Arkadaşlar sizi bilmem ama arkamda biri varken sürmek bana eziyetmiş gibi geliyor. Motorun kontrolü daha zor sürücü daha kısıtlı ayrıca ani manevra yeteneği tamamen gidiyor.
Arkadaşlar sizi bilmem ama arkamda biri varken sürmek bana eziyetmiş gibi geliyor. Motorun kontrolü daha zor sürücü daha kısıtlı ayrıca ani manevra yeteneği tamamen gidiyor.
140 kg motosiklet, ben 75, artçı 80 kilo üzeri olunca eziyet oluyor.
70 kiloya kadar artçılar da sıkıntı yaşamadım.
Arka amortisörün ön yüklemesini arttırmak, -sertleştirmek- sürüşü biraz daha rahatlatır.
Yeni sürücüyseniz, zamanla daha da kolaylaşır. Artçı da tecrübelendikçe sürüşü zorlaştırmaz
Valla duruma göre değişiyor hocam o Racing bir motorda artçınız normal kilolu bir bayansa gayet zevkli olurken babannenizi bindirip geçerken akrabalara bırakma işi tabiki biraz sıkıntılı oluyor
Tecrübenizi biraz artırsanız hiç öyle hissetmezsiniz. Hem şehiriçi hem şehirdışı hem de dağ tepe köy yollarında artçılı sürdüm bi eziyetini görmedim. Motorun sürüşünü değiştirdiği doğru ama değişen koşullara göre sürerseniz sorun değil.
Evet dediğiniz gibi tecrübe edinmeliyim.
Artçının da bilinçli olması şart tabiki bu durumda, yaptığı tek yanlış bir hareket asfalt ile sıkı dostluk kurmana neden olabilir.
¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!
motosiklet küçük artçı kilolu ise dedikleriniz de tamamen haklısınız. Motosiklet büyük artçı gene kiloluysa bir nebze olsun rahatlıyorsunuz. Kısaca 60kg den ağır artçı almayın Hele ki yerinde duramayan biriyse ilk müsait yerde atın motosikletten
Bi keresinde iş yerinden bir tır şöförü abinin arkadaşını aldım arkama amca alışmış yolda muhabbet etmeye kafası sürekli benim omuzda rahatda durmuyor bi sağa bi sola eğiliyor. Dayı dedim durmazsan asfaltı öpcez öyle biraz sakinleşti. EZiyetin allahıydı resmen.
Artçınıza,motosiklete binmeden önce ne yapması gerektiğini anlatınız. İnanın arkada o yokmuş gibi keyifle sürersiniz.
İlaveten motosikletten korkan,hiç artçı olmamış birini almamakta fayda var. Adama kaza yaptırır bunlar.
Bugüne kadar trafikte artçılı sürüş yapmadım. Ya artçıya bir şey olursa diye endişelenip kendimi kötü hissedeceğim için belki de. Bir kere eşim artçı olmak istedi. Motoru hareket ettirdiğim andan itibaren dengeyi bir türlü sağlayamadım. Bir kaç metre sonrasında mecburen indik (Motor 390 Duke, eşim de benden kilolu). Kapalı alanda verilen hakimiyet eğitimi sırasında artçı aldığımda ise dar manevralarda bile sıkıntı olmamıştı. Hem benden daha az kilolu olduğu için hem de motor kullandığı için avantajlıydım.
Sizden daha fazla kilosu olan, motor hakkında bilgisi olmayan biriyle sürmek eziyet olabilir. Artçınıza ne yapacağı ya da yapmayacağı konusunda bilgi verirseniz daha kolay uyum sağlayabilirsiniz.
Şunu diyor. Turuncu motordaki de benim. Artçılı sekiz çalışılıyor.
Eşim benden kilolu dediği de iki katı. Ben arkaya oturunca motorun hareket etmesine gerek kalmadan ön teker hava kalktı.
Akşam gelirken mantı almayı unutma. Kedinin ıslak maması da bitti. Öbdüm.
motoru kulananın tecrübe ve hakimiyeti zaten önemli ama
artçının da kabiliyetinin büyük önemi var
Geçen gün bir arkadaşla giderken dönmek için motoru hafif yatırmamla arkadaşın diğer tarafa doğru kalkması bir oldu
bi baktım düz gidiyorum : )
çok yavaş olduğumdan sorun olmadı, dik şekilde yavaştan döndüm. Hızlı olsam pek şansım yoktu.
Ben 70 kiloyum. Kuzen 100 kilo. Motor zaten 100 kilo. Her binince ön kaldırarak kalkıyoruz. Normal kalkamıyorum tın tın tın kalkmıyor abi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)