Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Suzuki Türkiye' ye teşekkür...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    jonvolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    2016 Yamaha Xmax 400 ABS
    Konyalıyım. 1,5 ay kadar evvel motorun sesinde bir süredir bir tuhaflık olduğunu sezdim. Performans olarak bir sorun yoktu ama seste bir tuhaflık vardı. Servise gittim. Usta dinledi. Inazumalar bunu egzost katalizöründen yapıyor dedi. Garantiden değiştiriyor Suzuki hemen dedi. Ruhsat fotokopisi falan alıp, netice 10 güne belli olur dediler. 10 gün sonra aradığımda İstanbul suzuki garantiden değişimi onayladı ancak parça gelmesini bekliyoruz dediler. Bir 10 gün daha sonra tekrar irtibat kurduğumda parça henüz ellerine ulaşmamıştı. İstanbul Suzuki yi kendim aradım. Sistemden baktılar. evet dediler sizin parçanız yırtdışına sipariş geçilmiş gelecek ama Konyadaki servis ile anlaşmamız bitmiş artık Konya da servisimiz yok, aslında sizi en yakın servisi olan bir yere yönlendirmemiz gerek ama sizi üzmeyelim biz o servise parçayı gelir gelmez yönlendireceğiz dediler. Acaip memnun oldum. neyse bir süre daha bekledim, derken İstanbul Suzuki den tekrar aradılar. Parçanızı ilgili servise yönlendirdik dediler. Hasılı servise gittim, motosikleti bıraktım. 3-4 saat sonra motosikletimin hazır olduğunu bildiren bir telefon görüşmesi ile gidip motosikletimi servisten aldım. Ama madem anlaşma yok o zaman bu ustanın emeği ne olacak diye borcumu sordum. Sağolsun usta makul bir ücret söyledi. Anlaşma olmadığı için emek ücreti ödemezler dedi. ben de ücreti ödeyip teşekkür ettim. Ertesi gün Suzuki İstanbul dan işlemin yapılmasını teyit amaçlı beni aradılar. Bu arada, daha öncekiler dahil tüm görüşmeleri işine çok düşkün olan çok beyefendi bir görevli ile yapmıştım. bu kez de aynı beyefendi görevli işlemin neticesi hakkında beni aradı. Ben de değişimin yapıldığını belirttim. Ücret konusunu sordu ben de ödediğim parayı söyledim. Aynı görevli kişi benim bu ödediğim meblağı da halledebilmek için bir çalışma yapması gerektiğini söyledi ve telefonu kapattık. 1 saat geçti geçmedi o görevli tekrar arayıp para şeklinde bir ödeme olamayacağını öğrendiğini ama bana onun yerine bir adet yağ filtresi hediye ederek bunu karşılamaya çalışacağını söyledi.

    Telefondaki görevli tüm bu süre boyunca yaptığımız görüşmelerde çok olumlu ve sorun çözmeye çalışan bir tavır sergiledi. Suzuki Firmasının bu tavırları ve olumlu yaklaşımları beni çok sevindirdi. Ciddi bir firma ile iş yapıyor olmak çok mutlu ediciydi. Buradan Tüm Suzuki firması ve çalışanlarına teşekkür etmek istedim. İyi ki Suzuki marka bir motosiklet almışım.
    dovahhkin, acestor, METDOĞ ve 19 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    dovahhkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa-Mudanya
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    ula şu suzuki yi toparlayın öbür motorlarını da getirin alem motor görsün sağlamlık görsün
    yürekçe bunu beğendi.

  3. #3
    fkambay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cb125e-mt 03 -cbr 250-ybr125-pcx125
    bence tamamen kişisel bir konu bu memnuniyet işine saygı duyan ve yaptığı işi benimseyen insanlara denk gelmişsiniz keşke her serviste bu adamlardan olsa.

  4. #4
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Markayı marka yapan onun kullanıcısıdır, ne kadar memnun edersen, marka o kadar ileri gider, buda bir örneği olmuş işte.. Tebrikler suzuki ve yaklaşımına. Ayrıca motosikleti onarılan arkadaşında işlerinin tıkır tıkır gitmesi mutluluk verici bir şey. İnşallah bu standartları hayatımızın her alanında görürüz..
    yürekçe bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Yok daha neler, kesin ip var.
    yüksel66, yürekçe ve Macit250 bunu beğendiler.

