Zongshen Z-one'dan sonra z2 modelini de çıkarmış!
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Renkleri hondadan çalmışlar , ön görünüşü yamaha xj6 diversion f den almışlar , sinyaller suzukiden Ortaya güzel salata olmuş kendileri
-
Baz versiyonu Honda CB250F'ye çok benziyor:
http://autonetmagz.net/wp-content/uploads/2014/07/2015-Honda-Cb250F1.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------
Diversion'a benziyor mu bilmiyorum amma RC3'ün önden görünüşü güzel:
https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xtp1/t51.2885-15/s640x640/sh0.08/e35/12145103_959368900803962_523827206_n.jpg
-
Zongşen guzel markadir
Gerci bakimini yaptigin manuel vites çinliler güzel motorlar parasina göre
4000 tl ye ekobis alan gerzekler var
-
Güzel duruyorlar, fiyat uygun olursa sonunda insanımız biraz da olsa gidebilen motorlar sürebilirler. 20 litre depo varmış. 1 Depoyla dünya gezilir
-
Biz şimdiden Mondial ile irtibata geçelim, getirsinler bu modeli. Hem de 200cc, 250cc olanlarını da getirsinler. z-one'nin 150 ve 180cc olanları geldi, daha büyük hacimlileri getirilmedi.
Mondial işbirliği yaptığı Tayo'nun önce 160cc'lik modellerini (Mondial Vulture, Drift) sonra 250'lik modelini getirdi (Zontes 250) belki bunları da getirir, piyasa şenlenir
-
Renkleri çok fazla benziyor Honda'ya
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------
Bir de Zongshen Rx3 modeli Mondial'in Rx3i modeline çok benzemiyor mu ?
-
ufukt adlı üyeden alıntı
Renkleri çok fazla benziyor Honda'ya
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------
Bir de
Zongshen Rx3 modeli
Mondial'in Rx3i modeline çok benzemiyor mu ?
Mondial ve zongshen aynı marka diye biliyorum türkiyede mondial sadece
-
atheras adlı üyeden alıntı
Mondial ve zongshen aynı marka diye biliyorum türkiyede mondial sadece
Bence Mondial'in alınabilir en iyi modeli de bu keşke benim olsa
Lojistisyen.net/forum ¯\_(ツ)_/¯
-
Baz versiyonun şu anda satılanlardan bir farkı yok, ancak diğer versiyon 250 cc ve su soğutması, yakıt enjeksiyonu, önde ters amortisörü var. Kağıt üzerinde güzel tabi, kalite olarak da iyi olacağına eminim (en azından RX3 kadardır), fakat üzerinde RX3'ün hiç beğenmediğim traktör gibi çalışan motoru olunca temkinli yaklaşmayı tercih ederim. Gerçi bunun egsozu farklı ve sesi de farklı olacaktır. Umarım gelir ve fiyatı 10000 TL altında olur. Yarış versiyon da güzel bence. Ayrıca Suzuki motor çıkartır Honda'ya benzetirsiniz, Honda motor çıkartır Yamaha'ya benzetirsiniz. Adam MV Agusta veya Ducati değil ki gidip kimseye benzemeyen motor yapsın. Tipini falan geçin, güzel işte, kalitesine ve fiyatına bakın. Bu arada asıl bomba şu; her iki modelin de yakıt deposu 20 L. Ben bir ayda bitiremem.
-
Çala çala bitiremediler aga adamlar,anamızı bile klonlarlar bunlar :D
-
zongshen ve lifan bunları çinlilerden ayrı tutmak lazım zira bunlar çindeki en büyük motor ve parça üreticisi Gruplar..
aslen fason üretim yapıyorlar yani başka markalara yada başka markalar adı altında üretim yapıyorlar... ürettikleri motorlar çin standartlarında gayet kalitelidir.. avrupada bile satış yapan nadir çin markalarıdır.. ve japon markalarının çoğunun motor parçalarını bu iki marka üretir..
japonların üretimden kaldırdıkları eski kasaların bazılarının patentinide satın alıp biraz üstünde makyajlar yapıp modernize edip satıyorlar..
zongshen ingilterede lexmoto adıyla satılıyor, ispanyada Motorhispania,Rusyada minsk,brezilyada kaiznski adıyla falan ..
