Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

HONDA CBR 250RR ilk sürüşler.

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    Merhaba arkadaşlar. Cbr 250 rr topspeed ve sürüş videoları çıktı. Herşey topspee değildir fakat 167 topspeed hakkında ne düşünüyorsunuz.Benim ya bu ya da ktm rc 390 alma planım vardı.İstediğim 160 170 lerde rahat gitmesiydi.Çünkğ ben zaten rs ile topspeed de 150 görüyorum. 140 ile rahat gidiyorum kesiciye girmeden.Şimdi bunu alsam atıyorum 167 ise 150 155 ile rahat gideceğim. E ne anladım ben o işten. Siz ne düşünüyorsunuz?


    https://youtu.be/T5b-kZPtxJA


    https://www.youtube.com/watch?v=DWAXSM-7VOo
    antilop_skul ve Stratovarius bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    5. vites 167 yapıyor. 6. viteste bi 180 i falan görür sanırım , galiba , gibi
    infernus bunu beğendi.

  3. #3
    TamGazDevam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2015
    Şehir
    Mersin / Adana
    Motosikleti
    YBR 125 08' / HONDA CIVIC VTEC 1.6 04'
    Merhabalar, cbr250r'ın, cbr250rr'ın veya ktm rc 390'ın fabrika testine bakarsanız daha rahat bi karşılaştırma olur. Sitelerde 95km/h yazan motosikletler normal şartlarda 110 km/h hızlara çıkıyor çünkü.

  4. #4

    Üyelik
    20 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul / Sarıyer
    Motosikleti
    Forza 250
    tek silindir 250r bile 175 yapıyor. 5. viteste o hızı yapamış. 6. viteste uygun şartlarda 190 a yaklaşır bence.

  5. #5

    Üyelik
    23 Eylül 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650
    PROPERTY DUKE 390 CBR 250R
    Engine capacity
    375cc 250cc
    Power 44bhp 25bhp
    Torque 35Nm 23Nm
    Weight 154Kg 167Kg
    Power to weight ratio 300bhp/tonne 150bhp/tonne
    0-100kmph 5secs 10secs
    Top speed 175Kmph 150Kmph

    bu şekilde bir karşılaştırma var KTM'nin viraj kabiliyetini daha iyi olarak belirtmiş site. Buradan bakabilirsin,
    http://riderzone.in/duke-390-vs-cbr-250r/
    zabuzaretta bunu beğendi.

  6. #6
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    Çabuk topspeed 202'ciler gelmeden.
    jimi_hendrix bunu beğendi.

  7. #7
    Quad87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2016
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    MT-07 Umuyor..
    600 mt pistte 167 km/sa hıza ulaşıyor daha uzun pistte bunun da üstüne çıkmak mümkün dendi gibi anladım ben alt yazılardan.

  8. #8
    webingo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25
    5. vites için iyi 6 viteste sanırım 190 bulunabilir ama ne gerek var bulsan nolcak sanki onu atacak yollar varda :D

  9. #9
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    veri olarak ktm önde amaç hız ise bence dusunmeden ktm almak mantıklı .

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Hepiniz acayip cahilsiniz, top speed kadar sacma bir olgu olamaz, 180 yapiyor, haydi bunu alalim zihniyetindeki apacilersiniz.
    SAZMAN, jimi_hendrix, velizrsln ve 9 diğerleri bunu beğendiler..

  11. #11
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    top speed için yanlış gelmişiniz bence.
    şimdi sizi aydınlatalım:

    motosikletler cc lere göre genel olarak( her zaman değil) orantılı güç üretiyor.
    yani 125 cc daha zayıf , 1000 cc daha güçlü oluyor.
    bu yüzden , giriş seviyesi ve motosikleti kullanmayı öğretmesi için üretilen , 250cc bir motosikletin kaç km/sa hız yaptığının hiçbir önemi yok aslında.
    amacı hızlı gitmek değil çünkü. öğretmek.
    daha hızlı giden bir motor istiyorsanız yüksek cc lere bakmalısıız yani. mesela 600cc ve 1000cc motorlar daha hızlı gider.

    şimdi motosikletleri tanıyalım isimli kısa bilgileri geçtiyseniz apaçi apaçi beklemeye devam edebilirsiniz.
    SAZMAN, jimi_hendrix ve EB61 bunu beğendiler.

