Aşağı tükürsen sakal, yukarı tükürsen bıyık.. Vitesli tecrübem az, vites mantığını MSX'te daha kolay kavrarım ama 125'lik bir makineye, hem de ikinci el o kadar para verilir mi heralde verilmez ? Lakin çok özgün bir tipi var bu makinenin
Aşağı tükürsen sakal, yukarı tükürsen bıyık.. Vitesli tecrübem az, vites mantığını MSX'te daha kolay kavrarım ama 125'lik bir makineye, hem de ikinci el o kadar para verilir mi heralde verilmez ? Lakin çok özgün bir tipi var bu makinenin
Artçı ya da yük taşımayı düşünmüyorsan eski bir msx kullanıcısı olarak kesinlikle msx derim kullanması bu kadar keyifli bir alet olamaz nasip olursa önümüzdeki yaz tekrar alacağım
artçı veya yük taşımıcam ama tüm ehliyet eğitimimi de pulsar ns150 ile aldım, acayip güven verdi bana.. Korkuyorum 2.el bir makineden... İst.da otursam forumdan illa birini bulurum makineyi almaya giderken ama Bilecik'te oturuyorum, kazık yemekten korkuyorum 2.el alırken çünkü almaya giderken yanımda götürebileceğim biri yok
Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür, ve bir orman gibi kardeşçesine...
Hocam biraz sorun adamın başını ağrıtın cevap veremeyeceği bir yere gelince patlar zaten
ahhh be hayalimdeki 2 motor biri cb 650f biride msx125
akbank 5. krediyi verse hemen alıcam birini
İkisi de güzel motorlar. Tartışılmayacak bir gerçektir ki grom daha kaliteli. Pulsar oturuş itibarı ile daha rahat. Tek kişi özellikle şehir içi binecekseniz msx biçilmiş kaftan. Ama kısa süre sonra ikisi de yetmeyecektir bilginiz olsun. 6 bin liraya 2. el pulsar 150 alacağınıza biraz daha bekleyip 2. el pulsar 200 almanızı tavsiye ederim. Küçük hacim 2 ayda sıkılmanızı sağlıyor haberiniz olsun. Bilecikte durum nedir bilmiyorum. Önceki motorumla ilçeler arası kısa gezilerimde kamyon vb ile sorun yaşıyordum çünkü benim gidebildiğimden daha hızlı gidiyorlardı. 200 NS aldım, öyle bir rahatsızlığım kalmadı. Bir de max 100 km yapan bir motor ile 90 km hız ile gitmek hem motor için hem sürücü için yorucu oluyor. Bu sebeple de bir tık daha büyük motor iyi olacaktır kanaatindeyim. Mesela benim standart seyir süratim 100/110 km saat aralığıdır. Bu aralıkta 200 ns rahat gidiyor. Önceki motorum da bu süratlere çıkıyordu ama top speedi 115 falandı, 100 ile giderken bile motorun yorulduğunu ıkındığını hissediyordum.
Nerede kullanacağın çok önemli. Şehir içi ise yukarda da söylendiği gibi MSX rocks
Ama ana yola çıktığında NS 150'yi bilmem ama msx 125 yetersiz kalıyor (6 ay kullandım)
Kesinlikle MSX çok keyifli. Malzeme kalitesi oldukça iyi.
Ama ana yolda zor. Boyun uzunsa olmuyor.
En güzeli tabiki denemek
pulsar 200 dese idin kesin pulsar derdim.
Ben şahsen pulsar 150'ye 6000 vermem. 125-150cc motorlar arasında çok çok az fark var. İlla şekli şemali düzgün olsun, kalıplı olsun dersen z-one'ı düşünebilirsin:
https://www.youtube.com/watch?v=XLJybw_iGDg
MSX benim de kafamı çok kurcalıyor. Hem şekli şemali güzel, hem kalitesi iyi. Fiyatı yüksek amma her kullanan çok zevkli diyor.
Alsak mı acaba temizinden bir msx?
http://44teeth.com/wp-content/uploads/2015/03/22978_2013_MSX125.jpg
soru güzel. 6 liraya bu ikisinden başka alternatif bulunmaz ama çıtayı 1-2 daha yükseltebilirsen wr 125 var, xcity var, van van var var da var.. bu ikisi arasında da ikisinide kullanmadım bilmiyorum ama msx enjeksiyonlu ve honda.. diğerini söylemeye gerek yok zaten
Madem ilk etapta fazla param gitmesin diyosan hem ilk oyuncağından keyif ve tecrübeni artırıp önünü görebiliceğin bir alet 2 el temiz veya sıfır aldığında gevşeme ihtimali vidalarını ilaçlayıp sıkarsan gevşemez ve güzel bir korna takarsan keyfine kalmış hemde az yaki çok kaçi gerekli liklerde açıklama mevcut bi bakın istersen
http://www.motosiklet.net/forum/moto...mini-bike.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto...i-resimli.html
Bunda gerekli tecrübeyi bol bol edindikten sonra istediğin 200 250 lik bir alete geçiş yaparsın kafa rahat bir şekilde veya bajaj 200 ns veya rs modelini tercih edersin
Ben gibi istanbulda yaşasaydın delimisin derdim bilcek te viteslinin gideri var insan az + yam yam az demektir tirafikte
CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..
Plaka ruhsat dahil 4.850tl
İtalyan derbi etx 150
Piaggio motor bünyesinde bir bakın derim
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...13819771/detay
şu msx e hastayım arkadas.şu an nc 750 im var ama hala gözüm onda.çok sekil bi alet
Derbi ETX, STX
Aprilia ETX, STX
Piaggio Robinson
Zongshen z-one
bunların hepsi aynı motor. Ülkemizde de Mondial Z-one adıyla satılıyor. Mondial'in yukarıdakilerden bir iki farkı var birincisi diğerlerinde honda cg150 daha doğrusu honda cb150 benzeri bir motor varken (Zongshen CBB150) bunda honda cbf150-honda crf150 benzeri bir motor (Zongshen ZY150) var. Arka amortisörler farklı, önde daha büyük çaplı disk var. Bu değişiklikler de firmanın ön gördüğü opsiyonlardır muhtemelen:
http://en.zongshenmotor.com/product/...lang=en&id=293
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------
125-150cc motorların yapıp yapacağı sürat budur. Göstergede 130-140 da görürsün. Gerçekte ise en fazla 120 civarı.Bunlar anlık olarak görebileceğin süratler. Stabil gidebileceği süratler 90-100 civarı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)