Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Motosiklet ne kadar para tuzagı?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı Hubalahubhub adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Soyle diyelim uc bes sene once son model bir cep telefonu 1800 civariydi, bir daireye ortalama 150 200 verilirdi, bir otomobil .... Diye diye sayabiliriz hersey pahali aslinda ama millet alismis tuketime kredi cek 1000 ay ode dur hayat boyu sonra aldigini daha yuksekten satmaya calis ki 1000 ay borcu 500 aya dusur surekli bir borçlanma surekli bir tuketim mekanizmasi olusuyr. Bir cep telefonuna sirf feysboka tivitira bilmem ne sosyal ahırına girecez diye kac tane asgari ucret oduyoruz. Sonra da o pahali bu pahali acliktan oluyoz. Almazsan tuketmezsen( ihtiyac oldugunu sanmiyorum sirf gosteris) fiyatlarda yuksek gelmez.
    aynen abi... 500 tl lk telefon da giriyor feysbuka, tvitıra
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Bthndmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    PCX150
    50 bin tl verdiğin 1000RR, 500 bin tllik arabaları deliyor. En güzeli bu bence

  3. #23
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı Bthndmrl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    50 bin tl verdiğin 1000RR, 500 bin tllik arabaları deliyor. En güzeli bu bence
    500 bin lik araba sana güzel bi akşam yemeği ısmarlar, içinde oturup yemeğini de yiyebilirsin yani 1000rr da yağmur yaşsa hava sıkıntı. bunlar sürekli birbirilerini delerek gidip, giderken de yakıt ikmali yapmıcaklar sonuçta değil mi )

  4. #24
    4Vaqrant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2013
    Şehir
    Ankara / Çorum
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 300
    Alıntı Bthndmrl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    50 bin tl verdiğin 1000RR, 500 bin tllik arabaları deliyor. En güzeli bu bence
    Evet 30 saniye deldin ya sonra? Yağmur yağınca? Kar? Ya kış gelince? Hobi işte ne diyelim

  5. #25
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Herşeye rağmen motosiklet güzel bee yalnız kimseye tavsiye etmiyorum bulaşmasınlar cebini hortumluyor hele birde aile baskısı vs zamanla çekilmiyor ara verdim dayanabildigim kadar artık

  6. #26

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Mal dolu olunca vuran cok olur

  7. #27
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı Bthndmrl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    50 bin tl verdiğin 1000RR, 500 bin tllik arabaları deliyor. En güzeli bu bence









    Karadeniz - Giresun.

  8. #28
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı kadango adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklette en kıl olduğum şey yakıt işi... Koskoca arabadan fazla yakıyor arkadaş, içim gidiyor. Şu benzin laneti yüzünden istediğim her yere motosikletle gidemiyorum. Memlekete gideceğim, motosiklet yakıyor 5-5.5lt çok basmazsan; araba yakıyor 4lt mazot.. 5*4.7=23,5 kuruş - 4*3.5=14 kuruş 500km yolda 50TL fark oluyor.
    Elmayla armut toplanmaz hocam.

    1. si benzinli motorla benzinli aracı kıyaslarsın.
    2. si dizel motorlar 1.3 multijet de olsa hiçbir zaman ortalama 4/100km yakmaz. Hele hele şehir içinde. Anlık olarak o değeri görürsün, sabit hızla uzun yolda giderken de görürsün ama ortalama o kadar olmuyor. Ve ayrıca bu dizel motorlar turbolu yani çok daha verimli motosiklet turbosuz.
    3. sü güç/ağırlık oranı benzer olanları kıyaslarsın. Örneğin ybr 100kg sen de 75kg'sın eder 175kg. motor da 8 beygir desen 8/175=45/1000 otomobil desen 75 beygir/1400kg = 54/1000 gibi bundan sonra tüketimleri kıyaslarsın.

  9. #29
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Basta otv olmak uzere, vergiler ciddi kazik. O kisma cok girmeyelim tamam ama ederi 80 - 90bin olan araclara 200bin bayilip, hic bir sorun yokmus gibi takilan araba kullanicilarina hastayim.

