HONDA CBR 250RR ilk sürüşler.
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar. Cbr 250 rr topspeed ve sürüş videoları çıktı. Herşey topspee değildir fakat 167 topspeed hakkında ne düşünüyorsunuz.Benim ya bu ya da ktm rc 390 alma planım vardı.İstediğim 160 170 lerde rahat gitmesiydi.Çünkğ ben zaten rs ile topspeed de 150 görüyorum. 140 ile rahat gidiyorum kesiciye girmeden.Şimdi bunu alsam atıyorum 167 ise 150 155 ile rahat gideceğim. E ne anladım ben o işten. Siz ne düşünüyorsunuz?
https://youtu.be/T5b-kZPtxJA
https://www.youtube.com/watch?v=DWAXSM-7VOo
Reklamlar
-
5. vites 167 yapıyor. 6. viteste bi 180 i falan görür sanırım , galiba , gibi
-
Merhabalar, cbr250r'ın, cbr250rr'ın veya ktm rc 390'ın fabrika testine bakarsanız daha rahat bi karşılaştırma olur. Sitelerde 95km/h yazan motosikletler normal şartlarda 110 km/h hızlara çıkıyor çünkü.
-
tek silindir 250r bile 175 yapıyor. 5. viteste o hızı yapamış. 6. viteste uygun şartlarda 190 a yaklaşır bence.
-
PROPERTY DUKE 390 CBR 250R
Engine capacity
375cc 250cc
Power 44bhp 25bhp
Torque 35Nm 23Nm
Weight 154Kg 167Kg
Power to weight ratio 300bhp/tonne 150bhp/tonne
0-100kmph 5secs 10secs
Top speed 175Kmph 150Kmph
bu şekilde bir karşılaştırma var KTM'nin viraj kabiliyetini daha iyi olarak belirtmiş site. Buradan bakabilirsin,
http://riderzone.in/duke-390-vs-cbr-250r/
-
Çabuk topspeed 202'ciler gelmeden.
-
600 mt pistte 167 km/sa hıza ulaşıyor daha uzun pistte bunun da üstüne çıkmak mümkün dendi gibi anladım ben alt yazılardan.
-
5. vites için iyi 6 viteste sanırım 190 bulunabilir ama ne gerek var bulsan nolcak sanki onu atacak yollar varda :D
-
veri olarak ktm önde amaç hız ise bence dusunmeden ktm almak mantıklı .
-
Hepiniz acayip cahilsiniz, top speed kadar sacma bir olgu olamaz, 180 yapiyor, haydi bunu alalim zihniyetindeki apacilersiniz.
-
top speed için yanlış gelmişiniz bence.
şimdi sizi aydınlatalım:
motosikletler cc lere göre genel olarak( her zaman değil) orantılı güç üretiyor.
yani 125 cc daha zayıf , 1000 cc daha güçlü oluyor.
bu yüzden , giriş seviyesi ve motosikleti kullanmayı öğretmesi için üretilen , 250cc bir motosikletin kaç km/sa hız yaptığının hiçbir önemi yok aslında.
amacı hızlı gitmek değil çünkü. öğretmek.
daha hızlı giden bir motor istiyorsanız yüksek cc lere bakmalısıız yani. mesela 600cc ve 1000cc motorlar daha hızlı gider.
şimdi motosikletleri tanıyalım isimli kısa bilgileri geçtiyseniz apaçi apaçi beklemeye devam edebilirsiniz.
-
Shamy adlı üyeden alıntı
Hepiniz acayip cahilsiniz, top speed kadar sacma bir olgu olamaz, 180 yapiyor, haydi bunu alalim zihniyetindeki apacilersiniz.
Top speed ve Arka teker ölçüsü bizim millet için en önemli kriterdir
-
Öncelikle burada daha önc ki konumu bilenler var. İstediğim topspeed değil motosikledin 160 170 ile rahat gitmesidir. Beklentim bu yöndeydi 250rr da. 167 topspeed olan motorda 160 ile rahat gidemezsin.Shamy kaç yıllık motorcusun bilmiyorum ama kaç yıldır kitap okumadığın belli.
-
-
Moderatör
Gerçek bir yarış motosikleti gibi gözüken, aynı zamanda çok da yakışıklı ve agresif bir motosiklet üretirseniz, insanların bu niye gitmiyo yaaağ demesi çok doğal değil mi?
Sizce bu motosikletin tasarımı, başlangıç/öğrenme motosikleti gibi mi? Hayır! Tamamen insanları cezbedici hızlı/spor bir motosiklet edasında,kaldı ki gerçek yarış motosikletleri bile bu kadar güzel bir dizayn'a sahip değil. (Japonlar içerisinde) Ha 160-170 km sürat az mı? 250 CC için gayet yeterli. Ama dediğim gibi 120 beygir bir aletten daha agresif duruşa sahip bir motosiklet yaparsanız, bunlar olağandır.
-
yaw 170-175 yapan bi aletle sürekli olarak 160 giderken hiç rahatsız olmayacak mısınız?
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
top speed 167 sport modunda gçrmüş en güçlü modu sport+ bunun daha fazlasını rahatlıkla görür
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Top speed ve Arka teker ölçüsü bizim millet için en önemli kriterdir
Dişli değiştirmeyi unutma,marka ne olursa olsun hiçbirinin mühendisi bizim istediğimiz dişliyi takmaz
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
Levent Gocmen adlı üyeden alıntı
Gerçek bir yarış motosikleti gibi gözüken, aynı zamanda çok da yakışıklı ve agresif bir motosiklet üretirseniz, insanların bu niye gitmiyo yaaağ demesi çok doğal değil mi?
Sizce bu motosikletin tasarımı, başlangıç/öğrenme motosikleti gibi mi? Hayır! Tamamen insanları cezbedici hızlı/spor bir motosiklet edasında,kaldı ki gerçek yarış motosikletleri bile bu kadar güzel bir dizayn'a sahip değil. (Japonlar içerisinde) Ha 160-170 km sürat az mı? 250 CC için gayet yeterli. Ama dediğim gibi 120 beygir bir aletten daha agresif duruşa sahip bir motosiklet yaparsanız, bunlar olağandır.
bu yüzden bence 250cc ler cafe racer, scrambler veya hipster tarzı bişey olmalı...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
Levent Gocmen adlı üyeden alıntı
Gerçek bir yarış motosikleti gibi gözüken, aynı zamanda çok da yakışıklı ve agresif bir motosiklet üretirseniz, insanların bu niye gitmiyo yaaağ demesi çok doğal değil mi?
Sizce bu motosikletin tasarımı, başlangıç/öğrenme motosikleti gibi mi? Hayır! Tamamen insanları cezbedici hızlı/spor bir motosiklet edasında,kaldı ki gerçek yarış motosikletleri bile bu kadar güzel bir dizayn'a sahip değil. (Japonlar içerisinde) Ha 160-170 km sürat az mı? 250 CC için gayet yeterli. Ama dediğim gibi 120 beygir bir aletten daha agresif duruşa sahip bir motosiklet yaparsanız, bunlar olağandır.
Genç arkadaşlarımız için çok büyük tehlike bu cazibe malesef.Hep üzücü haberler alıyoruz.167 yi geçtim,120-130 bile bu arkadaşlar için tehlike.Kaza yapan hangi arkadaşa sorsam hızlı gitmiyodum diyo ama inandırıcı gelmiyo malesef.Tecrübe sıfır,amaç hava atmak = ?
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)