Alıntı jonvolkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Garanti işlemleri firmaların müşterilerine zorluk çıkarmadan ve mağduriyet oluşturmadan, alıcının malını en çabuk şekilde tekrar kullanabileceği şekilde en hızlı olarak tamamlaması gereken hizmetlerdir. Yazımda belirttim zaten, bu bir bahşetme değil mecburiyettir. Konu mesajım da başka bir markadan asla bahsetmedim ve başka markaları kötülemedim de. Naçizane Suzuki bir markadır. Benim kendimce nedenlerle tercih ettiğim bir markadır. Başka markaları başka insanlar kendince nedenlerle güzel, ucuz, kaliteli, alımlı vb. gibi nedenlerle tercih edebilirler. Alıcılar ürünleri değerlendirir, maddi imkanları ve hayata bakış açılarını göz önüne alarak, ayrıca kişisel beğenilerini de işin içinde tutarak bir ürün alırlar. Alıcılar alışveriş işinde ve yine alıcının keyfine kalmış biçimde satıcının iletişim tarzını vb. faktörleri bile değerlendirerek ürünlerini almayı seçebilirler. Bu tamamen kişilerin kendi keyfine kalmış bir durumdur.
Ben mesajımda motorumu övmedim. Hatta yerdim. Zira şimdiye kadar Inazumaya ağırdır, hantaldır gibi, çirkindir gibi nedenlerden başka teknik bir sorun bulunmamıştı. Ben aslında mesajda bundan da bahsediyorum. Egzost katalizörü mü her neyse işte o parçada bu motorlarda sorun çıkabildiğinden ve bununla ilgili Suzuki nin garanti kapsamında düzeltiyor olduğundan bahsediyorum. Bilinçli kullanıcılara subliminal mesaj veriyorum. Lütfen hepimiz bilinçli kullanıcı olalım. Böyle yaparak da Suzuki nin bu teşekkürden dolayı bana V-STROM 650XT ABS hediye etme ihtimalini düşürüyorum.
Lütfen mesajları dikkatli okuyalım. Olayların bir görünen yüzü bir de perke arkası vardır. Onları dikkatlice düşünerek karar verelim. Suzukiye teşekkür ettiğim için gidip hemen Suzuki almayalım da forumları daha dikkatli okuyup bunca bilgi kirliliği içinde kendi işimize yarayacak verileri iyi filtre edip öyle karar verelim. Forumlar ciddi konular geyik muhabbetleri ile süslendiği zaman hem faydalı hem eğlenceli olur.
Bravo. Çok güzel yazmışsınız.