    Ben sinirden o arabayi yerim la, kabullenemem, paslanana kadar kullanip yerinden kalkmaz olunca catir cutur kemiririm direksiyonu.

    Benim de icinde buldugum alt direk orta direk sinifina gelirsek. Arabalardan hic mi hic anlamam, hangisinin ne ozelligi var hic bilmem. Ama bu fiat ve renault grubunun gariban ve cok populer modelleri, (clio,palio,punto vs)o kadar parayi verecegime, gider mis gibi Kawasaki,Suzuki`nin efsane ve rustunu ispatlamis motor bloklariyla donatilmis (sv 650, Versys 650 gibi) makineleri alirim.

    Ecnebi memleketlerde baslangic motoru, commuter (gunluk kullanilan motorlar) olarak gecen motosikletleri satin alabilmek icin verdigimiz emege cok yazik, paramizin bu kadar degersiz olmasina cok uzuluyorum.

    Motosiklet ve masraflari bence kisiden kisiye degisir. Ekipman ve guvenlik (kilit,kasko,otopark) para ediyor evet ama her sezona farkli motorla giren adam tabi ki zarar eder.

  10. #30

    Üyelik
    13 Eylül 2014
    Şehir
    Samsun
    alıcak tabi 2 katını, biz böyle gelişiyoruz çok fazlada dillendirmeyin, insanları devlete kanunlarına karşı kışkırtıyorsunuz, ülkeyi bölmek istiyorsunuz derler, aklınızı alırlar, düşünün ama sessiz düşün, fazla göze batmayın, mazallah terorist bile ilan edilebilirsiniz.. ))
    jimi_hendrix bunu beğendi.

  11. #31
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Bizden geçti.
    Düşünebilen, sorgulayan, hakkını arayan çocuklar yetiştirin.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  12. #32
    metinkilic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650 S ABS
    Ülkemiz de ihtiyaç olan her şey pahalı. iyi bir peynir 25-35 TL olmuş. İyi bir zeytin 15-20 TL aralığında satılıyor. Süt 2,5 TL, et 40 TL, dandik evler bir milyon tl'den satılırken tabi ki motosiklet ve arabalar da pahalıya satılacak. Özellikle maaşlı çalışan iseniz zaten yanmışsınız, zira alım gücümüz her geçen ay düşüyor, maaşlara gelen zam ile fiyat artışlarını yakalayamıyoruz, bizler de giderlerimizi kısmak için uğraşıyoruz.
    Giderleri kısmanın ilk yolu, fiyatı daha uygun, daha az yakan araç ve motor almaktan geçiyor.
    Geçen ay hem arabanın, hem motorun sigortası, kaskosu, motorun muayenesi, muayene sayfası dolmuş yenilemesi ve yıllık bakımlarının yapılması gibi acı bir tablo ile karşı karşıya kaldım. Ödediğim para 4.000 TL.
    Böl 12 aya, aylık 340 TL masraf. Bunlara yakıt giderleri dahil değil. Onları da hesaplayınca biz mi araba ve motora biniyoruz, onlar mı bize biniyor aklım almıyor.
    En iyisi küçük bir köye gidip yerleşmek. Yoksa çalışıp kazanıp, kazandıklarımızı bu giderlere veriyoruz, adına da yaşamak diyoruz. Bulunduğumuz yerde debelenip duruyoruz.
    Yerleşmek için köy tekliflerine açığım )
    Osm@n ve Deeplord bunu beğendiler.

  13. #33
    kadango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2009
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Fazer 8 - MT-07
    Alıntı arda4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elmayla armut toplanmaz hocam.

