ahaa başa döndük taa seneler önce konu açar veryansın ederdi, yine cbf almaya gidiyorum diye (iyi hatırlarım)
ahaa başa döndük taa seneler önce konu açar veryansın ederdi, yine cbf almaya gidiyorum diye (iyi hatırlarım)
Sizinle tamamen ayni fikirdeyim. 250 lik hafif, sehir ici kullanimi pratik sorunsuz bir motor arayisi icinde bana suan en mantikli gelen Crf 250. Bilmiyorum size uyar mi ama ben tavsiye ederim. Kullanimi da cok zevkli ve keyifli.
Abi CB250F bakarsın gelir. Ama gelmezse biz alternatif olarak Mondial'e diyelim Zongshen z2'yi getirsinler. Marka olarak da Aprilia markasıyla gelsin. Zongshen z-one 'de öyle yapılmıştı, Aprilia, Derbi, Piaggio...
Derbi STX, Arpilia STX, Piaggio Robinson...
bu da Zonshen z2
https://pbs.twimg.com/media/Cf7ho2uUkAA8DRD.jpg
Ben commuter istemiyorum şahsen ama konu gelmeyen motorlar oldugu icin buraya bir honda shadow vt750c2'yi bırakıp kaçayım...
Getirin şu milletin istediği motorları, başlatmayın kârınıza!
Eskiden şikayet ederdik. Ybr250, Cbf250, bir de Comet250'den başka hiç bir şey yoktu. Şimdi öyle mi. Honda Cb250F'yi hiç getirmese de olur. Piyasada yeterince alternatif var.
Çift silindir;
1. YAMAHA MT25
2. SUZUKI GW250
3. BENELLI TNT250
4. KAWASAKI Z300
Tek silindir;
1. SYM WOLF SB250
2. BENELLI TNT25
3. KAWASAKI Z250
4. ZONTES250
5. BAJAJ PULSAR200
6. HYOSUNG GD250N
7. KTM DUKE200
Unuttuklarımı da siz yazın. Bu kadar seçenek varken Honda CB250F getirse ne olacak. Aslında Metehan'ın sorunu başka. Bu kadar tecrübeden sonra hiç bir 250cc yi tam benimseyemez. Kim istemez Z1000 ile gezmek. Çoğumuz bu imkanlara sahip değiliz ne yazık ki.
Al bir honda crf 250l keyfine bak başkan. Hiç düşünme öyle üzgün üzgün.dik oturuş,yüksek sele,yumuşak koltuk.optimum şekilde ihtiyaçlarını karşılar. Yoksa honda nin cb500x modelinde yaptığı çakallığı asla unutmayacağım.
Bence Cbf 250 çok hoş görünüyor 2. el temiz güzel modellerini görmüştüm araştırmak lazım
Metecim, okuduğum ender uzun yazıların sahibisin. Seni seviyorum kardeşim
Sen bana yardımcı oldun ALLAH ta sana yardımcı olsun.Beğendiğin model varsa al ,Uymaz ise satarsın .Nasıl olsa evlenmiyorsun ...
Honda Türkiye cruiser segmentini de ihmal etmekte. Amerika'da bir Shadow modelleri var, Türkiye'ye gelse yok satar. Ama malum kafa. Şu an Türkiye'ye Honda cruiser getirmiyor. İlginç değil mi?
atladığın bir ayrıntı var ama 90 km hıza 1 saatte çıkmak var birde 2 saniyede çıkmak var. ben 1000cc makina istiyorsam 300 basacağım için değil arabalar sıkıştırmasın ve kendimide tatmin edeyim diye istiyorum. 0-100 arası 3 saniye olsa bile ben o kadar zorlayacağımı sanmıyorum ama yinede belli olmaz
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------
şimdi mt25 videolarına bakacağım. 7,5 saniyede 100 km hıza çıkıyor megelli youtubede
megelli tork daha fazla ve tek silindir olması bu konuda avantaj. mt25 22.6 nm tork 12 bin devir. megelli 22.8 nm tork 7 bin devir. düşük devirde yüksek tork çapır motorlarda olur ama burada istisna olmuş.
normalde megellinin yüksek devirde tork verip mt25 in düşük devirde tork vermesi lazım ama tam tersi olmuş tesadüfen. çünkü mt25 racing kasa değil ve megelli racing kasa bir motor.
Yılların Honda'cısıydım, model yokluğundan Suzuki'e geçtim. CB500X getirmeyecek kadar öngörü yoksunu olmaları beni soğuttu. Fuarda da bik bik bik saçma sapan konuşup bahane üretiyorlar. 500f modelinden kaç tane sattınız ki diye sordum yine bik bik bik laf gevelemeler. Şu an en çok satan marka olarak zafer sarhoşluğu yaşıyorlar ama sadık müşterileri bıktıran kısır model sayısı, ileride başlarına patlayabilir.
bunada katılmıyorum ybr250 cbf250 şuan üretiliyor olsaydı revizyonlar ile onada yıllardır aynı motor bir iki makyaşla çakıyolar bize denecekti.
bence kurallara çok takılı kalınıyor 250cc de en ideal makine cbr250 az yakar gayet güzel gider,sen cbf mi istiyosun bir cbr 250 alıp ön karenajları farı vs çıkarıp bitane cbf 250 farı takın yıllardır hayalini kurduğunuz makina olsun ne motorun orjinalliği bozulur düzgün işçilikle sorunsuz yıllarca bilinir.
veya nispeten cbr250 ile aynı yakan cb500 diye motor var sen onu 250 lik gibi kullanırsan ne yakacak sanki, bence güzel alternatifler var ülkemizde.Benelliler keza aynı şekil çok güzel motorlar.
xre 300 süpermiş tam istediğimiz beklediğimiz motor
arkadaşımda daelim s2 var gayet seri .. motor yok şu anda bende onunkini kullanıyorum ara sıra gayet seri makine.. yeni nesil ben hiç bir 250cc de o sıkıştırma sıkıntısını yaşıycağını sanmam yeni nesil ufak hacim motorların çoğu gayet seri .. xmas abs de sürüyorum ara sıra gayet seri üzmez.. piaggio x10 sürdüm geçenlerde 350cc lik makina o cüsseye ağırlığa ve hacime inanılmaz seri.. tabiki yüksek hacimin keyfi ayrı .. ama ülke analizi yapmak başka bir şey neticede herkesin geliri maddi yapısı aynı değil ..
bende beverly 500 bakınıyorum .. iyi temiz bir şey bulursam bir müddet artık scooterdan gitmek istiyorum .. geçen gün nişantaşından mecidiyeköy trafiğine girdim caponord ile yeminle motoru bırakıp kaçıcakdım. Bunaldım nefret geldi .. birde mecidiye köyde yol çalışmasımı ne var şerit düşürmüşler nefret geldi ... istanbulda da motor sürüceksen scooter dan şaşmıycan ... bir ara gidip geliyordum manuel mi alsam tekrardan diye tdm 850 vardı daha öncede o günden sonra yok dedim kararım kesin .. Biraz enerjimi toplıyım bir müddet sonra tekrar manuele geçerim..
Cbr250r a düz yüksek gidon takmak çok mantıklı evet bende bunu ciddi ciddi düşünüyorum. Hem ayaklarıda pis olmuyor insanın cbr nın koruması iyi. Şekil semal yerinde makina. Yurtdışında cb300f gidonu takmışlar. Örnekler var.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)