Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Pulsar 200ns

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    17 Ağustos 2016
    Merhaba arkadaslar, en son konu actigimda butcemin 5000 tl oldugunu soylemistim ama zaman gectikce kyk bursu ve part time isle beraber butcemi arttirdim ve 0'dan taksitle motor almayi planliyorum, sizce baslangic icin pulsar 200 ns iyimidir? Motoru zaptedebilirmiyim,daha oncede belirttigim gibi hayatimdaki ilk motor tecrubesi olacak dolayisiyla bakimi, yedek parcasi vb her sey onemli, 20 yasindayim, plaka ve sigortayla bana ne kadara patlar istanbulda yasiyorum, bilgi verecek herkese tesekkur ederim simdiden.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    karaca3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    Benim görüşümNs 200 agresif bir motordur,gaza çok çabuk tepki verir.ilk motor olarak önermem.discovery 125 ile başlangıç yapıp sonradan 200 ns alsanız daha iyi Olur.

  3. #3
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    0 alırsan o iş sana pahalıya patlar.Git 2. el temiz bir pulsar al bin.1000 2000 km çok uygun motorlar var.6000 alacağın motoru taksitle vs gidip 10000 anca getireceksin.Alırkende babanın üstüne yaptır .Yoksa ilk motorun yaşın ufak 1000 küsürde sigorta ödersin.Gelir konu açarsın abi 1300 sigorta cıkıyor diye.

  4. #4
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı thebestman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaslar, en son konu actigimda butcemin 5000 tl oldugunu soylemistim ama zaman gectikce kyk bursu ve part time isle beraber butcemi arttirdim ve 0'dan taksitle motor almayi planliyorum, sizce baslangic icin pulsar 200 ns iyimidir? Motoru zaptedebilirmiyim,daha oncede belirttigim gibi hayatimdaki ilk motor tecrubesi olacak dolayisiyla bakimi, yedek parcasi vb her sey onemli, 20 yasindayim, plaka ve sigortayla bana ne kadara patlar istanbulda yasiyorum, bilgi verecek herkese tesekkur ederim simdiden.
    gel benim motoru satayım sana
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-kazasiz-problemsiz-bakimli-349114544/detay/
    TRANSALP XL700

  5. #5
    Uğur Gündüz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin-Konya
    Motosikleti
    askerden sonra olacak
    Başlangıç için pulsar 200 alma!
    Ben kesinlikle Ybr tavsiye ediyorum.
    18 Yaşındayım bende senden 2 yaş küçüğüm geçen hafta motosikletimi kendi üzerime aldım 2015 model 100 cc 1200 tl sigorta buldum en düşük hadi sana da 1000 lira çıksın. Plaka masrafı felan 300 lira diye bülüyorum. İlle pulsar diyosan 150cc olanına bak derim ve ikinci eline bak. Sonuçta ilk motorun olacak kırıp düşüp çizdiğin zaman için acımasın
    YGMRLRKRL bunu beğendi.

  6. #6
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    İlk motor olarak 200 pulsar alınır ktm gibi gaz hart hurt gelmez ama söylendiği gibi git ikinci ele bak ama ne olursa olsun lastik paranı bir köşeye ayır,ekipman paranı ayır bunlar tamamsa pulsara kısa zamanda alışırsın

  7. #7
    Owl King - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2016
    Baslangic motoru icin 200cc bi motor fazla gelebilir?
    Sifir ise hic usunme bence.
    İlk kez motor kullanacak biri illa o motoru dusurur. İcin acimasin sonra.
    2. el 150CC elden kolay cikarabilecegin bi motorla baslaman daha mantikli bence.
    Alistiktan sonra daha ust seviye bi modele gecebilirsin.
    Tecrubeli degilim pek ama sahsi goruslerim bunlar.