    1. si benzinli motorla benzinli aracı kıyaslarsın.
    2. si dizel motorlar 1.3 multijet de olsa hiçbir zaman ortalama 4/100km yakmaz. Hele hele şehir içinde. Anlık olarak o değeri görürsün, sabit hızla uzun yolda giderken de görürsün ama ortalama o kadar olmuyor. Ve ayrıca bu dizel motorlar turbolu yani çok daha verimli motosiklet turbosuz.
    3. sü güç/ağırlık oranı benzer olanları kıyaslarsın. Örneğin ybr 100kg sen de 75kg'sın eder 175kg. motor da 8 beygir desen 8/175=45/1000 otomobil desen 75 beygir/1400kg = 54/1000 gibi bundan sonra tüketimleri kıyaslarsın.
    Elmayla armutu kıyaslamıyorum. Ortadaki konu, benim yazdığım bir yerden bir yere ulaşım sağlamanın en uygun, en optimum yolu... Dizel motorlarla benzinli motorların verimi değil yani. İster elektrikliyle karşılaştırırım, ister at arabasıya karşılaştırırım ister bisikletle karşılaştırırım.

    Ha sen ne yazmışsın benzinliyle benzinliyi kıyasla demişsin, yine aynı nanenin laciverti. Motosiklet motorları verimsizdir, işin doğasında vardır bu. Az yakan benzinli bir araba ortalama 110km/h ile ki benim dizel araçta elde ettiğim yakıt değer ortalaması(4lt) da bu hız için verilmiştir, 6lt/100km civarı yakar. Pek başarılı olmayan bir benzinli motorun 7lt/100km yakması muhtemeldir.

    2. maddeye gelirsek, şehir içi diye bir şeyden bahsetmedim. Memlekete giderken dedim, sence neresi olursa olsun benim bahsettiğim 250km mesafede olan memleketime şehir içinden gitme gibi bir durum olabilir mi? Piyasada dolaşan yeni nesil 2.0lt dizel motorlar dahil %90'ı 4lt/100km ortalamayı çok rahat tutturabilir. Tutturamayanın kendi beceriksizliğidir, yahut rakım farkı çok olan tek şerit bozuk bir yolda veya aşırı yüklüyken sürüyordur aracı. Ortalama derken elbette yine memleketime gidip gelmekten bahsettiğim için uzun yol ortalamasından bahsetmiştim. İyi okuyup, anlamakta fayda var. 1.3 Multijet, 1.9 PD TDI 130PS ve yeni ve eski nesil PSA dizele sahip araçları uzun süre kullandığım ve ciddi yol yaptığım için rahatlıkla arkasında olduğumu söyleyebilirim yazdıklarımın. 1.3 Mjet 90HP 6 ileri Grande Puntom Denizli-İzmir arası 80-85 gitmek kaydıyla 3.3-3.4lt/100km motorin yakardı. Ortalama hızın 75km/h civarı olurdu yol bilgisayarında, yakıt değeri bizzat pompa değeridir. 1.6 PSA dizeller de buna benzer yakıt tüketimine sahipti. 1.9 TDI eski nesil PD teknolojisine sahip çok da verimli olmayan bir motordu. 6 ileriydi o da ortalama 110 ile seyredip yol bilgisayarında 100km/h ortalama ile 4.5lt civarı yakardı. Mjet şehir içi 5.5, PSA 6lt, TDI 6.2-6.3lt/100km yakardı.

    Turbo ile verimin doğrudan alakası yok, aksine turbo besleme yakıt sarfiyatı konusunda dezavantaja sahiptir. Aynı şeyi SC için de söyleyebiliriz. Senin verimli zannettiğin turbo meselesi Downsizing denilen akımdan kaynaklı 1.6 gücünde 1.2-1.0lt motorların turbo desteğiyle üretilmesinden kaynaklanıyor. Azalan hacim turbonun yaratacağı ekstra yakıt sarfiyatından daha etkili biçimde yakıtı düşürdüğü için verimli gibi geliyor sana. Atmosferik olsa, aracın çok ağır olmadığını farz edersek turbolu olandan daha az yakar, elbette daha güçsüz olacaktır lakin...

