eskiden şöyle bir görsel dolanıyordu hakkında
kuyruk düzeltilmiş ama hala grenaj giydirilmiş commuter/ naked havası var (yüksek tutuş gidon)
ama içi boş
tek silindir ve 25 bg
uygun fiyatı olursa, sağlamlığından tercih edilebilir
25 beygir şaka gibi
Inazuma motoru varsa gitmez ama çok yakar tahminim
Suzuki AN125 47000Km,Sym Gts 250ievo 4000km,CBR 125 6500Km, ,Kawasaki Ninja 250R 14000km
Yamaha Xmax250 ABS 7000km, KTM Duke 200 ABS 3100km Yamaha Xmax250 8000km, Xj6n 18000km Xmax 250 Yollarda..
Eskiden Çinliler,Japonları taklit ediyordu şimdi Japonlar,Japonları taklit ediyor.Ön tarafı CBR 250 nin eski kasaya benzeten bir tek ben mi varım?
Gene IRCden şaşmamışlar, daha guzel birsey bekliyodum.
Ön kafa Cbr 250 eski kasasına benziyor . Yandanda r 25 gibi sanki :D
Yalandır muhtemelen. Zira 250 lik motorun 178kg olduğu nerede görüşmüş. Heleki race bir motosiklet Benim MT-09'un boş ağırlığı bundan daha azdır herhalde.
Otorite konustu, tek silindir 25ps, begenmiyor birde. Sen kac yillik motorcusun? Kac tane motosikletin oldu simdiye kadar? Kac tan guclu 4 silindir motosiklete bindinde 25 ps guc kesmiyor seni??
Adamlar 2-3 ps dusuk guc yapmis, daha rahat calisan, daha uzun omurlu, bakima daha az ve uzun araliklarda ihtiyac duyan, daha az yakit yakan bir motor olmus.
30 ps ustu yapsalardi yamaha wr ler gibi, yakiti fazla, omru kisa, bakim araliklari kisami olsaydi? Uzun yola surekli gitmeyin yada surekli top sped de gitmeyinmi deselerdi? Yada 40ps ustu yapip , 2 segmanli piston kullanip , saatlik mi yag degisimi ve omur bicselerdi?
Bu motor 28 ps olsaydi, fena gidiyor, ici dolu ama 25ps hic gitmiyor ici bosmu diyorsun? Mantigin bu kadarmi calisiyor?
İki gunluk tecrubenizle bos bos yorumlar yapip milletin canini sıkmayin, laf olsun diye konusmayin. Alacak insanlarinda hevesini kirmayin. Canavar gibi motor olmus.
Türkiye pazarına girerse ne fiyat nede servis ağı olarak bi avantajı olmayacak.
Ama biraz kafayı distiribütörlerin çalıştırması lazım. 250cc racing pazarı önümüzdeki yıllarda 3000 adetlerden 10.000 li adetlere çıkacak ve bu pazardan pay almak daha önemli olucak.
Bu model cazip avantajlar sunarsa cbr250 kadar sevilebilir ama aç gözlü ve vizyonsuz yöneticiler bunu düşünmez. Sattığından maksimum kar düşünür
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------
ayrıca diyorum ki siz kim köpeksiniz ki yorum yapıyorsunuz(!)
Suzuki Reklam Müdürü , konuştu
Ya kardeşim size ne , millet motoru nasıl görürse görsün senin hoşuna gittiyse sen al o beğenmediyse ona az geliyorsa almasın... Herkes kendi fikrini belirtiyor sen niye durumu bu kadar içerledin ki
Yanlış anlama senin sözlerine tamamen katılıyorum... Çok güzel makina olmuş ki 250 cc bir makina için 25 beygir uzun ömürlü olması açısından iyi.. Ancak şu r25 piyasaya çıktı çıkalı 35 beygir altı 250 likler çöp denir oldu ...
