Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Bayan için tavsiyeleriniz

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    22 Eylül 2016
    Motosikleti
    .
    Arkadaşlar merhaba.yeniyılda motorsiklet almayı düşünüyorum.yıllardır hayalim,uzun zamandır,,araştırma içindeyim,forumlardan,videolardan,sürüş teknikleri,kazalar bütün hayatım motorsikletler oldu diyebilrim.Ehliyet için yeniyıla yakın bir zaman kala başvurucam.okuduğum bilgilere göre bajaj pulsar rs 200 iyi diyenler olmuş.hindistan marka üç bujili yakıt sistemi sebebi ile çok tavsiye ediliyormuş.lastikleri kalitesizmiş,alırsanız mutlaka değiştirin demişler.sonra honda cbr sizce nasıl.soğutma sistemi nasıl olmalı.yakın mesafe kullanıcam ama ileride uzak mesafe düşünürüm.yakıt az olsun istiyorum.birde başka bir sorum bir konuda arkadaş 58 kiloyum zayıfım demiş.ben 43-44 kiloyum 168 boy.benim kilo epey az.bu negatif bir özellik bunu en az zararla düşük cc hangi motorda atlatabilirim.benim hayalim racing tipi,depo yüksek yatarak destek alınan motorsikletler.ileride etkinliklere de katılmak istiyorum motorsiklet ile ilgili .sıfır düşünüyorum ama 2.elde araştırıyorum.yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    43 kilo ne abi yi biraz )
    Kübra006, aonal ve berkcigdem bunu beğendiler.

  3. #3
    murat 60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda crf 250l rally
    honda cbr 125 alabilirsin bende pulsar ns 200 var hondayı yiğenime aldık gayet güzel daha sorunsuz honda kalitesiyle binersin
    Kübra006 bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    İşin kiloyla çok ilgisi yok. Zaten boyun uzun yere bastığında motor aşırı ağırlık yaratmıyorsa bir sorun olmayacaktır. Modellere gelince, RS200'de ön tekerde ABS var. Honda CBR250R bundan 4000 TL kadar daha pahalı ama daha iyi ve performanslı bir motor. Paran yetiyorsa CBR250R al derim ama bence yeni başlayacağından CBR125R ile başlamak daha iyi olacaktır. Tabi RS200'den 1000 TL aşağısına CBR125R alınır mı diye sorarsan, bence alınmaz. Bence 125 cc daha ucuz motorlarla başlayıp sonra bu sorduklarına geçsen daha iyi olur.
    Kübra006 bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    22 Eylül 2016
    Motosikleti
    .
    saçma bir soru gibi olucak ama honda cbr 125 arka lastik ebatını isteğe bağlı değiştirebilirmiyim??motorsikletin bünyesinemi aykırımı olur.keith code videolarındaki viraj konularının hepsinde geniş ebatlı lastiklerin olduğu motorsikletler örnek alınmış.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

    Motor Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, SOHC, tek silindirli
    Motor hacmi (cc) 125
    Silindir çapı x strok (mm) 58 x 47,2
    Sıkıştırma oranı 11 : 1
    Maks. Güç (kW@dev/dak) 9,8/10.000 (13,3 PS)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 10,4/8.000
    Boyutlar (UxGxY) (mm) 1.985 x 710 x 1.135
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.310
    Yakıt kapasitesi 13 lt.
    Ağırlık 137 kg

    Tekerlek (Ön) 100/80-17M/C (52P)
    Tekerlek (Arka) 130/70-17M/C (62P)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------

    Motor Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, 4 supaplı, DOHC, sıralı tek silindirli
    Motor hacmi (cc) 250
    Silindir çapı x strok (mm) 76 x 55
    Sıkıştırma oranı 10,7 : 1
    Maks. Güç (kW@dev/dak) 20,2/8.500 (27,5 PS)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 23,3/7.500
    Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.035 x 720 x 1.125
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.380
    Yakıt kapasitesi 13 lt.
    Ağırlık 161 kg

    Tekerlek (Ön) 110/70-17M/C (54S)
    Tekerlek (Arka) 140/70-17M/C (66S)

