27.000₺'ye ne önerirsiniz?
-
Valla tüm değerli cevaplar ve yorumlar için teşekkürler. Öncelikle anladığım ehliyetimde bir süre sorun yaşamayacağım bu süper oldu :D
İkincisi ise bazı arkadaşlar Tenere ve Triumph önerdiniz. Acaba önerme sebebiniz tecrübeleriniz mi yoksa forumdaki yorumlar mı?
Tekrar teşekkürler,
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:51 ----------
Açıkçası aklımdan geçene oldukça yakın :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------
Tarz olarak daha çok Enduro tarzı bakıyorum teşekkürler, güzel makine :D
Reklamlar
-
Versys 650 çok güzel tercih. ABS'lisi alınmalı. Yeni kasanın avantajlarından bahsedilir ama bana çok fark ettirmiyor gibi geliyor. Eski kasasını sürmüştüm kısacık, gayet iyiydi. Pulsar veya diğer bütün yol motorları nereye kadar bozuk yolda giderse Versys de o kadar bozuk yola girer. Bir Tenere 660 gibi toprak yol olsa da girsem dedirtecek bir motor değildir.
VStrom 650, Versys'e göre çok hantal, frenleri çok kötü, amortisörleri önde gevsek hissettiren ve yönlendirme girdilerine yani kontraya karşı tepkisi yavaş bir motosiklet. Binilmez mi binilir tabii de Versys Türkiye piyasasında olmasaydı o segmentte VStrom alınırdı. F700GS filan çok pahalı.
Tiger 800'ü iki defa deneme şansım oldu. Versys'den daha güçlü ve bu gücü hemen belirgin şekilde hissettiren bir motor. Kullanması zor değil ama bir süre Versys 650 tecrübesi sonrası almak daha akıllıca olabilir. Yani bölünmüş karayolunda 160 ile giderken hala 4. viteste olmak Pulsar 200 sonrası hemen atlamak isteyeceğimiz bir segment değil bence.
Tiger 800 Versys'den çok daha pahalı. Az kullanılmış 2015 Versys ile 2011 model Tiger 800 aşağı yukarı aynı para ama Tiger 800, 60 000 km'de oluyor. Korlas'ın distribütörü olduğu bir motoru 60 000 km'de satın almak istemezsiniz. 2011 model 60 000 km'de VStrom, Tenere, NC700X gibi daha popüler ve servisleri daha müşteri dostu motorlar alınır ama Tiger 800 alınırsa üç gün sonra bir parçanın gelmesi aylar alacak hem de fiyatı 2000 $ olacak gibi bir sürprize hazırlıklı olmayı gerektirir. O yüzden zaten o km'lerde Tiger 800'lerin fiyatı 650'lik motorlarla aynı yere geliyor.
Kafayı çok da bulandırmamak, sahibinden'de ABS'li Versys 650 kovalamak lazım. Gerçi sahibinden2 yazdıkları fiyatlara bakılırsa kesinlikle o paralar verilmez. Mehmet marka ön cam, Ahmet marka sehpa, İsmail marka sis farı takıp sıfır fiyatlarından yüksek fiyatlar yazmışlar hep. Borca girip sıfırını almak daha mantıklı olabilir.
-
Bende NC 750X diyorum, son derece memnun kalirsiniz yakiti yuzunuzu guldurur, 2. Eli cok hizlidir parcasi bakani boldur, cok dengeli torklu tam bir mantik motorudur, 100bin km ye gelse araba ne ise o da odur... ben sattigima bin pismanim yeni motor alacak olsam yine Honda NC olur...
-
Gayet temiz Tenere 660 alabilirsin o paraya
-
Zafer Bey yorumlarınız için çok teşekkür ederim, dediğiniz gibi sahibinden.com'da sıfırından 3000₺ daha bahalı ismet abiden sis farlı, mehmet abiden elcik korumalı versys satıyorlar Şayet mantıklı ikinci el bulamazsam krediye yaslanıp sıfır alınması mantıklı.
Vstorm'a hiç ısınamadım neden bilmem...
Tiger 800 hem bana güç olarak fazla hemde $ olarak :D
Bu arada Tenere 660 için titreşim nedeniyle çoko cazip gelmiyor. SOnuçta tek silindirli yüksek torklu bir makine. Kullanma fırsatım olmadı ama yorumlardan okuduğum ve Bajaj titreşiminin tınısından sıkıldığım için versys kafası en güzeli gibi. NC750x'e de bakacağım canlısına hiç dikkat etmedim muhtemelen.
Tekrar değerli vaktiniz için teşekkürler,
-
Ehliyet süresi 1 yıldan önce ise otomatik olarak A sınıfını da kapsamış oluyorsunuz.
-
eğer ben toprak , bozuk yol seviyorum hee birde asfalttada giderim uzun yolda seviyorum dersen düşünmeden git abs li tenere al. her yola gelir namussuz.
ama yok ben asfalttan çıkmam toprak bana göre değil diyorsan düşünmeden git versys 650 al.
ben olsam bu iki motor varken NC ye falan bulaşmam...
-
Daha önce NC700x denemiş ve VStrom ile karşılaştırma izlenimlerimi paylaşmıştım (bkz: http://www.motosiklet.net/forum/test...x-denedim.html) Dizel bir araba gibi doğru devir aralığı dar olduğu için sıklıkla vites değiştirmek zorunluluğu oluyor. Daha sonra gelen 50 cc artırımının da bu konuda iyileştirme sağlamadığı AEA orta sınıf seyahat endurosu karşılaştırması videosundan anlaşılıyor. NC'ler, işe gidip gelmek, şehirde sürmek için güzel alternatifler. Ama virajlı bir parkurda zevkli bir sürüş için amortisörler de vites meselesi de uygun değil. Daha çok nerede motor sürüyorsak ona göre tercih etmekte fayda var. Bir de bu NC'lerde DCT seçeneği var ki hiç mi hiç bana göre değilmiş. Bu konuda da deneyimlerimi paylaşmıştım. Hatta aynı başlıkta DCT'leri seven yazarlar aksi görüşleri de detaylandırmıştı (bkz: http://www.motosiklet.net/forum/moto...est-ettim.html).
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)