-
Zongshen, Piaggio ile ortak. Piaggio, Aprilia, Derbi markaları altında da satış yapıyor.
Zongshen z-one modeli yukarıdaki markalarla satıldı.
z2 modeli de bakarsınız bu markalarla satılır.
-
Belli başlı Çin markalarının modelleri artık Japonların da fiyat olarak iyice uçmasıyla birlikte güzel alternatifler durumuna geldiler. Fiyatlar bu şekilde tırmanışta olursa muhtemelen kısa bir zaman sonra 250 cc'de de bolca bu seviyede Çin motorunu yollarda göreceğiz. Tamam Japonlar iyi güzeller de en nihayetinde 250 cc motor alıyorsunuz, gidip de 15 - 16 bin TL bayılmak biraz fazla oluyor. Tabi Çin motorları şımarıp da aradaki fiyat farkını kapatmaya kalkarlarsa avuçlarını yalarlar. Yalnız, bu motorun rakibi Zontes'i de Mondial getiriyor. Acaba birbirine rakip iki modeli aynı anda piyasaya sürerler mi ? Belki de sadece RC3 gelir ama RZ3 gelmez. Umalım da ikisi birden gelsin. Piyasada uzun süredir kaliteli 250 cc motor açığı var.
-
Seko adlı üyeden alıntı
Belli başlı Çin markalarının modelleri artık Japonların da fiyat olarak iyice uçmasıyla birlikte güzel alternatifler durumuna geldiler. Fiyatlar bu şekilde tırmanışta olursa muhtemelen kısa bir zaman sonra 250 cc'de de bolca bu seviyede Çin motorunu yollarda göreceğiz. Tamam Japonlar iyi güzeller de en nihayetinde 250 cc motor alıyorsunuz, gidip de 15 - 16 bin TL bayılmak biraz fazla oluyor. Tabi Çin motorları şımarıp da aradaki fiyat farkını kapatmaya kalkarlarsa avuçlarını yalarlar. Yalnız, bu motorun rakibi Zontes'i de Mondial getiriyor. Acaba birbirine rakip iki modeli aynı anda piyasaya sürerler mi ? Belki de sadece RC3 gelir ama RZ3 gelmez. Umalım da ikisi birden gelsin. Piyasada uzun süredir kaliteli 250 cc motor açığı var.
Katılıyorum.
Zontes 200-250cc'lik modeliyle hem önde hem geride.
Önde olmasının sebebi kendini ispat etmiş bir modelin (CB250 Twister) taklidi/kopyası/türevini sahaya sürdüler. Yani çindeki yaygın anlayışın biraz farklısı ama devamı. (Farklılık da kalitenin biraz daha yukarı oluşu, boya, kaynak montaj kalitesinin biraz daha iyi oluşu Avrupalı müşteriye daha çok hitap etmesi vs)
Zonghsen ise mümkün mertebe daha yeni, az da olsa inovasyon yenilik içeren bir model piyasaya sürdü.
Zuo Zongshen z-one hakkında verdiği röportajda buna değiniyor:
http://www.chinamotorworld.com/index.php?c=news&a=view&id=1396
"... if China’s industry refuses the reshuffle and quality improvement, they don’t have the chance to win their Japanese competitors. He said there was still a big gap between Chinese and Japanese companies in terms of the quality management control, and the Japanese companies enjoy more quality suppliers and mature management and have the core technological competitiveness.
The number of the companies which are capable of independent R&D of engines is not optimistic in China, and Zongshen is one of them, but most of the others are still using the outdated Japanese engine technology and don’t make any breakthroughs in technological performance..."
Yani çoğunlukla aynı tas aynı hamam diyor, eski honda motorlarını kopyalamakla bu iş sürmez diyor, kalite kontrol lazım diyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)