RS 200 hakkındaki görüşlerim
Reklamlar
-
Reklamlar
-
sürüşü nasıl ? bi acemiye tavsiye eder misiniz ?
Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür, ve bir orman gibi kardeşçesine...
-
gSol adlı üyeden alıntı
sürüşü nasıl ? bi acemiye tavsiye eder misiniz ?
Tavsiye ederim sürüşü önceden güvensizdi ama lastiği büyütünce yere yapışıypor güvenli hale geldi
-
Hayırlı olsun.
Arka freni kullanmamanın sonuçları ağır olabilir. Boş alanda kombine fren çalışmanızı öneririm.
-
Mexico adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun.
Arka freni kullanmamanın sonuçları ağır olabilir. Boş alanda kombine fren çalışmanızı öneririm.
Valla hocam arka freni yok gibi birşey ilk bakımda göstercem yani abansam bile azcık tutuyor. Daha önceki cbr 125 Rdede ön freni kullanıyordum ordan alışkanlık kaldı arka freni kullanmamak ama ilk bakımındn sonra kombine kullanacağım. Zaten öndeki ABS sıkınca arka frendede hissedilir kombine freni hissediyorum o nedenle gerek duymuyorum .Teşekkür ederim.
-
webingo adlı üyeden alıntı
Valla hocam arka freni yok gibi birşey ilk bakımda göstercem yani abansam bile azcık tutuyor. Daha önceki cbr 125 Rdede ön freni kullanıyordum ordan alışkanlık kaldı arka freni kullanmamak ama ilk bakımındn sonra kombine kullanacağım. Zaten öndeki ABS sıkınca arka frendede hissedilir kombine freni hissediyorum o nedenle gerek duymuyorum .Teşekkür ederim.
bu tip motorların hepsinde aynıdır ddurum yük önde olduğu için arkaya binmiyor gibi sen yine combine fren yapmayı öğren işin kötü yanı sen cbr felan alırsan abs yok :D banko yatırırsın motoru :D
-
webingo adlı üyeden alıntı
Valla hocam arka freni yok gibi birşey ilk bakımda göstercem yani abansam bile azcık tutuyor. Daha önceki cbr 125 Rdede ön freni kullanıyordum ordan alışkanlık kaldı arka freni kullanmamak ama ilk bakımındn sonra kombine kullanacağım. Zaten öndeki ABS sıkınca arka frendede hissedilir kombine freni hissediyorum o nedenle gerek duymuyorum .Teşekkür ederim.
Kombine freni yok, arkada ABS yok ki zaten.
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Kombine freni yok, arkada ABS yok ki zaten.
Arkada abs yok ama önü sıktığım zaman arkanında hafif sıkıldığını kendim hissebiliyorum hocam. hani bende ilk başta bu olaya inanmadım ama gerçekten öyle ön freni sıktığımda arka freninde kendini sıktığını hissediyorum hatta motosikleti standa alıp yine yaptım arkada yavaşlıyor enteresan ama öyle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:09 ----------
istanbu_gezg adlı üyeden alıntı
bu tip motorların hepsinde aynıdır ddurum yük önde olduğu için arkaya binmiyor gibi sen yine combine fren yapmayı öğren işin kötü yanı sen cbr felan alırsan abs yok :D banko yatırırsın motoru :D
daha önceki motosikletimde cbr idi 5 yıl kullandım şükür yatırma sorunum olmamıştı. kombineyi onda kullanırdım genelde.
