bunların birini almayı dusunuyorum hyosung daha yakın duruyo fıyattan oturu ama dez avantajlarını bılmıyorum en ıdealı sızce hangısı
simdiden tesekkur edıyorum
bunların birini almayı dusunuyorum hyosung daha yakın duruyo fıyattan oturu ama dez avantajlarını bılmıyorum en ıdealı sızce hangısı
simdiden tesekkur edıyorum
Cbr ve pulsar dışında diğerleri beş para etmez motorlar sakın bulaşma
pulsar ne zaman 250 oldu? :D :p :p
Öteki konu da var...
Hangisine yazalım???
pardon dostlarım hep 250 yaza yaza onada oyle yazmısım
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------
bır sure bekleyınce sabırsız davrandım kusura bakmayın yenı konu actım burdan bılgılendırırsenız sevınırım kusuruma bakmayın
Bikere bunları nasıl aynı kefeye koyuyorsun onu anlamadım. İkincisi honda alma imkanın varsa düşünme. Üçüncü olarak calibre hyosung megelliye bulaşma distribütör firmaları bile unuttu bu markaların ismini ne servis ne yedek parça. Son olarakta bajaj güzel alternatif test sürüşüne git zaten kendini aldırır sana RS200.
Megelli ve calibre = çöp kutusu
cbr250 & Pulsar dersen, e tabi ki Honda.
Cbr a bütçen yetmiyorsa, o zaman pulsar.
Hyosung iyi güzel,ama ne parça var ne servis ne bişey...Tr de ziyan olan markalardan birisi oldu Hyosung..
Hyosung gorunus olarak hala asigim 6 ay kullandim kotu anilarim var bir daha hyosung almam. Bajaja isinamadim servisleri ve cikardigi sorunlar nedeniyle. Megelli asla almam bir suru sikintisi var. Cbr 250 halen kullaniyorum tam ogrenci isci memur motoru.
Hocam önce siz motordan ne bekliyorsunuz önemli olan o pulsar daha az yakar bakımları daha ucuz olur hondaya göre fakat honda bastımı arkasından kovalar pulsar. Ayriyeten ikiside tek silindir basit motorlar görsel olarak pulsar 3 gömlek üstün. Hondanın sağlamlığıda tartışılmaz husus.
cbr en baba 180 görsün pulsarda en baba 160 görür tabikide bu hızlarda sürekli gidemezsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------
Dostum hyosung'un yedek parçası genelde olmuyor gelmeside ayları buluyor(kullanıcıların verdiği bilgi). Onun haricinde yetkili servisleri yok denecek kadar az ve kullanıcı kitlesi genelde motorun canını çıkartan tipler motoru görünce 600 cc sanan ve 200 üstü yapmaya çalışıyor.
PULSAR 200RR
GÖRSELLİK.
Hyosung depo olarak değil, komple şase olarak da çok büyük cüsseli motor, bende eski 2006 model var karbüratörlü kesicisiz, boş vakitlerimde tamir işleriyle uğraşmak için aldım, görselliği güzel yolda ya da ışıklarda hep soruyorlar kaçlık diye, söylemeye utanıyorum bazen
MOTOR.
Motor 3000 devire kadar güzel tok ses veriyor, ama 3500 / 7000 devir arası hem ses bozuluyor, hemde aşırı rezonans'a giriyor, motor sesini güzel bir eksoz la bastıra bilirsin, ama titreşim biraz fazla, frenler çok süper ön çift disk işaret parmağımla bile dokunsam ön neredeyse kilitliyor.
PARÇA.
Bozulan veya keyfi değiştirmek istediğin parçaları bulmak sıkıntılı, buldukların da zaten 2 katı fiyata oluyor, mesela 12v marş rölesi bağlantı soketi dışında geri kalanı aynı, herhangi bir çin malı scooter motor rölesi alırsan 10 tl. ama hyo diyerek alırsan 35 tl, yine fren balatası mondial rs fren balatası oluyor, mondial rs olarak alırsanız 7,5 tl,(USA üretimi) hyo diye alırsanız 45 tl, bunlarla başa çıkarım derseniz size kalmış.
SÜRÜŞ.
Gerçek den çok zevkli depoya yattığım zaman uykum geliyor, sıkışık trafik de çok fazla süzgeç yapamıyorsunuz,araç araları ve kaldırım araç arası geçiş sıkıntılı,kasa büyük olduğu için size fazla yaklaşmıyorlar, böyle bir motoru 3 ay kullanıp da r 25 ya da cbr 25 binince sanki bisiklete binmiş gibi oluyorsunuz.
https://www.youtube.com/watch?v=4R38-vqpBB0
Antalya ya gt250r almaya gittim rs200 alip geldim.
Rs in ilk 3 vitesi baya seri, tatmin ediyor. Yakit tuketiminde sinifinin lideri. Oturus pozisyonu cok garip ama rahat bir tarzi var. Yedek parca konusunda sinifinin lideri. Goruntu ve buyukluk olarak kesinlikle gt250r dan kalir bir motor degil. Abs avantajini tartismayabile gerek yok. Mercek farlar, isikli kontrol panelleri, led siner ve stop grubu falan detaylar baya guzel. Son surat 152, sinifina gore gayet tatmin edici, ayrica 0dan son hizina 30-35 sn civarinda cikabiliyor. 7binden sonra kendine has bir sesi var, benim hosuma gidiyor. Vibrasyon kesinlikle kabul edilebilir seviyede.
Rs'yi bugün gördüm adamlar pulsara kafa grenajı koymuş 2500 tl para istemiş.böyle saçma bir şey yok gidon bildiğin chopper gidonu
Krenaj + ABS + 1 beygir . Kaldı ki R25 ve CBR250R'da hala abs yok kawasaki de 250SL'de abs için 400 Euro fazla para istiyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)