  12. #12
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepiniz acayip cahilsiniz, top speed kadar sacma bir olgu olamaz, 180 yapiyor, haydi bunu alalim zihniyetindeki apacilersiniz.
    Top speed ve Arka teker ölçüsü bizim millet için en önemli kriterdir
    SAZMAN, berk_cglr, turkish39 ve 7 diğerleri bunu beğendiler..

  13. #13
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    Öncelikle burada daha önc ki konumu bilenler var. İstediğim topspeed değil motosikledin 160 170 ile rahat gitmesidir. Beklentim bu yöndeydi 250rr da. 167 topspeed olan motorda 160 ile rahat gidemezsin.Shamy kaç yıllık motorcusun bilmiyorum ama kaç yıldır kitap okumadığın belli.

  14. #14
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    bi sevemedim şunu ya

  15. #15
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Gerçek bir yarış motosikleti gibi gözüken, aynı zamanda çok da yakışıklı ve agresif bir motosiklet üretirseniz, insanların bu niye gitmiyo yaaağ demesi çok doğal değil mi?

    Sizce bu motosikletin tasarımı, başlangıç/öğrenme motosikleti gibi mi? Hayır! Tamamen insanları cezbedici hızlı/spor bir motosiklet edasında,kaldı ki gerçek yarış motosikletleri bile bu kadar güzel bir dizayn'a sahip değil. (Japonlar içerisinde) Ha 160-170 km sürat az mı? 250 CC için gayet yeterli. Ama dediğim gibi 120 beygir bir aletten daha agresif duruşa sahip bir motosiklet yaparsanız, bunlar olağandır.

  16. #16
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    yaw 170-175 yapan bi aletle sürekli olarak 160 giderken hiç rahatsız olmayacak mısınız?
    MazhaRR bunu beğendi.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  17. #17
    fkambay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cb125e-mt 03 -cbr 250-ybr125-pcx125
    top speed 167 sport modunda gçrmüş en güçlü modu sport+ bunun daha fazlasını rahatlıkla görür

  18. #18
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Top speed ve Arka teker ölçüsü bizim millet için en önemli kriterdir
    Dişli değiştirmeyi unutma,marka ne olursa olsun hiçbirinin mühendisi bizim istediğimiz dişliyi takmaz
    Mengu16 bunu beğendi.
    Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...

  19. #19
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerçek bir yarış motosikleti gibi gözüken, aynı zamanda çok da yakışıklı ve agresif bir motosiklet üretirseniz, insanların bu niye gitmiyo yaaağ demesi çok doğal değil mi?

    Sizce bu motosikletin tasarımı, başlangıç/öğrenme motosikleti gibi mi? Hayır! Tamamen insanları cezbedici hızlı/spor bir motosiklet edasında,kaldı ki gerçek yarış motosikletleri bile bu kadar güzel bir dizayn'a sahip değil. (Japonlar içerisinde) Ha 160-170 km sürat az mı? 250 CC için gayet yeterli. Ama dediğim gibi 120 beygir bir aletten daha agresif duruşa sahip bir motosiklet yaparsanız, bunlar olağandır.
    bu yüzden bence 250cc ler cafe racer, scrambler veya hipster tarzı bişey olmalı...
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  20. #20
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerçek bir yarış motosikleti gibi gözüken, aynı zamanda çok da yakışıklı ve agresif bir motosiklet üretirseniz, insanların bu niye gitmiyo yaaağ demesi çok doğal değil mi?

    Sizce bu motosikletin tasarımı, başlangıç/öğrenme motosikleti gibi mi? Hayır! Tamamen insanları cezbedici hızlı/spor bir motosiklet edasında,kaldı ki gerçek yarış motosikletleri bile bu kadar güzel bir dizayn'a sahip değil. (Japonlar içerisinde) Ha 160-170 km sürat az mı? 250 CC için gayet yeterli. Ama dediğim gibi 120 beygir bir aletten daha agresif duruşa sahip bir motosiklet yaparsanız, bunlar olağandır.
    Genç arkadaşlarımız için çok büyük tehlike bu cazibe malesef.Hep üzücü haberler alıyoruz.167 yi geçtim,120-130 bile bu arkadaşlar için tehlike.Kaza yapan hangi arkadaşa sorsam hızlı gitmiyodum diyo ama inandırıcı gelmiyo malesef.Tecrübe sıfır,amaç hava atmak = ?
    dyavol-77 bunu beğendi.
    Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)