  6. #6

    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    afyonkarahisar
    Motosikleti
    CRF 1000L Africa Twin
    Değişik... Ama yine de birşey yazacağım. Motosiklet sürmenin kiloyla ilgisi yok. Eğer herkes kendi kilosuna oranla taşıyabileceği bir motosiklet alsaydı şu an piyasada motor olmazdı. Motosikletin yükü bir tarafa verildiğinde tek bacağa biner ağırlık. O bacağın amacı da o ağırlığı taşımak değil DENGEDE TUTMAKTIR! Ben 110 kiloyum ama motosiklet bir tarafa devrilecek olsa ve ben onu tek bacakla taşımaya çalışsam: 110 kg beden ağırlığı + 180 kg yakıt dahil yaklaşık motor ağırlığı = 290 kg eder. Ben de 187 cm boyunda ve 110 kg ağırlığında biri olarak tek bacağımla 290 kiloyu taşıyamam. Yani kilonuz size motoru taşıma gücü vermez. Onu dengede tutmayı öğrenin taşımayı değil.
    Kübra006 ve gSol bunu beğendiler.

  7. #7

    Üyelik
    04 Mayıs 2016
    Alıntı Kübra006 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    saçma bir soru gibi olucak ama honda cbr 125 arka lastik ebatını isteğe bağlı değiştirebilirmiyim??motorsikletin bünyesinemi aykırımı olur.keith code videolarındaki viraj konularının hepsinde geniş ebatlı lastiklerin olduğu motorsikletler örnek alınmış.
    Kübra006 bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    22 Eylül 2016
    Motosikleti
    .
    honda ve bajaj pulsar daha yakın.yamaha sıfırları hondaya göre daha fiyatlı.kavasaki modelleri çözümleyebilmiş değilim fazla element tablosu gibi biraz beni aşıyor.onu duymuştum kilo ile alakası yok sonuşta motorsikleti sırtınızda taşımıcaksınız diye ben birde kullanım uygunluğu için araştırıyorum mesela dacia model otomobillerin direksiyon yapısı çok sert .bir ford gibi değil.bajaj ile cbr arasında buna yönelik ciddi bir fark varmı.

  9. #9
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    Merhaba Kübra çok isteklisin, arzulusun yazından belli oluyor ancak çok acele etme öncelikli meselen ehliyet almak , temel eğitim almak ve sonrasında motor almak,onu kullanmayı öğrenmek ,trafikte hayatta kalmayı öğrenmek ama sen şimdiden çok farklı konulardan bahsedıyorsun bu iş pek öyle gelişmiyor....motosiklet kullanmak bir yandan çok basit olmakla beraber, uzun yıllar sürmek , zevk almak ve hayatta kalmak istiyorsan biraz komplike ve emek isteyen bir süreçtir ama çok zevklidir yaşamının bir parçası haline gelir. linkte yer alan yazımı okursan eğer senin için belki bir faydası olur...
    https://www.facebook.com/notes/gezgi...46209202189582

    http://ommriders.com/kitaplarimiz/ bu linkte yer alan kitapları alıp okumanı ve hayatında uygulamanı tavsiye ederim.
    tiawern ve Kübra006 bunu beğendiler.
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1

  10. #10
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    biri de dememiş; bi eğitim al bakalım, motosiklet işi sana göre miymiş değil miymiş?

    "ne var ya çeviriyon gazı gidiyon işte" diye algılanıyo; ama işin aslı, karmaşa bi düzen motosiklete binebilmek.

    ehliyeti falan boş ver; git önce eğitim al.
    Kübra006 bunu beğendi.

  11. #11
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    VSTROM 800 SE
    Benim fikrim ehliyet alırken kullandığın motoru ölç biç tart oradan fikir edin, hiç bir pratiğin yokken verilen fikirler sana anlamsız gelir yanlış yönlersin.
    Belki eğitim de alırsın, eğitim veren hoca da senin kabiliyetine göre doğru yönlendirebilir.
    Bence buradan alacağın fikirler net ve doğru olmayacaktır.
    Kübra006 bunu beğendi.

  12. #12

    Üyelik
    31 Ekim 2013
    bende honda win go var, sanada tavsiye ederim, debriyaj olmaması acemiler için büyük avantaj. 1-2 bin km sürdükten sonra cbr alırsın
    Kübra006 bunu beğendi.