  8. #8

    Üyelik
    10 Ocak 2016
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Ybr 125 Esd-Pulsar 200 NS(<3)
    0-100 ü 9 sn olan motorun neresi seri standart aile arabaları artık 11-12 snlerde 100 e ulaşıyor

  9. #9
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Hiç tecrübesi olmayana fazla gelebilir

    Kendimi bilirim yavaşdan öğrenirim dersen olabilir

  10. #10
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    200NS iyi makina masrafsız ve güzel. Ancak hız yapmayacaksan iyi. Hele ki yağmur dönemine girmişken frenleri sana çok sıkıntı çıkarır. Rahatlıkla başa çıkabileceğin bir makina. Lastik taktırırsın çok daha güvenli olur. Ancak bir Duke kullanıcısı olarak eğer 2 katı olan bakım paralarını ödeyebilirim dersen ABS li Duke 125 ve ya 200 de alabilirsin. Pulsar ı tam bilmiyorum ama Duke un her 5.000 km de bir bakımı var. Bu bakımlarda 300 TL den aşağı olmuyor.

  11. #11

    Üyelik
    20 Eylül 2015
    Anladıgım kadarıyla bütçene göre en iyisini almak istiyorsun ama eger motora cidden iyi bir başlangıç yapmak istiyorsan al bir cbf veya ybr ve geri kalanını ekipmana yatır. Ekipmanın coğu zaman sabit kalır ama ilerde motoru değiştirirsin . Önümüz kış ortalam hem korumalı hem sıcak tutan bir eldiven 200-400, ortalama bir bot 400-650, iyi markaların giriş seviyesi kaskları 1000 lira (shoei) , kevlar kot pantolon 300-400 lira, kışın içine windstopper içlikler 100-300 lira, ortalama bir mont 450-600 lira. Fiyatlar atmasyon oldu ama sana alman gereken cok şey oldugunu hatırlatmak için yazdım. Birde motoru park edince aklım kalmasın dersen 400 küsür lirayada bi abus alarmlı disk klidi al. Kask, kilit ve bot gibi şeyler dayanıklıdır uzun zaman hizmet eder ama motoru seneye büyütmek istiyeceksin. Hemde daha güvenli hissediceksin sürerken. Ki bunun daha bir sürü ufak tefeği çıkacak vergisiydi, sigortasıydı, çantasıydı,belliğiydi. Kışın kafan üşümesin diye kışlık bufflardı vs. Hesabını iyi yap kolay gelsin dostum.

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Eylül 2016
    Motosikleti
    Tvs Rtr 200
    Pulsar 200 başlangıç için uygundur diyen arkadaşlara şaşırıyorum. Bende yeni ehliyet alacağım. Geçen gün arkadaşımın 200ns ile bir deneme yapalim dedik. Tüm koruyucu ekipmanları takip ilk defa motosiklet kullanmaya çalıştım. Yok ağam gaz verdiğim anda motor fırlatacak gibi..Ben kesinlikle önce daha sakin bir motorla başlanmalı derim.

  13. #13

    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Kalıbına uygunsa bide imkanın varsa bi yerden bulup biraz kullan işini beklentilerini karşılarsa ybr al pulsara bulaşma.

  14. #14
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    ben sadece ikinci el motosiklet almanı öneririm. başlangıç için çokta ağır olmayan 150 kilonun altında ve ayaklarının yere rahat basacağı bir motor al derim sadece.

    trafiğe de alışacağım diyorsan önce scooter al yada vitesli alıp trafiğe çıkmadan vites atmaya ve düşürmeye alış sonra trafiğe çık derim. ben ilk vitesli motorum ile ana yola çıkıp evime gelmiş sürücülerden biriyim.

    bu işlere meğilli olduğum için sorun yaşamadım. ilk sorunum stop ettirmeydi ve sonraki hata vites atmayı unutmak oldu. gazı açıyorum motor yavaş gidiyor ama çok bağırıyordu, meğersem vites yükseltmem gerekiyormuş.

    alışmak için trafik dışında sürersin olur biter, büyütmeyin bu işi bu kadar. çocuk oyuncağı.

