Ben de şunu sorayım:
Lastikler Brezilya üretimi mi Almanya mı?
Ben de şunu sorayım:
Lastikler Brezilya üretimi mi Almanya mı?
Hocam gözardı etmeyin gaz açmayın yazacaktın herhalde klavye mi sürçtü☺
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------
Bir de evet acemiler için farklı marka farklı hamurlu farklı desenli lastikler sorun oluşturur. Eğitimli ve tecrübeliysek ön farklı arka farklı şekilde kullanacağımız lastikleri daha önce ön arka takım halinde kullanmışsak özetle karışık kullanacağımız lastikler ile alakalı bir fikrimiz var ise neden oluşacak bileşimi hem test etmek hem de keşfetmek istemeyeyim.
bende 4000 km bile dayanmadı
17.000 km dir IRC kullanıyorum, daha lastik anca yarı oldu
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
Cevaplar icin tek tek cok tesekkurler.
Valla lastiklerimi 800 km de aldim. Ilk motorum oldugundan irclerle cok sıkıntı cekip kayma yaşadım bir kac defa. Rosso yu adını vermek yasak mı bilmiyorum bilinen siteden alıp yamaha servisinde taktırdım ve cok faydasını gördüm. Rosso almam soylendi, o nedenle aldım.
Buranın yolu evet, çakıl taş genelde fethiye yi bilen bilir. Belki lastikler bu nedenle de cabuk bitmistir bilemiyorum.
Lastik basıncı konusu servisin titiz davrandığını düşünmüyorum ben de cok anlamiyorum açıkçası. Bu gib etkenler bir araya gelmis olabilir.
Arka freni sık kullanırım ama kesinlikle kaydirma, yanlama vs yapmadım.
Arkadaş bu lastiği nasıl bu kadar çabuk bitirebiliyorsunuz? CBR 250 ile bu lastikleri tamı tamına 24.000 km kullanmıştım... son 50 km de lastiğin telleri görünmeye başlamıştı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)