5 bin km 125 cc ardından 4 silindire geçiş eğitimi
Reklamlar
-
Merhabalar, tam olarak 5300 km 125 cc CBR 125r kullandım. Fabrika çıkışlı halini bozmadan, şehir içi trafik kurallarına uyarak ve araç olduğumu bilerek aralara, kenarlara girmeden. Lastiğin sürtünme alanı daha küçük ve İzmirin dandik asfaltında 1 kere ön tekerin kayması sonucu 45 km ortalam hız ile asfaltı öptüm. Ekipmanlarımın bir kısmını güvenlik sebebi ile değiştirdim.
Eğitim alarak ardından 4 silindire geçiş yapmak istiyorum. İstediğim ve maddi gücüm mevcut.
Tavsiye edebileceğiniz, İzmir içi kurs mevcut mu?.
Reklamlar
-
kendinize hakim olabiliyorsanız neden olmasın, 600rr güzel makina
-
istanbu_gezg adlı üyeden alıntı
kendinize hakim olabiliyorsanız neden olmasın, 600rr güzel makina
en fazla 10 dk hakim olur. ss öyle bişeydir
-
Maddi güç varsa almışken 1000'lik alın. 600 cc yetmeyecek bir süre sonra.
-
Draconian adlı üyeden alıntı
Maddi güç varsa almışken 1000'lik alın. 600 cc yetmeyecek bir süre sonra.
blöfünü görüyorum ve yükseltiyorum. almışken 1600gt alınmalı.
-
Kitap derki oyle yapma.. adim adim yap, kayik kullanip yuk gemisine heves etme... egitim tecrubeyi isinlamaz sana .. bence hatalarin buyugunu yaparsin...
-
-
Duz yolda 125 lik ile dusen adam, Mick Doohan'dan egitim alsa 600cc supersport makina suremez. Senin daha yillara ve onbinlerce km lere ihtiyacin var kucuk hacimli makinalar ile, cirak bile degilsin daha 40 firin ekmek yemen lazim. vazgec bu hayalden ya caninla ya malinla odersin bedelini.
-
Selamlar,600cc super sport kullanmak için kaç km yol yapmak yeterlidir ? Herkez için aynı km de mi bu süreci tamamlar ? Ortalamala bir km varsa bu sadece sayıdan ibaret midir yoksa yapılan km nin içeriğide bunda etkili midir ? Gibi sorular verilecek cevaplar genel bir ortalama izlenmesi gereken yol oluştursada bu kişisel anlamda değişkenlik gösterir. Ezbere size 600cc makinaya geçmeyin demeyeceğim fakat benim önerim bir ileri sürüş egitimi akademisi ile görüşürün ordaki egitmenlere durumunuzu anlatın onlar size uygun bir eğitim onerecekler ve eğitim sonunda size bir yol haritası cizecekler. Yasiniza kullanam stilinize kabiliyetinize göre. Belki 250 veya 500cc 2 silindir bir motor tavsiye edecek veya mevcut motoru belli süre daha kullanın dicek veya evet siz olmuşsunuz geçin diyecek.
-
Az çok tecrübe edinene kadar en az 3 kere düşeceğini hesap et. 1 kez dusmussun. Geriye 2 kaldı, 125 likte düşmeyi tercih et bence.
-
600cc 125cclere benzemez 07ye bindim nevrim döndü oralar ayrı dünyalar 4 silindir ss felan
-
10 binden asagiya gecme bence 600 luk makina bilmeyen icin olum demek. O motoru her zaman aheste aheste kullanmiyicaksin sonucta. Baktin yol bos 125cc gibi tapa gazda 130 yapip makneyi zorluyorum mantigiyla gaz kesmiyiceksin. Bakicaksin da gaz yarida motor olmus 150 km/h motorda tik yok "daha basilir ne olacak" dersinve acemiligin kurbani olursun benim fikrim
-
O kadar sakin kullanmanıza rağmen 125cc motoru devirdiyseniz bence 5000km motoru büyütmeniz için hiç yeterli değil. Bu motora daha yeni alışıyosunuz, bu demek değil ki daha büyük hele 600'lük bir motora geçme zamanı geldi.
-
Ben 29 yaşındayım. 5.5-6 yıldır 30bin küsür km dir 125-150cc motosiklet kullanıyorum. Yüzde 90 sehir icinde kullanıyorum. Hala 600cc için yeterli görmüyorum kendimi. Çünkü hergün eğer büyük motosiklet, daha süratli motosiklet olsa patlayacağım çok durumla karşı karşıya kalıyorum. 600lük 1000lik çok makina kullandım ama hiçbirisini istemem. Çünkü bu tür hızlı motosikletlerin üstüne çıkınca insan duygularını heyecanını kontrol edemiyor. İster istemez gazlıyorsun ve durdurmak gazlamaktan çok daha zor. Ve bu kadar yılda km de ne öğrendin deseler. Diyeceğim şey 250-300cc 45 50 beygire kadar hafif bir abs li motosikletin her işi çok rahat yapabileceğini öğrendim. Bunun fazlası gerçekten çok çok çok çok dikkat, eğitim ve donanım ister. Saygılarımla.
-
Ben 500cc honda cb500f test surusune gittim gayet gucluydu.bitmediyse honda fun club tan bak test surusleri var. Orda dene ama 500 fazlasiyla yeter.
-
xj6 olabilir... 600rr gibi bir makina kesinlikle olmaz.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
Motor a hakimiyet dersi için honda eğitimlerini gözden geçir derim. Evet uzaklar ama değecektir. Motor hakimiyetini çok güzel anlatıyorlar.
-
Dostum bence eğitimini aldıktan sonra eğitmenine sor sana motor önersin. En sağlıklısı bu. Şimdi aralara kenarlara girmeden 5000 km sürmüşsün. Bir defa bu yanlış bence. Motor dediğin makine aralara girer. Girmelidir de... Yoksa sen tampon tampona trafikte seyredersen biri gelip üstüne çıkabilir. Ayrıca böyle trafiğin akışında dur kalk yaparak ta bence birşey öğrenilmez.
Saygılar
-
5 k km ne ki ben 2 ayda yaptım onu 200 cc racing ile.geçin 250 lğe mis gibi.
-
600 rr falan nereden çıktı arkadaşlar Ben sağlam bir eğitim almadan en azından 2017 hazirana kadar yeni motosiklet düşünmüyorum. İlgimi çeken xj6 ve 650f oldu absli. Biriside düz yolda ön teker kaydırmışım falan yazmış cidden ön yargıları yıkmak gerekli virajda kaydı ön teker rossolarla sıcak sıcakken yağa denk geldi. Aslında Suzuki gsxr 600 bakıyordum C modu tam 4 silindiri öğrenmelik ama ABS olmaması sorun oldu. Kendimi ve motosikletimin limitlerini her zaman bilmişimdir. Ben googledan bulup mesaj attıklarımdan yanıt alamadığım için konu açtım. Sağolsun sadece bir kişi okumuş, verdiği Facebook linkinden ulaştım derdimi anlattım adamlar niye olmasın dedi cesaretlendirdi beni.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)