Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

mondial xtreme 150 yi supermotoya çeviren varmı ?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    01 Eylül 2016
    böyle birşey dusunuyorum xtreme 150 yada 200 ü alıp super moto yapıcam sadece jant vede lastiklerini değiştirdiğim de olur mu merak ediyorum. deneyen varmı ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Yasin D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    22" Bajaj NS 200
    Olur diye düşünüyorum ama masrafı çok olur, bana kalırsa 8.000'TL ye temiz WR125x bulabılırsın.

  3. #3

    Üyelik
    01 Eylül 2016
    Alıntı Yasin D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olur diye düşünüyorum ama masrafı çok olur, bana kalırsa 8.000'TL ye temiz WR125x bulabılırsın.
    temiz bulamam neden ? km telini çektinmi crosslarda anlayamıyosun ki ne kadar sürmüş adam motoru , en azından ben anlıyamıyorum .

    mondial 150 yi alsam 4 e temiz bi tane , 2 de masraf olsa 6 bin e çok ideal diye düşündüm de işte olur mu acaba ? 250 likleri oluyor yapan arkadaş varda 150 liği olurmu jant ve lastikle kurtara bilirmiyiz acaba.

  4. #4
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    2T - 4T olayı nasıl olacak ?

  5. #5

    Üyelik
    01 Eylül 2016
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2T - 4T olayı nasıl olacak ?
    bilmiyorum ki o nedir kardeşim. Ben alıp supermoto yapabilirmiyim diye soruyorum işte o da nedir ?

  6. #6
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    Super motoya çevirmek için neler gerekli? Hiç anlamadığım bi konu. ben lastikleri yol lastiği yapınca super moto oluyor sanıyordum :D

  7. #7
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    asfalt lastikli arazi motosikletiniz olur. Aynı motosikletin arazide daha çok keyif vereceği düşüncesindeyim

  8. #8
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    21 jant asfalt kullanımına uygun lastik çeşitleri az da olsa var. Jantlara hiç dokunmadan da asfalt motoruna çevirebilirsiniz bence. Supermoto çok uğraştırır. Ona harcayacağınız parayla bol bol benzin alır gezersiniz.

  9. #9

    Üyelik
    01 Eylül 2016


    Şu şekilde lastiklerin küçük durmasını istiyorum supermotodaki gibi max 2 bin lira şant ve lastikler tutar başka bir yerini değiştirmek gerikiyormu ki ?
    hem 0 motorum olucak bu sayede hemde supermoto olucak .
    Ama olurmu acaba diyorum 7 bin liraya 125 lik supermotolar var evet ama 2. el 10 bin küsürlerde adam yardırmış arazide satıyor ben öyle motoru almam :D

  10. #10
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    onun zaten süpermoto modeli var ama 250cc.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...42451552/detay

    direkt olarak bu alınabilir ya da bunun parçaları temin edilebilir.
    cebra bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    01 Eylül 2016
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    onun zaten süpermoto modeli var ama 250cc.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...42451552/detay

    direkt olarak bu alınabilir ya da bunun parçaları temin edilebilir.
    muğlada hocam 250 cc birde hemde 26 binde hemde 6.5 bin ( 250 cc liği zaten super moto diyede geçiyor enduro diyede )150 liği yapıcam ben az para cok görüntü ve 0 olucak böyle bir riske girip alsammı diye düşünüyorum başka masraflar çıkarmı dıye dusunuyorum 250 liği yapanlar varda 150 liği yada 200 lüğü hiç görmedim xtreme de tırsıyorum o yuzden.

  12. #12
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    motorda tip değiştirmek zahmetli iştir, mesarif edersin ve istediğin randımanı alamamayabilirsin.
    asya motorun 200 gy'lerine baktın mı?
    çok süper bi motodur.