  6. #6
    jonvolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    2016 Yamaha Xmax 400 ABS
    [/COLOR]
    Alıntı fkambay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence tamamen kişisel bir konu bu memnuniyet işine saygı duyan ve yaptığı işi benimseyen insanlara denk gelmişsiniz keşke her serviste bu adamlardan olsa.
    Olayı bu görüştüğüm kişi ile kısıtlarsak dediğinizde haklısınız derim. Ama diğer taraftan motordaki ses, motorun kullanımına engel olan bir problem değildi. Usta nın söylediğine göre bir çok kullanıcı bunu önemsemeden binmeye devam ediyorlarmış. Lakin sadece ses gibi konfora dayalı bir sıkıntıya rağmen Suzuki firmasının ustanın dediğine göre 1500 TL kadar tutan bir parçanın derhal değiştirilme kararı verilmesi benim Suzuki den asıl memnun olma nedenimdir. Ek olarak sürekli telefonla görüştüğüm yetkilinin olayı bu derece takip etmesi elbetteki memnuniyetimi kat be kat artırdı. Daha önce de garantiden işlem yaptığım elektronik dahil bir sürü eşyam oldu. Lakin orada firmalar tarafından yapmak zorunda oldukları bir işlem değilmiş de sanki bize bir şeyler bahşederlermiş gibi tutumlar takınıldığına şahit oldum. O yüzden buradaki olumlu firma tavrını takdir etme ihtiyacı hissettim.
    yürekçe bunu beğendi.

  7. #7
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Tamda gsxr600 için beklerken çok güzel bir paylaşım. Tebrikler suzuki ������
    yürekçe bunu beğendi.

  8. #8
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    butun motorlarim Yamaha, ama bunu okuduktan sonra, bir daha motor alirsam Suzuki alma ihtimalim yuksek. Paylasim icin tesekkurler.
    yürekçe bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    03 Nisan 2016
    Bende SV650 a kampanyası bekliyorum 😎
    yürekçe bunu beğendi.

  10. #10
    rebirth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2014
    Herşey aslında olması gerektiği gibi olmuş.
    sefir67 ve Mukaddime bunu beğendiler.

  11. #11
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    VSTROM 800 SE
    Alıntı rebirth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herşey aslında olması gerektiği gibi olmuş.
    En sevdiğim ve benim de hayata bakışımı gösteren yaklaşım.
    Bunları yapan tabi alkışlanmalı ancak esas olması gereken bunları yapmayanları sorgulamak.
    Mevcut hükümetin biz duble yol yaptık diye basbas bağırması gibi..
    Hükümetler bunu zaten yapmalı bundan reklam olmaz
    Yapmayanlar neden yapmadı bunu sorgulamak lazım esas
    sefir67 bunu beğendi.

  12. #12
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Güzeelll Alaa
    İyiliğe hasretiz .Devamını bekliyoruz hepsinden .

  13. #13
    weirdo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda pcx125
    Kol Böreği ile sunulan fiyatları, demode tasarımları sayesinde 3 5 müşterilerine iyi davranmaları normal bence.

    3 kol janta takmış durumdayım o jant tasarımı değişecek usta.

  14. #14

    Üyelik
    04 Kasım 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 > Pulsar 200 NS
    Malum adamların pek piyasası olmadığı için pek müşterileri de yok o yüzden az kişiyle muhatap oldukları için böyle ilgililer. Honda gibi bir müşteri kitlesi olsun da görelim müşteriyle nasıl ilgileniyorlar.

  15. #15
    berkay3212 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600 RR 2015
    Honda da aküyü 3 günde getirdi garantiden taktı.

  16. #16
    jonvolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    2016 Yamaha Xmax 400 ABS
    O zaman sen de Honda ya teşekkür et.

