Önerebileceğiniz bir mama markası var mı özellikle?
Aptamil olur mu acaba? Eti bebe yi her yerde bulamıyoruz da :D :D :D
Şu avatarı bi değiş, ne o öle Alien gibi
Teşekkürler
bayan kullanıcılar için delight yada vespa prımavera güzel olur. vitesli olsun derseniz suzuki van van gibi bişeyde olabilir mt 125 de olabilir. fakat siz sanırım modelden çok teknik konularla ilgileniyorsunuz. başlık içerikle çelişiyor.
Teşekkürler dkn tavsiye için ilk dediğiniz değil ama diğeri inceledim biraz.
mt 125,125 cc ye göre sıfırda başlangıç fiyatı 14900 fazla gibi
Benim bütçem 11 bin kadar.ikinci el pek girmek istemiyorum ama belki düşünebilirim.defalarca yan yatmış motorsiklete denk gelinebilir artık çok güzel makyaj yapılabiliyor.çok emin olmak gerek peki megelli hakkında ne düşünüyorsunuz bir videoda örnek kullanmışlar altında çok iyi yorumlar yoktu.
Şimdi arkadaşım;
Bu konunun sonu yok. Buradan işinize yarayacak bir sonuç zor çıkar. Çünkü fikirler üzerine yorum yapılıyor.
Motosiklet hevesiniz varsa önce ehliyetinizi alacaksınız. Sürüş konusunda sıkıntı varsa eğitim alacaksınız. Sonrasında uygun ekipman edineceksiniz.
En son motosiklet. İlk motosikletinizi kullanacaksanız en ucuz, en hafif, yavaş giden, iyi duran motosikleti tercih edeceksiniz. Mümkünse 2. el olsun.
Başlangıç motosikletlerinin piyasası hızlıdır, ucuza temiz bulma şansı yüksektir. 3000₺ fiyatlara çok temiz japon malı 125cc motosikletler var.
Ucuz olacak çünkü sağını solunu çizdiğinizde içiniz yanmasın, hafif olacak çünkü hata yaptığınızda telafi edebilesiniz.
Her şey tamamsa motorunuza binip gaza basacaksınız. O motosiklet bir süre sonra dile gelecek. "Sen böyle seviyorsun, senin ihtiyacın aslında şöyle. Şöyle olursa sana daha iyi uyar." diyecek. Kafanızda fikir olacak. O motosikleti değiştirip yenisini alacaksınız ama bu sefer ne istediğinizden emin olacaksınız.
Motosikleti zevk için kullanan kimse yeni bir motosiklet alacak olsa kafasındaki seçenek çoktan bellidir. Ama yeni başlayan kimse seçeneklerin içinde boğuluyor.
"Onun torku nasıl, bunu hızı nedir, şunun kalıbı iyimi." konuları bir üst levelde kafa yorulacak şeyler.
Bu konulardan artık sohbet bile çıkmıyor çünkü aynı şeyleri tartışmaktan herkes sıkıldı.
Bazı arkadaşlarımiz hemen erkek ve kız ayrımı yaparak yazılan cevapların ilginin değiştigini söylemiş, bu çok normal ve daha fazla ilgide olmalı çünkü turkiyede motor kullanıcısı çok az sayıda bayan sürücü var,temennim sayının artması. Türkiye gibi bir ülkede zor olsa bile... Arkadaşımız yazmış soruyor öğrenmek istiyor. Önce eğitim ekipman diyorum bütçenizi buna göre ayarlayın. Bu maliyetleri düştükten sonra kalan paranıza göre motor bakmaya başlamalısıniz. Hangi sınıfta hangi tarzda motor istediginize karar verdikten sonra o sınıftaki başlangıç seviyesi motorlara bakmanızi daha doğru olacaktır. Öncelikle motorun görünüşü sizi mutlu etmeli sonra teknik detaylara bakarsınız. Kullanmadan karar vermek her zaman eksiklik fakat Türkiye'de bunu yapmak çok zor. Eğitimlerde olabilir. Ben honda nin 2 tane ileri surus egitimini aldim. Bu egitimlerde cbf150 daha sonra cbf 500 kullnadim. Kursun sonunda cbf1000 nc750 2 turluk sürüş yaptirmislardi. Sizin için faydalı olacaktir. Naked sınıfında 2.el de ornegin mt125 racinde cbr125 veya r125 olabilir. Veya commuterlar cbf150 ybr125 de baska bir secenek olabilir. Kendi adıma başlangıç icin birileri forumda veya dışarda r25 önerirse kesinlikle almayi düşünmeyin, uygun bir motor olmayacaktır.
Çok teşekkür ederim.tavsilerinizin hepsini ilerleyen aylarda uygulıcam.önce ehliyet ve eğitim sonrası pratik.fakat ben küçük bir şehirdeyim burada sürüş tekniği eğitimi alabileceğim yer yok.ben ehliyet eğitimi sonrası kendim köy yollarında alışmayı düşünüyorum birde eğitim videoları ile.bulunduğum ilde örnek olabilecek kimse yok,bayan olarak motorsiklet merakı olmasının bile trafikte normal karşılanmayacağını biliyorum ama bunları çoktan göze aldım.ekipman konusuna gelince bu konuyu açmamdaki en büyük sebep standart beden ölçümün olmaması motorsiklet için öneri almam için konuyu başlattım Çok tepki gördü ama.ben zayıfım uygun ekipman Çok iyi araştırmam gerek,kask olsun,tulum olsun kolay bulabileceğimi sanmıyorum ama ekipmansız asla binmem.tekrar teşekkürler.
Motoran crazy 125.
Gecen pulsar suren bir arkadas gormustum.
Bence direk 250 cc'den başlamak yerine önce 2. el bir 125lik alınıp birkaç ay deneyim kazandıktan sonra 250 cc'ye geçmek daha mantıklı.
Ayrıca RS200'e sorunlu diyen arkadaşlar o sorunlardan biraz bahsetsin lütfen. Bende niye çıkmıyor o sorunlar? Milleti yanlış bilgilendirmeyin stop etme sorunu sadece NSlerde var RSlerde yok. Sıfır aldığım Bajaj Pulsar RS i 4000 kilometredir kullanıyorum çıkan tek sorun ön camın ses yapması başka hiçbir sorun çıkmadı. Güç olarak RS200 ile CBR250 birbirine çok yakın. Birkaç kez ışıklarda CBR250 ile yarıştım hepsinde 100e kadar beraber hızlanırken 100den sonra beni geçip yavaşça fark açtılar. Bence RS 11000 liraya alınacak en iyi motosiklettir.
Lastik konusunda çoğu motosiklet markası aynıdır. Motosikletleri çok sert hamurlu lastik ile satarlar. O lastikler yarım saat ısınmadan yolu iyi tutmaz. Ben 730 liraya pirelli diablo rosso 2 lastik aldım. Tavsiye ederim.
Benim katıldığım eğitimde Çanakkale ve Samsun dan gelen 2 arkadaş vardı. Ekipman konusunda kilonun çok büyük sorun olacağını düşünmüyorum. Örneğin kevlar kot tech90 size gore beden vardır veya yakın,terzi düzeltir ,dizlik,bellik,eldiven,balaklava,çizme,sırtlik, göğüs koruma bunlarda beden sorunu yasicaginizi düşünmüyorum.Belki montta ama inuda bulursunuz bence. Bazi montlarda standart göğüs ve sırt korumasi olur eger alicsginiz montta yoksa kesinlikle ihmal etmeyin.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)