  15. #15

    Üyelik
    17 Ağustos 2016
    Arkadaslar gec cevap verdigim icin kusura bakmayin hepinize yardimlariniz icin tesekkur ederim oncelikle, soyle bir durum soz konusu surucu kursunda motosiklet dersinde pulsar 150 ns kullandim ve acikcasi beni fazla korkutmadi,birde ben karakter geregi tedbirli bir insanim ve asiri hizdan hoslanmam, yani oyle 200 luk aliyim sinirlari zorliyim gibi bir cabam yok.yamaha ybr ve hondayi hatta apacheyide dusundum ama soylediginiz gibi yukseltme isi benim suanki mali durumumda biraz zor,baslangicta iyi bir motor olup onu en az 2-3 yil kullanmayi planliyorum.Normalde 0 almak bende istemiyorum ama 2. Elden kredi kartiyla taksit yapan bir yer olmadigi icin acikcasi biraz 0'a mecburum,eger istanbulda kredi kartiyla 2.el taksit yapan bir yer varsa memnuniyetle alirim ama acikcasi bulamadim.Senetle satan yerlerde muthis faiz koyuyorlar.Ekipman konusuna gelirsek acikcasi aralikta ise girip,yaklasik olarak 2 bin tl'lik bir butceyle alabilecegim en iyi ekipmanlari almaya calisicam,ekipmanlari aldiktan sonrada motori alicam ins. Ama hala bir kararsizlik mevcut,her turlu oneriye acigim, simdiden tesekkur ederim.

  16. #16
    neobirzenci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul/Silivri
    Motosikleti
    Pulsar ns 200
    Kardeş kesinlikle sıfır alma ve motoru öreniceksen ybrden başka motor bakma 4000 e alırsın 5-6 bin km binersin 4000 e satarsın yine hiç merak etme sonra ns 200 e falan geçersin işte benim gibi gerçi ben 13 bin km dir kullanıyorum :D

  17. #17

    Üyelik
    04 Kasım 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 > Pulsar 200 NS
    Ya bırakın çok seri fazla gelir muhabbetlerini 200 CC 24 hp motor sonuçta. Al arkadaşım hiçbir şey olmaz şu an kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim. Çok ekonomik bir alet parçası çok ucuz rahat konforlu. Şunu da belirtiyim kronik stop etme sorunu var ancak son yazılım ile sorun yok edecek kadar azalıyor tamamen bitmiyor ama Yüzde 95 oranında azalıyor. Her birde kendi adına alırsan İst 20 yaş sigorta 1700 Tl çıkacak bilgin olsun babanın ya da bir başka büyüğünün adına al.

  18. #18
    sadraf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Superlight200
    Vay arkadaş pulsarı ne yaptınız bir an h2 konusundamiyim diye tereddüt ettim
    Yapıştır hocam pulsarı 250cc ye kadar tüm motorlar başlangıç motorudur
    efendy06 bunu beğendi.

  19. #19

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Gidiyorsun, ikinci el temiz, lastiği fala değiştirilmiş bir pulsar alıyorsun, alır almaz birde bakım yaptırıp biniyorsun. Sen kulak asma millete. Ybr dediğin motoru bugün alırsan yaz gelmeden sıkılırsın. Üstelik pulsar da ölebilen kişi ybr de de ölür. Arada 100 km hız farkı yok. Ybr 115-120 civarı hız yapar, pulsar da uygun koşullarda maksimum 145 yapar ki çoğunlukla bu sürati göremezsin. Görebileceğin sürat 120-130. 90 km ile ybr ile gitmekten daha güvenli 120 ile pulsarla gitmek. En azından lastik ebatları adam gibi, viraja giriyo, freni tutuyor. Üstelik kaza yaptıktan sonra 80 km hız da ölmek için yeterli. Benim arkadaşım full+full ekipmanla kaza yaptı, kaza hızı maksimum 70 km idi, adamın başında hastanede sabahladık.

    Daha düne kadar CBR250R için iyi başlangıç motorudur deniyordu, hayırdır, birden herkes 125 cc'ye dönmüş? Cup önerin 80 cc.
    127 ve sadraf bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)