Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha R25 için ön 120 arka 160 lastik seçimi

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    30 Eylül 2016
    Merhaba arkadaşlar,

    Öncelikle hepinize saygılarımı sunarım. Ben de Yamaha R25 motorumla artık aranızdayım. Sizlere sormak istediğim konu lastik markası ve ebad seçimi hakkında.

    Yamaha R25 için fabrika çıkış boyutları ön 110 arka 140 ancak öğrendiğim kadarıyla ön 120 arka 160 olarak sığabiliyormuş. Bu boyutlarda Pirelli Rosso 2, Michelin Pilot Street ve Bridgestone S20 Evo modelleri var. Hangisini önerirsiniz? Aralarında en uygunu S20 evo ancak forumda bildiğiniz üzere katil lastik olarak biliniyor o yüzden kararsız kaldım. Rosso 2 çabuk eriyormuş ve yağmur performansı kötüymüş, Michelin için de IRC'nin aynısı diyorlar. Ciddi anlamda kararsız kaldım. Bilen, yapmış olan var ise yardımınızı rica ediyorum.

    Lastik ebadını büyütmek kötü müdür? Yapan var mıdır?

    Orjinal boyutlar:
    Ön lastik 110/70-17M/C 54S (Tubeless)
    Arka lastik 140/70-17M/C 66S (Tubeless)

    Takmak istediğim:
    Ön lastik 120/70ZR17 (58W)
    Arka lastik 160/60ZR17 (69W)

    Şimdiden çok teşekkür ediyorum,

    Hepinize kazasız sürüşler, saygılar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    Yapanlar var ama sadece yapmadan önce senin gibi soruyorlar yaptıktan sonra birşey söylemiyorlar.
    Mengu16, jimi_hendrix ve gcy bunu beğendiler.

  3. #3
    Ulaş Öztaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    otomobillerde bile lastik ölçüsü değiştirmenin sürüş, yakıt, viraj, hızlanma, konfor gibi konularda hem iyi hem kötü sonuçları var. Hele ki iki tekerde her etkisini direk olarak gösterecektir deneme yanılma yoluyla öğrenmeye gerek yok bence kötü sonuçlar yaşayabilirsin. Ben orjinal ölçülerde kullanmanın daha stabil bir sürüş sağlayacağını düşünüyorum.

    viper17 bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    30 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt-25
    Motor fazla yakar , aerodinamiği bozulur.Mühendisler onca çalışmadan sonra o ebatları uygun görmüşler.Macera aramaya gerek yok bende mt25 kullanicisiyim rosso 2lerle mutlu mesut yaşıyorum tek dezavantaji lastiğin ömrü kısa.10.000de biter muhtemelen şuan 6binde.

  5. #5
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı MazhaRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yapanlar var ama sadece yapmadan önce senin gibi soruyorlar yaptıktan sonra birşey söylemiyorlar.
    belki söyleyecek çok sözleri varken aramızdan göçüyolar?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------

    Alıntı MazhaRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yapanlar var ama sadece yapmadan önce senin gibi soruyorlar yaptıktan sonra birşey söylemiyorlar.
    belki söyleyecek çok sözleri varken aramızdan göçüyolar?
    agris bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    afyonkarahisar
    Motosikleti
    CRF 1000L Africa Twin
    İşin uzmanı değilim ama motosikletin temel parçalarında yapılan değişikliklerin sağlıklı olmadığı kanaatindeyim.

  7. #7
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    belki söyleyecek çok sözleri varken aramızdan göçüyolar?
    Yok göçmüyorlar ben gezerken görüyorum kaç tane,hatta pilot powerlı cbr bile var..

  8. #8
    kadango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2009
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Fazer 8 - MT-07
    Olmaz.....

  9. #9
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    ya bikaç kişi rosso2 yi notoru hayvan gibi devirli kullanıp eritti diye lastiğin ömrü nasıl kısa oluyor anlamıyorum,kendim 600cc de kullanıyorum 15bini geçti hala daha diş olarak çok rahat 10bin çevirir tabi hamur olarak sertleşmeye başladı o ayrı(her lastik yıllar geçtikçe bayatlar).

    forumda çok yanlış bilgi var herkes ilk okuduğuna inanıyor araştırma sıfır .
    zaferce bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Bu mentalitede sıkıntı yok, s20 evo katil. 250'lik yaris motoru surene kiz verilmez be. Diyecem asiri genelleme olacak. Yoksa benim 250'lik yaris motoru suren arkadasim da var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:21 ----------

    Yeni gelinlerin sunum cilginligi, kocisimle kahvalti keyfi facebook paylasimi kafasi neyse bu da o kafa. oldugundan iyi gorunme istegi. 2+1 evlerde en buyuk ve guzel odayi misafir odasi yapip kapisina kilit vuran insanlarin nesliyiz.
    Mengu16 bunu beğendi.

  11. #11
    Yiğit_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2014
    Motosikleti
    Yzf r125
    İlla ki lastik büyütecem diyorsanız 150 yapsanız daha iyi olur 160 fazla olur

  12. #12
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    160 takınca n'oldu bi şey mi? ha, n'oldu bi şey mi oldu?

  13. #13
    dovahhkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa-Mudanya
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS


    DETECTED
    shruikan ve viper17 bunu beğendiler.
    Suzuki AN125 47000Km,Sym Gts 250ievo 4000km,CBR 125 6500Km, ,Kawasaki Ninja 250R 14000km
    Yamaha Xmax250 ABS 7000km, KTM Duke 200 ABS 3100km Yamaha Xmax250 8000km, Xj6n 18000km Xmax 250 Yollarda..

  14. #14
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    bu ne?
    viper17 bunu beğendi.

  15. #15
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    he rosso 2 çöp, çabuk bitiyo

    ben olsam 190 takarım arkaya, r6 jantıyla beraber


  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Kalın lastik, bagiran egzoz, yuksek top speed.

    Her apacinin gonlunde yatan, 3 hayalidir.
    Ahmetbahadır bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler