1.6 doğan kullanıyorum 1.6 reyzing tavsiye eder misiniz mümkünse dizel olsun az yaksın
1.6 doğan kullanıyorum 1.6 reyzing tavsiye eder misiniz mümkünse dizel olsun az yaksın
yarım yamalak okuyup, yarım yamalak cevaplamışım. Buda kalsın burda.
Konu feyk yada değil, ne zaman böyle bir konu görsem aklıma Allah gani gani rahmet eylesin bilginozi gelir. Bir kez daha yad etmiş olalım :(
Öncelikle başlangıç motoru dedim, şehiriçi 115lik asya marka mobileti kastetmedim, GP statüsünde bir aracı daha önce kullanmadım. A2 ehliyet sahibi değilim de demedim, burada 1000km mesafeden bahsediyoruz, şehiriçi bindiğim 125lik motor daha 80km yapmadan ısınıyor, 200 kö de manifolt çatlatıyor. Antalyada Ducati'yi sorduğumda cevap veren ekip rx king 135 kullanıp kendini MotoGP şöförü zanneden ve r6 alınca asfalta yapışan insanlar.
Başlangıç motoru dakikada 10000 devire kadar çıkabişecek bir makine ise hiç kullanmadım onu forumda sorarım, asyamotorla sadece bankamatiğe ya da su kenarına gidip gelecek olsam bunu kalkıp foruma neden yazayım? Ben daha bir Panigale kullanan adam ile tanışamadım malesef, varsa kullanan söylesin yoksa zaten üzerine alınmasın burda hangi motoru alayım diye sormadım profesyonel sürüş için başlangıç motoru 1199 alacağım ya da almayacağım bunu sordum. Motor kullanmayı bilmiyorum dediğimi hatırlamıyorum.
Riske atıp kendimi sazan durumuna düşmeyi göze alarak cevap veriyorum. ÖLÜRSÜN.... Başka izahı yok. AEA tabiri ile kafana geçer o motor ölürsün... 171 Beygirlik bir makineden ve tecrübesiz olduğundan dem vuruyorsun. Bu otomobil koltuğuna hiç oturmamış adama F1 otomobili teslim etmek ile aynı şey. Saçmalama. Ciddi ise git adam gibi bir eğitim al 250cc lik bir racing kullan üstüne 600cc ye geç o da kesmedi mi 1000RR veririz. Hah ondan sonra Panigale bakarsın. Bunu bu forumda ciddi ciddi sorduğuna bile inanamıyor insan.
@Salurbey anlayışınız için teşekkürler. Forumda da bir mobiletçi tayfayla karşılaşacığımı biliyordum. Mobilet başlangıç seviyesinde motor kullanıp superbike profesyonel yorumlar var. Piyasada zaten 1.6 başlangıç seviyesinde otomobil kullanıp kendini WRC Veteranı sananlar yüzünden bi ton laza oluyor. Yıllardır vitesli motor kullanmama rağmen bu makina 150 lik kanuniye benzemiyor. Böyle bir makineyi de önüme yatırıp inceleme şansım zaten olmadı. İlk defa 600cc üzeri bir makineye binmek ve satmadan ona yıllarca bakmak istiyorum. Benim için başlangıç, size tüy siklet gelir o ayrı mesele, kimi jiletle kazırlar onu da Allah bilir. Varsa motoru bilen biri anlatsın artık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------
@Atahualpa Binmeyeceğim bir motor almak istemiyorum. İstanbuldan üstüne atlayıp Antalyaya da gelmeyi planlamıyorum. Ya almayacağım ya da içim buna razı, maksimum 60 bin tl lik bir alet. Bir ford focus parası bile değil. Ferrariden girdik f16 alıyormuşumdan çıktık. Bu motoru bilen anlatsın tek derdimiz bu. Neyse silip yeniden açacağım bu konuyu, 1199 konusunda bilgisi olan diye.
Esas alacak adam sorar. Sormus biri olarak hemen cevap vereyim:
yedek parça sorunu yaşar mıyım,
Yok. Hepsi var.
bakım aralıkları ne kadar,
Bakim sorun degil de, 50 bin km'de motor iniyor rektifiye icin. $20bin-$25bin civari bakim maliyeti. O yuzden nispeten hesapli ikinci el Ferrari'lerin hepsinin km'si bakima az kalmis olanlar. Cunku bir araba fiyati gidecek o bakima.