    3. madde için de benzer şeyleri söyleyebilirim, memleketime en uygun ve en optimum şartlarda gitmek istiyorum gittikten sonra ha motosikletle gitmişim ha arabayla gitmişim. Kaldı ki yine gaflete düştüğün bir nokta var, ağırlık meselesine girdin mi motosikleti yerden yere vurabilirim. 1.2lt 250-270kg bir enduro 1.2 1100kg araçla aynı yakıtı yakıyor. Kaldı ki arada silindir sayısı farkı, aktarma kayıpları, ek donanımın yakıta etkisi, sürtünme kaynaklı kayıplar(Rüzgar-Dört Lastik vs.)ek kök bir dünya dezavantajı var otomobillerin. Motosikletin ağırlığına göre de fazla yaktığı aşikardır.

    Motosikletin yakıtta s.çmasının sebebi bellidir. Her şeyden önce motosikletlerin motor teknolojisi otomobillere göre çok çok geridedir. Neyse bu çok aşırı etki eden bir fark değil... Küçük hacimden yükü taşıyacak bir güç çıkarmak için devirli bir motor yapmak durumunda kalıyorlar, haliyle fazla yakıyor. Eğer otomobiller gibi devirsiz motorlar üretebilirlerse ki şimdi yönelim o yönde, yine otomobiller kadar olmasada az yakan aletler üretebilirler. Mesela Nacilerin motoru 700cc olanlar Honda Jazz'ın 1.4 atmosferik motorundan devşirme. Gayet az yakan bir motosiklet ama araba gibi devir çeviriyor tabi... Enduro için ideal...

  14. #34
    sefir67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Ninja ZX 636
    Alıntı metinkilic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ülkemiz de ihtiyaç olan her şey pahalı. iyi bir peynir 25-35 TL olmuş. İyi bir zeytin 15-20 TL aralığında satılıyor. Süt 2,5 TL, et 40 TL, dandik evler bir milyon tl'den satılırken tabi ki motosiklet ve arabalar da pahalıya satılacak. Özellikle maaşlı çalışan iseniz zaten yanmışsınız, zira alım gücümüz her geçen ay düşüyor, maaşlara gelen zam ile fiyat artışlarını yakalayamıyoruz, bizler de giderlerimizi kısmak için uğraşıyoruz.
    Giderleri kısmanın ilk yolu, fiyatı daha uygun, daha az yakan araç ve motor almaktan geçiyor.
    Geçen ay hem arabanın, hem motorun sigortası, kaskosu, motorun muayenesi, muayene sayfası dolmuş yenilemesi ve yıllık bakımlarının yapılması gibi acı bir tablo ile karşı karşıya kaldım. Ödediğim para 4.000 TL.
    Böl 12 aya, aylık 340 TL masraf. Bunlara yakıt giderleri dahil değil. Onları da hesaplayınca biz mi araba ve motora biniyoruz, onlar mı bize biniyor aklım almıyor.
    En iyisi küçük bir köye gidip yerleşmek. Yoksa çalışıp kazanıp, kazandıklarımızı bu giderlere veriyoruz, adına da yaşamak diyoruz. Bulunduğumuz yerde debelenip duruyoruz.
    Yerleşmek için köy tekliflerine açığım )
    Yaziyi okuduktan sonra gardroptan en son ne zaman giydigimi bile unuttugum ceketimi giyip onunu de ilikledikten sonra monitorun karsisina gecip bu yaziyi alkisladim. Selamlarimi gonderiyorum
    metinkilic bunu beğendi.

  15. #35
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı kadango adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elmayla armutu kıyaslamıyorum. Ortadaki konu, benim yazdığım bir yerden bir yere ulaşım sağlamanın en uygun, en optimum yolu... Dizel motorlarla benzinli motorların verimi değil yani. İster elektrikliyle karşılaştırırım, ister at arabasıya karşılaştırırım ister bisikletle karşılaştırırım.

    Ha sen ne yazmışsın benzinliyle benzinliyi kıyasla demişsin, yine aynı nanenin laciverti. Motosiklet motorları verimsizdir, işin doğasında vardır bu. Az yakan benzinli bir araba ortalama 110km/h ile ki benim dizel araçta elde ettiğim yakıt değer ortalaması(4lt) da bu hız için verilmiştir, 6lt/100km civarı yakar. Pek başarılı olmayan bir benzinli motorun 7lt/100km yakması muhtemeldir.

