250 cc de Umudumuz Şaban (yani Honda)
Reklamlar
-
Reklamlar
-
megelli 250r 0-100 bakımından tüm 250cc leri tokatlıyormuş ama 140tan sonra hızlanmıyormuş. tam benlik.
-
abi o modellerin çoğu emisyonda avrupaya uyduğumuz için gelmiyor. bizim şart koştuğumuz emisyonu desteklemiyorlar. bu motorların hemen hepsi avrupada da yok. burda olmayıp avrupada olan motorlar da mali sebeplerden, satılmaz diye gelmiyor. yani gelse de sen ben alamayacağız. benim de istediim motor aynı anlattığın. ben de 2007'den beri aynı çinliyi kullanıyorum, 3. de değil. cbf250 düşünmüyor musun eski meski.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
Tam da Inazuma ihtiyacında gibi görünen bu adama Suzuki neden bu motoru satamadı acaba? Mis gibi rahat 250 cc'lik, Z1000 yavrusu veya çelimsiz RR gibi görünmeyen, efendi, mantıklı adam motoru aslında.
-
cBR250 nin cıplak versiyonu 2014 te çıktı bildiğim kadarıyla ve Honda getirseydi 3 yıldır ülkede olacaktı. Peki Honda naaptı? CBR250 satışlarını baltalar zaten cb250 alacak adam cbr250 müşterisi ordan kayacak satış bazında bana bir faydası olmayacak dedi ve getirmedi. Müşteriyi zerre önemsemeyen sadece kar ve pazar payı güden kendilerince problem görmedikleri bir anlayış.
Yamaha ne yaptı? R25 i satamam demedi çıkar çıkmaz 1000 tl fiyat avantajıyla MT25 i satışa sundu.
Bu arada honda müşterisine aynı hainliği ve saygısızlığını CB500X modelini 4 yıldır getirmeyerek yapıyor. Yamaha daha çok satsada şu Hondanın Allah belasını iyice verse...
İnşallah yeni, ABS li CBR250 RR nin maliyeti gelişi Honda Türkiyeye çok tuzlu olur ve 21 binden aşşağı fiyat cekemezler ve eski tek silindir üretimden kalkar 4-5 bin yüksek fiyatıyla pazar komple R25 e kalır
-
Inazumayi aldi da geri satti
-
Bıktım abi reyzing de reyzing. Adam gibi 250cc motor yapın yahu. Herkes 18 yaşında ergen değil ki şekil şükül motora binmek istiyor.
Yapın bi 250cc enduro tarzı motor, alalım. Rahat, dik oturuşlu, önde büyük camlı, geniş seleli, arkaya çanta koydun mu cücük gibi kalmayacak motor.
Yok illa 600 cc olcak.
-
-
Duruuun , kendisine piyango tutarsa Nece 750 ikis sözüm var , 3. dönya harbi çıkmadan piyango tutsa eyidi , gidişat belli üzmeyin kendinizi , kalanlarımız atlı karıncalara bineceğiz.
-
abi seni yıllardır takip ederim, haddime değil ama sen bence motor alamazsın.
hondanın taş gibi motor olduğunda hemfikirsek al bitane vtr250 orjinal japon az km li çevir bi 100bin uğraşma bu kadar, hondanın ölüsü bile gidiyor vtr satmadı falan bence gereksiz bir ayrıntı taş gibi sorunsuz ömürlük makina,grenaj derdide yok parça derdin yok(sarf malzemeleri ortaktır),yılına takılma bul temizini bin abim yıllardır cbf e biniyosun.
-
Sana gönülden katiliyorum metehan;
Anlata anlata bitiremedim su foruma.
Sehir icinde en guzel kullanilacak motosiklet 250cc commuter sinifidir.
Dayanikli, saglam, hafif, kivrak, az yakan, gucu yerinde, ucuz,... Daha cok uzar bunlar avantajlar saymakla bitmez.
Diger tum motorlar eziyetir sehir icinde 250cc xmax tarzi scooterlar haric. Onlarda benim tarzim degil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------
İnazuma biraz pahali, agir ve cift silindir. Commuter dedigin Tek silindir, biraz daha hafif ve ucuz, ayrica daha yaygin servis, parca ve adam gibi bir distribitor olmali.
İnazuma commuter degil. Bir tık ustte biraz daha elit bir model.
-
Benim zamanında VTR250 motorum vardıı hala tadı damağımdan unutamıyorum
-
-
honda brand marka değerini motorların üstüne çok fazla koymaya başladı .. küçük hacimde hondayla aynı ayarda çok marka model var ..
hatta çinliler bile kalite seviyesini küçük hacimde japondan bir tık geride denilebilinir.. bunun nedenide japonların küçük hacimli motorlarına üvey evlat muamelesi yapması..