0-100 kaç,
Eskiler cok hizli degil aslinda. 5 saniye civari. Yakin modeller 4. En son cikanlar 3.
hızlı kullanmam çok yakar mı,
Ha ha. Deli gibi.
hız sevmem,
Hadi ordan.
ömürlük binilir mi,
Binilmez. Binemezsin zaten. Bunlar bir yerden bir yere gitmek icin degil. Gezip, ayni yere geri gelmek icin.
yazın kliması serinletir mi
Eh iste.
Bayagi sorunlu aletler aslinda. Bir Honda, Toyota ile karsilastirilmasi mumkun degil.
Itiraf edeyim ki foruma girip mal gibi aciktan sormadim. Ama girip arastirdim. Sonunda da vaz gectim.
O yuzden bu arkadaşa cevap yazmiyorum. Niyetliyse bi zahmet araştirsin. Işi ne? Armut piş, agzima düş.
Böyle atar yapıyorsunuz, sonra aşağıdaki linkteki gibi sonuçlanıyor, üzülüyoruz.
http://www.motosiklet.net/forum/onla...bilginozi.html
http://www.motosiklet.net/forum/kaza...yaziyorum.html
kullanmayı bilmiyorsan ford focus ile hakimiyeti kaybedersin, panigale ile hayatını.
Not: en az 10 tane daha benzer konu gösterebilirim sana. Al panigaleyi dursun kenarda, bi yere kaçmıyor ki, öğrenince sürersin.
Oldu, cevap veriyorum:
kronik sorunu var mıdır?
Diger markalara gore Ducati'lerin sorun cikarma orani cok fazla.
Ömürlük binilebilecek bir motor mu?
Degil. Cok dusuk ihtimal.
Rutin bakım ve ağır bakım masrafı ne kadar?
Genel olarak araliklari daha kisa, bakim masrafi daha pahali. Subap araligi ayari mesela. Birincisi, desmo sistemi farkli. Ikincisi, 90 derece acili V motor oldugu icin bazi modellerin hem benzin deposunu, hem de radyatorunu sokmek gerekiyor subap baslarina ulasmak icin.
Hız yapmayı düşünmüyorum,
O zaman niye Panigale? Sadece bakmak icinse sorunlu olmasi onemli olmamali. Alet hizli olmasi icin bi suru dezavantajla birlikte geliyor.
fakat 1000 km menzilde ne gibi sorunlar oluşur?
Bilmem? Sansiniza kalmis. Hic bir sey olmayabilir. Ciddi sorun da cikabilir.
Ve Antalyada sıcakta beni kavurmasın bu motor ısısı ile.
Kavurur.
Asil sormaniz gereken soru, ama bilmediginiz icin soramadiginiz soruya cevap:
Bir motosikleti alip surekli kullanan insan daha hic gormedim. Cunku insan nasil bir motosiklet sevdigini, ancak kullanarak ogrenir. Nasil bir motosiklet istediginizi ogrenmek icin once bir motosiklet alip, kullanip, hangi ozelliklerin sizin icin onemli olduguna karar verip, ona gore ikinci motosiklette bilincli bir tercih yapmaniz lazim. Yoksa kimse size "bunu al, memnun olursun" diyemez. O, sizin vermeniz gereken bir karar.
Ikinci el Ducati, bence zaten kotu bir tercih. Ilk motosiklet olarak ise tumden sacma.
Ben kendi görüşlerime bağlı kalarak cevap yazdım, eğlence trolleme sorun değil. Gerçekten durumun böyle olduğuna düşünerek cevap verdim. Forumda her zaman başlangıç motoru ve motora baslanirken izlenimesi gereken ve birçok kişinin ortak nokta birleştiği yolu benimsiyorum. Egitmenler ve yıllarca edinilmiş tecrübeler. Motora düşük cc ile başlanmali , tüm ekipman motordan önce alınmalı, egitimler tamamlanmali. Kendimde hayatımda aynı yolu uyguladım r6 almak yerine r25 alarak başladım. Fakat şunu belirtmek isterim, her durumun istisnalari oluyor ve bu genel yöntemi bozmuyor. Bu gibi ekstrem durumlar olabilir. Arkadasimiz panigale alarak kazasiz belasiz sürüş yapabilir. Tabi ekstra emek ekstra çalışma ekstra eğitim ve enerji harcamak durumunda kalacaktir.