    2. maddeye gelirsek, şehir içi diye bir şeyden bahsetmedim. Memlekete giderken dedim, sence neresi olursa olsun benim bahsettiğim 250km mesafede olan memleketime şehir içinden gitme gibi bir durum olabilir mi? Piyasada dolaşan yeni nesil 2.0lt dizel motorlar dahil %90'ı 4lt/100km ortalamayı çok rahat tutturabilir. Tutturamayanın kendi beceriksizliğidir, yahut rakım farkı çok olan tek şerit bozuk bir yolda veya aşırı yüklüyken sürüyordur aracı. Ortalama derken elbette yine memleketime gidip gelmekten bahsettiğim için uzun yol ortalamasından bahsetmiştim. İyi okuyup, anlamakta fayda var. 1.3 Multijet, 1.9 PD TDI 130PS ve yeni ve eski nesil PSA dizele sahip araçları uzun süre kullandığım ve ciddi yol yaptığım için rahatlıkla arkasında olduğumu söyleyebilirim yazdıklarımın. 1.3 Mjet 90HP 6 ileri Grande Puntom Denizli-İzmir arası 80-85 gitmek kaydıyla 3.3-3.4lt/100km motorin yakardı. Ortalama hızın 75km/h civarı olurdu yol bilgisayarında, yakıt değeri bizzat pompa değeridir. 1.6 PSA dizeller de buna benzer yakıt tüketimine sahipti. 1.9 TDI eski nesil PD teknolojisine sahip çok da verimli olmayan bir motordu. 6 ileriydi o da ortalama 110 ile seyredip yol bilgisayarında 100km/h ortalama ile 4.5lt civarı yakardı. Mjet şehir içi 5.5, PSA 6lt, TDI 6.2-6.3lt/100km yakardı.

    Turbo ile verimin doğrudan alakası yok, aksine turbo besleme yakıt sarfiyatı konusunda dezavantaja sahiptir. Aynı şeyi SC için de söyleyebiliriz. Senin verimli zannettiğin turbo meselesi Downsizing denilen akımdan kaynaklı 1.6 gücünde 1.2-1.0lt motorların turbo desteğiyle üretilmesinden kaynaklanıyor. Azalan hacim turbonun yaratacağı ekstra yakıt sarfiyatından daha etkili biçimde yakıtı düşürdüğü için verimli gibi geliyor sana. Atmosferik olsa, aracın çok ağır olmadığını farz edersek turbolu olandan daha az yakar, elbette daha güçsüz olacaktır lakin...

    3. madde için de benzer şeyleri söyleyebilirim, memleketime en uygun ve en optimum şartlarda gitmek istiyorum gittikten sonra ha motosikletle gitmişim ha arabayla gitmişim. Kaldı ki yine gaflete düştüğün bir nokta var, ağırlık meselesine girdin mi motosikleti yerden yere vurabilirim. 1.2lt 250-270kg bir enduro 1.2 1100kg araçla aynı yakıtı yakıyor. Kaldı ki arada silindir sayısı farkı, aktarma kayıpları, ek donanımın yakıta etkisi, sürtünme kaynaklı kayıplar(Rüzgar-Dört Lastik vs.)ek kök bir dünya dezavantajı var otomobillerin. Motosikletin ağırlığına göre de fazla yaktığı aşikardır.

    Motosikletin yakıtta s.çmasının sebebi bellidir. Her şeyden önce motosikletlerin motor teknolojisi otomobillere göre çok çok geridedir. Neyse bu çok aşırı etki eden bir fark değil... Küçük hacimden yükü taşıyacak bir güç çıkarmak için devirli bir motor yapmak durumunda kalıyorlar, haliyle fazla yakıyor. Eğer otomobiller gibi devirsiz motorlar üretebilirlerse ki şimdi yönelim o yönde, yine otomobiller kadar olmasada az yakan aletler üretebilirler. Mesela Nacilerin motoru 700cc olanlar Honda Jazz'ın 1.4 atmosferik motorundan devşirme. Gayet az yakan bir motosiklet ama araba gibi devir çeviriyor tabi... Enduro için ideal...
    Dostum yazdıklarında veriler doğru ama biraz elma ile armutu kıyaslıyorsun kısmı haksız sayılmaz.

