Bayan için tavsiyeleriniz
Reklamlar
-
Arkadaşlar merhaba.yeniyılda motorsiklet almayı düşünüyorum.yıllardır hayalim,uzun zamandır,,araştırma içindeyim,forumlardan,videolardan,sürüş teknikleri,kazalar bütün hayatım motorsikletler oldu diyebilrim.Ehliyet için yeniyıla yakın bir zaman kala başvurucam.okuduğum bilgilere göre bajaj pulsar rs 200 iyi diyenler olmuş.hindistan marka üç bujili yakıt sistemi sebebi ile çok tavsiye ediliyormuş.lastikleri kalitesizmiş,alırsanız mutlaka değiştirin demişler.sonra honda cbr sizce nasıl.soğutma sistemi nasıl olmalı.yakın mesafe kullanıcam ama ileride uzak mesafe düşünürüm.yakıt az olsun istiyorum.birde başka bir sorum bir konuda arkadaş 58 kiloyum zayıfım demiş.ben 43-44 kiloyum 168 boy.benim kilo epey az.bu negatif bir özellik bunu en az zararla düşük cc hangi motorda atlatabilirim.benim hayalim racing tipi,depo yüksek yatarak destek alınan motorsikletler.ileride etkinliklere de katılmak istiyorum motorsiklet ile ilgili .sıfır düşünüyorum ama 2.elde araştırıyorum.yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
-
43 kilo ne abi yi biraz )
-
honda cbr 125 alabilirsin bende pulsar ns 200 var hondayı yiğenime aldık gayet güzel daha sorunsuz honda kalitesiyle binersin
-
İşin kiloyla çok ilgisi yok. Zaten boyun uzun yere bastığında motor aşırı ağırlık yaratmıyorsa bir sorun olmayacaktır. Modellere gelince, RS200'de ön tekerde ABS var. Honda CBR250R bundan 4000 TL kadar daha pahalı ama daha iyi ve performanslı bir motor. Paran yetiyorsa CBR250R al derim ama bence yeni başlayacağından CBR125R ile başlamak daha iyi olacaktır. Tabi RS200'den 1000 TL aşağısına CBR125R alınır mı diye sorarsan, bence alınmaz. Bence 125 cc daha ucuz motorlarla başlayıp sonra bu sorduklarına geçsen daha iyi olur.
-
saçma bir soru gibi olucak ama honda cbr 125 arka lastik ebatını isteğe bağlı değiştirebilirmiyim??motorsikletin bünyesinemi aykırımı olur.keith code videolarındaki viraj konularının hepsinde geniş ebatlı lastiklerin olduğu motorsikletler örnek alınmış.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
Motor Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, SOHC, tek silindirli
Motor hacmi (cc) 125
Silindir çapı x strok (mm) 58 x 47,2
Sıkıştırma oranı 11 : 1
Maks. Güç (kW@dev/dak) 9,8/10.000 (13,3 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 10,4/8.000
Boyutlar (UxGxY) (mm) 1.985 x 710 x 1.135
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.310
Yakıt kapasitesi 13 lt.
Ağırlık 137 kg
Tekerlek (Ön) 100/80-17M/C (52P)
Tekerlek (Arka) 130/70-17M/C (62P)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------
Motor Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, 4 supaplı, DOHC, sıralı tek silindirli
Motor hacmi (cc) 250
Silindir çapı x strok (mm) 76 x 55
Sıkıştırma oranı 10,7 : 1
Maks. Güç (kW@dev/dak) 20,2/8.500 (27,5 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 23,3/7.500
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.035 x 720 x 1.125
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.380
Yakıt kapasitesi 13 lt.
Ağırlık 161 kg
Tekerlek (Ön) 110/70-17M/C (54S)
Tekerlek (Arka) 140/70-17M/C (66S)
-
Değişik... Ama yine de birşey yazacağım. Motosiklet sürmenin kiloyla ilgisi yok. Eğer herkes kendi kilosuna oranla taşıyabileceği bir motosiklet alsaydı şu an piyasada motor olmazdı. Motosikletin yükü bir tarafa verildiğinde tek bacağa biner ağırlık. O bacağın amacı da o ağırlığı taşımak değil DENGEDE TUTMAKTIR! Ben 110 kiloyum ama motosiklet bir tarafa devrilecek olsa ve ben onu tek bacakla taşımaya çalışsam: 110 kg beden ağırlığı + 180 kg yakıt dahil yaklaşık motor ağırlığı = 290 kg eder. Ben de 187 cm boyunda ve 110 kg ağırlığında biri olarak tek bacağımla 290 kiloyu taşıyamam. Yani kilonuz size motoru taşıma gücü vermez. Onu dengede tutmayı öğrenin taşımayı değil.
-
Kübra006 adlı üyeden alıntı
saçma bir soru gibi olucak ama honda cbr 125 arka lastik ebatını isteğe bağlı değiştirebilirmiyim??motorsikletin bünyesinemi aykırımı olur.keith code videolarındaki viraj konularının hepsinde geniş ebatlı lastiklerin olduğu motorsikletler örnek alınmış.
-
honda ve bajaj pulsar daha yakın.yamaha sıfırları hondaya göre daha fiyatlı.kavasaki modelleri çözümleyebilmiş değilim fazla element tablosu gibi biraz beni aşıyor.onu duymuştum kilo ile alakası yok sonuşta motorsikleti sırtınızda taşımıcaksınız diye ben birde kullanım uygunluğu için araştırıyorum mesela dacia model otomobillerin direksiyon yapısı çok sert .bir ford gibi değil.bajaj ile cbr arasında buna yönelik ciddi bir fark varmı.