  13. #13

    Üyelik
    01 Eylül 2016
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorda tip değiştirmek zahmetli iştir, mesarif edersin ve istediğin randımanı alamamayabilirsin.
    asya motorun 200 gy'lerine baktın mı?
    çok süper bi motodur.
    baktım hocam baktımda işte 2. el CROSS Motoru almak istememe olayı benimki kendim 0 super moto alıyım dıyorum en aşşa 10-12 bin gibi rakkam çıkıyor parasızlık mühendis bile yaapr adamı :D
    asya 200 un cok guzel evet oda aklımın kenarında olsun olmadı vazgeçersem öyle birşey yapabilirim

  14. #14
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Yaparsan olur yapanlar var
    Cbr125 jantı takanlar var
    Bence almışken 200cc lik
    Al. 150 cc kısa süre sonra yetmeyecektir

  15. #15

    Üyelik
    01 Eylül 2016
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaparsan olur yapanlar var
    Cbr125 jantı takanlar var
    Bence almışken 200cc lik
    Al. 150 cc kısa süre sonra yetmeyecektir
    motoru 4,5bin liraya alsam 200 lüğü , o Ufak jantlar lastıkle 3 bin tutsun isterse 7.5 bin gene çok iyi rakkam 0 motora . 10- 12 binlere vermektense supermotaya. en iyisi ben bu işe koyulıyım ya cidden sonra ver ışıklarda tekeri ver ışıklarda tekeri :D birde kaplattımmı motoru tamamdır işte oldu gibi bu iş :D

  16. #16
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Teker yapmak için 17 inch jantlara gerek yok. Arazi lastiği ve jantlarıyla daha kolay olur hatta.
    Geniş rake açısı, pamuk gibi amortisörler ve ufak bir diskle supermotuyu yalnızca goruntude yakalamış olursun.
    Amaç sırf görüntü ise de xtreme 150 den olmaz.
    En azından daha cok arazi motosiklete benzeyen modeller var, onlar tercih edlebilir

  17. #17

    Üyelik
    01 Eylül 2016
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teker yapmak için 17 inch jantlara gerek yok. Arazi lastiği ve jantlarıyla daha kolay olur hatta.
    Geniş rake açısı, pamuk gibi amortisörler ve ufak bir diskle supermotuyu yalnızca goruntude yakalamış olursun.
    Amaç sırf görüntü ise de xtreme 150 den olmaz.
    En azından daha cok arazi motosiklete benzeyen modeller var, onlar tercih edlebilir
    ucuzlugundan dolayı mondial 200 tercihim birde alanlar ortalama memnun kesınlıkle kucuk ama geniş lastikler istiyorum super motolardaki gibi görüntü amaçlı şehir içi gezmelik makina olucak işte 90 km son hızı olsa bile yeter. 6-7 bine çok mantıklı gibi geldi bana. Cross oldugu içinde ilk viteside sağlamdır o yuzden tekere gelir diye düşündüm.

  18. #18
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı cebra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ucuzlugundan dolayı mondial 200 tercihim birde alanlar ortalama memnun kesınlıkle kucuk ama geniş lastikler istiyorum super motolardaki gibi görüntü amaçlı şehir içi gezmelik makina olucak işte 90 km son hızı olsa bile yeter. 6-7 bine çok mantıklı gibi geldi bana. Cross oldugu içinde ilk viteside sağlamdır o yuzden tekere gelir diye düşündüm.
    Teker mevzusu yetenek ve çalışma işi, ybr ile ön tekeri canı isteyince indiren dolu adam var. Amaç yalnızca görüntüyse olur, neden olmasın.
    cebra bunu beğendi.
    Az silindir, çok iş

  19. #19
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı cebra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    böyle birşey dusunuyorum xtreme 150 yada 200 ü alıp super moto yapıcam sadece jant vede lastiklerini değiştirdiğim de olur mu merak ediyorum. deneyen varmı ?
    Hocam kafadan 1000TL masraf(sadece jant lastik, fren vs saymıyorum), bence çok kimse böyle bir işe girmez.

    Ha bir tane hurda vaziyette xtreme supermoto denk gelir, ondan olur.

  20. #20
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ağustos 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    TVS 150>Pulsar NS200 ve CBR500R
    Cahiliğime verin gerçekten bilmiyorum ,

    Ama hani yanlışım varsa beni tekzip edin, Bildiğim kadarı ile supermoto hafif ve torklu güçlü makina olması gerekiyor onun dışında şekil tarzı oluyor..

    Hani CBR125,YBR125,R25,CBR250 ve türevleri ne kadar Sport(TR'cesi rasing) ise 400 cc altı 4T 250 CC 2T ler sadece şekil itibari ile spormoto oluyor,aslında...

    Supermoto doguş itibari ile kullandıgınız makineden daha çok sürücünün maharetini ön plana çıkarmaya çalışmak (aynı nascar mantıgı) diye biliyorum..


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)