    1.3 multijet araç ile 80-85 km hızla giderken 3.5 litre mazot yakıyor demişsin. multijet motorlu 75 hp 0-100 km hızlanması 15 sn olup kalkışta cbr 125 ten dayak yiyecek bir araba bu. Enjeksiyonlu cbr 125 85 km sabit hız ki bunu dönüş yolunda izmir- istanbul arası denedim 2.0 litre(yanlış duymadın) yaktım. Zaten MT-125 ve R125 yamahalarda yol bilgisayarı olduğu için 1.8 litre gibi rakamları 80-90 lı hızlarda görüyorsun

    16.500 devir çeviren 0-100 ü bastıgında 3.2 sn olan 0-200 km de ve çeyrek mil yarışında 10 yıl sonraki teknoloji ile üretilen 600 beygirlik F458 speciale yi bile gecbilecek bi motor bırakta sabit hızda 5-6 litre yaksın. Çünkü vites oranları yarış pistine ve maksimum hızlanmaya göre ayarlı.

    ayrıca istanbul trafiğinde bu azyakan dizel araçlar 6-8 litre arası yakarken pcx 150 li arkadaşlar 2.6 litre şle sehir içi takılıyorlar. buyur burdan yak
    jimi_hendrix bunu beğendi.

  16. #36
    kadango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2009
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Fazer 8 - MT-07
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum yazdıklarında veriler doğru ama biraz elma ile armutu kıyaslıyorsun kısmı haksız sayılmaz.

    1.3 multijet araç ile 80-85 km hızla giderken 3.5 litre mazot yakıyor demişsin. multijet motorlu 75 hp 0-100 km hızlanması 15 sn olup kalkışta cbr 125 ten dayak yiyecek bir araba bu. Enjeksiyonlu cbr 125 85 km sabit hız ki bunu dönüş yolunda izmir- istanbul arası denedim 2.0 litre(yanlış duymadın) yaktım. Zaten MT-125 ve R125 yamahalarda yol bilgisayarı olduğu için 1.8 litre gibi rakamları 80-90 lı hızlarda görüyorsun

    16.500 devir çeviren 0-100 ü bastıgında 3.2 sn olan 0-200 km de ve çeyrek mil yarışında 10 yıl sonraki teknoloji ile üretilen 600 beygirlik F458 speciale yi bile gecbilecek bi motor bırakta sabit hızda 5-6 litre yaksın. Çünkü vites oranları yarış pistine ve maksimum hızlanmaya göre ayarlı.

    ayrıca istanbul trafiğinde bu azyakan dizel araçlar 6-8 litre arası yakarken pcx 150 li arkadaşlar 2.6 litre şle sehir içi takılıyorlar. buyur burdan yak
    Yav tamam işte konu motosiklet ne kadar para tuzağı, benim alt konum da memleketime en uygun en optimum şartlarda gidebilmek. Zevk için bindikten sonra yakıtını sorgulamıyorum zaten. Sadece ulaşım için de binmek istiyorum ama düşük cc motosikletle uzun yol yapmam, yoksa 125-150'liklerle 2lt tutturmak mümkün bahsettiğin gibi. Bu durumda hele evliysen ve arabaya ihtiyacın varsa hem araba hem motosiklet gerekiyor. Bu sebeple motosiklet bu kadar para tuzağı. Görünüşe göre bende bir zevk makinesine ek, şehir içi kısa mesafe git-gel için ufak bir scooter olacak bir de araba olacak. Arabayı hatuna veririz zaten, bende motosikletlerle takılırım. Arabası olan bir hatun bulmak da mantıklı Hatta ve hatta hem arabası hem motosikleti olan bir hatun

    Bitiş çizgisinde elimizde üç motosiklet bir araba oldu...