-
Bu öotorda 10k kmdeyim. Güzel gidiyor ama hayatının en ölümcül hatasını yapmışsın 150 lastik yaparak.Umarım kazasız gidersin. 130 motora 150 yapacak ne yaşadın bilmiyorum.JANT GENİŞLETMEDEN LASTİK GENİŞLETÖEK KAÇINILMAZ SORUNLARA SEBEP OLUR
-
Romedon adlı üyeden alıntı
Bu öotorda 10k kmdeyim. Güzel gidiyor ama hayatının en ölümcül hatasını yapmışsın 150 lastik yaparak.Umarım kazasız gidersin. 130 motora 150 yapacak ne yaşadın bilmiyorum.JANT GENİŞLETMEDEN LASTİK GENİŞLETÖEK KAÇINILMAZ SORUNLARA SEBEP OLUR
Kullandığım lastik zaten 17 inç jant için üzerindeki jantta 17 inç Bir fark göremedim performans olarak ama daha güvenli oturaklı oldu motosiklet diyebilirim. Zira aynı ccye sahip ve aynı lastiğe sahip motosikletlerde mevcut. Ölümcül hata derken konuyu pek anlayamadım
-
webingo adlı üyeden alıntı
Kullandığım lastik zaten 17 inç jant için üzerindeki jantta 17 inç Bir fark göremedim performans olarak ama daha güvenli oturaklı oldu motosiklet diyebilirim. Zira aynı ccye sahip ve aynı lastiğe sahip motosikletlerde mevcut. Ölümcül hata derken konuyu pek anlayamadım
jantın 17 '' olması çapını belirliyor dostum. Biz her nekadar daha kalın lastik yere teması daha çok olur diye üşünsek te virajlarda aslında lastikler ne kadar ebatta olursa olsun virajda lastik ebadı büyüyor .Üzeirndeki yükten dolayı temas ettiği alan genişliyor. 130 ebat çanta 150 takarsan 2 şey olur.Ya cantın çapı belli olduğundna yumurta olur sivrileşir dolayısıyla düzlükte dengeyi yitirirsin.ya da yanlara doğru bombeleşir viraja hiç giremezsin.Her türlü sistem bozulur.Benim önerim orjinal ebat
-
webingo adlı üyeden alıntı
Kullandığım lastik zaten 17 inç jant için üzerindeki jantta 17 inç Bir fark göremedim performans olarak ama daha güvenli oturaklı oldu motosiklet diyebilirim. Zira aynı ccye sahip ve aynı lastiğe sahip motosikletlerde mevcut. Ölümcül hata derken konuyu pek anlayamadım
Her jantın genişliğine uygun bir lastik ölçüsü var. Uygun ölçüden daha büyük veya daha küçük bir lastik takarsan virajda lastiğin tutuşu azalır. Lastiğin büyümesi daha çok problem çünkü kenarlar fazla yuvarlanıyor.
-
Mersin İl Temsilcisi
Kalın teker, virajlarda daha zor yatar ve normal viraja yatma gücünden daha fazla ekstra güce gerek duyarak sizi yorar. Tekerin kalınlığı değil, kalitesi ve psikolojik rahatlamadir sizin hissettiğimiz.
Ayrıca, arka fren yavaşlamak ve ön fren durmak içindir. Daha fazla Araştırıp, pratik yapınız..
Bu işler alışkanlık degil, doğru kullanımla oluşup, gelişir...
-
O kadar mühendis çalışsın didinsin hesaplasın. Siz daha büyüğünü takıp "oldu" deyin. Oldu gibi hissettirsede olmuş mudur sizce? Doğru mu? Bu kadar insan boşa mı hesaplamış.
-
AurorAbeam adlı üyeden alıntı
O kadar mühendis çalışsın didinsin hesaplasın. Siz daha büyüğünü takıp "oldu" deyin. Oldu gibi hissettirsede olmuş mudur sizce? Doğru mu? Bu kadar insan boşa mı hesaplamış.
Bunu yazacağınızı biliyordum ama başta belirtmedim arkadaşımda çift dunlop varmış ön arkaya onu takıcam yarın
-
webingo adlı üyeden alıntı
Tavsiye ederim sürüşü önceden güvensizdi ama lastiği büyütünce yere yapışıypor güvenli hale geldi
Boyle bir mantik yok kusura bakma. Bu ilk motorun sanirim.
-
Bugraaa adlı üyeden alıntı
Boyle bir mantik yok kusura bakma. Bu ilk motorun sanirim.
İlk mi saymaya kalksam 30 küsürü geçer emin ol. Hislerimden bahsettim ne mantığı arıyorsun his beyin değil kalp işidir :D
-
30 kadar motor sahibi olan bir insan 2 haftada abs sayesinde 3 kazadan nasil kurtulur hissedemiyorum...
-
Bugraaa adlı üyeden alıntı
30 kadar motor sahibi olan bir insan 2 haftada abs sayesinde 3 kazadan nasil kurtulur hissedemiyorum...
Kim oluyorsunuzda size birşeyler kanıtlamam gerekiyor bende bunu anlamadım. Konuyu açtım size mantıksız geliyorsa yazmazsınız olur biter. Konuya yorum yapma zorunluluğu yok. Evet 30 küsür motosiklet geçti elimden ama 2 haftada abs ile 3 kazadan kurtuldum. Abs yok diye abanmıyordum ama artık abanıyor dilediğim anda duruyorum.
-
Bak arkadas, buraya gelip sıkıp sıkıp gidiyosunuz, bilmeyen adamda inaniyo, yalan yanlis bilgiler vermeyin artik. Ayrica o motosiklette kombine fren sistemi bulunmuyor. Bi tavsiyemde lastiklerinin ikisinide ayni markanin ayni deseninden fabrika boyutlarinda baska birseyle degistirmen. Kolay gelsin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)