbf 150 iyiydi hoştu ama son 5 yıl kabus gibi geçti diyebilirim..çevre eş dost konu komşuda söyleniyor... yani statü gereği illaki bi değişim veya daha büyük bir makina olmalı...acayip bir toplum..ben istikrardan memnunken millet sat la diyor...sırf bu eleştirilerden kaçmak için renk değişimi yapıyorum bir önceki cbfden farklı renk alıyorum..siyahsa kırmızıya kırmızıysa siyaha geçiyorum..
inan crf 250 kullandım selesi böyle dar olduğu sürece bir cacık olmaz...çanta mevzusuda ayrı konu...
zonghsen baş marka değil zamanında memleketimizde çok 200 lük kros sattılar...çoğur markayla ortaklık halindeler...ama yinede istenen seviyeye asla ulaşmadılar...bak Derbiyi ithal eden adamlar bile bir commuter gerçeğini görüp bi deneme yaptılar ama o da fiyasko tabi...mesela şu an cbf 150 ye ybr bile alternatif olmuyor...ybr bile tatmin etmiyor...
kimse mutlu değil emin ol...
valla ganga istediğim olmaz ise cbf 150 ile youma devam ederim...ha bakarsın bi 250 maksi alıp keyfime bakmışım...şok şok...
cbf 150 öyle ahım şahım bir makina değil ama aynı huzurla bir 250 lik Honda istiyorum sadece bu..imkanları zorlasam 25 bine kadar çıkarım ama bu işin mantığı galiba şu...bir üst cc olacak 750-1000 lik..birde cbf 150 olacak..formül çok basit...hafta içi cbf 150 hafta sonu ise mt07 örneğin..keyif verir...ben z1000 ile gezmek istemiyorum şahsen...o makina için eğitim almak lazım...ekstra ekipman almak lazım..var oğlu var...ben Hondanın şu inadını kırmasını bekliyorum...yani olay benim ne istediğim değil...piyasanın beklentileri...ben ve benim gibi stabil 120 ile gitmek isteyen basit ortalama kullanıcı ...
ne diyon la Kamil...
aga baktım işte o motor üzerine bir tane commuter yapılsaydı şimdi ınazuma gibi bir piyasası bile oluşurdu yani pahalı olsa bile insanlar 2.elde kapmak için yarışırdı..cbf 150 ye Abdurrahman Çelebi muamelesi yapmak zorunda kalmazdık...
kesinlikle üzerinde biraz çalışılsa taşlar yerine otururdu...
valla cbf250 de benim ekol motorlarımdan biri..istediğim herşey onda..Brezilyada halen var..ama bu egsoz emisyon saçmalıkları yüzünden Brezilya ile ilişiği kesmiş Honda Tr..
eyvallah Hacı Abi...öpüyorum seni..makinanda yakıyor he..binmesende o senin makinan...MT-07 ile 60 sabite bağlamak herkesin harcı değil...
evet 2017 benim Hondaya tanıdığım son şans olacak belkide...fare dağa küsmüş misali belki ama bir Hondacı daha eksilmiş olacak...artık en azından ınazumaya tekrar geçersem içim rahat olacak...bakalım suzukının u yeni 250 si nasılolacak..hayat bu hiç belli olmaz ...
gelse 20 binden satar o kadar mal ki bizim Honda TR...düşünsene ya kamu memuru gibi.resnmen markaya zarar veriyorlar farkında bile değiller...umurlarında dğeil..hain içlerinde...
aga bişey diyim..daleim s2250 yi banada çok övdüler kullandım ..eğer bir maksi seçersem Daelım nedne olmasın diyorum...
m.köye cevahirden girersen trafiğe sağdan fula yoluna doğru inip ilk sol yaparsan Ortaklara daha rahat çıkarsın ordan otoparkın yanından Ali Sami yene ya da emniyetin ordan istediğin yere çıkarsın...
ben mesela cbr 250 r kullananlara inanamıyorum nasıl rahat ediyorlar ki o motor üzerinde...nakedlerde öyle ahım şahım değil bence...ama commuter denen segment de kimse iyileştirme yapmıyor...
aslında commuter denen seri eskiden beri var..eskiden nakedler commuter kafasıyla üretilirdi sele ve depo cafe racer tadındaydı..naked dendiğinde bu anlaşılıyordu..şimdi nakede bile racing oturuşu vermeye başladılar ...