Sözlerinde çok haklısın ancak 2006 yılından beri motorsiklet.nete üye olan bir insana (eminim ki çok tecrübesi vardır) direk hedef alarak yorumlarda bulunmak çok hoş olmamış diye düşündüm gerginlik yaratılmamalı seven alsın sevmeyen almasın
Öncelikle 250cc Racing segmentine girmeye çalışan bir motordan bahsettiğimizden emin olalım dimi. Bu motoru alacak adam 178 kilo ile ne yapacak soruyorum sana. Racing motor arkadaş bu. Bu motoru alacak adam piste girip yarışacak canını alacak motorun, yada caddede sürecek uzun yol yapacak kim bilir. Ama 178kilo ve 25hp pistte bi halt yapamayacağı belli zaten. Biraz bunları düşünün.
Gerçi ben haberin gerçek olduğuna inanmıyorum. En azından verilen teknik verilerin doğruluğuna inanmıyorum.
Bu fotoların ve özelliklerin sahte olmama olasılığı var.GSXR 250 ve Suzuki'nin DL 250 konsept modelinin motor özellikleri tamamen Inazuma'nın motor bloğunun özellikleri ile aynı.Sanırım Suzuki,İnazuma'nın 2 silindirli motor bloğu ile bir adet SS ve bir adet Enduro piyasaya sürmeyi hedefliyor.
https://www.indiacarnews.com/bike/su...he-works-8221/
http://autos.maxabout.com/bikes/suzu...xer/gixxer-250
http://www.motoroids.com/news/suzuki...pecifications/
Adam makinaya ici bos demis, 25 ps ile 28ps tek silindir 250cc makinanin farkini anca pistte anlarsin, uzun yolda yada sehir icinde anlamazsin. 25 ps olan dusuk devirde vererecegi daha yuksek hp ve tork ile ayrica daha lineer guc egrisi ile caddede ara hizlanmalar ve dusuk ve orta devirlerde cekisi ile 3ps farki aratmaz sana. Racing deseniz pistin tozunu atacak deseniz zaten bunlar cakma racing pistin tozu falan atilmaz. Racing dediginiz motor aprilla rs serisi, yamaha yzf125 yada ktm rc 250 dir. Yamaha r25 motor olarak cok iyi katagorisinde ancak sase ve suspansiyonu pistin tozunu atmaya yetecek kadar degil. Z250sl sase olarak guzel ancak abisi 300 gibi onunda suspansiyon sorunu var.
Bu motorla anca pistgunune cikilir. Kaldiki kim kac kere yarisiyor bunlarla, guc istiyorsa gitsin sinifindaki en verimli motoru r25 alsin. Tek silindir gayet guzel 25ps bir motora ici bos demek cok buyuk mantiksizlik.
Japon motorlarda 250 cc'de düşük güç benim için titreşimi az adam gibi dengelenmeiş motor anlamına geliyor. 200 cc 25 BG KTM Duke ve normalin üzerinde güce sahip Hint motorlarının durumu ortada. Titreşimsiz olsun, az yaksın, taş gibi motor olsun (ağırlık bundan kaynaklanabilir), 25 BG yeter de artar bile. Motor tek silindir, çift silindirlilerle bunun gücünü kıyaslamayın. Şahsen 12 bin devirde 36 BG yerine 8 bin devirde 25 BG'yi tercih ederim. Ayrıca R25'in 10 bin devirdeki 22.3 Nm torkuna karşılık bunun torku bir Hint sitesinde 6500 devirde 23.2 Nm olarak verilmiş. Tabi motor gerçekten 178 kg ise bunun çok önemi yok.
Inazuma motor blogu ile fotograftaki celimsiz makineyi kafamda hic bir araya getiremiyorum.
Madem Inazuma blogu var Inazuma F ne olacak ? Madem bu daha hafif niye Inazuma F yaparken dusunmediniz ?
Bence sallamasyon haber.
1- 10
2- 4
3- sanıyorum 10 dan fazla
4- profilinde 3 motor bulunan adama demeyeydin bari bunu
gerçi derbi yi geçen hafta sattım, düzenlerim bi ara
her topalın bir kör alıcısı vardır tabi
yarış, oturuş pozisyonuna sadece gücü karakteri için katlanırım. xmax dururken de bu hacimde...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)