-
Merhaba Kübra çok isteklisin, arzulusun yazından belli oluyor ancak çok acele etme öncelikli meselen ehliyet almak , temel eğitim almak ve sonrasında motor almak,onu kullanmayı öğrenmek ,trafikte hayatta kalmayı öğrenmek ama sen şimdiden çok farklı konulardan bahsedıyorsun bu iş pek öyle gelişmiyor....motosiklet kullanmak bir yandan çok basit olmakla beraber, uzun yıllar sürmek , zevk almak ve hayatta kalmak istiyorsan biraz komplike ve emek isteyen bir süreçtir ama çok zevklidir yaşamının bir parçası haline gelir. linkte yer alan yazımı okursan eğer senin için belki bir faydası olur...
https://www.facebook.com/notes/gezgi...46209202189582
http://ommriders.com/kitaplarimiz/ bu linkte yer alan kitapları alıp okumanı ve hayatında uygulamanı tavsiye ederim.
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
-
biri de dememiş; bi eğitim al bakalım, motosiklet işi sana göre miymiş değil miymiş?
"ne var ya çeviriyon gazı gidiyon işte" diye algılanıyo; ama işin aslı, karmaşa bi düzen motosiklete binebilmek.
ehliyeti falan boş ver; git önce eğitim al.
-
Benim fikrim ehliyet alırken kullandığın motoru ölç biç tart oradan fikir edin, hiç bir pratiğin yokken verilen fikirler sana anlamsız gelir yanlış yönlersin.
Belki eğitim de alırsın, eğitim veren hoca da senin kabiliyetine göre doğru yönlendirebilir.
Bence buradan alacağın fikirler net ve doğru olmayacaktır.
-
bende honda win go var, sanada tavsiye ederim, debriyaj olmaması acemiler için büyük avantaj. 1-2 bin km sürdükten sonra cbr alırsın
-
Racing bir motor düşünüyosan bunun için en uygun başlangıç motoru cbr 125'dir, hatta vitesli motor tecrüben varsa cbr 250 ile de başlayabilirsin, bu yüzden pulsarı kafandan silmeni tavsiye ederim ama illaki naked bir motor olsun diyosan kesinlikle duke 200 seni fazlasıyla mutlu eder, motosiklet lastik ebatının değiştirilebilirliğini sormuş o konu 40 numara ayakkabı giyen birisine 44 numara ayakkabı giydirmekle aynıdır... Son olarak motora başlamadan önce biraz ekmek yemeni tavsiye derim 44 kilo nedir Allah'ını seversen
-
07mehmet07 adlı üyeden alıntı
Racing bir motor düşünüyosan bunun için en uygun başlangıç motoru cbr 125'dir, hatta vitesli motor tecrüben varsa cbr 250 ile de başlayabilirsin, bu yüzden pulsarı kafandan silmeni tavsiye ederim ama illaki naked bir motor olsun diyosan kesinlikle duke 200 seni fazlasıyla mutlu eder, motosiklet lastik ebatının değiştirilebilirliğini sormuş o konu 40 numara ayakkabı giyen birisine 44 numara ayakkabı giydirmekle aynıdır... Son olarak motora başlamadan önce biraz ekmek yemeni tavsiye derim 44 kilo nedir Allah'ını seversen
pulsarın rs modelleri de racing...
kubra hanım nacizane tavsiye yazımı okuyun lütfen:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...avsiyeler.html
motosiklet olarak da cbr125 kullanıcısı olarak kesinlikle öneriyorum. 250likle başlamayın derim. ayrıca sıfır motorla da başlamayın çünkü düşçeksiniz. illaki o motor düşücek sağı solu kırılcak çizilcek, satarken zarar edersiniz. en güzeli çizikli ucuz yollu bi cbr almak.
bu arada motosikletim satılıktır
-
Pulsar sorunlu. Msx125 İdeal. Hatta pcx150 tam bayan motoru
-
tmsn adlı üyeden alıntı
pulsarın rs modelleri de racing...
kubra hanım nacizane tavsiye yazımı okuyun lütfen:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...avsiyeler.html
motosiklet olarak da cbr125 kullanıcısı olarak kesinlikle öneriyorum. 250likle başlamayın derim. ayrıca sıfır motorla da başlamayın çünkü düşçeksiniz. illaki o motor düşücek sağı solu kırılcak çizilcek, satarken zarar edersiniz. en güzeli çizikli ucuz yollu bi cbr almak.
bu arada motosikletim satılıktır
Ya insanları düşeceksin nasıl olsa diye şartlamayı bırakın artık. Düşmeyeceği varsa bile habire düşeceksin düşeceksin diye bu kadar çok telkin ederseniz en tecrübeli adam da düşer. Yapmayın şunu.
-
aaygın adlı üyeden alıntı
bende honda win go var, sanada tavsiye ederim, debriyaj olmaması acemiler için büyük avantaj. 1-2 bin km sürdükten sonra cbr alırsın
pardon cbf diyecektim
-
Bayan üye aramıza hoşgeldiniz
2 saatte 16 yorum Rez konu tutar,
-
naked ile başla ; yorulmazsın , trafiği daha iyi görürsün , 2.el temiz ve lastikleri çok iyi olsun. çevrende sana yardımcı olacak veya sürüş tecrübelerini anlatacak abi/abla bul. yağışlı havalarda 8ay kullanma. arka freni pompalayarak manual ABS ile kullan ve çok frenleme çalış...
RUHLA BEDENİ AYIRIN , İKİSİNİN İHTİYAÇLARI FARKLIDIR.
darwin hakli evrim dogru ama insandan maymuna donusum.
-
istanbu_gezg adlı üyeden alıntı
Bayan üye aramıza hoşgeldiniz
2 saatte 16 yorum Rez konu tutar,
fake
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)