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...69794120/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------
aynen dimi..mondial bile akıllı ama bunlardan
aslında cbf150 silindir taşlamasıyşa 200 cc yapma hikayeleri var ama zaten yağdayanmıyor makinaya 25.000 km sonra..birde bununla anında yalan oluyor makina..deneyen arkadaşlarım var...sonuc güzel ama verimli değil ...
drz400 efsanesi diye bişey var dimi piyasada..zamanında ilanlarına deli gibi bakardım... çizgisini hiç bozmayan bir makina...
inşallah gardaş...bak cbr250 r ın nakedine de razıyım ...yani Yamaha Endonezya acele bir şekilde r25 in nakedini yaptı bunada çalışılabilir...
ınazuma bile olmadı aga f hiç olmaz..gerçekten bana aşırı ağır geliyor..törenle ve protokelle hareket ediyor sanki...çift silindir olmasıda ayrıca bir tez konusu..çift silindir bir makina nasıl gitmez sorusunun karşılığı bu seride... 160 kilodan fazlası zarar sanki...
bişey dicem Honda Tr analiz yapsa maliyet tablos çıkarsa parayıda biz cbf 150 cilerden cb125cilerden spacylerden kazanıyordur..o kadar ahmaklar yani..600 rr 1000 rr satarak para kazanamazlar herkes biliyor..o zaman DUcatı gibi takılcan alt segmente asla hitap etmeyecen...cool takılcan..ama alt segmente hitap ediyorsanda hakkını verecen...Hondayı Honda yapan İstanbuldaki kuryelerdir dostum inan buna...yani sessiz o kadar gümrük ..serbest veya şirket kuryesi var ki...atıyorum 15 bin motor satıyorlarsa bir sene içinde bunların 5000i sadece cbf 150 dir...yani basit analizleri bile yapmaktan acizler...
aga hayırdır uzaklaştırma almışın...
bende anne tarafından Salihliliyim...oraları bilirim..yer gök 90 larda crypton ve c90 dı...bizim memleket de cup satılırdı...akıllı millet debriyajla ne uğraşır...düzgün bişey gelsin...Ege insanı paraya acımaz kıyar alır...ama son 5 yıldır görüyorum ki Çin almış başını yürümüş... napsın millet...ya bi çelik cant cup gelmezmi ...yok aga gelmiyor..şu an İnnova ilanlarına bak mesela en temizleri halen Egededir...ama bu zamanda tel jant şambriyel mi kalmış...
cup kültürü de çok yaygın ama malum kafalar böyle bir motor yokmuş gibi davranmıyor..ya da istedikleri adetler kadar satılmazsa hemen ertesi yıl siliyorlar makinayı...aslında getirip uygun fiyatada satmıyorlar..fahiş kar anlayışıyla satıp kendi ayaklarına sıkıp sonra tekrar satılmadı diyorlar..o kadar dangalaklar ki...ya getireceksen fahiş kar uygulamandan vazgeç..vergiyi de bahane edemezler...
.
vay be 2 saatimi aldı cevaplar.. bidaha tövbe böyle uğraşamam bi yalan atar kaçarım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------
şunu bile çok görüyorlar..düşün yani şöyle düşün bu topraklarda yok ama Yunanistan da var..Allah bunlara akıl fikir versin..yani çelik cantlı cup olsun yine alıcam..çok bişey istemiyoruz...
http://www.honda-motorcycles.gr/mode...el=supra-x-125
Honda TR öyle karaktersiz ki şu CUP motorda arka da disk var diye yine getirmez...çünkü orada bir adi zihniyet var..arka disk diye bile getirmez..
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Metehanım üstadım benim düşüncem ise şu mt 25 in motoru inazumada olsa ve bi 15kg daha hafifletseler sende rahat Edicen bende
amk ne işim küçük segmentte honda 300 getirmiyorsa
bende gider gs alırım başlarım honda ya
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
aga geçen birisi nc için bakım sormuş bende yazdım yazdım
eleman demiş ki bu işler salcanoya bakım yaptırmaya benzemez bende koydum lafı
sen yaya gezerken bende 700 x vardı
insanların profiline bakıp yargılama yapman hiç düzgün bi hareket değil
abi benim hedef belli 800 cc de olsa bmw ben japonları pek sevemedim bana göre değil
ben avrupa motor alacağım uzak doğu yu bi türlü sevemedim
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
ya benim bi profilime baksınlar face de o bile yeter
işte insanlar kıyafetleri ile ağırlanır fikirleri ile uğurlanır
dış görünüş önemli en büyük yanılgı burda başlıyor
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)