  17. #37
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum yazdıklarında veriler doğru ama biraz elma ile armutu kıyaslıyorsun kısmı haksız sayılmaz.

    1.3 multijet araç ile 80-85 km hızla giderken 3.5 litre mazot yakıyor demişsin. multijet motorlu 75 hp 0-100 km hızlanması 15 sn olup kalkışta cbr 125 ten dayak yiyecek bir araba bu. Enjeksiyonlu cbr 125 85 km sabit hız ki bunu dönüş yolunda izmir- istanbul arası denedim 2.0 litre(yanlış duymadın) yaktım. Zaten MT-125 ve R125 yamahalarda yol bilgisayarı olduğu için 1.8 litre gibi rakamları 80-90 lı hızlarda görüyorsun

    16.500 devir çeviren 0-100 ü bastıgında 3.2 sn olan 0-200 km de ve çeyrek mil yarışında 10 yıl sonraki teknoloji ile üretilen 600 beygirlik F458 speciale yi bile gecbilecek bi motor bırakta sabit hızda 5-6 litre yaksın. Çünkü vites oranları yarış pistine ve maksimum hızlanmaya göre ayarlı.

    ayrıca istanbul trafiğinde bu azyakan dizel araçlar 6-8 litre arası yakarken pcx 150 li arkadaşlar 2.6 litre şle sehir içi takılıyorlar. buyur burdan yak
    Abi doğru söylemişsiniz de; ben şubat mart aylarında hyundai getz gibi bir motor aradım ve maalesef yok... Şöyle yok, biraz hacmi olup da araba gibi hızlanan (0-100ü 12 13 saniye olan); ve 100 ile giderken 2700 devir çevirebilecek bir motor yok...

    1500cc araba 2 tane pcx150 yakıtı yakıyorsa, motosiklet az akıyor denilemez...
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  18. #38

    Üyelik
    18 Kasım 2015
    Motosikleti
    Mondial Rx3i evo
    250 cc iyidir iyi ver 110 tl vergisini en fazla 3-5 litre yakarsın 100km. de eh 130-170 km.sa. arası değişen süratler de ülke şartlarında yeterli birde kapalı garajın varsa değme gitsin
    GP500-1st bunu beğendi.

  19. #39
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi doğru söylemişsiniz de; ben şubat mart aylarında hyundai getz gibi bir motor aradım ve maalesef yok... Şöyle yok, biraz hacmi olup da araba gibi hızlanan (0-100ü 12 13 saniye olan); ve 100 ile giderken 2700 devir çevirebilecek bir motor yok...

    1500cc araba 2 tane pcx150 yakıtı yakıyorsa, motosiklet az akıyor denilemez...
    NC750 100 km hızla giderken 3100 devir çeviriyor. 3.5 litreden az yakıyor. Ama 31 bin tl sıfırı 22 bin 5 yaşındakileri. 31 bine 54 beygir motor almışssın az yaksa ne yazar. Buna ragmen Honda türkiye nc750 serisinden çok satıyor. Memleketimiz insanının matematiği iyi değil tıpkı kıçı kırık jettanın dizeline +17500 tl verip 90 bine manuel c segmenti halk arabasına binmek gibi. o paraya o mal kötü veya o mala o para fazla baba lar XXL şemsiye
    Deeplord bunu beğendi.

  20. #40
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC750 100 km hızla giderken 3100 devir çeviriyor. 3.5 litreden az yakıyor. Ama 31 bin tl sıfırı 22 bin 5 yaşındakileri. 31 bine 54 beygir motor almışssın az yaksa ne yazar. Buna ragmen Honda türkiye nc750 serisinden çok satıyor. Memleketimiz insanının matematiği iyi değil tıpkı kıçı kırık jettanın dizeline +17500 tl verip 90 bine manuel c segmenti halk arabasına binmek gibi. o paraya o mal kötü veya o mala o para fazla baba lar XXL şemsiye
    90 bine hayallerinde görebilecekleri araba alırım.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)