  17. #17
    sefir67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Ninja ZX 636
    Yukarida da arkadaslar soylemis ama ben de bu konuda dolu oldugum icin yazmak istedim. Malesef ulkemizdeki siyasiler olsun, sirketler-firmalar olsun kisacasi hizmet vermekle yukumlu olan kisiler veya gruplar, aslinda vermekle yukumlu olduklari hizmeti oyle paketleyip sunuyorlar ki insanlar bunlara sanki ekstra birsey yapmislar gibi minnet duyup tesekkur ediyorlar. Su baslik gelismis bir ulkenin forumunda acilsa muhtemelen alt alta " eee ne var bunda, niye tesekkur ettin ki simdi ? " tarzinda yorumlar dosenirdi.

  18. #18

    Üyelik
    24 Ocak 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    R 1150 GS Adventure
    Ben de bu şekilde bir durum yaşamıştım yaklaşık 3 hafta önce. Bir parça siparişi ile ilgili bir durumdu. Bayinin 15 günde olmaz dediği şeyi genel merkez 2 günde çözmüştü. Bu yüzden suzuki türkiye bu aralar bence güzel işler çıkarıyor. Hatta parça kodu olmayan yani ayrıyetten satılmayan bir parça için not aldı murat beydi sanırsam. Ellerine çıkma olarak geçtiği anda yardımcı olacağını söyledi. Bir de buradaki servis hakkında geri dönüşlerde bulundum. Bu servisi arayıp ciddi şekilde uyarılarda bulunmuşlar. Bunlar iyiye işaret. Umarım daha da iyi olur.

  19. #19
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    yamaha dururmu oda hemen hamle yapıcak..

    Masashi Ogawa haydi başkanım bakımlar bedava olsun

  20. #20
    jonvolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    2016 Yamaha Xmax 400 ABS
    Garanti işlemleri firmaların müşterilerine zorluk çıkarmadan ve mağduriyet oluşturmadan, alıcının malını en çabuk şekilde tekrar kullanabileceği şekilde en hızlı olarak tamamlaması gereken hizmetlerdir. Yazımda belirttim zaten, bu bir bahşetme değil mecburiyettir. Konu mesajım da başka bir markadan asla bahsetmedim ve başka markaları kötülemedim de. Naçizane Suzuki bir markadır. Benim kendimce nedenlerle tercih ettiğim bir markadır. Başka markaları başka insanlar kendince nedenlerle güzel, ucuz, kaliteli, alımlı vb. gibi nedenlerle tercih edebilirler. Alıcılar ürünleri değerlendirir, maddi imkanları ve hayata bakış açılarını göz önüne alarak, ayrıca kişisel beğenilerini de işin içinde tutarak bir ürün alırlar. Alıcılar alışveriş işinde ve yine alıcının keyfine kalmış biçimde satıcının iletişim tarzını vb. faktörleri bile değerlendirerek ürünlerini almayı seçebilirler. Bu tamamen kişilerin kendi keyfine kalmış bir durumdur.
    Ben mesajımda motorumu övmedim. Hatta yerdim. Zira şimdiye kadar Inazumaya ağırdır, hantaldır gibi, çirkindir gibi nedenlerden başka teknik bir sorun bulunmamıştı. Ben aslında mesajda bundan da bahsediyorum. Egzost katalizörü mü her neyse işte o parçada bu motorlarda sorun çıkabildiğinden ve bununla ilgili Suzuki nin garanti kapsamında düzeltiyor olduğundan bahsediyorum. Bilinçli kullanıcılara subliminal mesaj veriyorum. Lütfen hepimiz bilinçli kullanıcı olalım. Böyle yaparak da Suzuki nin bu teşekkürden dolayı bana V-STROM 650XT ABS hediye etme ihtimalini düşürüyorum.
    Lütfen mesajları dikkatli okuyalım. Olayların bir görünen yüzü bir de perke arkası vardır. Onları dikkatlice düşünerek karar verelim. Suzukiye teşekkür ettiğim için gidip hemen Suzuki almayalım da forumları daha dikkatli okuyup bunca bilgi kirliliği içinde kendi işimize yarayacak verileri iyi filtre edip öyle karar verelim. Forumlar ciddi konular geyik muhabbetleri ile süslendiği zaman hem faydalı hem eğlenceli olur.
    Salurbey bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)