Suzuki Türkiye' ye teşekkür...
Reklamlar
-
Konyalıyım. 1,5 ay kadar evvel motorun sesinde bir süredir bir tuhaflık olduğunu sezdim. Performans olarak bir sorun yoktu ama seste bir tuhaflık vardı. Servise gittim. Usta dinledi. Inazumalar bunu egzost katalizöründen yapıyor dedi. Garantiden değiştiriyor Suzuki hemen dedi. Ruhsat fotokopisi falan alıp, netice 10 güne belli olur dediler. 10 gün sonra aradığımda İstanbul suzuki garantiden değişimi onayladı ancak parça gelmesini bekliyoruz dediler. Bir 10 gün daha sonra tekrar irtibat kurduğumda parça henüz ellerine ulaşmamıştı. İstanbul Suzuki yi kendim aradım. Sistemden baktılar. evet dediler sizin parçanız yırtdışına sipariş geçilmiş gelecek ama Konyadaki servis ile anlaşmamız bitmiş artık Konya da servisimiz yok, aslında sizi en yakın servisi olan bir yere yönlendirmemiz gerek ama sizi üzmeyelim biz o servise parçayı gelir gelmez yönlendireceğiz dediler. Acaip memnun oldum. neyse bir süre daha bekledim, derken İstanbul Suzuki den tekrar aradılar. Parçanızı ilgili servise yönlendirdik dediler. Hasılı servise gittim, motosikleti bıraktım. 3-4 saat sonra motosikletimin hazır olduğunu bildiren bir telefon görüşmesi ile gidip motosikletimi servisten aldım. Ama madem anlaşma yok o zaman bu ustanın emeği ne olacak diye borcumu sordum. Sağolsun usta makul bir ücret söyledi. Anlaşma olmadığı için emek ücreti ödemezler dedi. ben de ücreti ödeyip teşekkür ettim. Ertesi gün Suzuki İstanbul dan işlemin yapılmasını teyit amaçlı beni aradılar. Bu arada, daha öncekiler dahil tüm görüşmeleri işine çok düşkün olan çok beyefendi bir görevli ile yapmıştım. bu kez de aynı beyefendi görevli işlemin neticesi hakkında beni aradı. Ben de değişimin yapıldığını belirttim. Ücret konusunu sordu ben de ödediğim parayı söyledim. Aynı görevli kişi benim bu ödediğim meblağı da halledebilmek için bir çalışma yapması gerektiğini söyledi ve telefonu kapattık. 1 saat geçti geçmedi o görevli tekrar arayıp para şeklinde bir ödeme olamayacağını öğrendiğini ama bana onun yerine bir adet yağ filtresi hediye ederek bunu karşılamaya çalışacağını söyledi.
Telefondaki görevli tüm bu süre boyunca yaptığımız görüşmelerde çok olumlu ve sorun çözmeye çalışan bir tavır sergiledi. Suzuki Firmasının bu tavırları ve olumlu yaklaşımları beni çok sevindirdi. Ciddi bir firma ile iş yapıyor olmak çok mutlu ediciydi. Buradan Tüm Suzuki firması ve çalışanlarına teşekkür etmek istedim. İyi ki Suzuki marka bir motosiklet almışım.
Reklamlar
-
ula şu suzuki yi toparlayın öbür motorlarını da getirin alem motor görsün sağlamlık görsün
-
bence tamamen kişisel bir konu bu memnuniyet işine saygı duyan ve yaptığı işi benimseyen insanlara denk gelmişsiniz keşke her serviste bu adamlardan olsa.
-
Moderatör
Markayı marka yapan onun kullanıcısıdır, ne kadar memnun edersen, marka o kadar ileri gider, buda bir örneği olmuş işte.. Tebrikler suzuki ve yaklaşımına. Ayrıca motosikleti onarılan arkadaşında işlerinin tıkır tıkır gitmesi mutluluk verici bir şey. İnşallah bu standartları hayatımızın her alanında görürüz..
-
Yok daha neler, kesin ip var.
-
[/COLOR]
fkambay adlı üyeden alıntı
bence tamamen kişisel bir konu bu memnuniyet işine saygı duyan ve yaptığı işi benimseyen insanlara denk gelmişsiniz keşke her serviste bu adamlardan olsa.
Olayı bu görüştüğüm kişi ile kısıtlarsak dediğinizde haklısınız derim. Ama diğer taraftan motordaki ses, motorun kullanımına engel olan bir problem değildi. Usta nın söylediğine göre bir çok kullanıcı bunu önemsemeden binmeye devam ediyorlarmış. Lakin sadece ses gibi konfora dayalı bir sıkıntıya rağmen Suzuki firmasının ustanın dediğine göre 1500 TL kadar tutan bir parçanın derhal değiştirilme kararı verilmesi benim Suzuki den asıl memnun olma nedenimdir. Ek olarak sürekli telefonla görüştüğüm yetkilinin olayı bu derece takip etmesi elbetteki memnuniyetimi kat be kat artırdı. Daha önce de garantiden işlem yaptığım elektronik dahil bir sürü eşyam oldu. Lakin orada firmalar tarafından yapmak zorunda oldukları bir işlem değilmiş de sanki bize bir şeyler bahşederlermiş gibi tutumlar takınıldığına şahit oldum. O yüzden buradaki olumlu firma tavrını takdir etme ihtiyacı hissettim.
-
Tamda gsxr600 için beklerken çok güzel bir paylaşım. Tebrikler suzuki
-
butun motorlarim Yamaha, ama bunu okuduktan sonra, bir daha motor alirsam Suzuki alma ihtimalim yuksek. Paylasim icin tesekkurler.