  13. #13
    07mehmet07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2013
    Şehir
    Antalya / Alanya
    Motosikleti
    Bmw s1000rr
    Racing bir motor düşünüyosan bunun için en uygun başlangıç motoru cbr 125'dir, hatta vitesli motor tecrüben varsa cbr 250 ile de başlayabilirsin, bu yüzden pulsarı kafandan silmeni tavsiye ederim ama illaki naked bir motor olsun diyosan kesinlikle duke 200 seni fazlasıyla mutlu eder, motosiklet lastik ebatının değiştirilebilirliğini sormuş o konu 40 numara ayakkabı giyen birisine 44 numara ayakkabı giydirmekle aynıdır... Son olarak motora başlamadan önce biraz ekmek yemeni tavsiye derim 44 kilo nedir Allah'ını seversen
    Kübra006 bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    01 Eylül 2016
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    CBR 125 R
    Alıntı 07mehmet07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Racing bir motor düşünüyosan bunun için en uygun başlangıç motoru cbr 125'dir, hatta vitesli motor tecrüben varsa cbr 250 ile de başlayabilirsin, bu yüzden pulsarı kafandan silmeni tavsiye ederim ama illaki naked bir motor olsun diyosan kesinlikle duke 200 seni fazlasıyla mutlu eder, motosiklet lastik ebatının değiştirilebilirliğini sormuş o konu 40 numara ayakkabı giyen birisine 44 numara ayakkabı giydirmekle aynıdır... Son olarak motora başlamadan önce biraz ekmek yemeni tavsiye derim 44 kilo nedir Allah'ını seversen
    pulsarın rs modelleri de racing...

    kubra hanım nacizane tavsiye yazımı okuyun lütfen:
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...avsiyeler.html

    motosiklet olarak da cbr125 kullanıcısı olarak kesinlikle öneriyorum. 250likle başlamayın derim. ayrıca sıfır motorla da başlamayın çünkü düşçeksiniz. illaki o motor düşücek sağı solu kırılcak çizilcek, satarken zarar edersiniz. en güzeli çizikli ucuz yollu bi cbr almak.
    bu arada motosikletim satılıktır
    Kübra006 bunu beğendi.

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    Pulsar sorunlu. Msx125 İdeal. Hatta pcx150 tam bayan motoru
    Kübra006 ve SAZMAN bunu beğendiler.

  16. #16
    SolidSnake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı tmsn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pulsarın rs modelleri de racing...

    kubra hanım nacizane tavsiye yazımı okuyun lütfen:
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...avsiyeler.html

    motosiklet olarak da cbr125 kullanıcısı olarak kesinlikle öneriyorum. 250likle başlamayın derim. ayrıca sıfır motorla da başlamayın çünkü düşçeksiniz. illaki o motor düşücek sağı solu kırılcak çizilcek, satarken zarar edersiniz. en güzeli çizikli ucuz yollu bi cbr almak.
    bu arada motosikletim satılıktır
    Ya insanları düşeceksin nasıl olsa diye şartlamayı bırakın artık. Düşmeyeceği varsa bile habire düşeceksin düşeceksin diye bu kadar çok telkin ederseniz en tecrübeli adam da düşer. Yapmayın şunu.
    Kübra006 bunu beğendi.

  17. #17

    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Alıntı aaygın adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende honda win go var, sanada tavsiye ederim, debriyaj olmaması acemiler için büyük avantaj. 1-2 bin km sürdükten sonra cbr alırsın
    pardon cbf diyecektim

  18. #18
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    Bayan üye aramıza hoşgeldiniz



    2 saatte 16 yorum Rez konu tutar,
    Kübra006 bunu beğendi.

  19. #19
    125cm3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2009
    naked ile başla ; yorulmazsın , trafiği daha iyi görürsün , 2.el temiz ve lastikleri çok iyi olsun. çevrende sana yardımcı olacak veya sürüş tecrübelerini anlatacak abi/abla bul. yağışlı havalarda 8ay kullanma. arka freni pompalayarak manual ABS ile kullan ve çok frenleme çalış...
    Kübra006 bunu beğendi.
    RUHLA BEDENİ AYIRIN , İKİSİNİN İHTİYAÇLARI FARKLIDIR.
    darwin hakli evrim dogru ama insandan maymuna donusum.

  20. #20
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı istanbu_gezg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bayan üye aramıza hoşgeldiniz



    2 saatte 16 yorum Rez konu tutar,
    fake
    Kübra006 ve Nathan bunu beğendiler.


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)