Yukarda bir arkadaş yazmış 250cc de gerçekden güzel kütleli hacimli duran bir motor yok.. firmalar bunu yapsa çok satar.. illa her küçük hacim alan yeni motora başlamış insanlar değil.. herkes basmak gazlamak derdinde değil..
başka bir konudada yazmışdım türkiyenin bu benzin fiyatlarında bu mtv trafik sigortası asgari ücret yaşam standartı ve hatta lastik fiyatlarına kadar olan fiyatlarda en ideal sürülebilinir hacim 250cc dir diye..
-
hondaya bel bağlarsan, bel fıtığı olursun ganga
mis gibi tnt 250 var
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Ya abi yeme bizi
Mis gibi Inazuma vardı,sattın.
Sonra Nc aldın,sattın.
Sen bu cbf 150 ile gönül bağı kurmuşsun.
Hani bir şarkı vardı ya ne senle yaşanmıyor,ne de sensiz olmuyor senin ki o hesap
Şaka bir yana hakikaten şu ülke için 250 cc sınıfı rahat bir commuter yeter de artar bile.
Tek silindir,uzun yolda gücü ve torku ile trafiğe ayak uydurabilecek,sağlam,yedek parça ve distribütör sorunu olmayan bir makine iyi satar.
Biz de ortası yok bu işin. Ya hintliye 7-8 vereceğiz ya da japona 14-15.
Mesela Ybr 250,Cbf 250 gibi modeller ufak revizyonlar ve 10.000 fiyat bandında güncel olarak satılsaydı iyi iş yapardı.
Ama Honda işi biliyor. Kıçı kırık cb 125 ace bile 3,200'den girdi,tuttu 4,200'den çatır çatır satıyor.
Adam ben türlü satarım,müşteri ben ne istersem onu yapar modunda. Değişmez de.
Hideto abimizi burdan kınıyorum.
-
fatih.met adlı üyeden alıntı
megelli 250r 0-100 bakımından tüm 250cc leri tokatlıyormuş ama 140tan sonra hızlanmıyormuş. tam benlik.
Hocam eski bir mt25 kullanıcısı olarak şunu söyleyebilirim 250 sikletinde mt25den hızlı kalkan bir makineyle karşılaşmadım.
İlk bakışta aşık oldun oldun adamım, yoksa ikinci bakışta kimin ne mal olduğunu anlarsın.
- BOB MARLEY
-
motor sürmek bir keyif herkesin amacı sürat gazlamak değil.. Tam aksine benim gibi insanlarda varki sahil yolundan giderken altında 1000 lik makine bile olsa ağır ağır deniz havasını içine çekip ara ara manzarının keyfini çıkararak giden..
Ne yazık ki bizim ülkede küçük hacim dedinmi hep karşılığı acemi algısı yeni başlama algısı var..
çevremde bir sürü arkadaşım yıllardır tanıdığım insanların bazılarının ilk motoru aldıkları zamanları hatırlarım.. bazıları küçük hacim motorları varkende 90 ı 120 yi geçmezlerdi şimdi yüksek hacim makinaları var hala 90 ı 120 yi geçmiyorlar.. değişen bir şey yok..
çoğu insanların yüksek hacime geçme nedeni kalıp ve cüsse olayı..
Firmalar adam gibi yapılı kaslı 250-300cc lik motorlar yapsalar peynir ekmek gibi satarlar..
Asgari ücretin 1300tl benzinin nerdeyse 5 tl olduğu trafik sigortalarının minumum 600-700 tl lerden kapısının açıldığı lastik fiyatlarının bile hacime göre üç misli aniden fırladığı bir ülkede heleki coğrafi olarak mesafenin de çok uzun olmadığı bir ülkede misal diyorum edirneden hakkarı hepi topu 2 bin km .. normal yapılan ortalama bir uzun yol türkiyede 600-700 km .. istanbul izmir kadar.. 250 c.c gayet benim fikrim yeterde artar bile idealdir..
-
Ben de henuz ilk motorumu almadim. Boyum 1.90 95 kiloyum. Abs'li 250cc bir motor istiyorum tercihen naked. İlla ktm'nin eline dusunuyoruz. Bajaji test ettim tek silindir olmasindan gaz tepkisi cok dengesiz geldi sallana sallana geziyordum(acemiligin de katkisi var).
Yamaha piyasayi iyi takip ediyor. Eger 2017 fuarinda 250rr abs ile tanitilirsa yamaha da durmayip mt-r25'leri abs'lendirebilor diye dusunuyorum. Fuar icin cok sabirsizim.
-
abi 9 yıldır cbf 150ye talim ediyon demek peygamber sabrı var
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)