-
Bende SV650 a kampanyası bekliyorum 😎
-
Herşey aslında olması gerektiği gibi olmuş.
-
rebirth adlı üyeden alıntı
Herşey aslında olması gerektiği gibi olmuş.
En sevdiğim ve benim de hayata bakışımı gösteren yaklaşım.
Bunları yapan tabi alkışlanmalı ancak esas olması gereken bunları yapmayanları sorgulamak.
Mevcut hükümetin biz duble yol yaptık diye basbas bağırması gibi..
Hükümetler bunu zaten yapmalı bundan reklam olmaz
Yapmayanlar neden yapmadı bunu sorgulamak lazım esas
-
Güzeelll Alaa
İyiliğe hasretiz .Devamını bekliyoruz hepsinden .
-
Kol Böreği ile sunulan fiyatları, demode tasarımları sayesinde 3 5 müşterilerine iyi davranmaları normal bence.
3 kol janta takmış durumdayım o jant tasarımı değişecek usta.
-
Malum adamların pek piyasası olmadığı için pek müşterileri de yok o yüzden az kişiyle muhatap oldukları için böyle ilgililer. Honda gibi bir müşteri kitlesi olsun da görelim müşteriyle nasıl ilgileniyorlar.
-
Honda da aküyü 3 günde getirdi garantiden taktı.
-
O zaman sen de Honda ya teşekkür et.
-
Yukarida da arkadaslar soylemis ama ben de bu konuda dolu oldugum icin yazmak istedim. Malesef ulkemizdeki siyasiler olsun, sirketler-firmalar olsun kisacasi hizmet vermekle yukumlu olan kisiler veya gruplar, aslinda vermekle yukumlu olduklari hizmeti oyle paketleyip sunuyorlar ki insanlar bunlara sanki ekstra birsey yapmislar gibi minnet duyup tesekkur ediyorlar. Su baslik gelismis bir ulkenin forumunda acilsa muhtemelen alt alta " eee ne var bunda, niye tesekkur ettin ki simdi ? " tarzinda yorumlar dosenirdi.
-
Ben de bu şekilde bir durum yaşamıştım yaklaşık 3 hafta önce. Bir parça siparişi ile ilgili bir durumdu. Bayinin 15 günde olmaz dediği şeyi genel merkez 2 günde çözmüştü. Bu yüzden suzuki türkiye bu aralar bence güzel işler çıkarıyor. Hatta parça kodu olmayan yani ayrıyetten satılmayan bir parça için not aldı murat beydi sanırsam. Ellerine çıkma olarak geçtiği anda yardımcı olacağını söyledi. Bir de buradaki servis hakkında geri dönüşlerde bulundum. Bu servisi arayıp ciddi şekilde uyarılarda bulunmuşlar. Bunlar iyiye işaret. Umarım daha da iyi olur.
-
yamaha dururmu oda hemen hamle yapıcak..
Masashi Ogawa haydi başkanım bakımlar bedava olsun
-
Garanti işlemleri firmaların müşterilerine zorluk çıkarmadan ve mağduriyet oluşturmadan, alıcının malını en çabuk şekilde tekrar kullanabileceği şekilde en hızlı olarak tamamlaması gereken hizmetlerdir. Yazımda belirttim zaten, bu bir bahşetme değil mecburiyettir. Konu mesajım da başka bir markadan asla bahsetmedim ve başka markaları kötülemedim de. Naçizane Suzuki bir markadır. Benim kendimce nedenlerle tercih ettiğim bir markadır. Başka markaları başka insanlar kendince nedenlerle güzel, ucuz, kaliteli, alımlı vb. gibi nedenlerle tercih edebilirler. Alıcılar ürünleri değerlendirir, maddi imkanları ve hayata bakış açılarını göz önüne alarak, ayrıca kişisel beğenilerini de işin içinde tutarak bir ürün alırlar. Alıcılar alışveriş işinde ve yine alıcının keyfine kalmış biçimde satıcının iletişim tarzını vb. faktörleri bile değerlendirerek ürünlerini almayı seçebilirler. Bu tamamen kişilerin kendi keyfine kalmış bir durumdur.
Ben mesajımda motorumu övmedim. Hatta yerdim. Zira şimdiye kadar Inazumaya ağırdır, hantaldır gibi, çirkindir gibi nedenlerden başka teknik bir sorun bulunmamıştı. Ben aslında mesajda bundan da bahsediyorum. Egzost katalizörü mü her neyse işte o parçada bu motorlarda sorun çıkabildiğinden ve bununla ilgili Suzuki nin garanti kapsamında düzeltiyor olduğundan bahsediyorum. Bilinçli kullanıcılara subliminal mesaj veriyorum. Lütfen hepimiz bilinçli kullanıcı olalım. Böyle yaparak da Suzuki nin bu teşekkürden dolayı bana V-STROM 650XT ABS hediye etme ihtimalini düşürüyorum.
Lütfen mesajları dikkatli okuyalım. Olayların bir görünen yüzü bir de perke arkası vardır. Onları dikkatlice düşünerek karar verelim. Suzukiye teşekkür ettiğim için gidip hemen Suzuki almayalım da forumları daha dikkatli okuyup bunca bilgi kirliliği içinde kendi işimize yarayacak verileri iyi filtre edip öyle karar verelim. Forumlar ciddi konular geyik muhabbetleri ile süslendiği zaman hem faydalı hem eğlenceli olur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)