@000000 Atar değil değerli dostum, motor ile ilgili öğrenebildiğim tek şey bir test süşüründe Antalyada yazın sıcağında motorun üstünde adamın alttan yukarı eridiği ve suzukisine nazaran resmen motorun yandığı. Ben de farkındayım bu alet yamaha xmax ile 160a çık ine benzemez.
Motor hacmi manyağı bir kitle ile karıştırılmamanız için motora karşı ilgimi belirttim aslında uzun uzadıya ama tekrar söyleyeyim, Ducatinin tek maşalı bunun aynısı 400cc motoru olsun böyle bir çalışma sesi ve rolantisi olsun onu alalım. Malesef adamlar sıfırını bi de 1299cc ye çıkardı bu tipin.
Mv agusta f3675 bakmani tavsiye ederim alternatif olarak.
@Salurbey Korlas diye biryerde 17000€ olarak görmüştüm. Tabi hiçbir fikrim olmadığı için es geçmiştim. İnceleyeceğim ilk iş olarak. Yine bir İtalyan, bakalım bu gidişle bir italyan alacağım belli oldu.
al ve git burdan gidin burdan ihtiyaci olan gelsin.
baslangic motorum panigale olurmu olmaz seni kesmez zx14r motorunu al 600 luk sasi ye sigdir sonra turbo supercharger nitro bas mermi gibi tapa gazda 400 le gez memleketi vlog ac ama git burdan simiagu
MOTOSTONE SİNİRLİ TAMİRCİ
( ----SCOOTER DÜŞMANI----- )
Kesinlike katılıyorum, motora 125cc ile de başlanır, 600cc ile de, bu başlayan kişinin özelinde bir durumdur, "R25 vb. motorlar tüm dünyada başlangıç motoru olarak kabul görürken biz de "R25 ile başlamayın", "R25 neden başlangıç motoru olamaz" diye yüzlerce yorum, video vb. şey gördüm, ben de sizin gibi R25 ile başladım, 18 yaşında birinin R25 veya daha yüksek cc çabuk hızlanan ve çok yüksek hızlara ulaşan motorlarla başlamasını önermem o ayrı, ama yaşını başını almış, karakteri oturmuş insanların yüksek cc ile başlamalarında da herhangi bir sıkıntı yok,100.000 km de devirseniz 200 km hızla giderken hayati tehlikeniz hep yüksektir...
Sevgili Salur07 kardeşim, teknik konuları es geçiyorum, sadece fikir vermesi açısından, gel bir r6 ya binelim beraber, çok uzak değil şöyle bir Serik e kadar gidip gelelim, ondan sonra kararını bir kez daha gözden geçirirsin. Altındaki motorun hakkını vermek tabirine de katılıyorum ben, şahsen şu an durumum Ferrari alabilecek halde olsa bile, 4 silindir bir makina almam. Çünkü artık ona hakkını verebilecek yol kalmadı. Ha alırsın aleti, çekersin Terracity nin önüne gelen geçer iç geçirir o ayrı.
Fiddle II de tek masa, tavsiye ederim
ducati olmazsa aprilia'da mevcut:
http://mla-s2-p.mlstatic.com/aprilia...9_102015-F.jpg
http://aprilia.net.nz/models/stx-150/
bi de şöyle bi klip var:
https://www.youtube.com/watch?v=JGhoLcsr8GA
I went to the moped store, said, "Fuck it."
Salesman's like "What up, what's your budget?"
And I'm like "Honestly, I don't know nothing about mopeds."
He said "I got the one for you, follow me."
Killing the game 'bout to catch a body
Passed the Harley, Dukie own a Ducati
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------
Bak bir de bu var, Türkiye'den
Yamaha MT-07, tek teker
https://www.youtube.com/watch?v=0eWcBDqnzWM
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)